:squote:
Ze kan toch niet echt zo dom zijnquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:45 schreef deadprez het volgende:
Ja ik kijk nog eend.Dat blonde wijf, godverdomme man.
Is echt stereotype domme PVV'er. Ze citeert de GBL zelfs letterlijk af en toe.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:47 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ze kan toch niet echt zo dom zijnde tering
Dat licht getinte meisje doet me wel denken aan houses
Breien, haken en naaien.quote:
quote:
Ik moest even 2 keer lezenquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:48 schreef Willoow het volgende:
[..]
Breien, haken en naaien.
Ook poëzie schrijven.
Met naaien bedoel ik letterlijk naaienquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
[..]
Ik moest even 2 keer lezen![]()
Maar doe je dat vaak? dat breien en poezie bedoel ik..
picsquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:47 schreef eend112 het volgende:
Dat licht getinte meisje doet me wel denken aan houses
Ging niet echt om uiterlijk maar oke als jij weer zo oppervlakkig moet doenquote:
zou gevenquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:03 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ging niet echt om uiterlijk maar oke als jij weer zo oppervlakkig moet doen
[ afbeelding ]
zou gevenquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:03 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ging niet echt om uiterlijk maar oke als jij weer zo oppervlakkig moet doen
[ afbeelding ]
En hoe ouwequote:
Peeveedeeaa, die de data van scholieren wanneer ze schoolboeken kopen doorgeeft aan de fabrikanten, die het natuurlijk weer doorspelenquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:39 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Is dat die van de piemelmeetclub?
Bij hem is er echt een steekje los. Het is een soort priester die KLB'ers weer in gareel wil brengenquote:
Door continu te zitten ragen?quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bij hem is er echt een steekje los. Het is een soort priester die KLB'ers weer in gareel wil brengen
Met haar PVV tattooquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:45 schreef deadprez het volgende:
Ja ik kijk nog eend.Dat blonde wijf, godverdomme man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |