Qua kleur past het ook, zelfs een rood detail op zowel sokjes als broek. Ik reken het toch goedquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zou zelf nooit streepjes met streepjes met streepjes combineren..
Ik neem t zoals t komt... Alsnje m na een uur wakker maakt s ochtends wil hij vast niet s middags ineens eerder slapen ofzo.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:03 schreef exode het volgende:
Slaapritme dilemma:
Jochie kan nu ongeveer 3 uur wakker zijn. Zijn ritme was:
Tussen 06:30 en 07:00 wakker
Tussen 08:30 en 09:00 weer naar bed
1 tot 1,5 uur slapen
Tussen 12:00 en 12:30 naar bed
2 uur slapen
Uur of 16:30 nog een half uur slapen
19:00 slapen
Nu:
07:00 wakker
09:30 naar bed
1,5 uur tot 2 uur slapen
14:00 naar bed
2 uur slapen
19:00 naar bed
Doen we er niet beter aan om hem 's ochtends na een uur wakker te maken? Zodat ie 's middags eerder slaapt? vandaag sliep ie pas om 14:45 bijvoorbeeld. Ik denk dan meteen: over een tijdje slaapt ie alleen 's middags dan is dit toch niet handig? Of loop ik te miepen....?
Ja! We begonnen bij Flinders (voor de niet-groningers: dat is 1 minuut lopen vanaf thuisquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Succes, Mariska! Is het in de buurt?
awquote:Op donderdag 22 januari 2015 18:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
SQ..
Tevens, erg goed voor de conditie, dat moederschap. Ik ben nog nooit zo snel een trap opgerend als toen ik zonet I vanuit het niets een ENORME brul hoorde geven. Door merg en been. Geen idee wat er aan de hand was. Baard blijft nog even bij hem.
Die informatie is te ruil voor een update over jouw mini! (en maxi). Hoe is het met je?quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:37 schreef Enfermera het volgende:
Omg ik lig in een deuk van die plaatjes in de OP![]()
Welk boekje is dat?? Heb al even terug zitten zoeken in het topic maar had niet gezien of het genoemd is?
Ik wilde de info zomaar geven..quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die informatie is te ruil voor een update over jouw mini! (en maxi). Hoe is het met je?.
hardop gelachenquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:37 schreef Razztwizzle het volgende:
SQIk heb er ook nog één. Waargebeurd, vandaag rond 18:00 na een dag bij m'n ouders
.
Je legt je baby in de maxicosi en rijdt weg bij je ouders. Op het moment dat je de gordels dichtklikt kijkt ze ze alsof ze met kokende olie overgoten wordt en begint dramatisch te huilen.
Je vermant jezelf. Immers, dithoorterbijdithoorterbij. Je geeft haar een aai en een kus gaat rijden. Stiekem voel je je misdadig, ondanks dat je weet dat het beter is.
En dan opeens is het stil. doodstil. Je zet de autoradio uit. Ademt ze nog? Ik hoor niks. Het zal wel goed zijn. Ze slaapt, hosanna! Shit. Het zint me niet.
Vijf minuten later sta je op een parkeerplaats langs de weg naar Dronten, stap je uit en ren je naar het portier rechtsachter. Je gluurt door het raam. Het borstkasje beweegt en je slaakt een zucht van opluchting.
Moederschap
Jaaaaaaaaaa it's alive!!quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:37 schreef Enfermera het volgende:
Omg ik lig in een deuk van die plaatjes in de OP![]()
Welk boekje is dat?? Heb al even terug zitten zoeken in het topic maar had niet gezien of het genoemd is?
Jij bent een Viktorquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:59 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ik wilde de info zomaar geven..
Ik ben een slechte voor wie is de mol merk ik al
De labrador van dit topicquote:
AL-TIJD onderweg...quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:37 schreef Razztwizzle het volgende:
SQIk heb er ook nog één. Waargebeurd, vandaag rond 18:00 na een dag bij m'n ouders
.
Je legt je baby in de maxicosi en rijdt weg bij je ouders. Op het moment dat je de gordels dichtklikt kijkt ze ze alsof ze met kokende olie overgoten wordt en begint dramatisch te huilen.
Je vermant jezelf. Immers, dithoorterbijdithoorterbij. Je geeft haar een aai en een kus gaat rijden. Stiekem voel je je misdadig, ondanks dat je weet dat het beter is.
En dan opeens is het stil. doodstil. Je zet de autoradio uit. Ademt ze nog? Ik hoor niks. Het zal wel goed zijn. Ze slaapt, hosanna! Shit. Het zint me niet.
Vijf minuten later sta je op een parkeerplaats langs de weg naar Dronten, stap je uit en ren je naar het portier rechtsachter. Je gluurt door het raam. Het borstkasje beweegt en je slaakt een zucht van opluchting.
Moederschap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Check! Eentje, @ bedrijfspagina.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:20 schreef AwayTL het volgende:
Go Mariska! Ik hoop erop dat er weer wat plaatjes voorbij komen op fb!
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 06:05 schreef Crumpette het volgende:
![]()
Skittlesklinkt als een goed plan!
blue'redelijk'.. t blijft naar.
JMherkenbaar
SQ en Razztevens herkenbaar
. Had W bij R achtergelaten om 21.30 voor een dutje (voor mij welteverstaan).. sta ik in paniek om 1.20 beneden , ligt hij gewoon te tukken
![]()
![]()
Straks meet!
![]()
Hier hetzelfde Loj! (Gelukkig niet hoe de nacht ging btw, die was prima)quote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:03 schreef Loj het volgende:
Ah dat is ook echt zielig Nikki!
Heerlijk Crumpette!
En ik heb tussendoor nog wel wat geslapen hoor... 20 minuutjes tussen de sessies door![]()
Tot half 5, toen wou m'n peuter ook niet meer slapen. Ben gelukkig wel wat gewend
En peuter was het er helemaal mee eens, we maken er vandaag een tv dagje vanalleen zo nog ff naar de huisarts en daarna gaan we het huis niet meer uit!
Veel plezier op de meet, en maak meteen een vervolgafspraak zodat ik dan wel kan komen
*nietvergetennietvergetennietvergeten*quote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:07 schreef Franny_G het volgende:
Ik heb vandaag een nakijkdag, met echt een berg werk, maar omdat kwak mijn handschoenen heeft heb ik een goed excuus om naar de meet te komen.. Wel zonder I, want die is op kdv, dus dan ga ik gewoon veel knuffelen met de aanwezige baby's.
.
.
waarom heb je alleen de doek?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:11 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
*nietvergetennietvergetennietvergeten*
Hier was t ok vannacht, 0.30 en 5.30. Nu zelf aam t opstaan manneke wordt ook langzaam wakker.
Vind t toch spannend straks. Ga niet zo vaak alleen met M op pad en heb alleen de doek nu. Maar goed, straks slaapt hij weer twee uur lang net als vorige week
Ik vind het ook spannend want ik neem juist de wagen mee omdat ik bang ben dat Lucas te snel de doek zat is met zijn pesthumeurquote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:11 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
*nietvergetennietvergetennietvergeten*
Hier was t ok vannacht, 0.30 en 5.30. Nu zelf aam t opstaan manneke wordt ook langzaam wakker.
Vind t toch spannend straks. Ga niet zo vaak alleen met M op pad en heb alleen de doek nu. Maar goed, straks slaapt hij weer twee uur lang net als vorige week
Ik stem voor!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:54 schreef JufMariska het volgende:
Veel plezier dames!!
Wanneer doen we de Amersfoort-meet?Ikwikookikwilook!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Blue, veel sterkte! Focus op de hoopvolle puntjes..
Oh neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die informatie is te ruil voor een update over jouw mini! (en maxi). Hoe is het met je?.
ik zie dit ook nu pasquote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:30 schreef kwakz0r het volgende:
Crump: ik weiger met wagen in de bus te gaan in mn eentje. Als in, dat durf ik niet... En alle onderdelen de trap afzeulen is ook niet je dat in mn eentje.
Maar hij sliep direct dus t komt vast goed!
Ja, de oudere dame blokkeerde met haar rollator zo de deur dat ik m zo kon overnemen!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:54 schreef Chanty het volgende:
OMG Rijst serieus?![]()
Was inderdaad gezellig, jammer voor de uitvallers maar ik zeg: dit kunnen we best vaker doen. Over een aantal maanden kunnen ze dan samen spelen
Crump zo leuk om jouw ventje te zien
Ik kon natuurlijk niet de lift aan de goede kant van de randstadrail vinden () en te eigenwijs om te vragen dus ik ben maar naar CS gelopen en daar op gestapt. In de tram viel Lucas lekker in slaap in de doe totdat we thuis waren. En niet koud gehad nee
Ik moet echt iets doen aan mijn voortdurende angst dat hij het koud heeft, kook dat kind nog gaar
Enf wat leuk om een update van jou te lezenKan me voorstellen dat je je handen wel vol hebt ja. Zijn er ook nog foto's?
Uiteraard Crumpette, goede tip zo toch!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:11 schreef Crumpette het volgende:
mijn vent heeft het snel te warm, dus ik maak me over de koude niet zo druk. Ik weet het toch lekker het beste
zegwisten jullie dit al?
http://www.moodkids.nl/op(...)m-van-de-baby-romper
Da's een hoax. Mijn bolle kan daar echt niet meer doorquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:11 schreef Crumpette het volgende:
mijn vent heeft het snel te warm, dus ik maak me over de koude niet zo druk. Ik weet het toch lekker het beste
zegwisten jullie dit al?
http://www.moodkids.nl/op(...)m-van-de-baby-romper
ik hoorde het wel, maar ik was dan ook op het toiletquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:41 schreef Butterflower het volgende:
Meet was leuk!
Lieve babys![]()
Leuke moeders![]()
Mijn baby -> 2 vieze luiers in 10 minuten![]()
Bij luier 2 heeft ze de hele M&S bij elkaar gegild. Dat hebben jullie vast wel gehoord toen jullie in de lift stonden![]()
Iemand nog een tip om verschonen weer wat leuker te maken bij een baby die liggen stom vindt? Afleiden doe ik al, maar dat werkt ook niet altijd.
ja ik!!! M vindt t arelaxt als zn armen erin zitten en als slaapzak alleen vind ik m wat dun...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:35 schreef Crumpette het volgende:
Btw, als er nog iemand hier afwil van zijn puckababy 3-6 maand, geef me dan even een seintje.Ik baker W nu vaak in in een XL hydrofiel, maar dat is ook best wel warm voor hem.
Wut, is melle er nu al uit dan??quote:
zie edit: t is niet zo'n succes bij M. Denk niet dat W er tot zes maanden in kan, maar als hij eerder gaat rollen mag dat ook niet meer. We appen wel even!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:55 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Wut, is melle er nu al uit dan??heeft het dan wel zin voor mij, uberhaupt?
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:53 schreef Franny_G het volgende:
Oh en W heeft ook een heel leuke moeder!.
Die van mij heeft het juist ook snel warm, alleen ik zelf heb het niet zo snel warm en dat projecteer ik natuurlijk op Lucasquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:30 schreef kwakz0r het volgende:
@crump wist je die nog niet?
@chanty mijnes heeft t juist snel te warm. Had nu dus alleen korte mouwenromper, truitje en broekje, sokjes, mutsje en doek erover (wel twee lagen want fcc), en dan het hipste draagvest ooit uiteraard. We waren allebei viez zwetig bij thuiskomst
Met name in de kinderwagen vind ik het lastig in te schatten wat hij aan moet want hij zitten stil en heeft ook niet mijn lichaamswarmte. Had hem vanochtend dus een langemouwenromper, dun truitje, maillot, wat dikker broekje, slofjes, gevoerd fleecejasje en handschoenen aangedaan en hij had een capuchon op van het jasje want hij wilde GEEN muts. Vervolgens dus in de voetenzak met nog een extra wollen dekentje en de kap omhoog ter bescherming tegen eventuele wind. En dan nog bang zijn dat hij het koud heeftquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:09 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ja, de oudere dame blokkeerde met haar rollator zo de deur dat ik m zo kon overnemen!
Was super lief!![]()
En over dat te koud hebben.. Mijn moeder denkt ook maar steeds dat mijn dame het te koud heeft..![]()
Ik heb met dit weer een malliotje die ik onder een (gevoerd) spijkerbroekje doe met schoentjes eronder aan..
Lange mouw romper, lange mouw shirt en een winterjasje samen met sjaaltje, handschoentjes en een mutsje .., zo gek is dat toch niet?!
Jij mag ook ziek zijn hoor! Echt een vrouwenkwaaltje he dat wij nooit ziek mogen zijn. Mannen hebben totaal geen moeite met ziek zijn. Dat doen ze altijd vol overgavequote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:12 schreef Amsel het volgende:
Vind het zo jammer dat ik er vanochtend niet bij kon zijnVoel me echt beroerd. Maar dat kán helemaal niet, want baby en man zijn ook ziek dus ik moet voor hen zorgen. Zo zit dat in m'n hoofd namelijk.
Nee hij niet…. ik welquote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:38 schreef Burdie het volgende:
Wow. Zijn jullie baby's ijslollies ofzo? Kuiken draagt een romper met korte mouwtjes, een longsleeve, broekje, sokken, slofjes. En buiten nog een jas, muts en voetenzak.
En hij heeft het nooit koud.
Die van mij draagt nog minder hoor!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:38 schreef Burdie het volgende:
Wow. Zijn jullie baby's ijslollies ofzo? Kuiken draagt een romper met korte mouwtjes, een longsleeve, broekje, sokken, slofjes. En buiten nog een jas, muts en voetenzak.
En hij heeft het nooit koud.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik zat er best erg mee dat Lou in 4 weken slechts 177 gram was aangekomen. Gelukkig was vriend mee, die had gezien dat het geen 5177 is maar 5770 gram. Waarom schrijf ze dan 5,77 gram met een komma zo groot als een 1![]()
oh ja, dat weten ze. Als ik M ga halen na zo'n mopperjanksessie kijkt ze al heel triomfantelijkquote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:23 schreef BlueEyes het volgende:
*Mopperkindjesinbedboks*
Over de huppel zijn van vermoeidheid en maar blablablablabla'en en speen er uit gooien. En we zijn inmiddels overtuigd dat hij weet dat hij de speen eruit gooit en er dan iemand komt...
We worden bespeeld
ik heb een leuker kind sinds ze gewoon op d'r kamer in dr ledikant slaapt. Maar het heeft wel even geduurd voor we zo ver waren. Ik denk dat we dat sinds een week of vier echt actief toepassen. Ze rust beter uit en is daardoor vrolijker. Maar ik vond het ook best een stap hoorquote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:25 schreef Crumpette het volgende:
Ik heb savonds nog nooit W naar boven geprobeerd te brengen eigenlijkook omdat R dan thuis is en hij heeft W dan nog helemaal niet gezien, maar ook omdat hij tussen de voorlaatste en de laatste voeding meestal niet wil slapen/kramp heeft. Moet dat nog even in mijn hoofd krijgen geloof ik, dat het niet zielig is voor W om veel in zijn bedje te slapen.. Wanneer zijn jullie daarmee begonnen?
Overdag slaapt W wel 1 of 2 slaapjes boven overigens, en dat gaat wel aardig. Snachts nog in de cosleeper bij mij/ons.
nee joh, ik snap dat best. Ik moet oordoppen in als ze naast me ligtquote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:30 schreef BlueEyes het volgende:
Het grote ledikant en op eigen kamertje deed ik hier al vanaf het begin![]()
Ontaarde moeder he![]()
Maar voor mij voelde dat vanaf het begin goed (met babyfoon onder mijn kussen)
Als F nu bij ons op de kamer slaapt, als we bijv ergens blijven slapen, houden we elkaar wakker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
wat deze vrouw zegtquote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:51 schreef BlueEyes het volgende:
Crump W is er nog maar net he, mijn Fje is er al wat langer.
En geloof me, die heeft weken op mij gehangen in de avond (ik mis het nog wel eens)
Doe het wanneer het goed voelt, voor zijn 18e gaan jullie er beide aan toe zijn!
JM
Heeft hij al gedaan (al zeker 10 keer in de bijna 12 jaar dat we een stel zijnquote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:48 schreef Crumpette het volgende:
balen van je sm JM.. dat soort dingen zijn een zwart gat voor energie idd.
Kun je J er niet op af sturen met haar te praten?
ja ik reageerde dus eerst vriendelijk. dus die man heel opgelucht "ja, de rector sprak ik net, die reageerde een heel stuk minder vriendelijk"quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
Moeten ze net jou hebben kwak
Franny, en een maillotje?
Oooh, dit is echt heel erg, kwak! Als er alleen mannen hadden gestaan, zouden ze dan een vrouw erbij willen? Echt belachelijk.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:41 schreef kwakz0r het volgende:
oh even iets heel anders offtopics: ik ga dus meedoen aan een leuk inspiratie/verbredingstraject voor dertig geselecteerde docenten uit mijn woonplaats, en was via de organisatie gevraagd voor het persmoment met de wethouder en iemand van de organisatie volgende week, incl vraaggesprek met de krant...
word ik vandaag gebeld dat er een spijtig misverstand is geweest, want er moest toch echt een man bij voor t plaatje omdat de wethouder en twee andere panelleden ook al vrouwen zijn.
dussssss. ik ben eigenlijk gewoon een beetje boos, maar aan de telefoon was ik nog erg aardig tegen de persvoorlichter van de gemeente *weekdier*.
Wij ook niet hoor! t was de voorlichter van de gemeentequote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:51 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Oooh, dit is echt heel erg, kwak! Als er alleen mannen hadden gestaan, zouden ze dan een vrouw erbij willen? Echt belachelijk.
In het gesprek met Het Echtpaar bij mij op school zaten er ook alleen maar vrouwen: de rector, de afdelingsleider en twee docenten. Gelukkig hebben wij geen persvoorlichters..
SQ, ja dat is misschien wel een idee, maar als ze gewoon een warm broekje aan heeft, vind ik het wel weer wat overdreven. Ik doe haar wel vaak beenwarmers aan, die trekt ze wat moeilijker uit.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:58 schreef Stormqueen het volgende:
Hmz, net baby weer op bed gelegd die Heel Breed ging lachen toen ik 'r weglegde. Nu voel ik me weer een rotmoeder omdat ik een vrolijk kind zomaar in een donker kamertje achter laat. 't Is werkelijk nooit goed
Ach SQ, die van mij gaat ook breeduit liggen lachen en druk liggen doen als ze naar bed gaat. Alsof het een feestje is.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:58 schreef Stormqueen het volgende:
Hmz, net baby weer op bed gelegd die Heel Breed ging lachen toen ik 'r weglegde. Nu voel ik me weer een rotmoeder omdat ik een vrolijk kind zomaar in een donker kamertje achter laat. 't Is werkelijk nooit goed
Ja, dat had ik wel door!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Wij ook niet hoor! t was de voorlichter van de gemeente
Ik denk dat de gemeente niet blij is als naar buiten komt dat de wethouder een seksistische persvoorlichter heeft.quote:ik dacht precies t zelfde. er werken nu eenmaal veel vrouwen in t onderwijs. dat excuus is ook goed genoeg voor een foto met allemaal mannelijke politici. laat ze blij zijn met een vrouwelijke wethouder, organisator, leraar van het jaar en deelnemer!
mja, t werd mij niet duidelijk of t vanuit de gemeente zelf of vanuit t AD kwam, die wens.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:01 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Ja, dat had ik wel door!
[..]
Ik denk dat de gemeente niet blij is als naar buiten komt dat de wethouder een seksistische persvoorlichter heeft..
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:04 schreef Franny_G het volgende:
Hoe dan ook, ik ga even een BH verbranden, denk ik.
Als hij zich vermaakt is 't ok toch? Lucas vindt onze plafonnière fantastischquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hier had ik vandaag twee keer dat I wakker in zijn bedje om zich heen lag te kijken toen ik om het hoekje keek. Roep dan maar om mama, schatje..
Dit vind ik ook altijd héél moeilijk! Rotmoeder niet, maar ik kan gewoon echt niet weglopen als ze naar me ligt te lachen. Dat vind ik veel lastiger dan bij mopperenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:58 schreef Stormqueen het volgende:
herkenningquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:20 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dit vind ik ook altijd héél moeilijk! Rotmoeder niet, maar ik kan gewoon echt niet weglopen als ze naar me ligt te lachen. Dat vind ik veel lastiger dan bij mopperen
Dat mogen ze officieel ook helemaal nog niet geven.... smeerkaas en appelstroop was t beleg bij mijn werk ...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:29 schreef Franny_G het volgende:
Slaap lekker SQ!
Hmm, ik ben echt tevreden met het kdv en de leidsters zijn lieve meiden, maar ik lees nu in haar boekje dat ze vandaag voor het eerst hagelslag heeft gekregen. Eeeeeeh, hagelslag??? Ik zal wel naïef zijn, maar het was nog niet in me opgekomen om tegen ze te zeggen dat mijn nog net niet 1-jarige geen hagelslag als beleg mag..
Leg gewoon uit dat je best begrijpt dat er kinderen al wel hagelslag krijgen zo jong maar dat jij er liever nog een poosje mee wacht, juist omdat ze maar 1.5 eet...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:55 schreef Franny_G het volgende:
Ik geloof niet dat het echt kwaad kan, er zit alleen 0 voedingswaarde in. En voor die 1,5 boterham die ze eet, lijkt me dat je kiest voor beleg waar wel iets van voedingswaarde in zit.
Wat ik vooral gewoon een beetje lastig vind, is dat ik er iets van moet gaan zeggen..
Kwak, dat soort avondjes heb ik ook zeer regelmatig. Soms kom ik ook gewoon tot niks na een drukke dag..
Nikki, ben benieuwd naar de foto's..
GM, fijn dat ze lekker gaat, ondanks sprongetje en stemmingswisselingen..
Ik zou het in ieder geval proberenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 08:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb je nog wat geslapen, Loj?
Wat zouden jullie doen:
I heeft sinds een paar dagen het volgende voedingsschema (met tussendoor slapen): 19 uur, tussen 1 en 2, tussen 5 en 6.
Daarvoor was het: 21 uur, tussen 3 en 4, tussen 7 en 8.
Het is fijn dat hij nu eerder slaapt (Wie is de Mol kijken zonder pauzeren), maar ik heb liever die eerste lange slaap later, meer in de nacht. Ik ga zelf rond 22 uur op bed (en slaap tegen 23 uur pas, maar goed). Wakker maken om 22 uur voor een voeding, ja of nee?
Wij hebben t geprobeerd met M. Die deed een poosjequote:Op zaterdag 24 januari 2015 08:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb je nog wat geslapen, Loj?
Wat zouden jullie doen:
I heeft sinds een paar dagen het volgende voedingsschema (met tussendoor slapen): 19 uur, tussen 1 en 2, tussen 5 en 6.
Daarvoor was het: 21 uur, tussen 3 en 4, tussen 7 en 8.
Het is fijn dat hij nu eerder slaapt (Wie is de Mol kijken zonder pauzeren), maar ik heb liever die eerste lange slaap later, meer in de nacht. Ik ga zelf rond 22 uur op bed (en slaap tegen 23 uur pas, maar goed). Wakker maken om 22 uur voor een voeding, ja of nee?
Neinquote:Op zaterdag 24 januari 2015 08:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hmm Away en kwak, daar ben ik ook bang voor. Dat hij door de onderbreking niet in zijn lange slaap komt en gewoon zijn dagritme van om de 3 à 4 uur aan blijft houden.
Morgen hebben we geen afspraken en zo, dus we kunnen het in ieder geval proberen...
Away, sterkte! Heb je geen Brufen bruis gekregen?
da's ook eigenlijk veel leukerquote:Op zaterdag 24 januari 2015 09:44 schreef Franny_G het volgende:
Ik heb besloten dat ik I geen wishbone bike of zoiets dergelijks wil geven voor haar verjaardag. Het leek me eerst wel een aardig idee, maar voor mijn gevoel is het op dit moment niet het leukste cadeau voor haar. Dus nu gaan we gewoon meerdere cadeautjes doen, allemaal nieuwe leuke speeltjes voor haar.. Vandaag op pad naar een paar mooie speelgoedwinkels om samen eea uit te zoeken.
Awww mooi, daar moest ik van huilen, dank jequote:Op zaterdag 24 januari 2015 08:13 schreef Naena het volgende:
Kreeg gisteren van een vriendin een filmpje: Over moeders die doen "wat het beste is", wel leuk om te kijken!
Ken je LaLi in Leiden? Mooi houten spul en poppenhuizen en vooral veel degelijke duitse dingenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 09:44 schreef Franny_G het volgende:
Ik heb besloten dat ik I geen wishbone bike of zoiets dergelijks wil geven voor haar verjaardag. Het leek me eerst wel een aardig idee, maar voor mijn gevoel is het op dit moment niet het leukste cadeau voor haar. Dus nu gaan we gewoon meerdere cadeautjes doen, allemaal nieuwe leuke speeltjes voor haar.. Vandaag op pad naar een paar mooie speelgoedwinkels om samen eea uit te zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat alles goed maakt is het kleine meneertje wat nu lekker bij me ligt. Hij is vandaag precies 8 weken en kan al bijna 2 weken lachen met schattige geluiden erbij. Hij speelt met zijn speelgoed in de box (=grijpt/slaat ernaar als het boven zijn hoofd hangt). En bv gaat nog steeds super. Wii balanceboard geeft aan dat ie ongeveer 5 kg weegt en hij is al uit flink wat kleding gegroeidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
Dat kan ik proberen ja, al zegt iets met dat dat het billendoekje heel snel in zijn mond verdwijntquote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:54 schreef Burdie het volgende:
@Chanty: heel snel een billendoekje er op leggen.
Hij schuift alleen zo rond met zijn kont dat hij binnen de kortste keren naast de luier ligtquote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:59 schreef Burdie het volgende:
Billendoekjes op de poep wil ook nog wel eens helpen tegen voeten in de poep. En de luier snel dubbelvouwen.
Dat is wel slim jaquote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:20 schreef kwakz0r het volgende:
Als t echt erg is hier pleur ik er nog weleens zo'n kraammatje onder...
Ja, ken ik! In Den Haag zitten ook een paar leuke zaakjes. We zijn naar deze geweest (in mijn oude buurt en buurt van Crumpette):http://www.roodmetwittestippen.nl/pages/17826/Onze_winkel.htmlquote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ken je LaLi in Leiden? Mooi houten spul en poppenhuizen en vooral veel degelijke duitse dingensta er altijd verlekkerd naar binnen te kijken (zit in de buurt van de pieterskerk).
Voor baby maakt het allemaal nog niet zoveel uit toch? Ik zou zeggen: regelmaat van je oudste aanhouden en zien wanneer je tijd hebt voor badje voor baby (die van ons gaat sowieso maar twee keer per week onder de douche) en in bed leggen als hij moe is? Of waar hij dan ook slaapt?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:01 schreef NotTheSame het volgende:
Radyhyn, gecondoleerd en jeetje wat een rollercoaster zeg! Maar hopelijk gaat het nu allemaal beter.
Chanty geen tips hier, maar nu weet ik wel dat dat mij ook te wachten staat.
Franny, leuke cadeaus! En dat hondje gewoon halen hoor!
Verder gaat het hier z'n gangetje. Draak is een trotse grote zus en Piranha is een lekker tevreden manneke van inmiddels 10 dagen oud.
Waar we bij Draak (wegens dysmatuur) alles krampachtig gecontroleerd moest worden, hebben we het nu veel makkelijker. Voeden op verzoek, niet elke week naar het cb voor een weegmoment etc. Zo relaxt!
Gisteren is de kraamhulp voor het laatst geweest, en vanavond krijg ik meteen de vuurdoop om 2 kindjes tegelijk in bad en in bed te krijgen. Ik ben al allerlei strategieen uit aan het denken.
Dit!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:03 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Voor baby maakt het allemaal nog niet zoveel uit toch? Ik zou zeggen: regelmaat van je oudste aanhouden en zien wanneer je tijd hebt voor badje voor baby (die van ons gaat sowieso maar twee keer per week onder de douche) en in bed leggen als hij moe is? Of waar hij dan ook slaapt?
Preciesquote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:15 schreef Radyhyn het volgende:
Alf.. denk 1 neusgat weg en 't klopt redelijk ja![]()
DAD een rolbaby
Die tegenstelling is wel behoorlijk typerend voor dat buurtje.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:07 schreef Crumpette het volgende:
Franny: wat een leuk speelgoed! Wist niet dat die roodmetwittestippenwinkel zo leuk was overigens! T valt moeilijk te onderscheiden van de shabby kringloopzaakjes er omheen..
Tis meer het scenario: Draak in fe douche, Piranha over de flos, Piranha in badje, Draak over de flos waar ik tegenop zie. Maar het kan natuurlijk altijd meevallenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:03 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Voor baby maakt het allemaal nog niet zoveel uit toch? Ik zou zeggen: regelmaat van je oudste aanhouden en zien wanneer je tijd hebt voor badje voor baby (die van ons gaat sowieso maar twee keer per week onder de douche) en in bed leggen als hij moe is? Of waar hij dan ook slaapt?
Laat hem ff met kuiken praten aub, hier is luier verschonen ongeveer het ergste wat ik hem kan aandoen...quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:37 schreef Chanty het volgende:
Zoe je meisje
Franny dat is helemaal lastig Ja. Gelukkig heeft meneer de grootste Lol. Niks leukers als dat iemand je kont afveegt
Hier ook. Bijna niet te doen. Vanmorgen heb ik de luier op de grond gelegd en S er zittend op gezet en toen zo goed als t ging dicht gemaakt. Wat een gedoe zeg!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Laat hem ff met kuiken praten aub, hier is luier verschonen ongeveer het ergste wat ik hem kan aandoen....
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:04 schreef exode het volgende:
Hij kruipt! Hij kruipt! Zo ineens, zo van leuk dat getijger maar ik ga gewoon als de bliksem kruipen. Alsof ie het al die al kon maar het alleen deed als wij niet keken. Hij kruipt overigens 1 afstand: naar de tvkast om daar op te klimmen....
En wat een mooie foto's Zoe! Wow.
En ik zag leuk speelgoed.
Beroerd. Als ik geslapen heb gaat het wel, maar naar mate de dag vordert word het slechter tot een moment dat ik dus geen steek meer hoor met m'n rechteroor (zoals nuquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:40 schreef Crumpette het volgende:
hoe is het met de tinnitus nts?
w ligt in beden ik ook
!
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:20 schreef Amsel het volgende:
Een kruipende baby voor ExodeEn zulke mooie foto's van Zoë
Wat rot van het oorsuizen NTS.
Hier ook een mijlpaal: Het eerste woordjeIk zwéér het. Na het produceren van een epische poepluier keek ze heel opgelucht en zei ze "Poepoep". Dat kán geen toeval zijn toch?
Mijn kind kan "poep" zeggen
![]()
Dat is mij sinds 3 oktober ook nog maar 3x gelukt hoorquote:Op zondag 25 januari 2015 08:06 schreef Crumpette het volgende:
kwak jij ook voor het eerst met babyfoon vannacht?![]()
Ik was dus meteen out he, niks luisteren. Toen ik wakker werd van zijn huilen vroeg ik me af of ik al een voeding gemist had oid
maar 5 uur slapen is opzich best aannemelijk dus ik zeg eigen kamer ftw! Heb in geen tijden 5 uur aaneengesloten geslapen
quote:Op zondag 25 januari 2015 08:30 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Dat is mij sinds 3 oktober ook nog maar 3x gelukt hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |