quote:
Op vrijdag 8 november 2002 11:24 schreef Smots het volgende:[..]
Ja nee sorry, die doe'k nie weg.
quote:ZEKER WETEN Halo!!! dies echt koel!!!
Op vrijdag 8 november 2002 08:37 schreef Doopy-X- het volgende:
nee, pas met de kerstdamn dat wordt echt moeilijk, welke spel moet ik der dan bijkopen: Halo, Splintercell, Mortal Kombat of CM3
Goed iets anders dan. Ik denk Extigy met surround boxen. Lees ik weer dat die Extigy geen versterker heeft en dat je die erbij moet kopen wil je toch nog fatsoenlijk geluid krijgen. Hebben surround boxen geen ingebouwde versterker??? Dat dacht ik dus en dan ben je met een Extigy toch best goedkoop klaar. Dat risico neem ik dus ook niet.
Nu heb ik mijn oog laten vallen op een Sony STRDE485S receiver met Sony SAVE225S boxen. Maar goed dat is dus ¤ 630,-
Iemand betere suggesties. Misschien dat die Extigy toch kan? Of een ander merk / type receiver en boxen waar ik dan weer wat bespaar. Zelf samenstellen schijnt een goede optie te zijn, maar ik heb dus de ballen verstand dus ze zien me aankomen bij Megapool ¤¤¤
Wat hebben jullie zelf voor Dolby Digital geluidsysteem eraan hangen?
Ok thx.
Het is een videologic digitheatre 5.1 set geworden voor ¤ 342,50 incl btw en verzendkosten. Geen dts wat de inspire dus wel heeft. Maar wat ik gelezen heb is het niet logisch voor spelmakers om dts te gebruiken, plus dit zou geen wereldschokkend gemis zijn wanneer het wel beschikbaar is (bij bijvoorbeeld afspelen van dvds). Het geluid zou aan de andere kant uitstekend zijn en alleen met veel duurdere home theatre systemen (> ¤ 1000) te overtreffen zijn.
En daar koop je het uiteindelijk toch voor lijkt me.
[Dit bericht is gewijzigd door legosmurf op 25-01-2004 17:59]
quote:woooooooooooooooo...ooit van komma's en punten gehoord?
Op zondag 25 januari 2004 17:54 schreef legosmurf het volgende:
hallo ik heb een vraagje ik wil een dolby 5.1 setje kopen van logitech de z640 alleen als ik die wil aansluiten op mijn xbox hoor ik dat ik eerst een advanced scart cable moet kopen en een optische kabel maar er moet ook een uitgang in die zet zitten voor die optische kabel er in te doen maar in die zet kan geen optische kabel want hij heeft geen digitale uitgang en dan krijg je ook geen digitaal geluid maar als ik de tulp stekkers rood en wit gelijk op dat setje aansluit krijg ik dan dolby surrround of stereo krijg ik door elke box ander geluid of komt er uit elke box hetzelfde geluid???
quote:je krijgt alleen links en rechts geluid eruit, dus geen dolby surround 5.1
Op zondag 25 januari 2004 17:54 schreef legosmurf het volgende:
hallo ik heb een vraagje ik wil een dolby 5.1 setje kopen van logitech de z640 alleen als ik die wil aansluiten op mijn xbox hoor ik dat ik eerst een advanced scart cable moet kopen en een optische kabel maar er moet ook een uitgang in die zet zitten voor die optische kabel er in te doen maar in die zet kan geen optische kabel want hij heeft geen digitale uitgang en dan krijg je ook geen digitaal geluid maar als ik de tulp stekkers rood en wit gelijk op dat setje aansluit krijg ik dan dolby surrround of stereo krijg ik door elke box ander geluid of komt er uit elke box hetzelfde geluid???
en als ik hem dan instel in mijn xbox settings op dolby surround vormt mijn xbox het geluid dan niet om in dolby surround??
quote:
Op zondag 25 januari 2004 18:42 schreef Tain het volgende:[..]
je krijgt alleen links en rechts geluid eruit, dus geen dolby surround 5.1
Wil je 5.1 geluid krijgen (Dolby en aanverwanten dus) dan moet je toch echt minimaal de Z-680 in huis halen...
quote:alleen als je matrix aanklikt dacht ik...
Op zondag 25 januari 2004 20:15 schreef Tain het volgende:
je krijgt dus voorlinks en achterlinks het geluid voor links en voorrechts en achterrechts het geluid voor rechts. Je center speaker geeft links en rechts een beetje door.
quote:zou best kunnen, had matrix altijd aanstaan
Op zondag 25 januari 2004 20:36 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
alleen als je matrix aanklikt dacht ik...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |