abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_148924014


Welkom in het centrale FC Utrecht-topic!

//

Het eerste elftal:




Fransie van Seumeren:




Ons grootste talent en Amerikaans international:




1 van de grootste en mooiste supportershomes van Europa:




Memorabele FCU-wedstrijden:









• KansloosForEver - Vak K
• Tha_Duck - Vak P
• PBateman1978 - Vak U
• _Vulcanus_ - Vak T
• Dribbel79 - Vak X
• Eilanden - Vak X
• Druppel - Vak L
• Joesse - Vak J
• paultjuhhh - Vak K (naast de vervelende trommelaar)
• zatoichi - Vak Q
• DiMacho - Vak P
• ImHungryLetsGetATaco - Vak Y
• Rave_NL - Vak P
• Kos_met_de_snor - Vak K (achter de vervelende trommelaar)
• Reanimation - Vak K
• Jojohopjes - Vak L
• RoodWitBlauw - Vak L
• wortel1981 - Vak M
• WD.40 - Vak Y
• StringsOfLife - Vak M
• Oidipous - Vak O
• Absurditeit - Vak M
• Zandman030 - Vak H
• Thrills - Vak H (zo ongeveer naast Zandman)
• Wickedmen - Vak R (in du midden)

[ Bericht 4% gewijzigd door Downwards op 22-01-2015 02:47:38 ]
pi_148924489
Eens met Downwards voor wat betreft het feit dat ik niemand een zware blessure gun, ook een prutser als Heerings niet.

Hij mag trouwens inderdaad vertrekken, is op het trainingskamp bekend gemaakt, zou dan helemaal lullig zijn als ie een kruisband heeft afgescheurd ofzo.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_148924553
Nu ook een iets actuelere elftal foto in de OP.

[ Bericht 58% gewijzigd door Downwards op 21-01-2015 21:53:48 ]
pi_148924915
quote:
Ard Schouten AD ‏@ArdSchoutenAD

Smetje op leuk avondje Galgenwaard. Kai Heerings naar ziekenhuis gebracht. FCUtrecht vreest vervelende knieblessure.
pi_148925183
Natuurlijk gun je het niemand, maar hij zal niet gemist worden.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_148925274
Vond Kallon trouwens ook nog wel leuk invallen, was m eigenlijk alweer vergeten..
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_148925645
Niet ongunstig dat zijn contract deze zomer afloopt. Wel zuur voor hemzelf. Carriere zal redelijk klaar zijn als hij een ernstige knieblessure heeft. Is tenslotte al 25 en geen basisspeler bij onze FC. Met een goede blessure ben je een jaar bezig.

Hoop dat het meevalt, maar de brancard zegt vaak al voldoende :{
pi_148925697
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 22:11 schreef Tha_Duck het volgende:
Niet ongunstig dat zijn contract deze zomer afloopt. Wel zuur voor hemzelf. Carriere zal redelijk klaar zijn als hij een ernstige knieblessure heeft. Is tenslotte al 25 en geen basisspeler bij onze FC. Met een goede blessure ben je een jaar bezig.

Hoop dat het meevalt, maar de brancard zegt vaak al voldoende :{
Zou wel zo respectvol zijn van Utrecht als ze hem op amateurbasis of op een andere manier wel bij FC Utrecht laten revalideren.
  User die overal opduikt 2022 woensdag 21 januari 2015 @ 22:13:12 #9
186611 Haags
pi_148925728
Hoe was Utrecht-Dortmund? Sfeer foto's?
Zonder wrijving geen glans
pi_148925832
Slapjes weer van Janssen..


Wel een fijn passje + goed afgerond verder.
pi_148926277
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Zou wel zo respectvol zijn van Utrecht als ze hem op amateurbasis of op een andere manier wel bij FC Utrecht laten revalideren.
Waarom? Zo geweldig veel heeft hij niet betekend. We kunnen moeilijk al onze oud spelers laten meetrainer.
pi_148926515
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 22:15 schreef Downwards het volgende:
Slapjes weer van Janssen..


Wel een fijn passje + goed afgerond verder.
Zeker slapjes en gelijk afgestraft.

Speelde sowieso als een dweil..
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_148926666
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2015 22:32 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Zeker slapjes en gelijk afgestraft.

Speelde sowieso als een dweil..
In ieder geval zondag maar even banken, zou ik zeggen.
pi_148934515
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 22:36 schreef Downwards het volgende:

[..]

In ieder geval zondag maar even banken, zou ik zeggen.
Ayoub, Diemers en Rubin op het middenveld idd.

Maar ik ben er vrijwel van overtuigd dat Robbie ''gewoon'' met Ayoub, Kali en Janssen gaat starten.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_148935412
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 08:48 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ayoub, Diemers en Rubin op het middenveld idd.

Maar ik ben er vrijwel van overtuigd dat Robbie ''gewoon'' met Ayoub, Kali en Janssen gaat starten.
Ons tactisch vernuft gaat daar heus niet van afwijken. Ik zet mijn geld ook op een wissel in de 75e minuut van Janssen en/of Kali bij een 2-0 achterstand.
pi_148935422
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 09:48 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ons tactisch vernuft gaat daar heus niet van afwijken. Ik zet mijn geld ook op een wissel in de 75e minuut van Janssen en/of Kali bij een 2-0 achterstand.
Oh nee want we gaan sowieso winnen in Groningen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_148935479
Laten we het hopen want FC Utrecht is dit seizoen wel erg teruggevallen als club.
Teveel ups en vooral downs thuis.
pi_148935491
quote:
2s.gif Op donderdag 22 januari 2015 09:52 schreef Iwanius het volgende:
Laten we het hopen want FC Utrecht is dit seizoen wel erg teruggevallen als club.
Teveel ups en vooral downs thuis.
Teruggevallen als club? Het is vele malen vermakelijker dan vorig seizoen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_148935739
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 09:49 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Oh nee want we gaan sowieso winnen in Groningen.
Ik zet er geen geld op ;)

Wel zo dadelijk kaartjes voor WII uit bestellen *O*
pi_148936320
quote:
2s.gif Op donderdag 22 januari 2015 09:52 schreef Iwanius het volgende:
Laten we het hopen want FC Utrecht is dit seizoen wel erg teruggevallen als club.
Teveel ups en vooral downs thuis.
Ups tijdens thuiswedstrijden? :P
pi_148940494
Ook maar weer eens geweest, wat was Janssen een drama zeg! Die moet er gelijk uit, verder heb ik me doodgeërgerd hoe er verdedigd werd, het is dat Dortmund er ook weinig zin in had anders was het dubbele cijfers geworden.
Ik heb geen schot op doel gezien van de FC over 90 minuten, erg matig allemaal.
pi_148940649
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 13:04 schreef wortel1981 het volgende:
Ook maar weer eens geweest, wat was Janssen een drama zeg! Die moet er gelijk uit, verder heb ik me doodgeërgerd hoe er verdedigd werd, het is dat Dortmund er ook weinig zin in had anders was het dubbele cijfers geworden.
Ik heb geen schot op doel gezien van de FC over 90 minuten, erg matig allemaal.
Janssen valt sowieso erg tegen dit seizoen en verdient het ook niet om zondag te spelen. Tja de verdediging.. Kum vind ik ook totaal niet overtuigen momenteel en Markiet maakte wel een aardige indruk gisteren.
pi_148941085
Markiet kan toch prima rechtsback? Dat is toch zijn originele positie?
pi_148941185
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 13:23 schreef Tha_Duck het volgende:
Markiet kan toch prima rechtsback? Dat is toch zijn originele positie?
Daar deed hij het 20 december in Alkmaar wel oké, maar het verleden heeft wel uitgewezen dat hij daar iets te traag voor is. Centraal achterin kan hij het goed doen als hij het weet op te brengen om zich de hele wedstrijd te concentreren..

Zogenaamd ervaren spelers die mij vies tegenvallen zijn toch wel Janssen en Kum.
pi_148941311
Hardeveld - Leeuwin - Markiet - Letschert eens proberen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_148941945
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 13:30 schreef PBateman1978 het volgende:
Hardeveld - Leeuwin - Markiet - Letschert eens proberen.
Dat was in eerste instantie toch ook de bedoeling? Om meer voetballend vermogen achter Petersson te zetten? Mislukt dus. Afgelopen wedstrijd vond ik Letschert centraal heel sterk spelen. Markiet is te traag voor op de back positie dus ik zeg lekker laten staan.

Hopelijk passeert Alflen Janssen en staat Diemers basis, maar dat zal 'ie vast niet doen.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_148942069
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 13:49 schreef Matip het volgende:

[..]

Dat was in eerste instantie toch ook de bedoeling? Om meer voetballend vermogen achter Petersson te zetten? Mislukt dus. Afgelopen wedstrijd vond ik Letschert centraal heel sterk spelen. Markiet is te traag voor op de back positie dus ik zeg lekker laten staan.

Hopelijk passeert Alflen Janssen en staat Diemers basis, maar dat zal 'ie vast niet doen.
Laat ze die Dudziak van Dortmund huren anders voor de linksback plaats. (die nummer 40 van gisteren)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_148942140
quote:
12s.gif Op donderdag 22 januari 2015 13:53 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Laat ze die Dudziak van Dortmund huren anders voor de linksback plaats. (die nummer 40 van gisteren)
Las op fcu.net dat zijn contract deze zomer afloopt, reactie op jouw post lees ik nu. :D
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_148942145
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 13:30 schreef PBateman1978 het volgende:
Hardeveld - Leeuwin - Markiet - Letschert eens proberen.
Is zo gek nog niet. Dan speelt Kum i.i.g. niet en Leeuwin & Markiet kunnen een prima centraal duo vormen. Met Letschert ook wat meer voetbal op i.i.g. een van de twee backposities.
pi_148942170
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 13:55 schreef Matip het volgende:

[..]

Las op fcu.net dat zijn contract deze zomer afloopt, reactie op jouw post lees ik nu. :D
Yep :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_148945347
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 13:55 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Yep :P
Vond het inderdaad een aardige speler. Maar hij stond toch niet echt linksback gister?
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_148945633
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 15:28 schreef Matip het volgende:

[..]

Vond het inderdaad een aardige speler. Maar hij stond toch niet echt linksback gister?
Stond zeker linksback maar kwam veel op. Las dat ie in de jeugd veel linksbuiten heeft gestaan maar dat Klopp hem back heeft gemaakt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_148945819
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 15:37 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Stond zeker linksback maar kwam veel op. Las dat ie in de jeugd veel linksbuiten heeft gestaan maar dat Klopp hem back heeft gemaakt.
Hmm, dat zal het wel geweest zijn dan. Tweede helft ook niet echt op zitten lette, blijkt maar weer.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_148950252
quote:
Kai Heerings is met de schrik vrijgekomen. De verdediger van FC Utrecht moest woensdag tegen Borussia Dortmund met een brancard van het veld gehaald worden, waardoor er werd gevreesd voor een zware knieblessure. Daar is volgens RTV Utrecht echter geen sprake van: het regionale medium heeft begrepen dat duidelijk is geworden dat er niets ernstigs aan de hand is.
pi_148951189
Mooi voor hem!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_148954121
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 18:26 schreef PBateman1978 het volgende:
Mooi voor hem!
Zeker!
pi_148970030
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 19:52 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Zeker!
:') :D
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_148971229
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 09:03 schreef Matip het volgende:

[..]

:') :D
:?
pi_148971389
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 09:58 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

:?
Ik dacht dat het sarcastisch bedoeld was.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_148971518
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 10:04 schreef Matip het volgende:

[..]

Ik dacht dat het sarcastisch bedoeld was.
Oh nee. Dat was het niet. Ik gun iedereen een goede gezondheid. Ben serieus blij voor hem, maar voor zijn positie bij de FC zal het niks uitmaken.
pi_148971712
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 10:09 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Oh nee. Dat was het niet. Ik gun iedereen een goede gezondheid. Ben serieus blij voor hem, maar voor zijn positie bij de FC zal het niks uitmaken.
Precies. Ik ga er vanuit dat hij geen minuut meer maakt in het eerste.
pi_148971887
quote:
FC Utrecht speelde woensdagavond, voor bijna zeventienduizend toeschouwers, een vriendschappelijk duel met de Duitse topclub Borussia Dortmund. Algemeen Directeur Wilco van Schaik van de Utrechtse Eredivisionist blikt met een goed gevoel terug op het duel met de Duitse Champions League-formatie.

“We hebben heel veel bedankjes en complimenten ontvangen en enthousiaste mensen aan de lijn gehad over de wedstrijd van woensdagavond”, aldus Van Schaik. “Van supporters tot businessrelaties, van de Duitse pers tot en met de driehoek. Wij konden vooraf niet bedenken dat deze wedstrijd zoveel teweeg zou brengen. Bijna 17.000 toeschouwers, meer dan 1.200 businessrelaties, een wedstrijd van hoog niveau, sfeer en beleving in Stadion Galgenwaard. Velen zeiden: ‘Zo zou het altijd moeten zijn’. En dat is mooi, want dat moeten we vasthouden. Dat is onze toekomst, hiervoor moeten we gaan! Van een spelletje FIFA 2015 spelen, maakten we werkelijkheid. We weten nogmaals waar we het voor doen. We zien dat er voldoende potentie in onze club zit. De mensen weten de weg naar Stadion Galgenwaard nog steeds te vinden. En als ze er zijn, zijn ze onder de indruk. Van het stadion, het vermaak, de sfeer, de gezelligheid en leuk voetbal. Dus deze mensen gaan vaker komen, en dat is de grote winst van woensdagavond”, aldus Van Schaik.

Champions League-niveau
De directeur van FC Utrecht mocht ook van tegenstander Borussia Dortmund complimenten ontvangen. “Je hebt twee partijen nodig om er een voetbalfeest van te maken. Op alle terreinen hebben we uitstekend samengewerkt met Borussia Dortmund”, zegt Van Schaik. “De complimenten na afloop van de directie van Borussia Dortmund en trainer Jürgen Klopp persoonlijk aan onze club waren op z’n plaats voor onze mensen. Alles was in hun ogen van Champions League-niveau. We mogen daar best trots op zijn. In tien dagen zo’n voetbalevent optuigen, geweldig!”

Blij met vertrouwen
“Ook een woord van dank naar de driehoek, politie, justitie en de gemeente is op zijn plaats”, weet Van Schaik. “Zij hebben alles in tien dagen moeten beslissen, accorderen en het vertrouwen aan de club en haar supporters gegeven. Mooi dat we in Utrecht dit soort grote events met elkaar tot een succes kunnen maken. Dit maakt niet alleen onze club, maar ook onze stad sterker!”

‘Naast elkaar voor onze club’
“En wat hebben wij allemaal genoten van de supporters. Soms zeuren we weel eens, of zijn we het niet met elkaar eens. Maar als het echt moet staan we naast elkaar voor onze club”, aldus Van Schaik. “Jullie waren er, jullie maakten de sfeer”, richt hij zich rechtstreeks tot de fans. “Weer eens een uitverkochte Bunnikside, een uitverkochte Zuidtribune. Wat heeft dat beeld en de sfeer die er was veel mensen goed gedaan! ‘Oude tijden herleefden’, hoorde ik iemand zeggen. ‘En die tijden komen terug’, antwoordde ik, ‘let de komende jaren maar op!’ Samen moeten we dit gevoel uitbouwen. We zijn met z’n allen op de goede weg en ik ben trots op alle betrokkenen.”
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_148971974
Even iets anders. Heb ik dat alleen of zien jullie onderstaand ook.(Elvis banner in dit subforum)



Zoja,wat doet dat daar? :?
pi_148972660
Dat noemen ze reclame, dat krijg je te zien om de kosten van Fok! te dekken.
pi_148973585
'A KING' zal dan wel betrekking hebben op de post over Kai Heerings.
pi_148981027
Op basis van de training vandaag...

Peterson - Haller - Duplan

Ayoub - Janssen - Kali

Hardeveld - Letschert - Leeuwin - Kum

Ruiter

Rubin ging er met een (lichte) enkelblessure vanaf..
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_148986446
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 15:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Rubin ging er met een (lichte) enkelblessure vanaf..
Schijnt dat Rubin een blaar had en er verder niets aan de hand is. Mag dan ook hopen dat hij zondag gewoon speelt!
pi_149006853
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 18:37 schreef Downwards het volgende:

[..]

Schijnt dat Rubin een blaar had en er verder niets aan de hand is. Mag dan ook hopen dat hij zondag gewoon speelt!
Las het vandaag idd maar hij staat niet in de basis volgens het AD.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149007187
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 12:54 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Las het vandaag idd maar hij staat niet in de basis volgens het AD.
Klopt, om tactische redenen. Het wordt met de week duidelijker dat deze TS volgend seizoen vervangen dient te worden.
pi_149007504
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 13:08 schreef Downwards het volgende:

[..]

Klopt, om tactische redenen. Het wordt met de week duidelijker dat deze TS volgend seizoen vervangen dient te worden.
Behalve als er morgen 3 punten mee naar huis gaan dan. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149007693
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 13:20 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Behalve als er morgen 3 punten mee naar huis gaan dan. ;)
Nou.. Ik heb eigenlijk wel genoeg verkeerde keuzes en een falend wisselbeleid gezien om i.i.g. tot nu toe ervan uit te gaan dat deze heren het niet waar gaan maken. Maar er wel een voorstander van dat ze het seizoen gewoon afmaken en wie weet worden we nog enorm verrast de komende maanden.
pi_149009334
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 13:28 schreef Downwards het volgende:

[..]

Nou.. Ik heb eigenlijk wel genoeg verkeerde keuzes en een falend wisselbeleid gezien om i.i.g. tot nu toe ervan uit te gaan dat deze heren het niet waar gaan maken. Maar er wel een voorstander van dat ze het seizoen gewoon afmaken en wie weet worden we nog enorm verrast de komende maanden.

Zeker mee eens dat er fouten zijn gemaakt door deze staf en ook dat ze het seizoen maar gewoon moeten afmaken. Zoals Alflen zelf ook wil lijkt maart mij wel een mooi punt om te gaan evalueren en te bekijken of de TS hier volgend seizoen nog steeds hoort.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149009390
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 14:24 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Zeker mee eens dat er fouten zijn gemaakt door deze staf en ook dat ze het seizoen maar gewoon moeten afmaken. Zoals Alflen zelf ook wil lijkt maart mij wel een mooi punt om te gaan evalueren en te bekijken of de TS hier volgend seizoen nog steeds hoort.
^O^

Precies. Bij een tussentijds ontslag is niemand gebaat en zou ook buiten proporties zijn; het is ook weer niet zo dat het een grote chaos is. :P
pi_149044464
Jammer, wederom de betere ploeg maar niet effectief genoeg...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  zondag 25 januari 2015 @ 16:38:13 #56
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_149044584
Heej, ff een random vraag naar aanleiding van een discussie: waarom werd Patrick Zwaanswijk destijds bij zijn afscheid uitgefloten? :)
pi_149044695
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 16:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Jammer, wederom de betere ploeg maar niet effectief genoeg...
Terugkerend thema steeds weer helaas
pi_149044988
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2015 16:41 schreef m0ridin het volgende:

[..]

Terugkerend thema steeds weer helaas
Met wat meer effectiviteit had je in de top-4 gestaan dit seizoen
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149046350
quote:
5s.gif Op zondag 25 januari 2015 16:38 schreef egeltje1985 het volgende:
Heej, ff een random vraag naar aanleiding van een discussie: waarom werd Patrick Zwaanswijk destijds bij zijn afscheid uitgefloten? :)
Omdat hij bij elke fatsoenlijke bal dacht dat Barcelona belde en daar ook mee schermde. Ging vervolgens naar een of andere vage club in Japan waar hij totaal mislukte.

Niks mis met ambitie, maar naast je schoenen lopen wordt niet gewaardeerd.
  zondag 25 januari 2015 @ 18:06:35 #60
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_149047490
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 17:34 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Omdat hij bij elke fatsoenlijke bal dacht dat Barcelona belde en daar ook mee schermde. Ging vervolgens naar een of andere vage club in Japan waar hij totaal mislukte.

Niks mis met ambitie, maar naast je schoenen lopen wordt niet gewaardeerd.
ah oké. Tnx. :) We herinnerden hier enkel dat fluitconcert zelf, niet de reden.
pi_149063966
Genoten van het feit dat de jochies ervoor gevochten hebben; misschien jezelf niet beloond in de slotfase, maar een punt in Groningen is prima.
pi_149064037
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2015 18:06 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

ah oké. Tnx. :) We herinnerden hier enkel dat fluitconcert zelf, niet de reden.
Wie zijn "we"? En hoezo werd dat een thema?
pi_149064287
quote:
14s.gif Op maandag 26 januari 2015 03:42 schreef Downwards het volgende:

[..]

Wie zijn "we"? En hoezo werd dat een thema?
Ik hoorde ook bij die 'we' en het betrof een gesprek aangaande respectloos behandelen van spelers door supporters. Het is mijn inziens namelijk nogal triest dat als er voor iemand een afscheid georganiseerd wordt om hem daar uit te gaan fluiten. En sowieso iemand uitfluiten die zoveel jaar in je basis heeft gestaan en die niet eens genaaid heeft bij vertrek (door naar Ajax oid te vertrekken) heeft Utrecht zijn aanzien bij mij erg ver doen dalen

Niet dat je daar veel om zal geven, maar goed, je vroeg om de reden :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_149064399
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 06:38 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik hoorde ook bij die 'we' en het betrof een gesprek aangaande respectloos behandelen van spelers door supporters. Het is mijn inziens namelijk nogal triest dat als er voor iemand een afscheid georganiseerd wordt om hem daar uit te gaan fluiten. En sowieso iemand uitfluiten die zoveel jaar in je basis heeft gestaan en die niet eens genaaid heeft bij vertrek (door naar Ajax oid te vertrekken) heeft Utrecht zijn aanzien bij mij erg ver doen dalen

Niet dat je daar veel om zal geven, maar goed, je vroeg om de reden :)
Daar ben ik het volledig mee eens.

En inderdaad, in Utrecht hebben wij schijt aan de mening van buitenstaanders, maar ook dat is algemeen bekend. :P
pi_149064799
Liever een speler die gewoon naar 020 vertrekt dan een speler die naast zijn schoenen loopt en denkt dat hij heel wat is. Zelfde reden waarom ik een hekel heb aan de persoon kali.

De ploeg waar iemand heen gaat boeit mij niet zozeer, de manier waarop des te meer.

Zal nooit vergeten hoe JP iemand uit het publiek even flink de waarheid vertelde O+ Wat een man was dat toch op het veld zeg O+
pi_149064967
Die Ayoub he, wat een speler. _O_

En Peterson bevalt mij ook per week beter, groot talent. :Y
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149068945
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 03:13 schreef Downwards het volgende:
Genoten van het feit dat de jochies ervoor gevochten hebben; misschien jezelf niet beloond in de slotfase, maar een punt in Groningen is prima.
Precies dit. Aardige wedstrijd gezien, had wat meer in gezeten. Vol vertrouwen op naar zondag, moet te doen zijn toch?
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_149068946
Wel ontzettend dom van Letschert om zo onnodig een vrije trap weg te geven net voor de 1-0. Bij de 2-1 zag het er achterin ook niet best uit (ongehinderd kon er voorgezet worden en De Leeuw kon ook zomaar inkoppen).

Ayoub was uitstekend inderdaad!
pi_149068984
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 11:58 schreef Matip het volgende:

[..]

Precies dit. Aardige wedstrijd gezien, had wat meer in gezeten. Vol vertrouwen op naar zondag, moet te doen zijn toch?
PEC speelt wel uitstekend voetbal, maar thuis moet je in principe van iedereen kunnen winnen (al gebeurt dat veel te weinig dit seizoen.. Maar liefst 5 van de 9 thuiswedstrijden verloren!).

Ik zie het wel weer 2-2 worden. :P
pi_149069022
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 08:38 schreef PBateman1978 het volgende:
Die Ayoub he, wat een speler. _O_

En Peterson bevalt mij ook per week beter, groot talent. :Y
Ayoub is een held. Als hij de rest van het seizoen zo blijft spelen dan zie ik hem zo vertrekken, zou erg zonde zijn.

Lutscher en Leeuwin goed duo, Kum vond ik voor de zoveelste keer dit seizoen tegenvallen. Hartenleed speelde aardig, kun je niets kwalijk nemen.

Alleen die wissel weer hé, hij had Haller moeten laten staan en Janssen moeten wisselen, of later moeten wisselen.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_149069046
damn autocorrect :')
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_149069050
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 12:01 schreef Matip het volgende:

[..]

Ayoub is een held. Als hij de rest van het seizoen zo blijft spelen dan zie ik hem zo vertrekken, zou erg zonde zijn.

Letschert en Leeuwin goed duo, Kum vond ik voor de zoveelste keer dit seizoen tegenvallen. Hartenleed speelde aardig, kun je niets kwalijk nemen.

Alleen die wissel weer hé, hij had Haller moeten laten staan en Janssen moeten wisselen, of later moeten wisselen.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_149069503
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 12:01 schreef Matip het volgende:

[..]

Ayoub is een held. Als hij de rest van het seizoen zo blijft spelen dan zie ik hem zo vertrekken, zou erg zonde zijn.

Lutscher en Leeuwin goed duo, Kum vond ik voor de zoveelste keer dit seizoen tegenvallen. Hartenleed speelde aardig, kun je niets kwalijk nemen.

Alleen die wissel weer hé, hij had Haller moeten laten staan en Janssen moeten wisselen, of later moeten wisselen.
Alflen zei op de radio dat ie Rubin onze beste speler vindt in de omschakeling en dat Haller het goed deed maar we hem langer nodig hebben dan alleen gisteren ofzo. Ook vond ie dat we 3 echte middenvelders nodig hadden tegen Groningen dus daarom liet ie Janssen staan, ik kan er wel mee leven met die uitleg. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149069836
Vonden jullie de vrije trap waar de 1-0 uitviel ook een ''houdbare'' bal? Begint mij op te vallen dat ik steeds vaker denk, ''Die had je kunnen hebben Ruiter!''

Maar aan de andere kant, tegen Borussia Dortmund was hij meer dan uitstekend.
pi_149069887
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 12:32 schreef Oliver23 het volgende:
Vonden jullie de vrije trap waar de 1-0 uitviel ook een ''houdbare'' bal? Begint mij op te vallen dat ik steeds vaker denk, ''Die had je kunnen hebben Ruiter!''

Maar aan de andere kant, tegen Borussia Dortmund was hij meer dan uitstekend.
Absoluut een houdbare bal, maar Ruiter houdt niet van naar links duiken.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149069965
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 12:34 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Absoluut een houdbare bal, maar Ruiter houdt niet van naar links duiken.
Is wel een punt wat hij moet verbeteren. Als ploegen dat eenmaal doorkrijgen.
pi_149070008
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 12:37 schreef Oliver23 het volgende:

[..]

Is wel een punt wat hij moet verbeteren. Als ploegen dat eenmaal doorkrijgen.
Volgens mij hebben veel spelers dat al door. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149070117
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 12:32 schreef Oliver23 het volgende:
Vonden jullie de vrije trap waar de 1-0 uitviel ook een ''houdbare'' bal? Begint mij op te vallen dat ik steeds vaker denk, ''Die had je kunnen hebben Ruiter!''

Maar aan de andere kant, tegen Borussia Dortmund was hij meer dan uitstekend.
Ruiter pakt in verhouding nog maar weinig punten dit seizoen. Hij blundert niet zoveel, maar je denkt inderdaad wel vaker: een echt goede keeper had hem toch wel gehad.

Vind Ruiter momenteel een prima doelman voor een middenmoter als Utrecht, terwijl men 1,5 jaar geleden nog dacht dat hij een stap hogerop zou maken en die ook verdiende. Sluit zeker niet uit dat hij weer stappen gaat maken en alsnog de beste doelman van De Eredivisie wordt; hij is natuurlijk nog vrij jong voor een doelman.
pi_149070215
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 12:44 schreef Downwards het volgende:

[..]

Ruiter pakt in verhouding nog maar weinig punten dit seizoen. Hij blundert niet zoveel, maar je denkt inderdaad wel vaker: een echt goede keeper had hem toch wel gehad.

Vind Ruiter momenteel een prima doelman voor een middenmoter als Utrecht, terwijl men 1,5 jaar geleden nog dacht dat hij een stap hogerop zou maken en die ook verdiende.
Misschien bij een redelijk bod misschien toch aan een transfer denken. Maar ja, wat zijn de alternatieven????
pi_149070247
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 12:47 schreef Oliver23 het volgende:

[..]

Misschien bij een redelijk bod misschien toch aan een transfer denken. Maar ja, wat zijn de alternatieven????
Hij heeft net verlengd, zit hier volgend seizoen ook nog wel denk ik.
Een alternatief zou Havekotte kunnen zijn, jeugdinternational.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149070396
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 12:49 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Hij heeft net verlengd, zit hier volgend seizoen ook nog wel denk ik.
Een alternatief zou Havekotte kunnen zijn, jeugdinternational.
Waarschijnlijk wel ja. Momenteel is het zo dat een handvol keepers in De Eredivisie beter presteren dan Ruiter.. Ik denk niet dat er een noemenswaardig bod te verwachten valt in de zomer.
pi_149096480
quote:
Jong FC Utrecht is uit de startblokken geschoten bij de hervatting van de competitie. De Utrechtse talenten waren vanavond (maandag) op Sportcomplex Zoudenbalch veel te sterk voor Jong De Graafschap, dat met 8-0 van het veld werd geblazen.

Het is alsof er op de helft van Jong De Graafschap, met name tijdens het tweede bedrijf, twee verkeersborden staan: ‘eenrichtingsverkeer’ en ‘verboden stil te staan’. De spelers van Jong FC Utrecht houden zich daar strikt aan en flitsen die van de ploeg uit Doetinchem aan alle kanten voorbij. Met op rechts een ontketende Gyrano Kerk, die de ene solo nog maar net heeft afgerond, of hij begint alweer aan een volgende actie. Met op links de lange, soms onnavolgbare passen van Gyliano van Velzen. En met in de punt van de aanval spitsen - eerst Cedric Badjeck, even later Hamza Boukhari - met een neusje voor de goal en een goed arbeidsethos.

Wonderschoon
En dan dendert daar op dat middenveld ook nog Erwin de Groot in de rondte, bestrijkt aanvoerder Sofyan Amrabat zowat het volledige speelveld en zijn er de handige bewegingen en slimme acties van Nassir El Aissati. Nee, als dat alles bij elkaar komt op een avond, dan is er voor menig tegenstander in de beloftencompetitie echt geen houden aan. Ook niet voor Jong De Graafschap, dat in het laatste half uur van de wedstrijd vijf keer moet vissen. De ene goal is nog mooier dan de andere. Wat te denken van een snoeiharde streep van El Aissati (6-0) of een briljant balletje met buitenkant voet van Kerk (5-0).

Boukhari, Boukhari, Boukhari
Dan de glansrol van Boukhari. Niet te vergeten. Na 66 minuten komt hij binnen de lijnen als vervanger van Badjeck (die de 3-0 scoort), en precies twintig minuten later heeft hij al drie goals gemaakt; de 4-0, de 7-0 en de 8-0. Dat er geen vierde Boukhari-goal meer valt, heeft misschien wel voor een groot gedeelte te maken met het feit dat arbiter Christian Mulder het na precies negentig minuten spelen welletjes vindt geweest. Hij besluit tot het niet bijtellen van extra speeltijd en maakt zo een einde aan de lijdensweg van Jong De Graafschap, dat zich kranig probeert te verweren, maar gewoon niet lijkt opgewassen tegen de op volle toeren draaiende Utrechtse aanvalscarroussel.

Twee keer Van Velzen
De eerste schade brengt Jong FC Utrecht zijn Doetinchemse tegenstander al voor de rust toe. Dan is het bijna onafgebroken aan het beuken op de Achterhoekse poort en die bezwijkt tien minuten voor de pauze voor het eerst, en vijf minuten later opnieuw. In beide gevallen is het Van Velzen die het net vindt (1-0 en 2-0). Na de break, die voor Jong De Graafschap kennelijk niet lang genoeg duurt voor het herladen van de accu, plukt Jong FC Utrecht dan gretig de vruchten van het sloopwerk dat het in de eerste helft verricht.

Jong FC Utrecht - Jong De Graafschap 8-0 (2-0)
35. Gyliano van Velzen 1-0
40. Gyliano van Velzen 2-0
58. Cedric Badjeck 3-0
71. Hamza Boukhari 4-0
75. Gyrano Kerk 5-0
79. Nassir El Aissati 6-0
84. Hamza Boukhari 7-0
86. Hamza Boukhari 8-0

Toeschouwers: 400.

Scheidsrechter: Christian Mulder.

Opstelling Jong FC Utrecht:
Jeroen Verhoeven; Yemaro Hoogdorp (76. Laurens van der Voort), Darren Rosheuvel, Yannick Cortie, Jordy van der Winden; Sofyan Amrabat, Nassir El Aissati, Erwin de Groot (77. Remco van Wingerden); Gyrano Kerk, Cedric Badjeck (67. Hamza Boukhari), Gyliano van Velzen.

Jong De Graafschap:
Pim te Loeke; Cas van der Wal, Mike Propper, Mart de Jong, Lars van Roon (59. Martijn Veldhuis); Tom Menting (59. Oguzhan Sahin), Lorenzo Arends (46. Danny Bosch), Tigran Gazarjan, Osama Ben Kaddour; Shanti Bedrosian, Jeroen Meurs.

Bij Jong kunnen ze het wel.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149096529
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 08:35 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Bij Jong kunnen ze het wel.
Al die spelers staan per direct op het negeer lijstje van ons tactisch vernuft _O-
pi_149138396
quote:
Geldbedrag gestolen bij gewapende overval FC Utrecht
Gepubliceerd: 28 januari 2015 14:05 Laatste update: 28 januari 2015 14:21

Tijdens een gewapende overval maandagavond op het kantoor van voetbalclub FC Utrecht is een "aanzienijk geldbedrag" gestolen.

Een medewerker moest onder dwang van een wapen rond 19.00 uur een onbekend geldbedrag overhandigen.

Er zijn geen gewonden gevallen volgens Wilco van Schaik, algemeen directeur bij FC Utrecht. De politie is bezig met een volledig onderzoek, camerabeelden worden ander andere nagekeken.

"De club is hard bezig financieel gezond te worden. We worden positieve stappen gemaakt en er wordt keihard gewerkt. Dan is het erg zuur voor de medewerkers en voor de supporters van de club dat het geld op deze manier wordt afgepakt", aldus Van Schaik.

Hoeveel geld er precies is gestolen kon Van Schaik niet bekend maken. "We kunnen dat niet vertellen in het kader van het lopende politieonderzoek." De algemeen directeur hoopt dat de verzekering de schade kan vergoeden.
http://www.nu.nl/binnenla(...)rval-fc-utrecht.html
pi_149138439
Inside job dus.

In ander nieuws, Mark Diemers mag op huurbasis vertrekken.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149138830
Had Diemers in de tweede seizoenshelft nog wel een wedstrijd of 8 willen zien spelen, maar als hij een half seizoen verhuurd wordt en sterker terugkomt, is er ook mee te leven.

Zeker geen speler die al afgeschreven moet worden.
pi_149138868
In het AD rept men over ''enkele tienduizenden euro's'
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149139273
Ik hoor zojuist zo'n 100.000 euro. Bijzonder dat je dat op de club hebt liggen.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_149139345
De bedragen die genoemd worden lopen uiteen, maar dat het om een aanzienlijk bedrag gaat, is wel zeker.

Belangrijk dat de dader(s) snel gepakt worden, want dit gaat tot veel ophef, achterdocht en speculatie leiden als het niet snel duidelijk wordt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Downwards op 28-01-2015 15:12:22 ]
pi_149143050
Maar serieus, hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar om zoveel cash te hebben liggen? Dat kan toch niet alleen van de catering zijn?

En inderdaad; als je al een keer zoveel hebt liggen, dan is dat op een specifiek moment. Kortom niet geheel toevallig dat op dat moment iemand weet dat het er ligt. Ik sluit me bij bateman aan; een inside job.
pi_149143258
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 17:06 schreef zatoichi het volgende:
Maar serieus, hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar om zoveel cash te hebben liggen? Dat kan toch niet alleen van de catering zijn?
Niet alleen de catering - al is er vorige week woensdag een hoop geconsumeerd -, maar ook nog geld van de fanshop/ticketing van de wedstrijd tegen Dortmund. Al met al kom je dan aan een flink bedrag..

Het lijkt er inderdaad wel sterk op dat de dader(s) weet hebben gehad van de omstandigheden. Kan natuurlijk ook nog dat iemand getipt is door iemand die nauw betrokken is bij de club. Vandaar ook dat het extra belangrijk is dat snel duidelijk wordt wie hier voor verantwoordelijk is / zijn.. Voor je het weet krijg je de wildste verhalen en gaan er allerlei geledingen binnen de club naar elkaar wijzen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Downwards op 28-01-2015 17:19:12 ]
pi_149146518
quote:
UTRECHT - Een gewapende man heeft maandagavond het kantoor van FC Utrecht overvallen en 77.500 euro meegenomen. Dat blijkt uit onderzoek van RTV Utrecht.
pi_149163542
http://www.voetbalprimeur(...)niet-uitsluiten.html

En dan een foto van Rubio erbij. :')

Hoop toch wel dat je er nog iets voor vangt of dat hij gewoon bijtekent.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_149163586
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 10:08 schreef Matip het volgende:
http://www.voetbalprimeur(...)niet-uitsluiten.html

En dan een foto van Rubio erbij. :')

Hoop toch wel dat je er nog iets voor vangt of dat hij gewoon bijtekent.
Het verbaast mij echt dat er op fcu.net zoveel mensen zijn die hem liever gewoon laten vertrekken.
Een van je beste spelers als je het mij vraagt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149163877
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 10:11 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Het verbaast mij echt dat er op fcu.net zoveel mensen zijn die hem liever gewoon laten vertrekken.
Een van je beste spelers als je het mij vraagt.
nja, het rendement is natuurlijk niet echt om over naar huis te schrijven. Dit seizoen gaat het dan wel lekker, maar de vorige seizoenen....
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_149163897
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 10:27 schreef Matip het volgende:

[..]

nja, het rendement is natuurlijk niet echt om over naar huis te schrijven. Dit seizoen gaat het dan wel lekker, maar de vorige seizoenen....
2 seizoenen terug hoorde ie volgens verschillende media bij de beste 10 Eredivisiespelers van dat seizoen, maar dat vergeten veel mensen. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149164384
Over wie gaat het? Link is dood.
pi_149164491
Oar vermoed ik. Links is inderdaad dood, maar als ik mensen hoor over wel of geen rendement en 'mogelijk ajax doelwit' in de link zie staan..
pi_149164933
Ja klopt gaat over Oar.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 29 januari 2015 @ 11:18:20 #100
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_149165061
DRIE VERDACHTEN AANGEHOUDEN VOOR OVERVAL OP FC UTRECHT

Voor de overval op FC Utrecht zijn woensdagavond drie verdachten aangehouden. Dat meldt de politie.

Een gewapende man met een zwarte bivakmuts kwam maandagavond stadion Galgenwaard binnen en liet een medewerker de kluis openen. Hij nam 77.500 euro mee.

FC Utrecht wil niet bevestigen of het gaat om de opbrengst van de vriendschappelijke wedstrijd tegen Borussia Dortmund.

Bron RTV utrecht
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_149165192
Hopelijk komt er dan ook snel duidelijkheid of het de echte daders zijn.
pi_149165309
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 11:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Ja klopt gaat over Oar.
Oh laat maar gaan. Zit bij zijn land ook op de bank. Rendement is weinig en kosten hoog. Geen rottige jongen, maar heeft het gewoon niet waargemaakt (net als Zullo en Sarota).
pi_149165321
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 11:23 schreef Downwards het volgende:
Hopelijk komt er dan ook snel duidelijkheid of het de echte daders zijn.
Hopelijk komen er snel foto's of namen naar buiten, dan kan de Galgenwaard zijn naam weer eer aandoen :D
pi_149165361
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 11:27 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Oh laat maar gaan. Zit bij zijn land ook op de bank. Rendement is weinig en kosten hoog. Geen rottige jongen, maar heeft het gewoon niet waargemaakt (net als Zullo en Sarota).
Benieuwd hoe jij weet hoeveel salaris ie krijgt.

Rendement is erg laag ja, vandaar dat ie in de top-20 spelers van heel Europa staat qua gecreëerde kansen. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149165480
Dit seizoen is zijn rendement in ieder geval niet laag. Als je 7 assists op je naam hebt staan in 1000 minuten Eredivisievoetbal voor FC Utrecht, doe je het wat dat betreft uitstekend.

Alleen Klaassen en Willems waren verantwoordelijk voor 8 assists, maar die speelden dan ook honderden minuten meer en bij een traditionele topclub.
pi_149165756
Daarbij hoef je in mijn ogen ook niet altijd maar doelpunten of assists op je naam te hebben om rendement te tonen toch? In het seizoen onder Wouters waarin we 5e werden stond Tommy linksmidden, dat ie daar minder vaak een beslissende voorzet gaf lijkt me logisch maar toch werd ie dus door verschillende media als 1 van de beste spelers in de competitie gezien.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149165792
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 11:28 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Benieuwd hoe jij weet hoeveel salaris ie krijgt.
Spelers van buiten de EU krijgen minstens 414.000 euro per jaar (bron: http://www.fbo.nl/fbo09321602/inkomenscriterium-niet-eu-spelers/). Dus hoewel ik zijn salaris niet weet kan ik wel stellen dat 414.000 euro hoge kosten zijn.

quote:
Rendement is erg laag ja, vandaar dat ie in de top-20 spelers van heel Europa staat qua gecreëerde kansen. ;)
Laten we de statistieken er voor de grap eens bijpakken:
2013/2014 30 wedstrijden, 5 assists, 1 goal
2014/2015 12 wedstrijden, 7 assists, 0 goals
Bron: http://www.whoscored.com/Players/65117/Show/Tommy-Oar

En als we dan nog wat meer stats willen die ik daar niet kan vinden en waarbij ik de bekerwedstrijden Europese wedstrijden ook meeneem:
2010/2011 7 wedstrijden, 0 goals
2011/2012 17 wedstrijden, 3 goals
2012/2013 21 wedstrijden, 1 goal
2013/2014 28 wedstrijden, 1 goal
2014/2015 13 wedstrijden, 0 goals
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Tommy_Oar

Laten we uitgaan van een salaris van 400.000 per jaar, praten we over 5 x 400.000 = 2 miljoen euro aan salaris.

Je vind 2 miljoen opwegen tegen 86 wedstrijden, 5 doelpunten en 12 assists? Dat is:
¤ 23.255 per wedstrijd of
¤ 400.000 per goal of
¤ 166.666 per assist

En op de koop toe moesten we Sarota en Zullo ook halen. Die kosten hetzelfde, maar hadden nog veel minder rendement.

Nee hoor, leuke speler die Oar en gun hem het beste. Als 020 er geld voor wil betalen is dat top. Maar wat betreft speler kunnen we hem gemakkelijk missen, en op de begroting nog veel makkelijker. We hebben Verbeek en Petersson toch voor die positie?
pi_149165804
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 11:42 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Spelers van buiten de EU krijgen minstens 414.000 euro per jaar (bron: http://www.fbo.nl/fbo09321602/inkomenscriterium-niet-eu-spelers/). Dus hoewel ik zijn salaris niet weet kan ik wel stellen dat 414.000 euro hoge kosten zijn

[..]

Laten we de statistieken er voor de grap eens bijpakken:
2013/2014 30 wedstrijden, 5 assists, 1 goal
2014/2015 12 wedstrijden, 7 assists, 0 goals
Bron: http://www.whoscored.com/Players/65117/Show/Tommy-Oar

En als we dan nog wat meer stats willen die ik daar niet kan vinden en waarbij de bekerwedstrijden
2010/2011 7 wedstrijden, 0 goals
2011/2012 17 wedstrijden, 3 goals
2012/2013 21 wedstrijden, 1 goal
2013/2014 28 wedstrijden, 1 goal
2014/2015 13 wedstrijden, 0 goals
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Tommy_Oar

Laten we uitgaan van een salaris van 400.000 per jaar, praten we over 5 x 400.000 = 2 miljoen euro aan salaris.

Je vind 2 miljoen opwegen tegen 86 wedstrijden, 5 doelpunten en 12 assists? Dat is:
¤ 23.255 per wedstrijd of
¤ 400.000 per goal of
¤ 166.666 per assist

En op de koop toe moesten we Sarota en Zullo ook meenemen. Die kosten hetzelfde, maar hadden nog veel minder rendement.

Nee hoor, leuke speler die Oar en gun hem het beste. Als 020 er geld voor wil betalen is dat top. Maar wat betreft speler kunnen we hem gemakkelijk missen, en op de begroting nog veel makkelijker. We hebben Verbeek en Petersson toch voor die positie?
Tommy heeft een dubbel paspoort. ;)

En van die statistieken klopt ook weinig.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149165917
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 11:42 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Tommy heeft een dubbel paspoort. ;)

En van die statistieken klopt ook weinig.
Dat scheelt dan 1,5 ton per jaar en 4,5 ton op het totaal. Nog steeds blijven de statistieken in het nadeel van zijn kwaliteiten wat mij betreft.

En wat klopt er niet dan? Geef mij eens een betere bron, dan zal ik die statistieken gebruiken en mee rekenen.
pi_149165944
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 11:41 schreef PBateman1978 het volgende:
Daarbij hoef je in mijn ogen ook niet altijd maar doelpunten of assists op je naam te hebben om rendement te tonen toch? In het seizoen onder Wouters waarin we 5e werden stond Tommy linksmidden, dat ie daar minder vaak een beslissende voorzet gaf lijkt me logisch maar toch werd ie dus door verschillende media als 1 van de beste spelers in de competitie gezien.
Dat is waar het bij een aanvaller om draait toch?
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_149165983
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 11:47 schreef Matip het volgende:

[..]

Dat is waar het bij een aanvaller om draait toch?
Als aanvaller creëert ie zoals gezegd dus met afstand de meeste kansen van de Eredivisie.

quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 11:46 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Dat scheelt dan 1,5 ton per jaar en 4,5 ton op het totaal. Nog steeds blijven de statistieken in het nadeel van zijn kwaliteiten wat mij betreft.

En wat klopt er niet dan? Geef mij eens een betere bron, dan zal ik die statistieken gebruiken en mee rekenen.
www.transfermarkt.nl

Maar voetbal is meer dan goals en assists.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149166182
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 11:48 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Als aanvaller creëert ie zoals gezegd dus met afstand de meeste kansen van de Eredivisie.
Klaassen 8 assists
Willems 8 assists
Oar 7 assists
Schone 7 assists
Mokotjo 6 assists
Narsing 6 assists
Vejinović 6 assists

"met afstand de meeste kansen". De statistieken zeggen iets anders. Bron: http://www.voetbal.com/assists/ned-eredivisie-2014-2015/ (aangezien die veel eenvoudig te lezen is dan jouw bron, getallen komen overeen).

[/quote]
www.transfermarkt.nl
quote:
Cijfers zijn nagenoeg gelijk.

[quote]
Maar voetbal is meer dan goals en assists.
Klopt. Maar op andere vlakken is zijn bijdrage ook nihil. Tenzij je op de blessurelijst bedoeld. En anders graag duiden en onderbouwen met cijfers. Je roeptoetert altijd heel hard dat iets wel of niet zo is maar cijfers of andere bewijzen blijven uit, je moet het hebben van je oneliners. Dus in dit geval, staaf het allemaal eens met cijfers en bewijzen waarin hij zo uitblinkt.
pi_149166230
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 11:55 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Klaassen 8 assists
Willems 8 assists
Oar 7 assists
Schone 7 assists
Mokotjo 6 assists
Narsing 6 assists
Vejinović 6 assists

"met afstand de meeste kansen". De statistieken zeggen iets anders. Bron: http://www.voetbal.com/assists/ned-eredivisie-2014-2015/ (aangezien die veel eenvoudig te lezen is dan jouw bron, getallen komen overeen).


www.transfermarkt.nl

[..]

Klopt. Maar op andere vlakken is zijn bijdrage ook nihil. Tenzij je op de blessurelijst bedoeld.
Ik hoef je toch niet het verschil uit te leggen tussen een assist en een gecreëerde kans Duckie?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149166284
Het begint allemaal wel een beetje gênant te worden.
pi_149166303
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 11:57 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik hoef je toch niet het verschil uit te leggen tussen een assist en een gecreëerde kans Duckie?
Laten we Robby er dan eens bijpakken:
quote:
‘Ouder, wijzer, meer ervaren’
“Een kans vind ik een wijd begrip”, reageert trainer/coach Robby Alflen van FC Utrecht op de bovenstaande statistieken. “Maar dat Tommy dit seizoen voor meer dreiging zorgt dan in eerdere jaargangen, dat is wel duidelijk. Hoe dat komt? Ach, mensen worden volwassen. We moeten niet vergeten dat Tommy hier kwam als jong jochie. Hij is nu ouder, wijzer, heeft een WK meegemaakt met Australië. Tommy rendeert goed als hij een bepaalde mate van vrijheid voelt en dat is nu het geval.”
Bron: http://fcutrecht.nl/nieuw(...)van-de-kans-n-assist

Is wel een oud artikeltje (oktober 2014) maar ben het wel eens met Alflen. Zorgt duidelijk voor meer dreiging, maar dan heb je het wel gehad. En sinds hij op het WK is merken we daar niet echt veel van, het is niet dat het ineens veel beter of slechter gaat.

Nee voor mij is het duidelijk, cashen nu het kan en bedanken met een mooie foto en een bos bloemen.
pi_149166323
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 12:00 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Laten we Robby er dan eens bijpakken:

[..]

Bron: http://fcutrecht.nl/nieuw(...)van-de-kans-n-assist

Is wel een oud artikeltje (oktober 2014) maar ben het wel eens met Alflen. Zorgt duidelijk voor meer dreiging, maar dan heb je het wel gehad. En sinds hij op het WK is merken we daar niet echt veel van, het is niet dat het ineens veel beter of slechter gaat.

Nee voor mij is het duidelijk, cashen nu het kan en bedanken met een mooie foto en een bos bloemen.
Het is voor mij ook duidelijk Duckie, laat maar...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149166342
quote:
11s.gif Op donderdag 29 januari 2015 11:59 schreef Downwards het volgende:
Het begint allemaal wel een beetje gênant te worden.
Tjah, dat is meestal als je de feiten en cijfers erbij pakt.

Mij zal je niet horen zeggen dat Oar een slechte speler is, maar ook niet dat hij de topper van de afgelopen jaren is. Mensen als Vorm, Mertens, Strootman, Kuyt, van Wolfswinkel bijvoorbeeld waren vele malen beter.
pi_149166363
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 12:00 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Het is voor mij ook duidelijk Duckie, laat maar...
Kom eens met bewijzen, cijfers en niet enkel je gekleurde bril ten opzichte van spelers als Oar en Petersson.
pi_149166463
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 12:01 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Tjah, dat is meestal als je de feiten en cijfers erbij pakt.
Dan moet je ze wel juist interpreteren en niet een overzicht geven van het aantal assists - waaruit blijkt dat hij op dat onderdeel prima scoort dit seizoen - als er nadrukkelijk over het aantal gecreëerde kansen wordt gesproken (geen speler in De Eredivisie creëert gemiddeld meer kansen dan Oar dit seizoen).

Zoals gezegd is zijn rendement dit seizoen absoluut niet laag, maar Oar is wel vervangbaar en het zou ook geen ramp zijn als hij vertrekt.

[ Bericht 6% gewijzigd door Downwards op 29-01-2015 12:15:49 ]
pi_149166705
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 12:06 schreef Downwards het volgende:

[..]

Dan moet je ze wel juist interpreteren en niet een overzicht geven van het aantal assists - waaruit blijkt dat hij op dat onderdeel prima scoort dit seizoen - als er nadrukkelijk over het aantal gecreëerde kansen wordt gesproken (geen speler in De Eredivisie creëert gemiddeld meer kansen dan Oar dit seizoen).

Zoals gezegd is zijn rendement dit seizoen niet laag, maar over het algemeen ben ik beslist van mening dat Oar zeker niet onvervangbaar is.
Kom dan eens met cijfers en bewijzen, want die zie ik nergens.
pi_149166786
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 12:15 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Kom dan eens met cijfers en bewijzen, want die zie ik nergens.
pi_149166885
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 12:17 schreef Downwards het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ah wat een verademing, iemand die met cijfers komt en daarmee kan bewijzen dat hij inderdaad de meeste kansen per wedstrijd creëert. Waarmee ik dus moet toegeven hij de meeste kansen in de Eredivisie heeft gecreëerd.
pi_149169438
quote:
Een medewerker en een voormalig personeelslid zijn vermoedelijk betrokken bij de overval op het kantoor van FC Utrecht van maandag.

Dat melden bronnen binnen en rondom de club. Beide mannen zijn gearresteerd en daarnaast hield de politie nog een derde handlanger aan. Of het buitgemaakte geld gevonden is, is niet duidelijk.

De overvaller zou tot voor kort in de fanshop hebben gewerkt. De medewerker die hem hielp bij de overval, zou de code kennen van de kluis, waaruit het geld is weggenomen.

Het zou gaan om 77.500 euro, maar FC Utrecht-directeur Wilco van Schaik wil dat niet bevestigen. Ook willen officiële woordvoerders van de club niet bevestigen dat de overvaller en zijn handlanger mensen van de club zijn of waren.

Veel geld in huis
Wel zou er binnen de club boos zijn gereageerd op het feit dat er nog zoveel contant geld in huis was. Of de opbrengst van de vriendschappelijke wedstrijd tegen Borussia Dortmund van vorige week woensdag nog in die kluis zat, is niet duidelijk. Die wedstrijd leverde zo'n 100.000 euro op.

De officiële lezing van de politie luidt dat een medewerker van de eredivisieclub maandagavond rond zeven uur met een wapen bedreigd werd door een gewapende man die het stadion was binnengedrongen. De medewerker gaf geld uit de kluis aan de overvaller. Na onderzoek werden volgens de politie gisteravond drie mensen opgepakt. Over hun identiteit wil de politie niets zeggen.
pi_149170200
Ofwel, er is geen pistool of niks geweest. Allemaal verzonnen. Medewerker heeft gewoon het geld meegenomen.

Die is wel de sjaak nu :')
pi_149170297
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 14:18 schreef Tha_Duck het volgende:
Ofwel, er is geen pistool of niks geweest. Allemaal verzonnen. Medewerker heeft gewoon het geld meegenomen.

Die is wel de sjaak nu :')
Die twee zouden de overval in scene gezet kunnen hebben. Met andere woorden de medewerker op kantoor wist dat hij om 19:00 overvallen zou worden door een handlanger (degene die tot voor kort in de fanshop werkte). Op die manier kon de handlanger er met het geld vandoor en de medewerker moest vervolgens het slachtoffer van een overval spelen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Downwards op 29-01-2015 14:28:05 ]
  donderdag 29 januari 2015 @ 14:42:53 #126
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_149170910
Het zijn natuurlijk ook nooit de meest scherpe messen in de la die zulke plannetjes bedenken. Wel triest dat je van je eigen werkgever/club jat.
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 29 januari 2015 @ 14:57:01 #127
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_149171371
Ze hebben dat stukje van de fanshop medewerker eruit gehaald bij 't AD. :D
pi_149172000
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 14:42 schreef Silenus het volgende:
Het zijn natuurlijk ook nooit de meest scherpe messen in de la die zulke plannetjes bedenken. Wel triest dat je van je eigen werkgever/club jat.
Het was in ieder geval nog een enigszins fatsoenlijk bedrag. Meeste medewerkers komen niet verder dan wat pennen en paperclips.

Maar voor 77k - 100k dit doen is wel echt heel treurig :') Club heeft heus wel camera's e.d. hangen.
pi_149203750
ForzaPECZwolle twitterde op vrijdag 30-01-2015 om 11:13:19 Opstootje gisteren bij FC Utrecht, de tegenstander van zondag. Een gefrustreerde Kali brak op de training de kaak van ploeggenoot Peterson. reageer retweet
Gaat lekker in de groep.
pi_149203822
quote:
Opschudding bij FC Utrecht. Een opstootje tijdens de training van donderdag heeft grote gevolgen gekregen. Middenvelder Anouar Kali en aanvaller Kristoffer Peterson kregen het met elkaar aan de stok, waarbij de Zweed een gebroken kaak opliep.
De verwachting is dat FC Utrecht zeker zes weken geen beroep kan doen op Peterson (foto, links). De emoties liepen gisteren hoog op tijdens kleine, felle partijspelen. Kali (foto, rechts) en Peterson gingen verhaal halen bij elkaar, waarna een handgemeen ontstond.

De Marokkaanse middenvelder deelde daarbij een klap uit, donderdagavond bleek in het ziekenhuis dat de kaak van Peterson daarbij is gebroken. FC Utrecht zit met de hele kwestie in zijn maag. De club voerde donderdag en vrijdagochtend langdurige gesprekken met de betrokken personen. Kali heeft spijt betuigt, maar kan de hoogste straf tegemoet zien. Hij zal niet worden geschorst.
Bizar...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149203827
Natuurlijk schandalig dat hij niet geschorst wordt.
pi_149203906
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:18 schreef Intellectueel het volgende:
Natuurlijk schandalig dat hij niet geschorst wordt.
Absoluut.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149203968
hahahah kali, wat een mongool :')
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_149203975
Kali moet echt wel een meervoudige moord in de spelersgroep plegen, wil Robbie gaan overwegen om hem schorsen.
pi_149204006
Als Kali zondag in de basis staat moet je Alflen gelijk naar huis sturen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149204023
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_149204061
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Als Kali zondag in de basis staat moet je Alflen gelijk naar huis sturen.
We zouden hem toch netjes het seizoen laten afmaken? ;)

Maar het zou maar weer eens aantonen dat er volgend seizoen wél een vakman voor de groep moet staan; dit begint wel gênante vormen aan te nemen.
pi_149204089
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:24 schreef Downwards het volgende:
Kali moet echt wel een meervoudige moord in de spelersgroep plegen, wil Robbie gaan overwegen om hem schorsen.
Hoe komt dat eigenlijk zo?
pi_149204216
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Als Kali zondag in de basis staat moet je Alflen gelijk naar huis sturen.
Idd... Hoe is het mogelijk dat hij niet geschorst wordt. Dit is toch bijna het ergste wat je kunt doen in een spelersgroep. Hij zorgt er ook even voor dat Peterson 6! weken is uitgeschakeld.
pi_149204327
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:27 schreef Downwards het volgende:

[..]

We zouden hem toch netjes het seizoen laten afmaken? ;)

Maar het zou maar weer eens aantonen dat er volgend seizoen wél een vakman voor de groep moet staan; dit begint wel gênante vormen aan te nemen.
Ja maar dat zou de druppel zijn hoor..

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:28 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Hoe komt dat eigenlijk zo?
Kali was aanvoerder van Jong FCU toen Robbie daar trainde, zijn dikke maatjes.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149204406
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:28 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Hoe komt dat eigenlijk zo?
Is altijd een beetje zijn 'oogappel' geweest, terwijl hij niet meer dan een redelijke middenvelder is. Alflen lijkt hem niet altijd op voetbalinhoudelijke gronden op te stellen en dreigt daarmee ook binnen de spelersgroep langzaam zijn geloofwaardigheid te verliezen..
pi_149204515
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:37 schreef PBateman1978 het volgende:
Kali was aanvoerder van Jong FCU toen Robbie daar trainde, zijn dikke maatjes.
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:40 schreef Downwards het volgende:
Is altijd een beetje zijn 'oogappel' geweest, terwijl hij niet meer dan een redelijke middenvelder is. Alflen lijkt hem niet altijd op voetbalinhoudelijke gronden op te stellen en dreigt daarmee ook binnen de spelersgroep langzaam zijn geloofwaardigheid te verliezen..
Bedankt. Zou inderdaad een brevet van onvermogen zijn mocht Alflen hem zondag toch opstellen. Kan me ook niet voorstellen dat het publiek dat hem in dank zou afnemen.
pi_149204553
quote:
FC Utrecht heet Anouar Kali een boete na een incident op de donderdagtraining waar hij zowel fysiek als verbaal in aanvaring kwam met teamgenoot Kristoffer Peterson. De Zweed heeft aan het incident een kaakbreuk overgehouden. Hij is zes tot zeven weken uitgeschakeld.

Kristoffer Peterson. © anp.
Bovenop de boete heeft de Utrechtse clubleiding Kali gestraft. Directeur Wilco van Schaik wil niet ingaan op de inhoud daarvan. Kali zit in elk geval zondag tegen PEC Zwolle gewoon bij de wedstrijdselectie.

,,Het gaat er in het heetst van de strijd vaker fel aan toe op trainingen, maar gisteren is er een grens overschreden. Anouar is een jongen die altijd wil winnen, heeft eigenschappen waarvoor we hem graag in de ploeg hebben, maar nu is hij te ver gegaan. Hij heeft zijn excuses gemaakt aan Kriss en de groep, dat heeft indruk gemaakt.''

Fiks opstootje
Het ging mis toen Kali gisteren bij kleine partijtjes in een ploeg zat die wedstrijd op wedstrijd verloor. Een felle tackle op Peterson, die keer op keer scoorde, was het begin van een fiks opstootje. Daarbij viel een rake klap.

Terwijl de Zweed afdroop moest Kali in bedwang worden gehouden door Timo Letschert en spitsentrainer Danny Koevermans. Ook met hem kreeg Kali het fysiek en verbaal aan de stok, alvorens hij gekalmeerd kon worden. Pas gisteravond laat bleek de ernst van de uitgedeelde klap. Toen hij last bleef houden van zijn kaak, werd bij een röntgenfoto duidelijk dat er een breuk zichtbaar was.
Excuses
Peterson heeft vanmorgen de excuses van Kali geaccepteerd. ,,Ik ben er écht niet boos om, baal alleen dat ik zo lang langs de kant sta. Juist nu ik voetballend zoveel stappen maak. Anouar zei sorry, ik zag dat hij het meende. Voor mij is de kous af.''
Respect voor Peterson trouwens, goede reactie.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149204605
quote:
Peterson heeft vanmorgen de excuses van Kali geaccepteerd. ,,Ik ben er écht niet boos om, baal alleen dat ik zo lang langs de kant sta. Juist nu ik voetballend zoveel stappen maak. Anouar zei sorry, ik zag dat hij het meende. Voor mij is de kous af.''
Kan me niet aan de indruk onttrekken dat de directie achter deze statement zit. Klinkt in ieder geval erg geregisseerd.
pi_149204607
En gaan jullie nu eindelijk mee met mij dat zowel kali als alflen de pest van ons elftal zijn?

kali terughalen heeft tot op heden nog 0,0 goed gedaan. Kost klauwen met geld, voetballend is het een drama en qua mentaliteit ook geen verrassing toch?

Of blijven we nu hier weer alflen en kali verdedigen?
pi_149204638
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:48 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Kan me niet aan de indruk onttrekken dat de directie achter deze statement zit. Klinkt in ieder geval erg geregisseerd.
Dat vind ik ietwat overdreven die gedachte.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149204706
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:48 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Kan me niet aan de indruk onttrekken dat de directie achter deze statement zit. Klinkt in ieder geval erg geregisseerd.
En dus? Een goed werkgever komt op voor zijn werknemers, en dat gebeurd dus ook binnen de voetbal. Naar buiten toe sus je de zooi en intern los je het op.
pi_149204729
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:49 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat vind ik ietwat overdreven die gedachte.
'Ik ben er echt niet boos om' klinkt als damage control vanuit de directie. Een statement dat snel is uitgebracht om de gemoederen te bedaren.
pi_149204745
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:51 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

'Ik ben er echt niet boos om' klinkt als damage control vanuit de directie. Een statement dat snel is uitgebracht om de gemoederen te bedaren.
Ik ben nooit zo van de complot-theorieën. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149204758
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:51 schreef Tha_Duck het volgende:
En dus? Een goed werkgever komt op voor zijn werknemers, en dat gebeurd dus ook binnen de voetbal. Naar buiten toe sus je de zooi en intern los je het op.
Een goede werkgever spoort Peterson aan om aangifte te doen van mishandeling met zwaar lesel tot gevolg. Mocht ik een dergelijke letsel op zaterdagavond bij iemand in de binnenstad aanbrengen dan hangt mij een gevangenisstraf boven het hoofd. Bij Utrecht kom je er kennelijk vanaf zonder een schorsing.
pi_149204767
Even genieten mensen:


Wat een heerlijke uitdrukking op die mafkees zijn kop, ga hem als telefoon achtergrond gebruiken denk ik O+
pi_149204801
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ben nooit zo van de complot-theorieën. ;)
Gewoon logica. Je gaat mij niet wijsmaken dat een speler 'niet boos is' wanneer zijn kaak is gebroken en hij 6 weken aan de kant is.
pi_149204854
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:53 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Een goede werkgever spoort Peterson aan om aangifte te doen van mishandeling met zwaar lesel tot gevolg. Mocht ik een dergelijke letsel op zaterdagavond bij iemand in de binnenstad aanbrengen dan hangt mij een gevangenisstraf boven het hoofd. Bij Utrecht kom je er kennelijk vanaf zonder een schorsing.
Want het is 100% zeker dat Peterson niet ook zijn handen heeft gebruikt?
Het is schandalig allemaal, maar jij overdrijft nu wel wat als je het mij vraagt. :+

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:54 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Gewoon logica. Je gaat mij niet wijsmaken dat een speler 'niet boos is' wanneer zijn kaak is gebroken en hij 6 weken aan de kant is.
Zie boven, het zal niet zo zijn dat Kali hem vanuit het niets een gebroken kaak heeft geslagen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149204868
Op de training van Utrecht vandaag Kallon en Rubin als buitenspelers.
pi_149204876
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Op de training van Utrecht vandaag Kallon en Rubin als buitenspelers.
Alflen :')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149204919
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:53 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Een goede werkgever spoort Peterson aan om aangifte te doen van mishandeling met zwaar lesel tot gevolg. Mocht ik een dergelijke letsel op zaterdagavond bij iemand in de binnenstad aanbrengen dan hangt mij een gevangenisstraf boven het hoofd. Bij Utrecht kom je er kennelijk vanaf zonder een schorsing.
Als dit in de samenleving zou gebeuren zou er echt meteen aangifte gedaan worden inderdaad, vind raar dat dat niet gebeurt. Bovendien: als dit op de werkvloer bij een bedrijf zou gebeuren, zou de medewerker op staande voet ontslagen worden (of toch geschorst lopende het intern onderzoek). Utrecht maakt zichzelf volledig belachelijk Alflen en Van Schaijk voorop
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_149204997
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Op de training van Utrecht vandaag Kallon en Rubin als buitenspelers.
:W
pi_149205008
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Op de training van Utrecht vandaag Kallon en Rubin als buitenspelers.
Verbeek en Duplan zijn niet goed genoeg meer voor de heer Alflen.

Ik voorspel voor zondag een 1-4.
pi_149205064
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:02 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Verbeek en Duplan zijn niet goed genoeg meer voor de heer Alflen.

Ik voorspel voor zondag een 1-4.
Duplan trainde vandaag niet.. Je mag toch hopen dat hij speelt zondag als het kan.
pi_149205152
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:59 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]

Als dit in de samenleving zou gebeuren zou er echt meteen aangifte gedaan worden inderdaad, vind raar dat dat niet gebeurt. Bovendien: als dit op de werkvloer bij een bedrijf zou gebeuren, zou de medewerker op staande voet ontslagen worden (of toch geschorst lopende het intern onderzoek). Utrecht maakt zichzelf volledig belachelijk Alflen en Van Schaijk voorop
Jij was er blijkbaar ook bij gisteren op de training :')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149205277
En zo is het al met al zelfs voor Utrechtse begrippen een roerig weekje. Op zich ook wel een prestatie.
pi_149205307
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:07 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Jij was er blijkbaar ook bij gisteren op de training :')
Iemand zn kaak breken is niet voldoende reden om iemand te ontslaan? Jij bent zeker de vader van Kali? :')
Het beste adres voor al uw primeurs!
  vrijdag 30 januari 2015 @ 12:17:39 #163
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_149205464
Eerst dat gedoe met Roda, nu dit. En dan wordt het nog gebagatelliseerd! :') Utrecht maakt zich echt onsterfelijk belachelijk dat Kali niet wordt geschorst. Ik zou ontslag op staande voet nog logischer vinden eigenlijk.
Gourmetten of steengrillen?
pi_149205645
Die gast gewoon niet schorsen :') Schandalig.
pi_149205962
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:17 schreef Silenus het volgende:
Eerst dat gedoe met Roda, nu dit. En dan wordt het nog gebagatelliseerd! :') Utrecht maakt zich echt onsterfelijk belachelijk dat Kali niet wordt geschorst. Ik zou ontslag op staande voet nog logischer vinden eigenlijk.
Ik denk dat het eind nog niet in zicht is in deze. Maar een ontslag bereidt je niet in een half uur voor, daarvoor zal je echt even tijd moeten nemen met een jurist. En natuurlijk het sportief belang afwegen, al lijkt dat in deze vrij eenvoudig.
pi_149206020
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:35 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ik denk dat het eind nog niet in zicht is in deze. Maar een ontslag bereidt je niet in een half uur voor, daarvoor zal je echt even tijd moeten nemen met een jurist. En natuurlijk het sportief belang afwegen, al lijkt dat in deze vrij eenvoudig.
Volgens mij proberen ze er juist heel erg mee weg te komen door nu te doen alsof alles gesust is (incl. vergeving door Petterson)
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_149206030
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:35 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ik denk dat het eind nog niet in zicht is in deze. Maar een ontslag bereidt je niet in een half uur voor, daarvoor zal je echt even tijd moeten nemen met een jurist. En natuurlijk het sportief belang afwegen, al lijkt dat in deze vrij eenvoudig.
Op zeker dat dit met de mantel der liefde wordt bedekt. Kali zal voor de vorm een geldboete krijgen, men zal uitspreken dat er een grens is overschreden, benadrukken dat de excuses zijn geaccepteerd en dat is het wel. Is het niet zondag, dan speelt hij woensdag wel weer in Tilburg en over een week is iedereen het weer vergeten (hoopt men).
pi_149206060
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:37 schreef Downwards het volgende:

[..]

Op zeker dat dit met de mantel der liefde wordt bedekt. Kali zal voor de vorm een geldboete krijgen, men zal uitspreken dat er een grens is overschreden, benadrukken dat de excuses zijn geaccepteerd en dat is het wel. Is het niet zondag, dan speelt hij woensdag wel weer in Tilburg en over een week is iedereen het weer vergeten.
Tsjah, dat is ook wel weer zo. Je moet eens in de topics teruglezen hoe blij sommige mensen waren met het terughalen van dit stuk uitschot :')
pi_149206363
quote:
Iets met een rode waas..
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149206406
quote:
12:29 – Anouar Kali zit zondag gewoon bij de selectie van FC Utrecht voor de thuiswedstrijd tegen PEC Zwolle. De middenvelder kwam donderdag op het trainingsveld in aanvaring met zijn ploegmaat Kristoffer Peterson, die daarbij een gebroken kaak opliep. Kali kan een geldboete van de technische staf en een aanvullende straf van de clubleiding tegemoet zien.

"Het gaat er in het heetst van de strijd vaker fel aan toe op trainingen, maar gisteren is er een grens overschreden", zegt FC Utrecht-directeur Wilco van Schaik tegen het AD. "Anouar is een jongen die altijd wil winnen, heeft eigenschappen waarvoor we hem graag in de ploeg hebben, maar nu is hij te ver gegaan. Hij heeft zijn excuses gemaakt aan Kris en de groep, dat heeft indruk gemaakt."

De irritatie tussen beide spelers ontstond in een fel partijspel op de ochtendtraining van donderdag, wat leidde tot een handgemeen. Peterson heeft de excuses van Kali inmmidels geaccepteerd. "Ik ben er écht niet boos om, ik baal alleen dat ik zo lang langs de kant sta. Juist nu ik voetballend zoveel stappen maak. Anouar zei sorry, ik zag dat hij het meende. Voor mij is de kous af."
http://www.fcupdate.nl/vo(...)n-wedstrijdselectie/

...
pi_149206475
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:48 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Iets met een rode waas..
Na 9 seconden in het filmpje deelt hij nog een keer een tikje uit.. Nauwelijks tot bedaren te brengen.
pi_149206488
quote:
Schandalig, wat de aanleiding ook is je moet hier gewoon minimaal een schorsing opleggen. Je medespelers meppen, en dan zelfs voor 6 weken uitschakelen... Ongelooflijk. Als hij echt speelt de komende weken zal hij heel wat over zich heen gaan krijgen.
pi_149206526
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:51 schreef Downwards het volgende:

[..]

Na 9 seconden in het filmpje deelt hij nog een keer een tikje uit.. Nauwelijks tot bedaren te brengen.
Ja Koevermans krijgt er ook eentje inderdaad...

Bizar, zeker als je bedenkt dat in het AD staat dat Kali gek werd omdat Peterson keer op keer scoorde in hun onderlinge partijtje... Snap best dat je als een Kali zijnde jaloers bent op de techniek van een Peterson, maar dit gaat wel heel ver. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 12:59:53 #175
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_149206767
Dat wordt een flink fluitconcert en spreekkoren. En terecht.
pi_149207064
quote:
16s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:59 schreef Goddelijker het volgende:
Dat wordt een flink fluitconcert en spreekkoren. En terecht.
Het zou echt oliedom zijn als ie zondag speelt, zeker met die 3.200 schoolkinderen die zijn uitgenodigd..
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149207124
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 13:10 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Het zou echt oliedom zijn als ie zondag speelt, zeker met die 3.200 schoolkinderen die zijn uitgenodigd..
Het zegt al veel over de TS dat ook nu nog mensen zich afvragen of Kali speelt zondag. Met Alflen als coach is het zeker niet uit te sluiten..
  vrijdag 30 januari 2015 @ 13:13:53 #178
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_149207168
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 13:10 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Het zou echt oliedom zijn als ie zondag speelt, zeker met die 3.200 schoolkinderen die zijn uitgenodigd..
Ze zouden hem minimaal net zo lang niet moeten laten voetballen als dat Peterson niet speelt.
pi_149207253
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 13:13 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ze zouden hem minimaal net zo lang niet moeten laten voetballen als dat Peterson niet speelt.
En je middenveld zou er ook zeker niet zwakker op worden. Je kunt ook prima Ayoub + Janssen + Rubin of Ayoub + Diemers + Rubin etc. kunnen opstellen.
pi_149207425
Transfermarkt is nog tot en met morgen open :)
pi_149207435
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 13:22 schreef OmniRocket het volgende:
Transfermarkt is nog tot en met morgen open :)
Tot en met zondag zelfs.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149207458
Die omhelzing van Alflen ook echt :')
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_149207488
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 13:24 schreef Matip het volgende:
Die omhelzing van Alflen ook echt :')
Nou ja op dat moment wist ie natuurlijk nog niet dat Peterson een gebroken kaak had.

Opstootjes tijdens een training gebeuren wel vaker, de ernst van deze werd pas achteraf duidelijk toen bleek dat Peterson wel erg veel last had van zijn kaak.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149207518
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 13:22 schreef OmniRocket het volgende:
Transfermarkt is nog tot en met morgen open :)
Denk niet dat er ook maar 1 club geïnteresseerd zal zijn in Kali, want:
1. Dan hadden ze dat afgelopen zomer wel geweest
2. Dan had hij dat allang een miljoen keer geroepen afgelopen maand
3. Recente gebeurtenissen

:)
pi_149207567
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 13:25 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nou ja op dat moment wist ie natuurlijk nog niet dat Peterson een gebroken kaak had.

Opstootjes tijdens een training gebeuren wel vaker, de ernst van deze werd pas achteraf duidelijk toen bleek dat Peterson wel erg veel last had van zijn kaak.
True, maar vanwaar die omhelzing? Je hoort mij trouwens niet over het feit dat het gebeurd is. Ik weet zelf dat het er op trainingen hard aan toe kan gaan. Daar kunnen dit soort dingen bij horen.

Kali heeft zijn excuses aangeboden, Peterson heeft deze geaccepteerd plus het feit dat Kali een boete heeft gekregen dan moet daar bij de kous af zijn.

Mongolen hier die het gelijk over een transfer hebben. :')

Kali is zo slecht nog niet, maar sommigen hebben geen kijk op voetbal.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_149207616
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 13:29 schreef Matip het volgende:

[..]

True, maar vanwaar die omhelzing?
Hij heeft m in een houdgreep in eerste instantie volgens mij, om m te kalmeren lijkt me.

Dat filmpje is ook wel een beetje ''krom'' als in dat je niet ziet wat er aan vooraf gaat.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149207658
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 13:31 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Hij heeft m in een houdgreep in eerste instantie volgens mij, om m te kalmeren lijkt me.

Dat filmpje is ook wel een beetje ''krom'' als in dat je niet ziet wat er aan vooraf gaat.
Precies. Lijkt mij dat Kali dit niet zomaar doet.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
  vrijdag 30 januari 2015 @ 13:33:20 #188
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_149207674
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:46 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Respect voor Peterson trouwens, goede reactie.
Hebben ze dat gestolen geld toch mooi snel terugverdiend :7
pi_149207679
Lekker je teamgenoot klappen :')
pi_149207707
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 13:32 schreef Matip het volgende:

[..]

Precies. Lijkt mij dat Kali dit niet zomaar doet.
Nee dat lijkt mij ook niet, er zal heus wel wat voorgevallen zijn.
Alsnog geen excuus om dan maar te gaan slaan natuurlijk, maar het moet ook niet overdreven worden zoals sommigen in dit topic doen.

Ben wel van mening dat Kali een tijdje op de bank plaats mag nemen, of op de tribune.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 13:34:54 #191
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_149207714
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 13:27 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Denk niet dat er ook maar 1 club geïnteresseerd zal zijn in Kali, want:
1. Dan hadden ze dat afgelopen zomer wel geweest
2. Dan had hij dat allang een miljoen keer geroepen afgelopen maand
3. Recente gebeurtenissen

:)
Wie weet wil een club in het Midden-Oosten hem wel hebben.
pi_149207781
Schijnt dat Peterson er in een groepsgesprek zelf op heeft aangedrongen om Kali niet te schorsen. Verder zou de sfeer naar omstandigheden wel oké zijn en schijnen ze zelfs alweer met elkaar te praten.
pi_149207794
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 13:34 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nee dat lijkt mij ook niet, er zal heus wel wat voorgevallen zijn.
Alsnog geen excuus om dan maar te gaan slaan natuurlijk, maar het moet ook niet overdreven worden zoals sommigen in dit topic doen.

Ben wel van mening dat Kali een tijdje op de bank plaats mag nemen, of op de tribune.
Voorgevallen? Je ziet toch ook dat hij Koevermans meteen een klap geeft als die hem juist probeert te kalmeren. Kali is hier echt niet het slachtoffer
pi_149207836
-

Wat Downwards zegt..

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 13:37 schreef zolderraam het volgende:

[..]

Voorgevallen? Je ziet toch ook dat hij Koevermans meteen een klap geeft als die hem juist probeert te kalmeren. Kali is hier echt niet het slachtoffer
Zeg ik dat ergens dan?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149207868
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 13:32 schreef Matip het volgende:

[..]

Precies. Lijkt mij dat Kali dit niet zomaar doet.
Laten we deze hamlap nog even gaan verdedigen ook :')

Van mij mag hij per direct een transfer, maar dat is niet afhankelijk van deze gebeurtenis.
pi_149207920
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 13:40 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Laten we deze hamlap nog even gaan verdedigen ook :')

Van mij mag hij per direct een transfer, maar dat is niet afhankelijk van deze gebeurtenis.
Aangezien Peterson er zelf op aandringt om Kali niet te schorsen mag je er vanuit gaan dat ook Peterson hier schuld aan heeft gehad..
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149208052
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 13:40 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Laten we deze hamlap nog even gaan verdedigen ook :')

Van mij mag hij per direct een transfer, maar dat is niet afhankelijk van deze gebeurtenis.
Njah, als Peterson Kali een tik geeft en Kali geeft er een terug is het al wat anders dan wanneer Kali uit het niks begint te meppen toch?

Neemt niet weg dat er alsnog een schorsing zou moeten zijn, maar direct ontslag, levenslang schorsen en vierendelen zijn weer het andere uiterste.
pi_149208110
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 13:46 schreef m0ridin het volgende:

[..]

Njah, als Peterson Kali een tik geeft en Kali geeft er een terug is het al wat anders dan wanneer Kali uit het niks begint te meppen toch?

Neemt niet weg dat er alsnog een schorsing zou moeten zijn, maar direct ontslag, levenslang schorsen en vierendelen zijn weer het andere uiterste.
Zondag i.i.g. maar even niet spelen, zou al een heel aardig begin zijn. Zowel medespelers als supporters zouden er niets van begrijpen en ik vraag mij af: wie eigenlijk wel? Buiten Alflen om.
pi_149208275
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 13:39 schreef PBateman1978 het volgende:
-

[..]

Zeg ik dat ergens dan?
Zo kwam het wel een beetje over bij mij ja. Net alsof hij er niets aan kon doen en hij wel moest slaan.
pi_149208338
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 13:53 schreef zolderraam het volgende:

[..]

Zo kwam het wel een beetje over bij mij ja. Net alsof hij er niets aan kon doen en hij wel moest slaan.
Nou bij deze, zo bedoelde ik het dus niet. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149208377
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 13:53 schreef zolderraam het volgende:

Net alsof hij er niets aan kon doen en hij wel moest slaan.
:D
pi_149208462
Nog even over iets dat eerder deze week gebeurde in Utrecht:

quote:
De overval op het FC Utrechtkantoor zou zijn gepleegd door een medewerker van de financiële afdeling en een ex-collega. Samen met een handlanger roofde het drietal maandagavond bijna 80.000 euro uit de clubkluis.

Volgens betrokkenen is de beveiliging in het Galgenwaardstadion „een grote gatenkaas”. De overvaller zou ontslagen zijn bij de eredivisionist en uit rancune ’zijn cluppie’ een hak hebben willen zetten. Hij werkte daarbij samen met een oud-collega die de kluis wist te openen door de code in te voeren. Naar verluidt zijn de overvallers direct na de overval herkend.
pi_149208505
Der is altijd wat moois aan de hand..
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149208592
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 13:42 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Aangezien Peterson er zelf op aandringt om Kali niet te schorsen mag je er vanuit gaan dat ook Peterson hier schuld aan heeft gehad..
Peterson vind het waarschijnlijk de shit niet waard.

Maar schuld door Peterson, daar wordt nergens ene notie van gemaakt. Niet door spelers, niet door aanwezigen en niet door betrokkenen. Dus als er al een schuld is dan is het dermate klein dat het verwaarloosbaar is.
pi_149208623
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 14:02 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Peterson vind het waarschijnlijk de shit niet waard.

Maar schuld door Peterson, daar wordt nergens ene notie van gemaakt. Niet door spelers, niet door aanwezigen en niet door betrokkenen. Dus als er al een schuld is dan is het dermate klein dat het verwaarloosbaar is.
Van een supporter op fcu.net:

quote:
Net van de training gekomen en met zowel Peterson als Kali gesproken...moeilijk geval...beiden hebben slaande bewegingen gemaakt na een duel, alleen Kali raakte Peterson wel en Peterson niet.

In het groepsgesprek van vanmorgen heeft Peterson er op aangedrongen Kali niet te schorsen in het belang van de club....en dat is te prijzen. In de kantine praten ze weer gewoon met elkaar.

Doet me denken aan Johan de Kock die Fraser een gebroken kaak sloeg, en Vreven die Tom van Mol sloeg...jammer dat het nu precies in deze week gebeurd. Van Schaik is niet te benijden...

Verbeek is zondag beschikbaar, komt terug van ziekte en was binnen en later wel op het trainingsveld, en Duplan is uit voorzorg thuis want die is ook ziek, men hoopt dat hij er zondag bij is.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149208711
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 13:46 schreef m0ridin het volgende:
Neemt niet weg dat er alsnog een schorsing zou moeten zijn, maar direct ontslag, levenslang schorsen en vierendelen zijn weer het andere uiterste.
Levenslang schorsen en vierendelen is zeker overdreven. Direct ontslag lijkt mij ook wat fors, maar als er door onder ander dit incident overwogen wordt om hem in de zomer te verkopen dan kan ik daar enkel achterstaan. Het is nou niet zo dat zijn bijdrages op het veld zo geniaal en belangrijk zijn.

Maar dat vond ik ook al voor dit incident ;)
pi_149209020
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 14:03 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Van een supporter op fcu.net:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 14:06 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Levenslang schorsen en vierendelen is zeker overdreven. Direct ontslag lijkt mij ook wat fors, maar als er door onder ander dit incident overwogen wordt om hem in de zomer te verkopen dan kan ik daar enkel achterstaan. Het is nou niet zo dat zijn bijdrages op het veld zo geniaal en belangrijk zijn.

Maar dat vond ik ook al voor dit incident ;)
Nah, maar als je sommige reacties leest... Het feit dat dit Kali gebeurt helpt natuurlijk niet echt ;)

Hoe dan ook, als het meer een kwestie was van een opstootje waarbij er 2 lopen te zwaaien met hun handen en er toevallig een erg ongelukkig geraakt wordt zet dat het een en ander wel een beetje in perspectief wat mij betreft. Zie wel vaker tackles tijdens trainingen of oefenpotjes voorbij komen waar een opstootje om kan beginnen.

Neemt niet weg dat Kali alsnog geschorst zou moeten worden, al is het alleen maar om duidelijk te maken dat dit echt niet kan.
pi_149209099
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 14:16 schreef m0ridin het volgende:

[..]

[..]

Nah, maar als je sommige reacties leest... Het feit dat dit Kali gebeurt helpt natuurlijk niet echt ;)

Hoe dan ook, als het meer een kwestie was van een opstootje waarbij er 2 lopen te zwaaien met hun handen en er toevallig een erg ongelukkig geraakt wordt zet dat het een en ander wel een beetje in perspectief wat mij betreft. Zie wel vaker tackles tijdens trainingen of oefenpotjes voorbij komen waar een opstootje om kan beginnen.

Neemt niet weg dat Kali alsnog geschorst zou moeten worden, al is het alleen maar om duidelijk te maken dat dit echt niet kan.
Als je de beelden bekijkt dan lijkt het een doelbewuste slag op de kaak (in mijn ogen). Dat is wel wat anders dan wat armen zwaaien. Bijvoorbeeld het incident van Schut en Nesu was duidelijk een ongeluk in het heetst van de strijd/oefening. In dit geval denk ik dat je gewoon het echt karakter van kali ziet.

En dat mag niet vreemd zijn, dit stukje karakter hebben we al vaker voorbij zien komen. De manier hoe hij soms in het veld communiceert met geschreeuw bijvoorbeeld. Maar ja, dat hoort nu eenmaal bij een persoon en is mee te leven totdat het mis gaat. Suarez heeft die trekjes ook, maar in tegenstelling tot kali is dat wel een voetballer van serieus niveau :)
pi_149209238
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 14:18 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Als je de beelden bekijkt dan lijkt het een doelbewuste slag op de kaak (in mijn ogen). Dat is wel wat anders dan wat armen zwaaien. Bijvoorbeeld het incident van Schut en Nesu was duidelijk een ongeluk in het heetst van de strijd/oefening. In dit geval denk ik dat je gewoon het echt karakter van kali ziet.

En dat mag niet vreemd zijn, dit stukje karakter hebben we al vaker voorbij zien komen. De manier hoe hij soms in het veld communiceert met geschreeuw bijvoorbeeld. Maar ja, dat hoort nu eenmaal bij een persoon en is mee te leven totdat het mis gaat. Suarez heeft die trekjes ook, maar in tegenstelling tot kali is dat wel een voetballer van serieus niveau :)
Welke beelden heb jij gezien dan? Want op RTVU zie je de klap niet toch?

Trouwens.. :

quote:
Stoer werd De Kock pas na een moeizame integratie bij FC Utrecht, zijn volgende club. Zijn eerste seizoen bracht niet wat iedereen, inclusief hijzelf, ervan had verwacht. In de kleine ruimte bleek hij als spits toch tekort te schieten. Jongens van de straat als Ton Pattinama, Ton de Kruyk, Frans Adelaar en Gert Kruys wisten hem dat wel onder de neus te wrijven. Totdat het De Kock te gortig werd. "In feite was ik voor die jongens een Groningse boer. Dat is een tijdje leuk, maar op een gegeven moment houdt het op. Die knapen trokken zich nergens iets van aan en flikten van alles met je. Mijn schoonvader, die uit de bokswereld afkomstig was, drukte me vaak op het hart dat ik te lief was en meer van me af moest slaan." Die laatste opmerking vatte de Kock vervolgens wat te letterlijk op. Niet veel later ging een medespeler door zijn toedoen met een gebroken kaak, gevolgd door een operatie, onderuit. Het ijs was gebroken en Johan de Kock hoorde er vanaf dat moment helemaal bij.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149209652
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 14:16 schreef m0ridin het volgende:

[..]

[..]

Hoe dan ook, als het meer een kwestie was van een opstootje waarbij er 2 lopen te zwaaien met hun handen en er toevallig een erg ongelukkig geraakt wordt zet dat het een en ander wel een beetje in perspectief wat mij betreft. Zie wel vaker tackles tijdens trainingen of oefenpotjes voorbij komen waar een opstootje om kan beginnen.

opstootje tussen twee kan inderdaad waar misschien een klap valt. Maar daarna slaat ie ook nog even Koevermans voor het gemak. Vooral dat moet een reden zijn om hem te schorsen.
pi_149209754
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 13:55 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nou bij deze, zo bedoelde ik het dus niet. ;)
Aan deze zin kan kali wel een voorbeeld nemen :P
pi_149209863
quote:
UTRECHT - Edouard Duplan is waarschijnlijk fit voor de wedstrijd tegen PEC Zwolle. De Fransman mistte vrijdag de training wegens griepverschijnselen. Hij traint zaterdag naar verwachting weer mee. De voorhoede van FC Utrecht zal bestaan uit Duplan, Haller en Rubin. Issa Kallon staat standby voor als Duplan toch niet fit genoeg is. Danny Verbeek heeft nog te veel last van zijn hamstring.

Kristoffer Peterson is zes weken uitgeschakeld met een gebroken kaak, opgelopen bij een vechtpartij een dag eerder met Anouar Kali. De middenvelder speelt zondag gewoon. De clubleiding heeft Kali een boete gegeven, maar niet geschorst. De wedstrijd tegen PEC Zwolle om 14.30 in de Galgenwaard is live te horen op Radio M Utrecht 93.1FM. (bron: RTV Utrecht)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149210007
Als hij Kali opstelt en ook nog eens Rubin linksbuiten zet, moet je misschien toch maar aan direct ontslag denken.
pi_149210069
Hmm onverstandig om hem te laten spelen. Maar goed ik zal hem supporten net als de rest van het team maar zal wel niet in de meerderheid zijn :-)

Duplan zal wel beter zijn. Als het dezelfde griep is die ik hier in huis zie, is het in één dagje over :)
pi_149211511
Die Verbeek valt ook van de ene in de andere blessure he, zal je zien dat ie straks definitief wordt aangetrokken..
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149211660
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 15:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Die Verbeek valt ook van de ene in de andere blessure he, zal je zien dat ie straks definitief wordt aangetrokken..
Om maar even met de woord van Kieft te spreken: van die Verbeek begin ik onderhand ook erg moe te worden. Tijden geblesseerd en net als je denkt dat hij een tijdje wat gaat laten zien, is hij er weer niet bij.
pi_149211683
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 15:38 schreef Downwards het volgende:

[..]

Om maar even met de woord van Kieft te spreken: van die Verbeek begin ik onderhand ook erg moe te worden. Tijden geblesseerd en net als je denkt dat hij een tijdje wat gaat laten zien, is hij er weer niet bij.
Precies.

Jammer voor die jongen natuurlijk, maar ik zou het geld gebruiken om Tommy hier nog 1-2 seizoenen te houden. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149214452
quote:
Anouar Kali is weggekomen met een geldboete van de technische staf en een aanvullende straf van de clubleiding. De middenvelder van FC Utrecht kreeg het donderdag op de training aan de stok met Kristoffer Peterson, waarna er een vechtpartij ontstond. Kali deelde daarbij een behoorlijke klap uit op het gezicht van zijn ploeggenoot, die zijn kaak brak en zes weken niet inzetbaar zal zijn.

Op social media vroegen diverse personen zich direct af waarom Kali niet geschorst, of erger, ontslagen wordt door Utrecht. "De vergevingsgezindheid van Kristoffer speelt daarin een voorname rol", zegt algemeen directeur Wilco van Schaik daarover op de website van Utrecht. "Kristoffer heeft het voorval direct met Anouar uitgesproken en de excuses van Anouar geaccepteerd, zoals ook de spelersgroep als geheel dat heeft gedaan, alsmede de technische staf."

Kali weet dat hij te ver is gegaan: "Ik wil elk duel, elke partij, elke wedstrijd winnen", zegt de middenvelder. "Daarin ga ik ver, maar nu ben ik te ver gegaan. Ik aanvaard de consequenties die de technische staf en de clubleiding aan deze grote misstap verbinden. Dit had niet mogen gebeuren, daar ben ik mij volledig van bewust." Hij zal zondag voor de thuiswedstrijd tegen PEC Zwolle gewoon bij de wedstrijdselectie zitten; Peterson zal op de tribune moeten plaatsnemen.

"Dat mij wordt ontnomen dat ik kan trainen en spelen voor FC Utrecht, doet mij veel pijn. Want dat is juist waarvoor ik hier ben gekomen", zegt de aanvaller over het voorval. "Ik ken Anouar, weet dat hij een winnaar en een strijder is. Met zijn inzet en karakter ben ik altijd blij. Dat hij dit nooit zo heeft bedoeld, weet ik wel zeker. Hij heeft zijn excuses bij mij gemaakt en ik heb die geaccepteerd. Het is nu zaak om me te richten op mijn herstel, zodat ik zo snel mogelijk weer kan spelen."
  vrijdag 30 januari 2015 @ 17:20:58 #219
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_149214488
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 14:44 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Haha wat :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 30 januari 2015 @ 17:45:30 #220
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_149215018
Niet te geloven. Ze houden totaal geen rekening met de mening van het publiek.

Zonder publiek toch geen voetbal?

Hypocriete club is fcu eigenlijk.

Kali mag van mij dan ook zijn excuses uiten naar de supporters voor/tijdens/na de wedstrijd zondag.
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_149215072
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 17:45 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Niet te geloven. Ze houden totaal geen rekening met de mening van het publiek.

Zonder publiek toch geen voetbal?

Hypocriete club is fcu eigenlijk
En dan zitten er zondag ook nog duizenden kinderen van allerlei basisscholen uit de omgeving op de tribune.. De supporters van de toekomst.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 17:51:40 #222
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_149215166
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 17:47 schreef Downwards het volgende:

[..]

En dan zitten er zondag ook nog duizenden kinderen van allerlei basisscholen uit de omgeving op de tribune.. De supporters van de toekomst.
Ik denk dat die kinderen tijdens de wedstrijd vragen aan hun vader.... Wat roepen die mensen achter de goal eigenlijk?

Pappa: dat mag ik niet van mama zeggen
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
  vrijdag 30 januari 2015 @ 17:58:39 #223
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_149215337
Zag het filmpje net voorbij komen

Dat er wel eens een tikkie wordt uitgedeeld op een voetbalveld onderling is vrij normaal. Maar die Kali slaat iemand een gebroken kaak en moet daarna geheel volgens de Noord-Afrikaanse traditie met alle gebaartjes en dreigementen van dien door een assistent in bedwang worden gehouden :') Gaat wel wat ver.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_149215367
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 17:58 schreef Caland het volgende:
Zag het filmpje net voorbij komen

Dat er wel eens een tikkie wordt uitgedeeld op een voetbalveld onderling is vrij normaal. Maar die Kali slaat iemand een gebroken kaak en moet daarna geheel volgens de Noord-Afrikaanse traditie met alle gebaartjes en dreigementen van dien door een assistent in bedwang worden gehouden :') Gaat wel wat ver.
En dan godverdomme Danny Koevermans ook nog een koek geven!!
  vrijdag 30 januari 2015 @ 18:00:23 #225
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_149215391
Ik heb er zin in zondag!!!!
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_149216369
Wat een faalbeleid :')

Ik heb er ook zin in, lekker kali uitschelden en 1-4 verliezen in bittere kou *O*
pi_149216771
3-0 bedoel je
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149216980
The_Duck komt tenminste nog. Zijn al diverse supporters die hebben aangegeven niet te komen zondag door de gebeurtenissen van vandaag en het feit dat Kali bij de selectie zit zondag.
pi_149217294
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 19:07 schreef PBateman1978 het volgende:
3-0 bedoel je
Durf te dromen O+
pi_149217318
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 19:12 schreef Downwards het volgende:
The_Duck komt tenminste nog. Zijn al diverse supporters die hebben aangegeven niet te komen zondag door de gebeurtenissen van vandaag en het feit dat Kali bij de selectie zit zondag.
In principe ga ik altijd, weer of geen weer en goed of slecht voetbal. Helaas moet ik ook wel eens werken (AZ thuis bv.) maar dat is dan ook de enige reden. Je bent supporter of je bent het niet *O*
pi_149217729
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 19:24 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Durf te dromen O+
Let maar op.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149219220
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 19:39 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Let maar op.
Als het lukt zet ik je een week in mijn onderschrift :Y
pi_149219682
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 20:24 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Als het lukt zet ik je een week in mijn onderschrift :Y
:D

Zwolle heeft het geluk al opgemaakt in Leeuwarden, zondag 0 punten mee terug de bus in. Ontketend FC Utrecht, alles valt op zijn plaats, van die 20+ doelpogingen iedere keer gaan er nu minstens 3 in, godverdomme.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149230357
(In De Telegraaf van vandaag:)
"De rel leverde hem online wel de bijnaam Muhammad Kali en Badr Kali op."

Tja...
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 1 februari 2015 @ 16:57:09 #235
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_149267710
Dat interview net met Kali op FOX Sports..
Kali wil geen excuses maken :r
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_149267715
kutclub is het ook
blij dat ik geen supporter meer ben
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_149268071
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 16:57 schreef Beach het volgende:
kutclub is het ook
blij dat ik geen supporter meer ben
En ik maar denken dat je supporter bent ongeacht hoe kut het is en gaat....

Hoe dan ook, was Kali verplicht voor de camera te gaan staan? Hel, doe het dan niet... Dit was gewoon genant.

Verder weer een matige pot, geen overtuiging, geen creativiteit (een Duplan uitgezonderd), geen doortastendheid, geen geloof, geen wil...

Standaard verhaal, laat Utrecht maar proberen en als ze al kansen krijgen missen ze die toch meestal... Vervolgens er zelf een paar inprikken dankzij danwel foutjes danwel kinderachtig verdedigen en weer naar huis gaan met de winst. Alflen compleet incompetent en altijd wel in voor een paar foute basisbeslissingen en gebrek aan wissel-inzicht.

*zucht* Zo kan het toch niet doorgaan... Utrecht is zichzelf compleet aan het afbreken zo :/
pi_149268132
Vroeger met Michael Mols _O_
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_149269217
Zijn er nog mensen die kali, janssen of alflen willen steunen :')

Gelukkig is de sfeer in het team wel goed :Y Voor elkaar door het vuur, dat is hoe we het gaat zien. Jazeker, sinds de catering in eigen beheer is is het goed vooruit gegaan, een hech team nu achter de balie!
pi_149269247
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 16:57 schreef Beach het volgende:
kutclub is het ook
blij dat ik geen supporter meer ben
Flikker toch op successupporter :r Ga lekker bij je vriendjes in abcoude noord zitten :r
pi_149269328
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 17:50 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Flikker toch op successupporter :r Ga lekker bij je vriendjes in abcoude noord zitten :r
momenteel ook niet de juiste plek voor een successupporter
pi_149269408
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 17:08 schreef m0ridin het volgende:

[..]

En ik maar denken dat je supporter bent ongeacht hoe kut het is en gaat....
Dat ben je ook, het boeit niet hoe goed of slecht het gaat. Eenieder die iets anders beweert, of zegt 'dat hij geen supporter meer is' is dat ook nooit geweest en kunnen we missen als kiespijn. Liever met 5000 echte supporters met 0-4 op je kloten krijgen in de vrieskou dan met 20.000 successupporters klappen omdat 020 achter staat tegen willekeurig welke club :r
pi_149269736
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 17:49 schreef Tha_Duck het volgende:
Zijn er nog mensen die kali, janssen of alflen willen steunen :')

Gelukkig is de sfeer in het team wel goed :Y Voor elkaar door het vuur, dat is hoe we het gaat zien. Jazeker, sinds de catering in eigen beheer is is het goed vooruit gegaan, een hech team nu achter de balie!
Njah, uiteindelijk kunnen zij er niks aan doen dat de trainer ze steeds weer opstelt. Jansen wilde ik eigenlijk steeds het voordeel van de twijfel geven, maar hij komt op dit moment gewoon te kort.

Kali, had geschorst moeten zijn en het interview was ook een aanfluiting. Hij zal in verdedigende rol best belangrijk zijn (zag dat hij de meeste onderscheppingen van Utrecht had vandaag, belangrijk maar op een minder opvallende manier), maar door zijn aktie en zijn reactie heeft hij het, helemaal nu, aardig verpest ff.

Alflen... *zucht*. Gewoon totaal geen inzicht, geen durf en lijkt niet bepaald objectief te kijken naar wie er moet spelen. Het wordt ondertussen echt eens tijd voor een ander, ook omdat er gewoon geen vooruitgang lijkt te zijn en we KEER OP KEER op dezelfde manier de boot in gaan.
pi_149269894
De geweldige wissel Kum-Markiet, zullen we het daar eens over hebben. Als je dan na 30 minuten had gedaan omdat Kum keer op keer mis zat.... Maar nee joh, doen we lekker laat in de wedstrijd en dan zetten we Markiet voorin.......

Natuurlijk kunnen spelers er niks aan doen, ze doen wat ze kunnen ga ik vanuit. Maar er straalt zoveel onmacht van dit bij elkaar geraapte zooitje af dat het gewoon gênant wordt. En dan als klap op de vuurpijl (of zal ik heel flauw kaak zeggen :') ) laat je een zak hooi als kali gewoon spelen ondanks de situatie. Wel goed voor je team hoor, je mag altijd spelen al sla je iemand expres het ziekenhuis in. Kwaliteit heeft daar niets mee te maken, want zo goed is hij niet. Zal je zien dat Barazite wel geschorst wordt door zwakkeling alflen om die rare bal op de grens.

Ik ben wel blij dat alflen en vd ham het niet koud hebben gehad, lekker met hun dikke reet op de verwarmde stoeltjes. Moe en koud zal hij niet worden op zo'n dag. Ron Jans daarentegen........
pi_149270690
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 16:57 schreef Beach het volgende:
kutclub is het ook
blij dat ik geen supporter meer ben
Als je deze mening hebt ben je nooit een supporter geweest...
pi_149275141
OMG dat interview, die zak hooi verteld nog even dat hij zelf mocht kiezen of hij mocht spelen. Ik heb hier werkelijk geen woorden voor, ik schaam mij serieus diep voor het hele beleid van mijn club.
pi_149275399
Het gaat nog een lang seizoen worden voor Utrecht op deze manier.
pi_149275493
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Het gaat nog een lang seizoen worden voor Utrecht op deze manier.
De gifbeker is nog lang niet leeg :{

Vaak zijn er nog wel positieve dingen te benoemen, maar ik heb daar echt heel veel moeite mee op dit moment. Als je ziet wat huurlingen als Hallers brengen dan vraag je je af wie er heeft liggen slapen bijvoorbeeld.
  zondag 1 februari 2015 @ 20:38:21 #249
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_149275575
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Het gaat nog een lang seizoen worden voor Utrecht op deze manier.
Ik las onlangs nog in dit topic dat dit Utrecht top 5 materiaal heeft. Zelden zo gelachen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_149275727
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 20:36 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

De gifbeker is nog lang niet leeg :{

Vaak zijn er nog wel positieve dingen te benoemen, maar ik heb daar echt heel veel moeite mee op dit moment. Als je ziet wat huurlingen als Hallers brengen dan vraag je je af wie er heeft liggen slapen bijvoorbeeld.
Ik vind het wel fascinerend dat er echt iedere week een waslijst aan blessures/geschorsten is bij Utrecht. Al jaren gaat dat maar door. Enig idee hoe dat komt of is het onverklaarbaar?
pi_149275799
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 20:38 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik las onlangs nog in dit topic dat dit Utrecht top 5 materiaal heeft. Zelden zo gelachen.
Die verdediging is zo makkelijk weg te spelen. Een beetje ploeg met voetbal wint daar met gemak van. Ik voorspel voor woensdag een kansloze verliespartij in Tilburg.
pi_149276032
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik vind het wel fascinerend dat er echt iedere week een waslijst aan blessures/geschorsten is bij Utrecht. Al jaren gaat dat maar door. Enig idee hoe dat komt of is het onverklaarbaar?
Deel is pech denk ik, zoals een Boymans die letterlijk uit de wedstrijd getrapt werd.
Maar het grootste deel lijkt mij beleid, we halen spelers die hele waslijsten aan blessure geschiedenis hebben (Verbeek, Boymans en vd Gun even als voorbeeld). Tel daarbij op dat er discussie is over de kwaliteit van ons trainingsveld en dan ben je er. Het is natuurlijk geen toeval dat wij zoveel kruisbandblessures hebben, denk niet dat het enkel door een trainingsveld komt maar wel door het totaalplaatje van veld, staf, trainingsmethodes, etc.
pi_149276076
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Die verdediging is zo makkelijk weg te spelen. Een beetje ploeg met voetbal wint daar met gemak van. Ik voorspel voor woensdag een kansloze verliespartij in Tilburg.
Je vergeet dat we uit veel beter spelen dan thuis :7

Daarom ga ik woensdag ook, misschien toch nog een winstpotje zien dit seizoen ;)
pi_149277936
Kan zomaar gebeuren dat we woensdag weer 3 punten pakken (of hadden moeten winnen maar onszelf tekort doen ;) ) Sowieso is het uit beter dan thuis omdat we dan niet blind naar voren stormen maar de tegenstander ook wat probeert en meer ruimte geeft.

Maar dan nog, af en toe goede potten gezien maar het gaat gewoon niet. Dan kun je het over pech hebben, maar als je jezelf zovaak tekort doet dan is dat ook een gebrek aan kwaliteit. Of iets van trainen op afronden (nou heb ik Alflen een keer horen zeggen dat hij niet zo gelooft in het trainen daarop, omdat je er dan zo'n punt van ging maken ofzo).

Tjah, ik heb echt het idee dat we een groep hebben waar (veel) meer uit te halen is maar we hebben een gebrek aan scorend vermogen (zonder Boymans iig), een aantal spelers die niet hun niveau halen (oa een Janssen) en een trainer die spelers verkeerd gebruikt (oa een Rubin) danwel de verkeerde spelers gebruikt en wissels inzet die danwel te laat zijn danwel nergens op slaan.

Wat betreft Kali, die had tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden. Zowel met het oog op de wedstrijd maar ook met het interview. Of zorg anders dat je zo'n interview HEEL GOED voorbereidt en een duidelijk statement weet te maken.

Hoe moeilijk is het nou, begrip te tonen voor het feit dat sommige mensen dit niet begrijpen? Om te zeggen dat dit nooit had mogen gebeuren en dat geweld niet de oplossing is... Maar nee, het wordt afgedaan als een iets waar eigenlijk niet over gepraat hoeft te worden want "we zijn alleen maar bezig met de wedstrijd". Niet alleen vernachel je hiermee deze wedstrijd, maar dit zal langer doorwerken dan wanneer Kali gewoon even aan de kant had mogen zitten en ook hand in eigen boezem zou steken. Ongeacht wat Petersson dan wel niet gezegd of gedaan zou hebben...
pi_149286622
Robbie, je dagen zijn geteld.

Prima overwinning van PEC.
pi_149288748
Het was lang geleden dat we zo slecht voor de dag kwamen...

Inspiratieloos en futloos...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149289052
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 08:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Het was lang geleden dat we zo slecht voor de dag kwamen...

Inspiratieloos en futloos...
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 19:07 schreef PBateman1978 het volgende:
3-0 bedoel je
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 19:39 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Let maar op.
:6
pi_149289079
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 09:09 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

[..]

[..]

:6
Lekker belangrijk..
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149289083
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 09:10 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Lekker belangrijk..
:6 :6
pi_149289294
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 20:46 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Je vergeet dat we uit veel beter spelen dan thuis :7

Daarom ga ik woensdag ook, misschien toch nog een winstpotje zien dit seizoen ;)
Vergeet je witte zakdoekjes niet.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_149289301
Zaadwedstrijd. :')

Janssen :')

Kum :')

Alflen :') :') :')
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_149289309
Letschert vond ik overigens wel sterk spelen. _O_
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_149289321
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 09:26 schreef Matip het volgende:
Letschert vond ik overigens wel sterk spelen. _O_
Maar wel weer een tegengoal veroorzaakt..

Zou liever een echte linker centrale verdediger zien, kan Letschert rechtsback spelen...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149289354
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 09:27 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Maar wel weer een tegengoal veroorzaakt..

Zou liever een echte linker centrale verdediger zien, kan Letschert rechtsback spelen...
Dat is zeer zeker zo, maar stond zijn mannetje wel hoor. Dit kan gebeuren, opzich. Hardeveld vond ik ook wel aardig spelen.

Ik denk dat je Letschert beter kunt laten staan in het centrum en voor een rechtsback moet gaan.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_149289371
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 09:29 schreef Matip het volgende:

[..]

Dat is zeer zeker zo, maar stond zijn mannetje wel hoor. Dit kan gebeuren, opzich. Hardeveld vond ik ook wel aardig spelen.

Ik denk dat je Letschert beter kunt laten staan in het centrum en voor een rechtsback moet gaan.
Kan gebeuren maar vorige week kost ie je ook al een tegendoelpunt ondanks dat ie toen ook wel aardig speelde.

Beetje het verhaal van dit hele seizoen, vaak (gisteren niet..) aardig spelen maar uiteindelijk naast het net vissen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149289394
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 09:30 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Kan gebeuren maar vorige week kost ie je ook al een tegendoelpunt ondanks dat ie toen ook wel aardig speelde.

Beetje het verhaal van dit hele seizoen, vaak (gisteren niet..) aardig spelen maar uiteindelijk naast het net vissen.
Er staat gewoon een lul van een trainer aan het roer die tactisch niet het inzicht heeft om een wedstrijd te doen kantelen.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_149289462
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 09:32 schreef Matip het volgende:

[..]

Er staat gewoon een lul van een trainer aan het roer die tactisch niet het inzicht heeft om een wedstrijd te doen kantelen.
6 thuiswedstrijden verloren van de 7. :')

Normaal gesproken zou de trainer er al uit hebben gelegen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149289677
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 09:35 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

6 thuiswedstrijden verloren van de 7. :')

Normaal gesproken zou de trainer er al uit hebben gelegen.
Idd. Normaal zou het publiek aardig morren. Maar meer dan een minuut of 3 roepen om jp de jong kwam er niet vanaf. Het lijkt wel of iedereen het geaccepteerd heeft dat het gewoon dramatisch is en niet beter gaat worden ook.

Je zei eerder dat je spel een stuk vermakelijker vind dan de afgelopen seizoenen omdat we veel "aanvallender" spelen. Dat was misschien de eerste 2/3 wedstrijden zo. Nu is het 1 groot drama. De ploeg weet helemaal niet wat ze aan het doen zijn in balbezit. Totaal geen aansluiting van middenveld naar aanval. Grote gaten van verdediging naar middenveld. Die Haller heeft misschien 3 keer in de hele wedstrijd een bal in zijn voeten gekregen. Ayoub, Jansen en Kali staan in de omschakeling elke keer veel te diep waardoor we veel counters tegen krijgen.
En dan die corners en vrije trappen. Wie heeft bedacht dat Ayoub alles moet nemen? Hij heeft 1 keer een vrije trap gescoord ja. Na 20 corners en vrije trappen die allemaal mislukken moet toch iemand een keer roepen laat mij maar nemen of moet de trainer ingrijpen.
Ingrijpen met wissels na 75! minuten weer. Nadat het dus weer te laat is om het om te draaien. Week in week uit dezelfde trainersfouten.
pi_149289708
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 09:27 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Maar wel weer een tegengoal veroorzaakt..

Zou liever een echte linker centrale verdediger zien, kan Letschert rechtsback spelen...
Heeft je nu a 2,5 goal gekost de laatste 2 duels. Overschat.
pi_149289758
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 09:48 schreef zolderraam het volgende:

[..]

Idd. Normaal zou het publiek aardig morren. Maar meer dan een minuut of 3 roepen om jp de jong kwam er niet vanaf. Het lijkt wel of iedereen het geaccepteerd heeft dat het gewoon dramatisch is en niet beter gaat worden ook.

Je zei eerder dat je spel een stuk vermakelijker vind dan de afgelopen seizoenen omdat we veel "aanvallender" spelen. Dat was misschien de eerste 2/3 wedstrijden zo. Nu is het 1 groot drama. De ploeg weet helemaal niet wat ze aan het doen zijn in balbezit. Totaal geen aansluiting van middenveld naar aanval. Grote gaten van verdediging naar middenveld. Die Haller heeft misschien 3 keer in de hele wedstrijd een bal in zijn voeten gekregen. Ayoub, Jansen en Kali staan in de omschakeling elke keer veel te diep waardoor we veel counters tegen krijgen.
En dan die corners en vrije trappen. Wie heeft bedacht dat Ayoub alles moet nemen? Hij heeft 1 keer een vrije trap gescoord ja. Na 20 corners en vrije trappen die allemaal mislukken moet toch iemand een keer roepen laat mij maar nemen of moet de trainer ingrijpen.
Ingrijpen met wissels na 75! minuten weer. Nadat het dus weer te laat is om het om te draaien. Week in week uit dezelfde trainersfouten.
Nou ja laat ik voorop stellen dat ik van mening ben dat we de meeste thuiswedstrijden duidelijk beter waren dan de tegenstander, alleen kun je op een gegeven moment niet meer van ''pech'' spreken natuurlijk als je toch steeds verliest.

Gisteren vond ik de slechtste thuiswedstrijd van het seizoen, waar je bij eerdere nederlagen nog zat kansen creëerde heb ik er gisteren eigenlijk amper een gezien..

Alflen houdt ook veel te lang vast aan bepaalde spelers, Janssen en Kali bijvoorbeeld. Kali vond ik nog wel redelijk spelen trouwens, onderschept gewoon een hoop, maar Janssen voetbalt vooral tegen zichzelf...

Ook weer dat gegoochel met Rubin, zet m op 10 of op de bank...

Als we woensdag verliezen in Tilburg zal het toch wel einde verhaal zijn voor de TS?
Of we daar beter van zullen worden is nog maar de vraag natuurlijk maar toch..
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149289886
Ik vond Kali ook wel aardig, maar volgens mij kwam dat ook omdat iet elke keer zo snel mogelijk van de bal af wilde zijn. Dat werkte gisteren wel goed, want je zag bij alle andere spelers dat ze de bal aannamen, een keertje kappen en kwijt raken aan de tegenstanders.. :P
pi_149291077
Adriaanse was het gisteravond in Studio Voetbal niet eens met dat Kali speelde, de club had hem ook niks gevraagd omdat ie donderdag in het buitenland was. Pas zaterdag zei Van Schaik tegen m dat Kali in de basis zou staan en Adriaanse had gezegd dat hij m wél had geschorst.

Ook heeft niemand aan Adriaanse gevraagd of Haller aangetrokken moest worden, is buiten hem om gegaan… Hij oogde vrij geirriteerd, zal mij benieuwen hoelang het duurt voordat ie ermee kapt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149291203
Cedric Badjeck tekent voor 2,5 jaar bij Excelsior. De aanvaller komt over van FC Utrecht
pi_149291221
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 11:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Cedric Badjeck tekent voor 2,5 jaar bij Excelsior. De aanvaller komt over van FC Utrecht
Dom dom dom dom dom...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149291294
Wellicht komt er nog iets deze kant op.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_149291404
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 11:09 schreef Matip het volgende:
Wellicht komt er nog iets deze kant op.
Ja weer zo'n lekkere paniekaankoop...

Ben er echt even helemaal klaar mee..
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149294681
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 09:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Als we woensdag verliezen in Tilburg zal het toch wel einde verhaal zijn voor de TS?
Of we daar beter van zullen worden is nog maar de vraag natuurlijk maar toch..
Dat denk ik niet. Ze bakken er heel weinig van, maar ben er vrij zeker van dat ze 'gewoon' het seizoen afmaken en persoonlijk vind ik dat ook wel best.
pi_149294951
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 13:10 schreef Downwards het volgende:

[..]

Dat denk ik niet. Ze bakken er heel weinig van, maar ben er vrij zeker van dat ze 'gewoon' het seizoen afmaken en persoonlijk vind ik dat ook wel best.
Toen Alflen het gisteren presteerde om pas in de 75e minuut te wisselen en ook nog eens Markiet als extra aanvaller inbracht, ben ik in 1 klap ''genezen''... Zeker toen ik vanochtend las dat Badjeck, waarschijnlijk transfervrij, naar Excelsior is vertrokken.

Liever vandaag dan morgen weg die bende op de bank...

Maar misschien zijn het nog de emoties... :')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149295078
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 13:20 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Toen Alflen het gisteren presteerde om pas in de 75e minuut te wisselen en ook nog eens Markiet als extra aanvaller inbracht, ben ik in 1 klap ''genezen''... Zeker toen ik vanochtend las dat Badjeck, waarschijnlijk transfervrij, naar Excelsior is vertrokken.

Liever vandaag dan morgen weg die bende op de bank...
Ik ben er al een tijdje van overtuigd dat deze TS je geen steek verder helpt, maar ben er over het algemeen niet zo'n voorstander van om ergens in februari een coach te ontslaan. Dan zou ik hen lekker het seizoen laten afmaken en de tijd nemen om een geschikte opvolger te vinden.

Je kunt het je haast niet voorstellen, maar het is ook niet uit te sluiten dat ze wel verder gaan met deze TS; er wordt wel meer wanbeleid gevoerd in Utrecht de laatste jaren (zie bijv. vandaag ook weer het vertrek van Badjeck).
pi_149295444
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 13:25 schreef Downwards het volgende:

[..]

Je kunt het je haast niet voorstellen, maar het is ook niet uit te sluiten dat ze wel verder gaan met deze TS; er wordt wel meer wanbeleid gevoerd in Utrecht de laatste jaren (zie bijv. vandaag ook weer het vertrek van Badjeck).
Alflen is goedkoop... dus het zou mij ook niet verbazen als ie gewoon een nieuw contract krijgt.
pi_149296023
quote:
Anouar Kali moet alsnog boeten voor zijn wangedrag vorige week bij de training, waarbij hij ploeggenoot Kristoffer Peterson een gebroken kaak sloeg. De 23-jarige middenvelder is per direct door FC Utrecht voor twee weken geschorst. Daardoor zal hij drie competitieduels niet in actie komen.
Het besluit om Kali alsnog te laten boeten komt uit de koker van algemeen directeur Wilco van Schaik. 'Ik kan mezelf niet meer in de spiegel aankijken', zegt Van Schaik tegen VI. 'Afgelopen vrijdag hebben we een grove inschattingsfout gemaakt en daar ben ik verantwoordelijk voor. We hebben te snel gehandeld.'

Afgelopen zaterdag sloeg al de twijfel toe bij Van Schaik. 'Op dat moment vond ik het slap van mezelf om alles terug te draaien, een dag eerder hadden alle gesprekken plaatsgevonden. Met Co Adriaanse heb ik het hier ook over gehad. Het overleg met hem als adviseur had eerder moeten plaatsvinden, ook dat was een fout van ons. We hadden nu niets kunnen doen, maar dan kan ik niet meer met mezelf door één deur. Als ik al die schoolkinderen in ons stadion zie zitten, onze grote steun aan maatschappelijke projecten. Dan kunnen wij dit niet zomaar laten passeren.'

Kali is inmiddels op de hoogte gebracht van het besluit en accepteert de straf. 'Natuurlijk is hij teleurgesteld dat hij even niet mag voetballen, maar er is ook met hem heel veel gebeurd in de afgelopen dagen. De publieke opinie heeft meegespeeld, maar is in dit geval absoluut niet de doorslaggevende factor. Ik ben ook maar een mens, heb een fout gemaakt en moet met de billen bloot', aldus Van Schaik.
Mijn god zeg... :')

Robbie, neem Wilco alsjeblieft ook mee....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 2 februari 2015 @ 14:01:50 #282
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_149296158
:D Beetje gênant wel. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_149296201
Hier zijn geen woorden voor. Wat een kansloze treurige boel.
pi_149296203
Lachwekkend dit...
pi_149296209
_O- _O-

Mensen die het huidige FC Utrecht keihard uitlachen, hebben het grootste gelijk van de wereld.
  maandag 2 februari 2015 @ 14:13:27 #286
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_149296489
Hahahahahahahaha _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_149296555
Dit is inderdaad echt belachelijk. :')
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_149296823
echt te gênant dit...
pi_149297443
Waarom heb je Kali opgesteld?

"Ja het is voors en tegens en uiteindelijk kom je ergens toe. En wij kwamen tot dit"

FC Utrecht in een notendop.
pi_149297620
Het siert de directeur van FC Utrecht dat hij zijn foute keuze inziet en de gemaakte fout ruiterlijk toegeeft. Het is terecht dat de speler in kwestie alsnog wordt geschorst.
pi_149298046
_O-

Wat een grap dit :D
pi_149298051
Mijn hemel moet niet gekker worden bij onze FC, dit is echt te gênant voor woorden.
Net of ze niet hadden kunnen voorspellen dat dit zou gebeuren, echt een kansloos zooitje!
pi_149298090
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 15:04 schreef wortel1981 het volgende:
Mijn hemel moet niet gekker worden bij onze FC, dit is echt te gênant voor woorden.
Net of ze niet hadden kunnen voorspellen dat dit zou gebeuren, echt een kansloos zooitje!
Ze hadden hem beter voor zondag kunnen schorsen, De volgende thuiswedstrijd is nu pas over twee weken, dan was de storm wel weer wat gaan liggen :D
pi_149300127
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 13:20 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Toen Alflen het gisteren presteerde om pas in de 75e minuut te wisselen en ook nog eens Markiet als extra aanvaller inbracht, ben ik in 1 klap ''genezen''... Zeker toen ik vanochtend las dat Badjeck, waarschijnlijk transfervrij, naar Excelsior is vertrokken.

Liever vandaag dan morgen weg die bende op de bank...

Maar misschien zijn het nog de emoties... :')
Jij was toch zo pro Alflen?
pi_149300354
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 16:25 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Jij was toch zo pro Alflen?
Beter lezen dan.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149300397
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 16:32 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Beter lezen dan.
is die Janssen iets?
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_149300446
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 16:33 schreef Matip het volgende:

[..]

is die Janssen iets?
Zal niet heel veel beter of slechter zijn dan een Badjeck, lijkt me.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149300542
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 16:25 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Jij was toch zo pro Alflen?
Dat vind ik nogal een zware beschuldiging.
pi_149300934
is er überhaupt nog iemand pro alflen?
pi_149300976
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 16:50 schreef zatoichi het volgende:
is er überhaupt nog iemand pro alflen?
Wilco misschien?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149300985
vol
Let's drop some acid and go to a titty bar.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')