Een hamburger omdraaien, kom op...quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wellicht heeft de AH ook een interne opleiding, anders moet hij het maar bij de Mac proberen
Mijn grapje in dm was echt beste ooit he.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:34 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja ik heb echt een kuthekel aan domme hoeren die verhaal komen halen via DM
Enige goede bij Mac is de milkshakes en dat wordt ook nog eens machinaal gedaanquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:35 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Een hamburger omdraaien, kom op...dat kan die NEGER niet
Ja mijn collega's lachen vaak om jouw mopjes, ik ben de man nuquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn grapje in dm was echt beste ooit he.
Mac heeft niet eens curly friesquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Enige goede bij Mac is de milkshakes en dat wordt ook nog eens machinaal gedaanWeg met burgerflippers en patatbakkers
En de kipnuggets en de patat als het nog warm is!!!quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Enige goede bij Mac is de milkshakes en dat wordt ook nog eens machinaal gedaanWeg met burgerflippers en patatbakkers
Welke toko heeft dat wel dan? Oh Burger King zekerquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mac heeft niet eens curly fries
Kipnuggets gaat nog, patat is in 99% van de gevallen te zoutquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:38 schreef vera166 het volgende:
[..]
En de kipnuggets en de patat als het nog warm is!!!
patat in je milkshake dippenquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Watquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:39 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
patat in je milkshake dippen
Ja.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Welke toko heeft dat wel dan? Oh Burger King zeker
Doe ik ookquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:39 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
patat in je milkshake dippen
Ik ga nu zometeen door jou een happy meal halenquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kipnuggets gaat nog, patat is in 99% van de gevallen te zout
Ja, goed, leuk dat iedereen elkaar intens haat hoor, daar ben ik absoluut voor, maar let it go.quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:18 schreef Slaap_Zak het volgende:
Nee over neger mag je niet lelijk doen, maar je moet snappen dat onze vakkenvuller je aanvalt op je uiterlijk, daar moet je mee om kunne gaan, want ik wil graag een negerlul in me
Ah daar is zequote:Op woensdag 21 januari 2015 20:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]! Wat een sadness dit. Gewoon op je tenen getrapt omdat je m'n reactie op je DM niet kon handelen.
En FYI; ik heb beschikking over een prima halfbloed lul.
quote:
quote:
En dit is ergens in de 40 jaar? Ach gossie toch.quote:
Oh godquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:41 schreef VeerEli het volgende:
ik heb beschikking over een prima halfbloed lul.
Jij begon met DM'en en zielig te doen gast, nu niet de boel verdraaienquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:24 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ach DWC is te ver gegaan, en Veereli vodn het nodig om mij in DM erop te wijzen dat ik dat moest accepteren via DM... dus ze is een domme hoer en kan kapot... meer niet
Hoi chloro, ook vals vandaag?
Die ookquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
die met kokos die ze in de zomer altijd hebben ;$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |