SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Moeilijk hè.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is mooier! Fer 6 chem yolo
Huuuuuuu!!!!!! Dan liever besparen op die Clichy.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:54 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Als Robben te duur is kan een andere rechterkant natuurlijk ook.Bohhh.
6 chem fer >>>> iedereen.quote:
Dan kom je nog net erboven uit denk ik. Even een paar 100k bijkopen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:55 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Huuuuuuu!!!!!! Dan liever besparen op die Clichy.
Lekker hè.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:37 schreef Lindgren. het volgende:
Voor het geval dat DePresident nog meeleest, dat nummer dat je laatst postte is echt briljant.
Deze dus
NIF di maria gebruiken.. beetje pauper hoorquote:
Neem aan dat ze wel definitief zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:45 schreef Tim86 het volgende:
Al die stats zijn nog unconfirmed begreep ik? Die worden op het laatste moment nog afgerond..
Ik maak hem zo als je het niet erg vindt.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dan kom je nog net erboven uit denk ik. Even een paar 100k bijkopen.
Wat is deze?quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Neem aan dat ze wel definitief zijn.
Prima joh.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:00 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Ik maak hem zo als je het niet erg vindt.
[ afbeelding ]
quote:
Totale waarde is 4.3M van dit team.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Sanchezdie is alleen een tikkie duurder dan Robben denk ik
Jij bent zo raar.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Neem aan dat ze wel definitief zijn.
Zo eventjes luisteren, ben nu in de huiskamer.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Prima joh.
[..]
Voor jou.
We hebben met onze vriendengroep + aanhang een eigen besloten Facebookpagina waar we alle pareltjes delen, echt nice.Gewoon alle muziek die je chill vindt gooi je daarop, we maken gewoon onze eigen muziekdatabase.
Maak gewoon ditquote:
Niet zo'n Cazorla fan en die Salvio is wat aan de kleine kant.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maak gewoon dit
[ afbeelding ]
Hier en daar kan je uiteraard wat bezuinigen
SIF Santi eruit, SIF David Silva erin.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maak gewoon dit
[ afbeelding ]
Hier en daar kan je uiteraard wat bezuinigen
quote:
quote:
Dit is echt wat voor jou.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:04 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Niet zo'n Cazorla fan en die Salvio is wat aan de kleine kant.Dat team van Lindje heeft precies wat ik zoek.
Kom skype ouwe homoquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Dan kom ik via google in zo'n superoud topic en dan kan ik het niet laten.
Ik ga aan de studie. Schop me maar uit dit topic als je me ziet.quote:
gayfucker.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ga aan de studie. Schop me maar uit dit topic als je me ziet.
Wat een maverschijtquote:
mooie fixquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
En toen was mijn IF Miranda ineens verkocht voor 500k
Laagste bin dus gewoon ineensquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
En toen was mijn IF Miranda ineens verkocht voor 500k
Ja, ik werd er min of meer door verrast.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Laagste bin dus gewoon ineens
de rijken worden weer rijker hoorquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Benieuwd waar dit heen gaat, was vanochtend volgens mij hooguit 400k
Die is duur gewordenquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:24 schreef DePresident. het volgende:
![]()
Als ik nou net wat meer coins had.
[ afbeelding ]
Ja. Bizarquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die is duur gewordenIF Neem ik aan
Als je een pic van zijn en jouw team hebt dan heb ik misschien een verklaring.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:35 schreef dolf1010 het volgende:
gervinho met 63 phy duwt SIF benatia met 87 phy naar de grond![]()
![]()
alsof zn pace nog niet erg genoeg was.
de spelers om hem heen steunen hem via mentalpower?quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je een pic van zijn en jouw team hebt dan heb ik misschien een verklaring.
Doublepain heeft maar een halve brainquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
de spelers om hem heen steunen hem via mentalpower?
Ik weet misschien waarom, maar dan moet ik beiden teams weten..quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
de spelers om hem heen steunen hem via mentalpower?
Kan je geen foto meer van zijn team sturen maar ik heb 3-5-2 met :quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik weet misschien waarom, maar dan moet ik beiden teams weten..
gr DP
Ik heb het antwoord.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:52 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Kan je geen foto meer van zijn team sturen maar ik heb 3-5-2 met :
--------------costa-----------aguero-------------------
-hazard------------di maria---------------robben
------------------ramires------toure----------------
--------boateng-------sif naldo -------- if benatia
--------------------neuer-----------------------
ben een beetje aan het experimenteren met verdediging nu.
quote:
Verkapte kijk mij coins hebben post.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:08 schreef elshaarawy92 het volgende:
wie o wie kan mijn team pimpen met Ibra + 1,8 mil
[ afbeelding ]
Nee, ik vraag het aan de hybrid experts. Jij begon met coins showen. (coins buyer kuchquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:12 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Verkapte kijk mij coins hebben post.
Zlatan is kut (om te hybridden) in 433 andere formatie ander niet aan beginnen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:14 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Nee, ik vraag het aan de hybrid experts. Jij begon met coins showen. (coins buyer kuch)
Ik show niet, ik roep al de hele dag dat ik coins ga kopen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:14 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Nee, ik vraag het aan de hybrid experts. Jij begon met coins showen. (coins buyer kuch)
Ik moet zeggen dat ik dit zelf ook gemerkt heb, hoe beter mijn team werd des te vaker ik verloor, wist alleen niet dat dit ook echt een ding was.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb het antwoord.
Ga maar even zitten aangezien dit nogal voor sommige best hard kan aankomen....
Handicap, je team is te goed, de hoge ratings vliegen je om de oren..
Een bronze team zou jouw elftal finaal afmaken..
Verder heb je een leuk team, alleen kan EA het niet hendelen
Die van doublepain is nice. Alleen Pastore vind ik wel jammer..quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:17 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Ik show niet, ik roep al de hele dag dat ik coins ga kopen.
11k boven laagste BIN..lijkt me wel.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:21 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
al is het bijna al geen DSL deal meer te noemen.
Jij plaatst ze echt allemaal hequote:Op woensdag 21 januari 2015 22:21 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
al is het bijna al geen DSL deal meer te noemen.
met een backbone hequote:Op woensdag 21 januari 2015 22:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
11k boven laagste BIN..lijkt me wel.
jep, ik hou het graag on-topic.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij plaatst ze echt allemaal he
Ik ben al jaren bezig erachter te komen, wat ik tot nu toe heb ondervonden is 1 a 2 toppers, de rest dravers.. Het verpest je hele ultieme team gevoel maar om de beste ervaring te hebben moet je meer een team maken die in dienst van iemand kan spelen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:18 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik dit zelf ook gemerkt heb, hoe beter mijn team werd des te vaker ik verloor, wist alleen niet dat dit ook echt een ding was.
Ik speelde vandaag nog tegen een team met alleen maar zilveren en bronzen spelers en ik won krap met 1-0
Wat kan ik nu het beste doen dan? Wat voor team rating is het best? niet hoger dan 83 gaan ofzo?
Misschien moet ik robben dan maar weer verkopen?
EA
quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben al jaren bezig erachter te komen, wat ik tot nu toe heb ondervonden is 1 a 2 toppers, de rest dravers.. Het verpest je hele ultieme team gevoel maar om de beste ervaring te hebben moet je meer een team maken die in dienst van iemand kan spelen.
Carvajal dan, die kocht ik ooit voor 30k, nu boven de 200quote:
Watquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Carvajal dan, die kocht ik ooit voor 30k, nu boven de 200
En Lacazette 500k. Echt te ziek.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Carvajal dan, die kocht ik ooit voor 30k, nu boven de 200
Ja ik vind hem ook mooi.quote:
Tjah aan de andere kant wel logisch met deze achterlijke hoeveelheid coins op de markt. Hopen alleen dat Pogba toch nog wat zakt want onder het miljoen blijft ie toch niet langquote:
gaan we weer terug naar de tijd dat de IFs die een week of wat oud zijn in eens hard omhoog schietenquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah aan de andere kant wel logisch met deze achterlijke hoeveelheid coins op de markt. Hopen alleen dat Pogba toch nog wat zakt want onder het miljoen blijft ie toch niet lang
Zijn IF was niet eens zo'n snelle stijger/daler rondom TOTY. Was vrij stabiel. Hoop dat de SIF nu onder 500k is op te pikken terwijl hij in packs zit en dan ben ik tevreden. Had de IF voor 480k gekocht toen hij in packs zat, toen verkocht voor 510k voor TOTY en voor 490k teruggekocht omdat hij amper daalde. Traden als Tim86quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah aan de andere kant wel logisch met deze achterlijke hoeveelheid coins op de markt. Hopen alleen dat Pogba toch nog wat zakt want onder het miljoen blijft ie toch niet lang
Toen de IF in packs zat ging ie toch maar voor 300k oid? Hij is juist daarna nog best veel gestegen. Denk niet dat de SIF voor 500k te krijgen is want IF pogba was er toen heel veel want was met cybermonday dacht ikquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn IF was niet eens zo'n snelle stijger/daler rondom TOTY. Was vrij stabiel. Hoop dat de SIF nu onder 500k is op te pikken terwijl hij in packs zit en dan ben ik tevreden. Had de IF voor 480k gekocht toen hij in packs zat, toen verkocht voor 510k voor TOTY en voor 490k teruggekocht omdat hij amper daalde. Traden als Tim86
als het goed is zijn je aankopen daarna ook flink gestegen denk ik dan maarquote:
Oh misschien heb je wel gelijk ja. Had hem denk ik voor 380k toen. Ook niet de bodemprijs die week. Dan valt het nog mee.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Toen de IF in packs zat ging ie toch maar voor 300k oid? Hij is juist daarna nog best veel gestegen. Denk niet dat de SIF voor 500k te krijgen is want IF pogba was er toen heel veel want was met cybermonday dacht ik
Ik hoop 700 of minder, dat moet nog te doen zijnquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh misschien heb je wel gelijk ja. Had hem denk ik voor 380k toen. Ook niet de bodemprijs die week. Dan valt het nog mee.
En ik ben er ook bang voor dat ik het niet ga redden met 500k ja. Als Messi er nou nog bij zat deze week was er wat meer verkocht, maar verder zit iedereen na TOTY of met alle coins geïnvesteerd in teams/losse spelers of zijn ze broke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |