Dat heb je wel vaker bij katten. Ondankbare wezensquote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
haha ze hebben niet eens door hoe hard ze worden vewend, divakatten
Ligt eraan wat je koopt. Heb een lijstje met bv antilopevlees erop.. 2 kilo 15 euroquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:26 schreef Valerie. het volgende:
Is BARF nou veel duurder dan KVV?
Ik zou ooit wel willen BARF-en, maar ik vind het zo'n gedoe om al dat vlees uit te zoeken
Nee valt qua prijzen onwijs mee dan.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:45 schreef Valerie. het volgende:
Ja, niet allemaal exotisch natuurlijkIn eerste instantie gewoon lam/rund/kip/eend/paard/haas/konijn of zo. Heb er nu sowieso nog geen vriezerruimte voor.
Barf is meestal zelfs goedkoper dan kvv. Je betaalt namelijk niet voor het malen, het verzinnen van goede verhoudingen en de merknaam.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:26 schreef Valerie. het volgende:
Is BARF nou veel duurder dan KVV?
Ik zou ooit wel willen BARF-en, maar ik vind het zo'n gedoe om al dat vlees uit te zoeken
Ik heb geen molen, dus ik ga knippen ende zagen ende hakkenquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:45 schreef Valerie. het volgende:
En dan gooi je zelf alles in een gehaktmodel of zo? Muv kuikens en nekken ed. En daarna wat je hebt uitgerekend in porties bij elkaar mengen?
Heb ik gisteren op gereageerdquote:Op donderdag 29 januari 2015 08:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb geen molen, dus ik ga knippen ende zagen ende hakkenmuv af en toe een heel prooidier want die ga ik echt niet knippen
Had je mijn app gehad? Heb je 3 lijsten gestuurd hejje prijs indicatie
Ik gooi het in een gehaktmolen ja. Alles, zelfs eendagskuikens. Vantevoren reken ik uit hoeveel bevleesd bot, spiervlees en orgaan ik moet hebben voor de juiste verhoudingen en zorg ik dat ik dat heb. Dan haal ik dat op een dag uit de vriezer, laat het half ontdooien op het aanrecht, hak alles in stukjes en gooi de stukjes in de molen. En als ik klaar ben pleur ik de hele zooi in een emmer en ga ik een beetje roeren. En dan doe ik het in zakjes. En die leg ik in de vriezer. En dan heb ik behoorlijk wat schoon te maken.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:45 schreef Valerie. het volgende:
En dan gooi je zelf alles in een gehaktmodel of zo? Muv kuikens en nekken ed. En daarna wat je hebt uitgerekend in porties bij elkaar mengen?
Hij krijgt in de maand 10 dagen KVV en 20 dagen brok. Dus na zijn brok krijgt hij eerst weer KVV en daarna gaat hij naar KF.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:52 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Dus je gaat van Belcando over op KF, maar eerst doe je nog 10 dagen kvv? Waarom?
Mooie chemische oranje poep.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:51 schreef MeneerLogica het volgende:
Toch maar bij de belcando gebleven. We gaven hem die frolic rondjes als beloning onder het wandelen. Zijn daarmee gestopt en zijn ontlasting is weer mooi.
Kan je zien wat voor troep die frolic ook is.
Dit is niet verwennen, dit is ze voer geven waarvoor ze gemaakt zijn wat toevallig ook nog heerlijk isquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:01 schreef killerkip69 het volgende:
Purina brokjes, prima ontlasting en ze blinken dat het zeer doet aan je ogen.Je moet ze nog meer verwennen met al die extra onzin.
Soms beetje verwennen is niks mis mee natuurlijk, maar je kunt het ook overdrijven. Al is zo'n diepvries muisje wel leuk om te geven af en toe.
maar als ze er eentje vangen is het wat martelen en daar ligt ie te rotten...
zalm is hier ook een no-go (leek ook alsof dat vrij snel niet-goed leek). Geit vechten ze omquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:12 schreef Valerie. het volgende:
Cairo heeft nu ook Naturis geprobeerd. Zalm was hij geen fan van, kangoeroe wel. Heb nog geit liggen, die moet hij nog proberen. Jammer genoeg voor hem heb ik kilo's gekocht, dus hij zal nog wel een paar keer zalm krijgen
Naja sommige rondjes nog redelijk veel, en 3 grote rondes per dag gaat er best wat doorheen. Was ook vooral de soort ontlasting, erg slap. Het is nu in ieder geval weer mooiquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:31 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Mooie chemische oranje poep.Maar je zei dat het om de hoeveelheid ontlasting ging, zoveel Frolic geef je toch niet tussendoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |