Weet je waar ik pas echt hooked aan ben op het moment? Chicken teriyakiquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, ikr, gvd zin in nu ook.Zaterdag loempia's halen.
 Mijn hemel wat is dat lekker
 Mijn hemel wat is dat lekker  

Lekkerquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:07 schreef Remqo het volgende:
Geen loempia's hier, maar wel weer een heerlijk bord vol met chili
 mijn happymeal-koerier komt eraan
 mijn happymeal-koerier komt eraan  

Oooh chiliquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:07 schreef Remqo het volgende:
Geen loempia's hier, maar wel weer een heerlijk bord vol met chili

Huehuehuehuequote:Op woensdag 21 januari 2015 21:08 schreef vera166 het volgende:
[..]
JE MAAKT ME DEPRESSIEF en body dismorphic disorder alles

Daar is ie goed in, jaquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:08 schreef vera166 het volgende:
[..]
JE MAAKT ME DEPRESSIEF en body dismorphic disorder alles

Teriyakisaus is ook gewoon fucking lekker ja.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Weet je waar ik pas echt hooked aan ben op het moment? Chicken teriyakiMijn hemel wat is dat lekker
 Snap dat wel.
 Snap dat wel.  

Kom eens/is een keer langs, mag je proevenquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:08 schreef Willoow het volgende:
[..]
Oooh chili
Ook zo'n grote liefde van mij

wacht maarquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:09 schreef Slaap_Zak het volgende:
Is de stijl van KLB SC Vera, moet je mee om kunnen gaan

Ik doe gewoon mijn ogen dichtquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:10 schreef vera166 het volgende:
[..]
wacht maar
je kan mij toch niet handelen

Droom je van fysiek geweld, ja?quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:07 schreef eend112 het volgende:
[..]
Net zoals mijn hand op je gezicht.

Ik hou van jouquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kom eens/is een keer langs, mag je proeven

Jaquote:

quote:

Nee ik zou je hosselen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:11 schreef Slaap_Zak het volgende:
Raad ik jou ook aan in dta gevalgraflelijk dit en dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

goedenaaf dpquote:

Zolang het nog duurt?quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:10 schreef vera166 het volgende:
[..]
nee ik geniet ervan dat ik alles kan eten wat ik wil zolang het nog duurt

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |