Is niet echt slim hequote:Op donderdag 22 januari 2015 00:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
Terdeksel... wederom op de bank in slaap gevallen... m'n rug voelt aan als een strijkplank van de Action...
Kan je m'n toekomst voorspellenquote:Op donderdag 22 januari 2015 00:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Meh ga niet terug lezen, ik ben een man van de toekomst.
Roda psvquote:
Je zal ooit dood gaan, la-la-la geld.quote:Op donderdag 22 januari 2015 00:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan je m'n toekomst voorspellen
Neuken in bed slapen op de bankquote:Op donderdag 22 januari 2015 00:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
Morgen weer lachen op 't werk...
"AuW!"
- "Heb je last van je rug?"
"Nou, zeker!"
- "Hard gesport?"
"Nee, op de bank in slaap gevallen."
- "Hahaha, sneue l*l etc"
quote:Op donderdag 22 januari 2015 00:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
Het is wel goed, ik ga negativiteit zoveel mogelijk uit de weg... is niet goed voor je gezondheid...
(sigaret opsteekt)
Goede instelling.quote:Op donderdag 22 januari 2015 00:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
Het is wel goed, ik ga negativiteit zoveel mogelijk uit de weg... is niet goed voor je gezondheid...
(sigaret opsteekt)
Nee dat wil Luc wel doenquote:
Oké, fittie.quote:
Mag ik een handtekeningquote:
Slotje erop, nooit meer open.quote:Op donderdag 22 januari 2015 00:16 schreef Catkiller het volgende:
Het ligt niet aan de users maar aan de SC. Net Amityville horror deze.
Nee, je bent voor de gek gehouden. Er was niks.quote:Op donderdag 22 januari 2015 00:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Kon niks terugvinden in vorige delen... hebben jullie zo'n hippe 'rel-app' of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |