Het geld voor je frikandellenbroodjes en energy drink dieet dan.quote:
bahquote:Op donderdag 22 januari 2015 08:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het geld voor je frikandellenbroodjes en energy drink dieet dan.
Vroeger in mijn tijd kochten we niet massaal van die ranzige zooi. Misschien een keer een croissantje of een reep chocolade.quote:Op donderdag 22 januari 2015 08:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het geld voor je frikandellenbroodjes en energy drink dieet dan.
Haha, oma heeft gesproken.quote:Op donderdag 22 januari 2015 08:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Vroeger in mijn tijd kochten we niet massaal van die ranzige zooi. Misschien een keer een croissantje of een reep chocolade.
in mijn tijd wel. omdat een broodje frikandel goedkoper was dan een normaal broodjequote:Op donderdag 22 januari 2015 08:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Vroeger in mijn tijd kochten we niet massaal van die ranzige zooi. Misschien een keer een croissantje of een reep chocolade.
eigenlijk afhankelijk van welke locatie ik zat.quote:Op donderdag 22 januari 2015 08:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik haalde gewoon een lekker broodje bij bakker Bart
Duitsland? School?quote:Op donderdag 22 januari 2015 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eigenlijk afhankelijk van welke locatie ik zat.
nederland: vaak eigen brood mee
duitsland: bakker, turk of kantine van school waar je de hele dag door een warme maaltijd kon krijgen voor 3 euro
quote:
Nee, concentratiekampquote:
hellowquote:
Hoiquote:
Ja, dat snap ik, maar waarom Duitsland?quote:
aahahahahahhahahahaquote:
lekkerquote:
opleiding die ik deed was van nederlandse en duitse hbo samen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 09:25 schreef Matip het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar waarom Duitsland?
Drink alleen koffie op het werkquote:Op donderdag 22 januari 2015 09:28 schreef wise het volgende:
[..]
lekker![]()
koffie en ontbijten of nog in bed soezen
zal ik voor je zetten volgende keer¿quote:Op donderdag 22 januari 2015 09:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Drink alleen koffie op het werk
quote:
moet je je ook concentrerenquote:
CULTBAAS. Wanneer kom je terug?quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Delen door 7 ongeveer
Heb wel goedkoop trui, muts en handschoenen van baby alpaca wol gekocht. Dat wordt shinen op het plein
Komt wel goed schatje. Nee echtquote:Op donderdag 22 januari 2015 10:02 schreef Matip het volgende:
https://web.whatsapp.com/
kk hendig, alleen geen ondersteuning voor iOS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |