quote:
Op zaterdag 9 november 2002 06:26 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]en hier nog 118 andere nieuwe screens van splintercell
Net het eerste level gespeeld en het ziet er veelbelovend uit!
btw...
m'n box heeft de laatste tijd nogal problemen met het lezen van spellen... sommige spellen moet ik er eerst een paar keer opnieuw indoen voordat ie ze pakt.
Is de lezer gewoon vies of is er iets anders aan de hand?
quote:is ie al uit ? Misschien krijg ik hem gratis om te reviewen maar ik moet nog ff afwachten. Wanneer komt trouwens SC. Deze week toch ofzo?
Op zaterdag 9 november 2002 12:14 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik heb net Blinx gekocht!Net het eerste level gespeeld en het ziet er veelbelovend uit!
btw...
m'n box heeft de laatste tijd nogal problemen met het lezen van spellen... sommige spellen moet ik er eerst een paar keer opnieuw indoen voordat ie ze pakt.
quote:blinx was gister al uit! ik heb em zien liggen bij de FRS, Discovery en Nedgame en splintercell komt (als het goed is) 29 november
Op zaterdag 9 november 2002 12:17 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
is ie al uit ? Misschien krijg ik hem gratis om te reviewen maar ik moet nog ff afwachten. Wanneer komt trouwens SC. Deze week toch ofzo?
quote:ik denk dat de lens vies is ofzo... leen eens van iemand zon lens cleaning cd! als ie dan nog niet goed werkt moet je er maar mee terug gaan naar de winkel waar je em gekocht hebt
Ik heb net Blinx gekocht!Net het eerste level gespeeld en het ziet er veelbelovend uit!
btw...
quote:Bij mij ook..Maar dat gebeurt alleen als m'n dvdtje vies is..
btw...
En.... JEZUS wat een graphics!
quote:Hij is cool he?
Op zaterdag 9 november 2002 19:01 schreef twi het volgende:
Ook ik heb Blinx (Sega GT was er niet en Fifa 2003 komt nog wel eens)Blinx kicks Mario's sorry butt
De camera is af en toe wel een beetje lastig maar het is niet zo erg als sommige reviewers het willen doen voorkomen vind ik.
En ik blijf kwijlen van die graphics... die vacht, dat water.... wooooowie!!! ![]()
Grappig nog trouwens dat ie overal 69.95 is maar bij de Intertoys 10 pleuro goedkoper! Dat was weer een meevallertje ![]()
Met Blinx en Sega GT ben ik wel weer even zoet tot Splinter Cell komt
http://www.myxbox.at/home/specials/2002/sita-blinx/sita_blinx_h.wmv
quote:Ik herinner me de oh zo succesvolle TV-serie van de Mario Brothers nog.
Op zaterdag 9 november 2002 21:56 schreef Strolie75 het volgende:
Ome Bill probeert wel erg wanhopig zijn betamax aan de man te brengenhttp://www.myxbox.at/home/specials/2002/sita-blinx/sita_blinx_h.wmv
quote:Fanboys horen niet thuis in dit topic. Als je het niet leuk vindt dan koop je het toch niet?
Ome Bill probeert wel erg wanhopig zijn betamax aan de man te brengen
quote:Ik wilde ook net zo iets posten, gezien het XBox mediaoffensief wat de laatste dagen is losgebarsten, maar die clip slaat echt alles
Ome Bill probeert wel erg wanhopig zijn betamax aan de man te brengenhttp://www.myxbox.at/home/specials/2002/sita-blinx/sita_blinx_h.wmv
quote:die clip was er gisteren ook al... ik had em willen posten maar geen tijd..

Belooft toch wel wat.
Ik las net trouwens een gerucht dat er voor xbox live spellen zullen komen die zijn down te loaden.
Waarschijnlijk gaat het dan om levels die je per keer kan downen a 100 Mb per stuk. Hier zal wel een prijskaartje aanhangen denk ik..
En EA staat op het punt om contracten te tekenen om mee te gaan werken aan xbox live. (Nu ze wat meer zeggensschap hebben gekregen over de servers) Dus NFL online spelen..

quote:Erm, dit was toch allang bekend, NFL is volgens mij zelfs een van de launch titels voor xbox live, of zit ik nu verkeerd. Het werd in ieder geval wel gebruikt voor een demonstratiefilmpje dat ik ooit gezien heb...
Op zondag 10 november 2002 07:48 schreef Bastard het volgende:En EA staat op het punt om contracten te tekenen om mee te gaan werken aan xbox live. (Nu ze wat meer zeggensschap hebben gekregen over de servers) Dus NFL online spelen..
quote:Dat zal dan wel nieuws zijn van microsoft, een lokkertje alvast misschien?
Op zondag 10 november 2002 13:29 schreef Fliepke het volgende:[..]
Erm, dit was toch allang bekend, NFL is volgens mij zelfs een van de launch titels voor xbox live, of zit ik nu verkeerd. Het werd in ieder geval wel gebruikt voor een demonstratiefilmpje dat ik ooit gezien heb...
hier heb ik het nieuws vandaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |