Hahahaha maat, ik woon thuis waar meer dan genoeg keren wordt schoongemaakt. Je doet je naam wel eer aan.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat jij in zo'n goor stinkhol woont dat je niet plassend kan staan omdat je harses dan vol beestjes zit is walgelijk.
Ik heb een toilet met een verwarming in de brilquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb het ook over koude brillen. En vieze brillen vind je bijvoorbeeld in studentenhuizen of in het openbaar.
Chill.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben een toilet met een verwarming in de bril
Ik zei toch dat je moest gaan schoonmaken. Brave meid.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:55 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Hahahaha maat, ik woon thuis waar meer dan genoeg keren wordt schoongemaakt. Je doet je naam wel eer aan.
Je bent een toilet met verwarming, je hebt in ieder geval wel de herseninhoud ervan.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben een toilet met een verwarming in de bril
quote:
Sterk verweer, ik ben onder de indruk.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:56 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Je bent een toilet met verwarming, je hebt in ieder geval wel de herseninhoud ervan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:56 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Je bent een toilet met verwarming, je hebt in ieder geval wel de herseninhoud ervan.
Gevalletje penisnijd.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:56 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
Ik was een keer op een verjaardag van een 'man' waar zijn wijf een bordje op de wc had opgehangen met het verzoek aan de mannen om zittend te plassen.Dat is pure castratie.
Ik leg em over mijn bovenbeen en zeik via de zijkant.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:58 schreef Pauper_Bob het volgende:
Maar even aan de heren die zittend plassen:
Hebben jullie, als FOK!ker zijnde, geen last dat je eikel in je eigen pies hangt met een standaard gigantische penis?
Dit ja.... of je eikel zo lekker tegen de pleerand laten bungelen..quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:42 schreef jatochneetoch het volgende:
Op de één of andere manier krijg ik het voor elkaar om als ik zittend plas en niet mijn leuter naar beneden duw, de plas onder de wc bril door te plassen.
Dat zittend plassen niet verplicht kan worden vind ik niet meer dan normaal, maar niet aansprakelijk voor bijkomende schade????quote:De rechter in Düsseldorf zei donderdag dat mannen die blijven staan "erop kunnen rekenen dat ze af en toe ruzie krijgen met huisgenoten, vooral met vrouwen'', maar niet aansprakelijk zijn voor bijkomende schade.
Lekker praktisch wel...quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:05 schreef Prospos het volgende:
Zittend. Maar dat komt omdat ik een giga ring door mijn dop heb zitten.
Ervaring mee?quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:05 schreef erodome het volgende:
Zo lastig is het niet om gewoon in de pot te pissen.
Aangezien ik hier meestal de plee schoonmaak ja, blijkbaar is dat niet zo moeilijk want hier zit nooit de hele vloer onder de pis en toch staan de mannen in mijn huis als ze pissen.quote:
Soms heb je van die lage WCs waardoor alles over de rand spettert, kan je weinig aan doen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:05 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat zittend plassen niet verplicht kan worden vind ik niet meer dan normaal, maar niet aansprakelijk voor bijkomende schade????
Als iemand zo'n varken is dat hij de halve plee onderpist en de vloer daarmee beschadigt mag iemand van mij best aansprakelijk gesteld worden voor de schade, hij heeft die immers veroorzaakt.
Zo lastig is het niet om gewoon in de pot te pissen.
Omdat de meeste mannen het zelf schoonmaken.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:11 schreef erodome het volgende:
[..]
Aangezien ik hier meestal de plee schoonmaak ja, blijkbaar is dat niet zo moeilijk want hier zit nooit de hele vloer onder de pis en toch staan de mannen in mijn huis als ze pissen.
Dit idd, bear grylls pist niets voor niets over wonden en drinkt zijn eigen ochtendsappenquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:44 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Plas is steriel, dus onnodig. De meeste mensen doen het alleen voor het idee.
poepen in een ruimte die niet standaard 24 graden isquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb een toilet met een verwarming in de bril
Poepen terwijl je zit op een warme bril in een koude kamer is alsof je een lekker koud biertje drinkt in Walhalla: beter ga je 't niet krijgen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:16 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
poepen in een ruimte die niet standaard 24 graden is______!
quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voor jouw formaat penis hebben ze idd een andere afbeelding:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |