oh er lag ook van alles aan een stuk idd maar dat komt ooit nog misschienquote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb vandaag levertjes en hartjes gekocht voor het vee. Niertjes heb ik dit keer maar laten liggen
Daar hoef je niks bij te geven nee. Ik doe er altijd wat Grau graanvrij blikvoer door omdat ze het dan beter eten.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:18 schreef shomila het volgende:
Heeft iemand al eens bij www.vriesvoer.nl besteld voor de kat?
En als ik kvv compleet bestel, hoef ik dan niks erbij te geven?
Oke dan ga ik het proberen. Ik geef nu carnibest, maar dit ziet er ook goed uit.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Daar hoef je niks bij te geven nee. Ik doe er altijd wat Grau graanvrij blikvoer door omdat ze het dan beter eten.
Ik zou wat verschillende dingen bestellen om te kijken wat ze het lekkerst vinden. Katten kunnen nogal kieskeurig zijn. Dus zo'n proefpakket lijkt me prima.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:42 schreef shomila het volgende:
Nog een vraag.
Ik zie ook proefpakketten staan. Dat is dan een pond van elk soort.
Hoe moet ik dat geven? Moet ik het doorelkaar geven of kan je elke keer wat anders geven?
En is dat dan compleet?
Sorry voor de vele vragen. Maar heb er nog niet zoveel verstand van.
Vragen staat vrijquote:Op zondag 17 mei 2015 19:42 schreef shomila het volgende:
Nog een vraag.
Ik zie ook proefpakketten staan. Dat is dan een pond van elk soort.
Hoe moet ik dat geven? Moet ik het doorelkaar geven of kan je elke keer wat anders geven?
En is dat dan compleet?
Sorry voor de vele vragen. Maar heb er nog niet zoveel verstand van.
En als je het zelf aankunt een lamskop. Daar hebben de honden hier wel zo van genoten 2 dagen.. Voor mij net zo plezierig om naar te kijken wat een feest dat voor ze is. En schrik niet, er blijven alleen een paar kiezen over. Alles gaat schoon op. Schedel en alquote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, logisch. Maar ik zit nogal in een afgelegen gebied, dus bestel dan liever een grotere voorraad. Voor minimaal een maand ongeveer
.
Lotgering bezorgt 34 x 500 gram, zoiets. Dat is genoeg voor een maand ongeveer. Neem er ook meteen mergpijpen en kippennekken e.d. bij.
Oh, dat kan ik prima aanquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:59 schreef seasushi het volgende:
[..]
En als je het zelf aankunt een lamskop. Daar hebben de honden hier wel zo van genoten 2 dagen.. Voor mij net zo plezierig om naar te kijken wat een feest dat voor ze is. En schrik niet, er blijven alleen een paar kiezen over. Alles gaat schoon op. Schedel en al
Wij hebben n zak brokken voor als we n keer t eten vergeten te ontdooienquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:13 schreef Samzz het volgende:
Merkten jullie eigenlijk ook meteen verschil qua poep? Op brok poepte Boris standaard drie of vier keer per dag, altijd 's ochtends bij het eerste rondje, tussen de middag en 's avonds. Vaak met het laatste rondje tegen een uur of elf ook nog.
Nu heeft ie net om half tien zijn eerste keutel gelegd, mooi droog en compact. En veel kleiner. Lijkt me een goed teken. Heb het idee dat hij zijn brok vooral at en daarna verteerd weer uit poepte zonder er echt iets uit te halen... Hij poepte zoveel.
Serieus, dat verschil is gewoon groot ehquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Wij hebben n zak brokken voor als we n keer t eten vergeten te ontdooien![]()
Als ze die een keer eet dan moet ze twee keer extra poepen en maakt ze giga bolussendoe mij maar vlees dus
relaxter opruimen
Na 2,5 uur lag de een er doodmoe naast te hijgen, toen de kop maar weggenomen en de volgende dag de rest.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik prima aan. Ik heb besloten eerst eens te kijken wat hij met de kippenekken en mergpijpen doet, morgen wordt mijn bestelling geleverd. Gaat alles met veel smaak naar binnen, dan ga ik ook karkassen bestellen
.
Hoe heb jij dat met de lamskop gedaan dan? Gewoon laten liggen en ze laten kiezen wanneer ze het aten, of even laten eten en daarna weer afpakken voor een volgende dag?
Aaah, tof. Ik heb de tip gekregen eerst klein te beginnen, omdat Boris nog maar net rauw eet. Dus eerst karkassen omdat een lamskop voor meer gevorderde honden zouden zijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 11:12 schreef seasushi het volgende:
[..]
Na 2,5 uur lag de een er doodmoe naast te hijgen, toen de kop maar weggenomen en de volgende dag de rest.
Vandaag staat het weer op het menu. gisteren was het me te warm om dat ding in de tuin te hebben liggen
we hebben maar een speciale doos met goed afsluitbare deksel gekocht zodat het in de koelkast terug kan.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 13:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aaah, tof. Ik heb de tip gekregen eerst klein te beginnen, omdat Boris nog maar net rauw eet. Dus eerst karkassen omdat een lamskop voor meer gevorderde honden zouden zijn.
Als je het wegneemt, leg je dat ding dan weer terug in de koelkast/vriezer, of gewoon op een koele, droge plek?
Misschien moet ik het toch maar gewoon proberenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 13:07 schreef seasushi het volgende:
[..]
we hebben maar een speciale doos met goed afsluitbare deksel gekocht zodat het in de koelkast terug kan.
Overigens waren onze honden ook nog niet zo gevorderd, maar ze doen het beter op lamskop en zalmkop dan op stukken vlees. Die gaan in een hap naar binnen, waarna ze rondlopen met zo een blik van "en wanneer krijg ik nou eens te eten?"
Om de koppen lopen ze af en toe eens een rondje, beginnen er weer aan, kortom, uren tafelen, en voor ons erg vermakelijk om te zien.
Maar ik zei dus dat mijn zus (Daar ging het in dit geval dus even om) ook groente en fruit moest gaan bijvoeren. Ging ze doen. Niet barfen vooralsnog. Maar wel tamro met groente en fruit. En 1x per week vette vis mix van ik dacht tisvis oid.quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:17 schreef Valerie. het volgende:
Als je zoveel verschillende dingen als jij bijvoert zijn extra mineralen in het voer wat mij betreft overbodig, maar de meeste mensen zijn niet zoals jij.
Tamro geen ervaring mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |