Het is een stijltje natuurlijk. Bij die tweede is een hoop aan contouren benadrukt.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:50 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Haar werk als fotograaf. Vincent Mentzel om maar een random NL fotograaf te noemen poept op haar.
Sascha,
[ afbeelding ]
Vincent:
[ afbeelding ]
En dat is? Maik?quote:Op maandag 26 januari 2015 23:51 schreef Mani89 het volgende:
Sascha is net zo'n nietszeggend saai persoon als haar echtgenoot.
Wel een knappe Nieman Morph...quote:Op maandag 26 januari 2015 23:53 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Sascha's fotografie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op maandag 26 januari 2015 23:53 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Sascha's fotografie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Werd op CNN ooit als een of andere supreme journalist aangekondigd... Schijnt ook vier talen te spreken. Een van de weinigen binnen de Nederlandse journalistiek die een degelijke achtergrond heeft, in plaats van die figuren die allemaal rechten hebben gedaan, of de hoge school voor journalistiek.quote:
Leuk hequote:Op maandag 26 januari 2015 23:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
Eeh Alors, je zus doet het nieuws...![]()
Ivo Niehe spreekt wel tien talen en wordt in Frankrijk als god aangekondigd.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:56 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Werd op CNN ooit als een of andere supreme journalist aangekondigd... Schijnt ook vier talen te spreken. Een van de weinigen binnen de Nederlandse journalistiek die een degelijke achtergrond heeft, in plaats van die figuren die allemaal rechten hebben gedaan, of de hoge school voor journalistiek.
Fotoverkiezingen neem ik toch niet meer serieus, ik moet ze beroepsmatig volgen maar het kwaliteitsniveau is zo drastisch afgenomen, zelfs bij prestigieuze prijzen als de Pulitzer.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:53 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Het is een stijltje natuurlijk. Bij die tweede is een hoop aan contouren benadrukt.
Anyway, het gaat erom of er een redelijke achtergrond is om in zo'n jury plaats te nemen, en dat is er gewoon.
Ik heb Nieman wel hoog zitten hoor, net als RTL4 redactie. Weinige die nog beetje onderzoeksjournalistiek doen, de rest staat op het binnenhof de persco's te verslaan, duiden ook al niet meer omdat de enige die dat kon ontslagen werd.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:56 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Werd op CNN ooit als een of andere supreme journalist aangekondigd... Schijnt ook vier talen te spreken. Een van de weinigen binnen de Nederlandse journalistiek die een degelijke achtergrond heeft, in plaats van die figuren die allemaal rechten hebben gedaan, of de hoge school voor journalistiek.
Ja kunnen wel vaker superlang jong lijken, bij die mannen ook, en dan ook nog een grote pik, snapje waarom wij ze niet motte?quote:Op maandag 26 januari 2015 23:57 schreef alors het volgende:
[..]
Leuk he
Ik googlede even, maar ze is al 43, ik had haar minimaal 10 jaar jonger geschat.
Iemand zei ooit dat de mooiste kunst, schilderijen en foto's gewoon verdwijnen met de tijd. Geld eigenlijk met alles wel.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:58 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Fotoverkiezingen neem ik toch niet meer serieus, ik moet ze beroepsmatig volgen maar het kwaliteitsniveau is zo drastisch afgenomen, zelfs bij prestigieuze prijzen als de Pulitzer.
1986:![]()
[ afbeelding ]
1994:![]()
[ afbeelding ]
2014:![]()
[ afbeelding ]
Black don't crackquote:Op maandag 26 januari 2015 23:59 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja kunnen wel vaker superlang jong lijken, bij die mannen ook, en dan ook nog een grote pik, snapje waarom wij ze niet motte?
Geldt ook voor correct -dt gebruik.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Iemand zei ooit dat de mooiste kunst, schilderijen en foto's gewoon verdwijnen met de tijd. Geld eigenlijk met alles wel.
A white penis in your foef, dat moeten we allemaal willen!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:01 schreef luxerobots het volgende:
Once you go white, you never have spijt.
Treurig inderdaad. Niet in de laatste plaats omdat aan die onderste ook nog eens een hoop gekunsteld is. Is ook een ding van de tijd, maar toch.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:58 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Fotoverkiezingen neem ik toch niet meer serieus, ik moet ze beroepsmatig volgen maar het kwaliteitsniveau is zo drastisch afgenomen, zelfs bij prestigieuze prijzen als de Pulitzer.
1986:![]()
[ afbeelding ]
1994:![]()
[ afbeelding ]
2014:![]()
[ afbeelding ]
??? Is dat net als met tafelpoten zagen gegaan? Een millimeter willen corrigeren en dan uiteindelijk op de grond zitten aan een Japanse tafel?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:04 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Treurig inderdaad. Niet in de laatste plaats omdat aan die onderste ook nog eens een hoop gekunsteld is. Is ook een ding van de tijd, maar toch.
Fotografie heeft ernstig geleden door het digitale aspect, vroeger had je 36 foto's op een rol, elk shot telde, dus er werd veel meer over nagedacht, tegenwoordig vuur je er 100 af in 10 sec en selecteer je later de 'beste', spray and pray, maar no pay.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Iemand zei ooit dat de mooiste kunst, schilderijen en foto's gewoon verdwijnen met de tijd. Geld eigenlijk met alles wel.
Dat, en dat je het beste/mooiste schilderij verkiezing niet eens moet willen houden. Dat is subjectief. We gaan toch ook geen klassieke schilder meester verkiezing houden?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:07 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Fotografie heeft ernstig geleden door het digitale aspect, vroeger had je 36 foto's op een rol, elk shot telde, dus er werd veel meer over nagedacht, tegenwoordig vuur je er 100 af in 10 sec en selecteer je later de 'beste', spray and pray, maar no pay.
Oude foto's hebben ook dat harde contrast met donker erin en zijn niet zo clean.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:07 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Fotografie heeft ernstig geleden door het digitale aspect, vroeger had je 36 foto's op een rol, elk shot telde, dus er werd veel meer over nagedacht, tegenwoordig vuur je er 100 af in 10 sec en selecteer je later de 'beste', spray and pray, maar no pay.
Kodak Tri-X.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:11 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Oude foto's hebben ook dat harde contrast met donker erin en zijn niet zo clean.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |