Laat het gewoon gaan.quote:

Oké.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:13 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nee, voor DWC heb ik een zwak, tot hij foto's post

Is goed.quote:

Hoi Willowquote:

Zucht. Ofzoquote:Op woensdag 21 januari 2015 19:17 schreef Slaap_Zak het volgende:
Maar ik hou mijn onderschrift voorlopig voor wat ie is

Hij doet het niet.quote:

omg heb ik ook trek inquote:Op woensdag 21 januari 2015 19:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er misschien niet schitterend uit, maar was wel tering lekker

Neger.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:38 schreef VeerEli het volgende:
Teeeeeering het zit je wel dwars of niet

quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Teeeeeering het zit je wel dwars of niet
 heb je onze goedprater weer...
 heb je onze goedprater weer...  

Omdat wiskundequote:Op woensdag 21 januari 2015 20:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
WilloowEen vrouw die wiskunde leuk vindt

Ach DWC is te ver gegaan, en Veereli vodn het nodig om mij in DM erop te wijzen dat ik dat moest accepteren via DM... dus ze is een domme hoer en kan kapot... meer nietquote:

Ik heb een verstandskies eruit laten snijden vandaagquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:24 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ach DWC is te ver gegaan, en Veereli vodn het nodig om mij in DM erop te wijzen dat ik dat moest accepteren via DM... dus ze is een domme hoer en kan kapot... meer niet
Hoi chloro, ook vals vandaag?

kan hij zich richten op zijn stage bij het AH hoofdkantoor
 kan hij zich richten op zijn stage bij het AH hoofdkantoor  professioneel spiegelen, meer zit er niet in voor hem
 professioneel spiegelen, meer zit er niet in voor hem

Geilquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:26 schreef Chloroform het volgende:
Dus wat mij betreft mag iedereen kapot

quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:27 schreef Chloroform het volgende:
#freedwc
Of niet, hij caret sowieso niet.
 genoeg hoor, wij wilde tot jankens toe dat ik verdween hier
 genoeg hoor, wij wilde tot jankens toe dat ik verdween hier

Oh, nou ja, van mij hoeft niemand weg. Als jullie maar kapot gaan.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:28 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]genoeg hoor, wij wilde tot jankens toe dat ik verdween hier

Idem hierquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, nou ja, van mij hoeft niemand weg. Als jullie maar kapot gaan.

Je poeperd?quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:30 schreef Slaap_Zak het volgende:
Maar voor Veereli heb ik een speciaal plaatsje

als jij het doet welquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:31 schreef Chloroform het volgende:
Geil je erop om met een voorbinddildo geneukt te worden?

Wow. Gaat diep deze haat.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:31 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nee 3/7 waterstofperoxide en 4/7 rokend zwavelzuur

Wellicht heeft de AH ook een interne opleiding, anders moet hij het maar bij de Mac proberenquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:26 schreef Slaap_Zak het volgende:
En DWC heeft een ban, ook leukkan hij zich richten op zijn stage bij het AH hoofdkantoor
professioneel spiegelen, meer zit er niet in voor hem

Een hamburger omdraaien, kom op...quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wellicht heeft de AH ook een interne opleiding, anders moet hij het maar bij de Mac proberen
 dat kan die NEGER niet
 dat kan die NEGER niet

Mijn grapje in dm was echt beste ooit he.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:34 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja ik heb echt een kuthekel aan domme hoeren die verhaal komen halen via DM

Enige goede bij Mac is de milkshakes en dat wordt ook nog eens machinaal gedaanquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:35 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Een hamburger omdraaien, kom op...dat kan die NEGER niet
 Weg met burgerflippers en patatbakkers
 Weg met burgerflippers en patatbakkers

Ja mijn collega's lachen vaak om jouw mopjes, ik ben de man nuquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn grapje in dm was echt beste ooit he.

Mac heeft niet eens curly friesquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Enige goede bij Mac is de milkshakes en dat wordt ook nog eens machinaal gedaanWeg met burgerflippers en patatbakkers

En de kipnuggets en de patat als het nog warm is!!!quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Enige goede bij Mac is de milkshakes en dat wordt ook nog eens machinaal gedaanWeg met burgerflippers en patatbakkers

Welke toko heeft dat wel dan? Oh Burger King zekerquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mac heeft niet eens curly fries

Kipnuggets gaat nog, patat is in 99% van de gevallen te zoutquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:38 schreef vera166 het volgende:
[..]
En de kipnuggets en de patat als het nog warm is!!!

patat in je milkshake dippenquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]

Watquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:39 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
patat in je milkshake dippen

Ja.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Welke toko heeft dat wel dan? Oh Burger King zeker

Doe ik ookquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:39 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
patat in je milkshake dippen

Ik ga nu zometeen door jou een happy meal halenquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kipnuggets gaat nog, patat is in 99% van de gevallen te zout

Ja, goed, leuk dat iedereen elkaar intens haat hoor, daar ben ik absoluut voor, maar let it go.quote:

quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:18 schreef Slaap_Zak het volgende:
Nee over neger mag je niet lelijk doen, maar je moet snappen dat onze vakkenvuller je aanvalt op je uiterlijk, daar moet je mee om kunne gaan, want ik wil graag een negerlul in me
 ! Wat een sadness dit. Gewoon op je tenen getrapt omdat je m'n reactie op je DM niet kon handelen.
! Wat een sadness dit. Gewoon op je tenen getrapt omdat je m'n reactie op je DM niet kon handelen. 

Ah daar is zequote:Op woensdag 21 januari 2015 20:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]! Wat een sadness dit. Gewoon op je tenen getrapt omdat je m'n reactie op je DM niet kon handelen.
En FYI; ik heb beschikking over een prima halfbloed lul.

quote:
quote:
En dit is ergens in de 40 jaar? Ach gossie toch.quote:

Oh godquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:41 schreef VeerEli het volgende:
ik heb beschikking over een prima halfbloed lul.

Jij begon met DM'en en zielig te doen gast, nu niet de boel verdraaienquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:24 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ach DWC is te ver gegaan, en Veereli vodn het nodig om mij in DM erop te wijzen dat ik dat moest accepteren via DM... dus ze is een domme hoer en kan kapot... meer niet
Hoi chloro, ook vals vandaag?
 Enige wat ik zei was dat je niet zo moest janken en je niet zo moest laten doorschemeren hoeveel je carede. Kon je niet hebben. Wat een zielenpoot
 Enige wat ik zei was dat je niet zo moest janken en je niet zo moest laten doorschemeren hoeveel je carede. Kon je niet hebben. Wat een zielenpoot  

Die ookquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
die met kokos die ze in de zomer altijd hebben ;$

Nee, heb zin in curly fries.quote:

Die verháál komen halen nog welquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:34 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja ik heb echt een kuthekel aan domme hoeren die verhaal komen halen via DM
 Ik reageerde alleen op je eigen droevige bericht
 Ik reageerde alleen op je eigen droevige bericht  Hahahaha wat een lul
 Hahahaha wat een lul

quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die verkopen ze niet meer

quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die verháál komen halen nog welIk reageerde alleen op je eigen droevige bericht
Hahahaha wat een lul
 met wat voor redenering ook he... zo sneu
 met wat voor redenering ook he... zo sneu

Aardbei en caramel hoef ik nietquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze hebben nu Aardbei, Caramel en nog eentje

Ja, eentje die jou niet aanstond omdat je had gehoopt dat je als antwoord kreeg ''Ohhh neee wat kut voor je zeg dat je een huidziekte hebt... Echt vreselijk, ja nee kan dWc écht niet maken om daat zo rottig over te doen..''quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:44 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]met wat voor redenering ook he... zo sneu

Wie is wie?quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
VeerEli versus Slaap_Zak
[ afbeelding ]

Thanks, hij was ook echt fucking nice al zeg ik het zelfquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:44 schreef Chloroform het volgende:
Veer, ik had plaatje van je pasta gezien. Zou eten/10

En wel janken dat je niet mag zeggen dat hij een neger is want dat is iets waar hij niets an kan doen...quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, eentje die jou niet aanstond omdat je had gehoopt dat je als antwoord kreeg ''Ohhh neee wat kut voor je zeg dat je een huidziekte hebt... Echt vreselijk, ja nee kan dWc écht niet maken om daat zo rottig over te doen..''
In plaats daarvan zei ik je dat je niet zo moest verdrinken in zelfmedelijden en nu ben je kki mad
 flikker toch op
 flikker toch op  

Nog nooit gegeten.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:45 schreef Chloroform het volgende:
Kinder Bueno. Ook zin in. Heb op de Horecava Kinder Bueno-ijs gegeten. Godverdomme wat was dat lekker.

Ja, zo zag het er ook uit.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Thanks, hij was ook echt fucking nice al zeg ik het zelf
Zou je mee laten eten.

Dat is lekker he wowquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:45 schreef Chloroform het volgende:
Kinder Bueno. Ook zin in. Heb op de Horecava Kinder Bueno-ijs gegeten. Godverdomme wat was dat lekker.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |