abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148943337
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 14:13 schreef jatochneetoch het volgende:

[..]

Omdat de meeste mannen het zelf schoonmaken.
Een wc vloer hoort gewoon niet kapot te gaan van plas. Dat is net zoiets als schade eisen van iemand die op je fiets gereden heeft omdat de banden versleten zijn. Hoort gewoon bij het gebruik.

Toch lopen ze hier nooit met de mopemmer naar de plee als ze klaar zijn.... Kom op zeg, je bent toch geen 2 meer, je kan toch gewoon netjes pissen, gewoon staand...

En als die vloer beschadigt is gaat het vast niet om een keertje een foutje en het netjes schoonmaken, waarschijnlijk gaat het hier gewoon over een varken die de boel onderpist en niet schoonmaakt.

Daarom, ja, als er schade van komt zou iemand daar wel aansprakelijk voor moeten zijn.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_148943475
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 14:27 schreef erodome het volgende:

Toch lopen ze hier nooit met de mopemmer naar de plee als ze klaar zijn.... Kom op zeg, je bent toch geen 2 meer, je kan toch gewoon netjes pissen, gewoon staand...

En als die vloer beschadigt is gaat het vast niet om een keertje een foutje en het netjes schoonmaken, waarschijnlijk gaat het hier gewoon over een varken die de boel onderpist en niet schoonmaakt.

Daarom, ja, als er schade van komt zou iemand daar wel aansprakelijk voor moeten zijn.
Hoop aannames wan je. De rechter heeft anders geoordeeld en het is niet slim als huisbaas om een marmeren vloer in de WC te leggen. Jouw persoonlijke ervaringen zijn vermakelijk, edoch niet relevant.
pi_148943555
Pissen altijd staand.

Poepen zittend ( logisch)

Sowieso vrouwen die vinden dat je zittend moet plassen. :') :')
pi_148943562
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 14:31 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Hoop aannames wan je. De rechter heeft anders geoordeeld en het is niet slim als huisbaas om een marmeren vloer in de WC te leggen. Jouw persoonlijke ervaringen zijn vermakelijk, edoch niet relevant.
Hoe gaat zo'n vloer anders kapot van pis? Dat gebeurd niet als iemand een keer een foutje maakt en het gelijk schoonmaakt.
En wil je nu vertellen dat bij jou thuis er een naar pis stinkende plee is omdat je zeer regelmatig ernaast pist?

Ik zeg vooral dat ik zittend plassen verplichten idioot vind, maar dat ik ook vind dat als je schade veroorzaakt je daar wel degelijk aansprakelijk voor moet zijn. In het bericht zegt dat de rechter zegt dat je niet aansprakelijk zou zijn voor schade en dat vind ik onzin.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_148943577
zittend is voor mij geen optie, want dan ligt mn 95 cm voor het grootste deel op de bodem van de wc.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_148943805
Staand als ik niet thuis ben...
pi_148944089
Zittend als ik thuis ben ( 3 vrouwen in huis hebben... zucht), staan ergens anders.
  donderdag 22 januari 2015 @ 14:50:19 #83
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_148944103
Een wc moet pis bestendig zijn. Iedereen zou die huisbaas voor gek verklaren als hij een houten vloertje legt in de wc, klaar.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_148944499
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 14:49 schreef _Zeddicus_ het volgende:
Zittend als ik thuis ben ( 3 vrouwen in huis hebben... zucht), staan ergens anders.
Waarom is dat precies een reden om zittend te plassen dan?

Ik uiteraard staand, want alfa-man.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_148945783
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 13:43 schreef Chewie het volgende:
eigen huis zittend, openbare gelegenheden staand.
Dit.

Want team dubbele straal. :(
pi_148945786
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 14:49 schreef _Zeddicus_ het volgende:
luisteren naar je moeder en je zusjes :') _____!!!

Pics van je zusjes!!!
pi_148945816
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 15:42 schreef CarltonBanks het volgende:

[..]

luisteren naar je moeder en je zusjes :') _____!!!

Pics van je zusjes!!!
Vriendin en twee dochters, toch leuk geprobeerd.
pi_148945818
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 15:42 schreef Multiply het volgende:

[..]

Dit.

Want team dubbele straal. :(
Of nog erger sproeier en thuis moet ik het zelf schoonmaken.
pi_148945998
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 15:43 schreef _Zeddicus_ het volgende:

[..]

Maar dan nog, omdat zij moeten zitten gaj ij ook zitten? Soort van gedeelde smart is halve smart?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_148946098
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 15:49 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Maar dan nog, omdat zij moeten zitten gaj ij ook zitten? Soort van gedeelde smart is halve smart?
Van al dat gezeik over het staand zeiken daar word je uiteindelijk ook moe van en dan ga je zitten. Met zijn 3en kunnen ze dat "zeiken" gewoon afwisselen he. Echt drie vrouwen |:(
pi_148946117
quote:

[..]

Maar waarom ga je dan zitten, ik neem aan dat je ze niet meeneemt naar de wc om samen op de pot te zitten?
pi_148946256
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 15:52 schreef erodome het volgende:

[..]

Maar waarom ga je dan zitten, ik neem aan dat je ze niet meeneemt naar de wc om samen op de pot te zitten?
Naar wc > bril omhoog > plassen > doortrekken
Volgende naar wc > pap je moet zittend plassen dat is hygiėnischer en beter voor je.
Dat blijven ze maar herhalen mijn zijn 3en. Ach dan maar geen ruggengraat, zittend kan ik ook rustig fok en nu.nl lezen op de phone :)
pi_148946433
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 15:56 schreef _Zeddicus_ het volgende:

[..]

Naar wc > bril omhoog > plassen > doortrekken
Volgende naar wc > pap je moet zittend plassen dat is hygiėnischer en beter voor je.
Dat blijven ze maar herhalen mijn zijn 3en. Ach dan maar geen ruggengraat, zittend kan ik ook rustig fok en nu.nl lezen op de phone :)
Dan doe je toch na het pissen die bril weer omlaag, niemand er last van.
Hier in huis hoeft dat niet eens, ik hou namelijk de wc gewoon goed schoon dus ik vind het niet erg de bril weer omlaag te moeten doen.

Je kan ze ook gewoon uitleggen dat het voor hygiene niet uitmaakt omdat je al een tijdje geen 2 meer bent en als er al iets fout zou gaan zelf wel opruimt.
pi_148946587
quote:

[..]

nog erger :')
pi_148946627
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 15:52 schreef _Zeddicus_ het volgende:

[..]

Van al dat gezeik over het staand zeiken daar word je uiteindelijk ook moe van en dan ga je zitten. Met zijn 3en kunnen ze dat "zeiken" gewoon afwisselen he. Echt drie vrouwen |:(
jij hebt echt geen ruggengraat ofwel?
pi_148950008
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 13:45 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Ik pis toch niet graag over m'n handen heen om vervolgens een broodje naar binnen te schuiven, jij?
geeft extra smaak
pi_148950414
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 16:05 schreef CarltonBanks het volgende:

[..]

jij hebt echt geen ruggengraat ofwel?
Niet op onderwerpen waar ik mij echt niet druk om ga maken. Daar is dit er een van.
pi_148952448
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 17:57 schreef _Zeddicus_ het volgende:

[..]

Niet op onderwerpen waar ik mij echt niet druk om ga maken. Daar is dit er een van.
Niet overal moeilijk over doen is zeer verstandig, dat moet dan wel weer gezegd worden.
pi_148953410
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 14:33 schreef erodome het volgende:

[..]

Hoe gaat zo'n vloer anders kapot van pis? Dat gebeurd niet als iemand een keer een foutje maakt en het gelijk schoonmaakt.
En wil je nu vertellen dat bij jou thuis er een naar pis stinkende plee is omdat je zeer regelmatig ernaast pist?

Ik zeg vooral dat ik zittend plassen verplichten idioot vind, maar dat ik ook vind dat als je schade veroorzaakt je daar wel degelijk aansprakelijk voor moet zijn. In het bericht zegt dat de rechter zegt dat je niet aansprakelijk zou zijn voor schade en dat vind ik onzin.
Als je staand pist, dan gaan er kleine spettertjes over de rand die opspringen wanneer de pisstraal de wc-pot raakt. Dat merk je als man ook als je bloot of met korte broek staand plast.

Of kijk maar eens goed naar een wc-pot waar een man net staand heeft geplast.

In deze rechtszaak hebben die kleine spettertjes blijkbaar de glimmende marmeren vloer mettertijd dof gemaakt.
pi_148957809
Beide.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')