abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148932484
Heb op werk een erg leuk meisje leren kennen echter er is een groot struikelblok voor mij en dat is dat ze rookt, en al haar vrienden ook. Ze heeft al gezegd dat ze voor mij wel wil stoppen echter weet ik hoe rokers zijn en zal ze waarschijnlijk niet in mijn buurt roken maar op andere momenten wel zeker omdat ook iedereen in haar omgeving het doet. Iemand ervaring hiermee?
pi_148932505
Als ze echt smoking hot is, zou ik het door de vingers zien.
pi_148932513
Zoals alle relatie adviezen.
Probeer het uit. En kijk niet alleen op een punt maar naar leuke dingen
Maar je vertrouwd haar nu al niet dus niet aan beginnen
pi_148932567
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 01:47 schreef tailfox het volgende:
Zoals alle relatie adviezen.
Probeer het uit. En kijk niet alleen op een punt maar naar leuke dingen
Maar je vertrouwd haar nu al niet dus niet aan beginnen
Ik vertrouw rokers niet
pi_148932597
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 01:51 schreef Kuiver het volgende:

[..]

Ik vertrouw rokers niet
nou dan is daar je antwoord.
Relatie is merendeel vertrouwen.
  donderdag 22 januari 2015 @ 01:56:42 #6
365231 Fera
Fire & Blood
pi_148932628
quote:

[..]

Ik vertrouw rokers niet
Ja, wat een koelbloedige criminelen zijn dat.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  donderdag 22 januari 2015 @ 02:11:59 #7
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_148932797
Zoenen met een roker :N
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_148932852
Geil toch. Gele tanden, goede roggels op je ballen en altijd vuur bij de hand.
Anonieme tievesclown
pi_148932940
Ik merkte zelf dat ik in fysieke aspecten geremd werd doordat het zoenen niet lekker was. Geen goede basis.

Ze wilde wel stoppen. Maar als ze écht wil had ze dat al eerder gedaan.

Bovendien zou ik een naar gevoel krijgen als iemand iets laat om mij een plezier te doen. Dat is niet oprecht namelijk.

Voor mij nooit meer een rookster...
hula
pi_148933041
Een echte roker is geen onruststoker.
pi_148933048
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 02:30 schreef NikkelCobalt het volgende:

Bovendien zou ik een naar gevoel krijgen als iemand iets laat om mij een plezier te doen. Dat is niet oprecht namelijk.

Waarom is dat niet oprecht? Lijkt mij een ultieme liefdesverklaring....
pi_148933134
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 02:43 schreef Majoraan het volgende:

[..]

Waarom is dat niet oprecht? Lijkt mij een ultieme liefdesverklaring....
Omdat roken een keuze is. Vervang roken met 'hobby'. Hypothetisch met een gek voorbeeld: Als mijn vriendin haar hobby breien voor mij zou opgeven (gaat niet om de reden) zou ik hier een slecht gevoel bij krijgen. Klinkt meer als een verlies voor haar dan een liefdesverklaring. Gaat ook om het niet verliezen van identiteit.

Je moet leuk zijn zoals je bent, niet zoals je wilt zijn voor een ander. Vandaar 'oprecht'.
hula
pi_148933200
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 02:53 schreef NikkelCobalt het volgende:

[..]

Omdat roken een keuze is. Vervang roken met 'hobby'. Hypothetisch met een gek voorbeeld: Als mijn vriendin haar hobby breien voor mij zou opgeven (gaat niet om de reden) zou ik hier een slecht gevoel bij krijgen. Klinkt meer als een verlies voor haar dan een liefdesverklaring. Gaat ook om het niet verliezen van identiteit.

Je moet leuk zijn zoals je bent, niet zoals je wilt zijn voor een ander. Vandaar 'oprecht'.
Breien is een hobby, ik zou nooit een hobby (mijn passie?) voor iemand opgeven.
Roken is een verslaving. Het is zoveel moeilijker om roken op te geven, dan te stoppen met breien (hehe). Als iemand het puur voor mjin liefde op kon brengen om te stoppen met roken, dan moet ik wel heel bijzonder voor die ander zijn.
pi_148933231
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 03:00 schreef Majoraan het volgende:

[..]

Breien is een hobby, ik zou nooit een hobby (mijn passie?) voor iemand opgeven.
Roken is een verslaving. Het is zoveel moeilijker om roken op te geven, dan te stoppen met breien (hehe). Als iemand het puur voor mjin liefde op kon brengen om te stoppen met roken, dan moet ik wel heel bijzonder voor die ander zijn.
Mensen roken niet voor niets, verslaving of niet, blijkbaar vindt ze het lekker. Dingen opgeven die je lekker vindt, voor een ander, zijn vruchtbare grond voor wrok.
pi_148933294
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 03:04 schreef TorroFernandes het volgende:

[..]

Mensen roken niet voor niets, verslaving of niet, blijkbaar vindt ze het lekker. Dingen opgeven die je lekker vindt, voor een ander, zijn vruchtbare grond voor wrok.
Ach kom op nou, je kan het beëindigen van een verslaving toch niet zien als later reden voor wrok?
2 jaar later: en van jou moest ik stoppen met breien en mijn droom was een eigen winkel met mijn gebreide creaties.... versus..... van jou moest ik stoppen met roken en ik had zo graag later longkanker gehad
pi_148933406
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 01:45 schreef Kuiver het volgende:
Heb op werk een erg leuk meisje leren kennen echter er is een groot struikelblok voor mij en dat is dat ze rookt, en al haar vrienden ook. Ze heeft al gezegd dat ze voor mij wel wil stoppen echter weet ik hoe rokers zijn en zal ze waarschijnlijk niet in mijn buurt roken maar op andere momenten wel zeker omdat ook iedereen in haar omgeving het doet. Iemand ervaring hiermee?
Ik ben eruit, vergeet dit meisje en ga op zoek naar een gelijkgestemd ander persoon. Je denkt dat dit lieve meisje niet te vertrouwen is en dingen achter je rug om doet, want volgens jou zijn rokers zo.
Val haar dan niet meer lastig a.u.b. en misschien ontmoet ze dan iemand die van haar houdt om haar karakter en haar lieve lach en die haar netzo gelukkig maakt als zij hem en ze krijgen kinderen die ook veel van haar houden en ze leeft nog lang en gelukkig.
pi_148934098
quote:

[..]

Ik vertrouw rokers niet
Waarom?
  donderdag 22 januari 2015 @ 08:21:20 #18
265048 banapples
Appelig banaantje
pi_148934226
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 08:01 schreef zarGon het volgende:

[..]

Waarom?
Niet te vertrouwen die mensen. Allemaal tuig!
Sometimes you see knopjes
  donderdag 22 januari 2015 @ 08:36:41 #19
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_148934360
quote:

[..]

Ik vertrouw rokers niet
Faalhaas :') , beetje onzeker jongeman?
pi_148934456
Ik zou als roker iig heel ver weg blijven van je.

Engerd.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 22 januari 2015 @ 09:29:02 #21
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_148935070
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 01:45 schreef Kuiver het volgende:
echter weet ik hoe rokers zijn en zal ze waarschijnlijk niet in mijn buurt roken maar op andere momenten wel zeker omdat ook iedereen in haar omgeving het doet.
:')

En geen relatie mee nemen, ze kan duidelijk wel beter krijgen.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_148935142
De meeste rokers zijn net als dikke mensen. Geestelijk zwakke types die hun lichaam niet eren, daar wil je geen relatie mee.
Het is niet voor niets dat wanneer rokers stoppen opeens dikker beginnen te worden. Goh.
  donderdag 22 januari 2015 @ 09:35:40 #23
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_148935189
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 01:46 schreef Downwards het volgende:
Als ze echt smoking hot is ...
...dan rookt ze sowieso wel.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_148935259
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 03:00 schreef Majoraan het volgende:
Maar het gaat om de vrije keuze. Ook al is roken een gewoonte. En het is onderdeel van je. En ik mag toch hopen dat het (psychisch) moeilijker is om je hobby aan de kant te zetten dan roken.

quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 03:13 schreef Majoraan het volgende:

[..]

Ach kom op nou, je kan het beëindigen van een verslaving toch niet zien als later reden voor wrok?
2 jaar later: en van jou moest ik stoppen met breien en mijn droom was een eigen winkel met mijn gebreide creaties.... versus..... van jou moest ik stoppen met roken en ik had zo graag later longkanker gehad
Nu rook ik zelf niet, maar ik gok dat ongeveer 0% van de rokers een sigaret opsteken omdat ze later ziek willen worden. Maar juist omdat het een genot is. Hij noemt het overigens vruchtbare grond voor wrok.

Ik gok maar dat jij het opgeven van eigen identiteit, en leven als een acteur niet onoprecht vind.
hula
pi_148935279
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 09:33 schreef Deckard het volgende:
De meeste rokers zijn net als dikke mensen. Geestelijk zwakke types die hun lichaam niet eren, daar wil je geen relatie mee.
Het is niet voor niets dat wanneer rokers stoppen opeens dikker beginnen te worden. Goh.
3/10
Let's drop some acid and go to a titty bar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')