haha! een kleine intro... moeilijk...quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:22 schreef Aiciu het volgende:
Geef eens een intro over jezelf zodat wij onze creativiteit kunnen loslaten op een bijnaam voor jou
quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:32 schreef Gewas het volgende:
Hermann Göring.
Zo noemden ze mij altijd. En dan stak iedereen zijn lul omhoog voor ze me penetreerden.
Misschien heet haar vriend Carlo, of een andere naam die je niet met droge ogen uit kan spreken.quote:
Mn eten kwam terug...quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:58 schreef schrijfveer het volgende:
- schattepoemie (als ie Limburgs is)
- chocoprins (als ie gekleurd is of van chocolade houdt)
- troeteltje (als het een nice guy is)
- knuffeltje (als het een nice guy is)
- beertje (als ie een bierbuik heeft)
- marsepeintje (als het een vreetzak is)
quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:26 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Misschien heet haar vriend Carlo, of een andere naam die je niet met droge ogen uit kan spreken.
Dit.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:18 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Bijnamen ontstaan, die ga je niet verzinnen en al helemaal niet door iemand anders..
Althans mijn mening:)
Hehehequote:Op woensdag 21 januari 2015 21:58 schreef schrijfveer het volgende:
quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:39 schreef Trankilo het volgende:
Ben je breezah of tokkie? (m'n allesie / skattie / ventje / boo)
Heb je een kat? (poekie / binkie)
Ben je meisje meisje? (poppedeintje / honnepon)
Ben je vies? (drolletje / scheet)
quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:39 schreef Trankilo het volgende:
Drolletjequote:Op donderdag 22 januari 2015 10:39 schreef Trankilo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pools are perfect for holding water"
staahpquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:06 schreef Trankilo het volgende:
[..]
Veraatje, poppedeintje wat is er?
Soms zijn dingen nou eenmaal zoquote:Op donderdag 22 januari 2015 15:08 schreef AgLarrr het volgende:
Wat in den heilige neuk is dit voor onzin en waarom staat het in R&P?
quote:
Rezania praat graag over zichzelf.quote:
Bedankt, ik heb zojuist twee uur op wikipedia zitten lezen over de Führerbunker en het Göring telegram, en nog wat andere wikipagina's over dat onderwerpquote:Op woensdag 21 januari 2015 18:32 schreef Gewas het volgende:
Hermann Göring.
Zo noemden ze mij altijd. En dan stak iedereen zijn arm omhoog als ik binnen kwam marcheren.
Hehe serieus?quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:13 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Bedankt, ik heb zojuist twee uur op wikipedia zitten lezen over de Führerbunker en het Göring telegram, en nog wat andere wikipagina's over dat onderwerp
Ik heb de memoires van von Manstein hier op de plank. Zeer boeiend, zeker als je ook de militaire kant interessant vindt.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:15 schreef Gewas het volgende:
[..]
Hehe serieus?![]()
Verhalen over andere hoge nazi's zijn ook best interessant. Ik heb hier nog 2 boeken liggen van Albert Speer (geschreven door de master himself) maar nooit echt de energie gevonden om dat boek te lezen.
Ja, machtig interessant voer is dat! Heel Nazi-Duitsland vind ik intrigerend, zowel prewar als tijdens, en postwarquote:Op donderdag 22 januari 2015 18:15 schreef Gewas het volgende:
[..]
Hehe serieus?![]()
Verhalen over andere hoge nazi's zijn ook best interessant. Ik heb hier nog 2 boeken liggen van Albert Speer (geschreven door de master himself) maar nooit echt de energie gevonden om dat boek te lezen.
Wij zeggem schattepoemel. Of sjattepoemelquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:58 schreef schrijfveer het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |