Ja een van die mijten is een voorraad mijt. En gaat dus onder andere zitten in droge brokken enzo.quote:
Richtlijnen zijn vaak veel te hoog. Zou onderaan de richtlijn gaan zitten en daarna voeren met je ogen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 15:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Elleuw!
Onze Loebes is allergisch voor allerlei soorten mijten enzo.
Ook voor degene die in droog voer zitten. Dus hebben we bedacht dan misschien maar KVV.
Ik heb nog even tijd om het uit te zoeken. Want heb ik het volgende huis toch pas plek voor wat extra vriezer ruimte.
Loebes weeg zo'n 33/34 kilo. Heb al op de KVV voer wijzer gekeken en daar staat dat ze 30 tot 40 gram per kilo lichaamsgewicht per dag moeten hebben,
Qwea heeft mij al geprobeerd te helpen maar die kwam op zo'n 500 gram uit.
Heeft er iemand tips en tricks voor een beginner? Ben me ook een beetje aan het inlezen qua merken en je hebt de echt al vanaf 1,50 de kilo of voor 7 euro de kilo en had bedacht misschien een beetje in het midden segment te gaan zitten
Bevalt carnibest enzo je?quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:55 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Richtlijnen zijn vaak veel te hoog. Zou onderaan de richtlijn gaan zitten en daarna voeren met je ogen.
In het midden heb je - waar ik ervaring mee heb - Carnibest, Naturis en BARF-menu. Geen fan van de laatste.
Handig om altijd voor twee dagen eten in de koelkast te hebben liggen. Als dag 1 op is, meteen een nieuwe worst pakken. Snijden gaat het makkelijkst als je de rol even een uurtje laat liggen. Daarvoor is het te hard en daarna te zacht, zachte worst snijden is echt nasty.
Oke thanks! Agh ik vind het niet erg groenten voor hem te maken. Doe dat nu ook best regelmatig. Vooral dingen met sperziebonen erin is hij verzot op.quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:06 schreef Valerie. het volgende:
Carnibest bevalt al jaren uitstekend. Ik heb standaard Natuurvoer van Carnibest, en wissel dat af met allerlei verschillende smaken van Naturis.
Carnibest is officieel compleet, Naturis weet ik zo even niet, dat moet ik even bekijken. Wij hebben nog nooit groente toegevoegd en dergelijke, maar zoals je blijkbaar al weet doet Q het wel
Ja, zal ook geen kwaad kunnen denk ik dus why not. In Carnibest zit trouwens ook groente en rijst. In Naturis zie ik zeewier, maar dat is meer voor de vitaminen e.d.quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oke thanks! Agh ik vind het niet erg groenten voor hem te maken. Doe dat nu ook best regelmatig. Vooral dingen met sperziebonen erin is hij verzot op.
Haha ja dat blijktquote:Op dinsdag 1 december 2015 17:18 schreef Valerie. het volgende:
Je hebt tegenwoordig 5678776 merken en smaken en richtlijnen ja....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |