Ach DWC is te ver gegaan, en Veereli vodn het nodig om mij in DM erop te wijzen dat ik dat moest accepteren via DM... dus ze is een domme hoer en kan kapot... meer nietquote:

Ik heb een verstandskies eruit laten snijden vandaagquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:24 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ach DWC is te ver gegaan, en Veereli vodn het nodig om mij in DM erop te wijzen dat ik dat moest accepteren via DM... dus ze is een domme hoer en kan kapot... meer niet
Hoi chloro, ook vals vandaag?

kan hij zich richten op zijn stage bij het AH hoofdkantoor
 kan hij zich richten op zijn stage bij het AH hoofdkantoor  professioneel spiegelen, meer zit er niet in voor hem
 professioneel spiegelen, meer zit er niet in voor hem

Geilquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:26 schreef Chloroform het volgende:
Dus wat mij betreft mag iedereen kapot

quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:27 schreef Chloroform het volgende:
#freedwc
Of niet, hij caret sowieso niet.
 genoeg hoor, wij wilde tot jankens toe dat ik verdween hier
 genoeg hoor, wij wilde tot jankens toe dat ik verdween hier

Oh, nou ja, van mij hoeft niemand weg. Als jullie maar kapot gaan.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:28 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]genoeg hoor, wij wilde tot jankens toe dat ik verdween hier

Idem hierquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, nou ja, van mij hoeft niemand weg. Als jullie maar kapot gaan.

Je poeperd?quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:30 schreef Slaap_Zak het volgende:
Maar voor Veereli heb ik een speciaal plaatsje

als jij het doet welquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:31 schreef Chloroform het volgende:
Geil je erop om met een voorbinddildo geneukt te worden?

Wow. Gaat diep deze haat.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:31 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nee 3/7 waterstofperoxide en 4/7 rokend zwavelzuur

Wellicht heeft de AH ook een interne opleiding, anders moet hij het maar bij de Mac proberenquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:26 schreef Slaap_Zak het volgende:
En DWC heeft een ban, ook leukkan hij zich richten op zijn stage bij het AH hoofdkantoor
professioneel spiegelen, meer zit er niet in voor hem

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |