Qua kleur past het ook, zelfs een rood detail op zowel sokjes als broek. Ik reken het toch goedquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zou zelf nooit streepjes met streepjes met streepjes combineren..
Ik neem t zoals t komt... Alsnje m na een uur wakker maakt s ochtends wil hij vast niet s middags ineens eerder slapen ofzo.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:03 schreef exode het volgende:
Slaapritme dilemma:
Jochie kan nu ongeveer 3 uur wakker zijn. Zijn ritme was:
Tussen 06:30 en 07:00 wakker
Tussen 08:30 en 09:00 weer naar bed
1 tot 1,5 uur slapen
Tussen 12:00 en 12:30 naar bed
2 uur slapen
Uur of 16:30 nog een half uur slapen
19:00 slapen
Nu:
07:00 wakker
09:30 naar bed
1,5 uur tot 2 uur slapen
14:00 naar bed
2 uur slapen
19:00 naar bed
Doen we er niet beter aan om hem 's ochtends na een uur wakker te maken? Zodat ie 's middags eerder slaapt? vandaag sliep ie pas om 14:45 bijvoorbeeld. Ik denk dan meteen: over een tijdje slaapt ie alleen 's middags dan is dit toch niet handig? Of loop ik te miepen....?
Ja! We begonnen bij Flinders (voor de niet-groningers: dat is 1 minuut lopen vanaf thuisquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Succes, Mariska! Is het in de buurt?
awquote:Op donderdag 22 januari 2015 18:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
SQ..
Tevens, erg goed voor de conditie, dat moederschap. Ik ben nog nooit zo snel een trap opgerend als toen ik zonet I vanuit het niets een ENORME brul hoorde geven. Door merg en been. Geen idee wat er aan de hand was. Baard blijft nog even bij hem.
Die informatie is te ruil voor een update over jouw mini! (en maxi). Hoe is het met je?quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:37 schreef Enfermera het volgende:
Omg ik lig in een deuk van die plaatjes in de OP![]()
Welk boekje is dat?? Heb al even terug zitten zoeken in het topic maar had niet gezien of het genoemd is?
Ik wilde de info zomaar geven..quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die informatie is te ruil voor een update over jouw mini! (en maxi). Hoe is het met je?.
hardop gelachenquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:37 schreef Razztwizzle het volgende:
SQIk heb er ook nog één. Waargebeurd, vandaag rond 18:00 na een dag bij m'n ouders
.
Je legt je baby in de maxicosi en rijdt weg bij je ouders. Op het moment dat je de gordels dichtklikt kijkt ze ze alsof ze met kokende olie overgoten wordt en begint dramatisch te huilen.
Je vermant jezelf. Immers, dithoorterbijdithoorterbij. Je geeft haar een aai en een kus gaat rijden. Stiekem voel je je misdadig, ondanks dat je weet dat het beter is.
En dan opeens is het stil. doodstil. Je zet de autoradio uit. Ademt ze nog? Ik hoor niks. Het zal wel goed zijn. Ze slaapt, hosanna! Shit. Het zint me niet.
Vijf minuten later sta je op een parkeerplaats langs de weg naar Dronten, stap je uit en ren je naar het portier rechtsachter. Je gluurt door het raam. Het borstkasje beweegt en je slaakt een zucht van opluchting.
Moederschap
Jaaaaaaaaaa it's alive!!quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:37 schreef Enfermera het volgende:
Omg ik lig in een deuk van die plaatjes in de OP![]()
Welk boekje is dat?? Heb al even terug zitten zoeken in het topic maar had niet gezien of het genoemd is?
Jij bent een Viktorquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:59 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ik wilde de info zomaar geven..
Ik ben een slechte voor wie is de mol merk ik al
De labrador van dit topicquote:
AL-TIJD onderweg...quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:37 schreef Razztwizzle het volgende:
SQIk heb er ook nog één. Waargebeurd, vandaag rond 18:00 na een dag bij m'n ouders
.
Je legt je baby in de maxicosi en rijdt weg bij je ouders. Op het moment dat je de gordels dichtklikt kijkt ze ze alsof ze met kokende olie overgoten wordt en begint dramatisch te huilen.
Je vermant jezelf. Immers, dithoorterbijdithoorterbij. Je geeft haar een aai en een kus gaat rijden. Stiekem voel je je misdadig, ondanks dat je weet dat het beter is.
En dan opeens is het stil. doodstil. Je zet de autoradio uit. Ademt ze nog? Ik hoor niks. Het zal wel goed zijn. Ze slaapt, hosanna! Shit. Het zint me niet.
Vijf minuten later sta je op een parkeerplaats langs de weg naar Dronten, stap je uit en ren je naar het portier rechtsachter. Je gluurt door het raam. Het borstkasje beweegt en je slaakt een zucht van opluchting.
Moederschap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Check! Eentje, @ bedrijfspagina.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:20 schreef AwayTL het volgende:
Go Mariska! Ik hoop erop dat er weer wat plaatjes voorbij komen op fb!
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 06:05 schreef Crumpette het volgende:
![]()
Skittlesklinkt als een goed plan!
blue'redelijk'.. t blijft naar.
JMherkenbaar
SQ en Razztevens herkenbaar
. Had W bij R achtergelaten om 21.30 voor een dutje (voor mij welteverstaan).. sta ik in paniek om 1.20 beneden , ligt hij gewoon te tukken
![]()
![]()
Straks meet!
![]()
Hier hetzelfde Loj! (Gelukkig niet hoe de nacht ging btw, die was prima)quote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:03 schreef Loj het volgende:
Ah dat is ook echt zielig Nikki!
Heerlijk Crumpette!
En ik heb tussendoor nog wel wat geslapen hoor... 20 minuutjes tussen de sessies door![]()
Tot half 5, toen wou m'n peuter ook niet meer slapen. Ben gelukkig wel wat gewend
En peuter was het er helemaal mee eens, we maken er vandaag een tv dagje vanalleen zo nog ff naar de huisarts en daarna gaan we het huis niet meer uit!
Veel plezier op de meet, en maak meteen een vervolgafspraak zodat ik dan wel kan komen
*nietvergetennietvergetennietvergeten*quote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:07 schreef Franny_G het volgende:
Ik heb vandaag een nakijkdag, met echt een berg werk, maar omdat kwak mijn handschoenen heeft heb ik een goed excuus om naar de meet te komen.. Wel zonder I, want die is op kdv, dus dan ga ik gewoon veel knuffelen met de aanwezige baby's.
.
.
waarom heb je alleen de doek?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:11 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
*nietvergetennietvergetennietvergeten*
Hier was t ok vannacht, 0.30 en 5.30. Nu zelf aam t opstaan manneke wordt ook langzaam wakker.
Vind t toch spannend straks. Ga niet zo vaak alleen met M op pad en heb alleen de doek nu. Maar goed, straks slaapt hij weer twee uur lang net als vorige week
Ik vind het ook spannend want ik neem juist de wagen mee omdat ik bang ben dat Lucas te snel de doek zat is met zijn pesthumeurquote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:11 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
*nietvergetennietvergetennietvergeten*
Hier was t ok vannacht, 0.30 en 5.30. Nu zelf aam t opstaan manneke wordt ook langzaam wakker.
Vind t toch spannend straks. Ga niet zo vaak alleen met M op pad en heb alleen de doek nu. Maar goed, straks slaapt hij weer twee uur lang net als vorige week
Ik stem voor!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:54 schreef JufMariska het volgende:
Veel plezier dames!!
Wanneer doen we de Amersfoort-meet?Ikwikookikwilook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |