iddquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:01 schreef Etcetera het volgende:
De Donald Duck heeft tegenwoordig ook een typecursus, misschien is dat wat?
quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:56 schreef Rectum het volgende:
Gewoon een FOK!-account voor hem aanmaken en de rest gaat vanzelf.
Hier ook Pica. Heb er zeker snel door leren typen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:39 schreef Captain_koek het volgende:
Ik heb zo een 17 jaar terug een cursus van pica gedaan.
Prima, toen elke week een enveloppe door de deur met de opdrachten. mijn inziens was dit allemaal top, ook wat diepere uitleg van word er bij etc.
Volgens mij is pica ook wel een van de oudste op de markt
Ja, stel je voor dat iemand zijn kind iets nuttigs leert. Ze moeten altijd buiten kunnen spelen zonder wat nuttige informatie voor de toekomst.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 00:38 schreef MaximumRush het volgende:
Hij is fucking 9. Trap je kind naar buiten en laat hem lekker spelen.
En het maar raar vinden dat kinderen steeds contactgestoorder worden.
Een typcursus nuttig noemen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:52 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat iemand zijn kind iets nuttigs leert. Ze moeten altijd buiten kunnen spelen zonder wat nuttige informatie voor de toekomst.
Een typcursus niet nuttig noemen zeggen alleen mensen die nog in 1995 leven en met twee vingers typen.quote:
Ik ben vroeger op een typcursus gezet met nog elektrische typmachine en dat was ouderwets stampen. Maar het zit er wel in en ben uiteindelijk geslaagd met zo'n 170 aanslagen per minuut. En heb er nog elke dag profijt van zeker omdat ik in de IT zit en nogal veel document typ.quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:55 schreef Lotusbloemetje het volgende:
Iemand tips of ervaringen hiermee? Alvast bedankt!
Met een typecursus kun je elke dag vele minuten besparen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:55 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Een typcursus nuttig noemen.
Tegenwoordig werken ze al bij de kleuters met computers en is een typcursus echt niet meer nodig. We leven niet meer in een tijd dat een secretaresse een bepaald aantal aanslagen per minuut moet halen.
En als je als kind over een paar jaar nog steeds niet goed kan typen faalt hij gewoon en had die cursus ook niet uitgemaakt.
Een typecursus niet nuttig noemenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:55 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Een typcursus nuttig noemen.
Tegenwoordig werken ze al bij de kleuters met computers en is een typcursus echt niet meer nodig. We leven niet meer in een tijd dat een secretaresse een bepaald aantal aanslagen per minuut moet halen.
En als je als kind over een paar jaar nog steeds niet goed kan typen faalt hij gewoon en had die cursus ook niet uitgemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |