SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Elia is echt tering slecht in fifaquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kutzooi ik wist niet dat Elia zo duur was anders had ik er daar wel meer van gekocht
Toch denk ik dat ik hem beter zo snel mogelijk kwijt kan zijnquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:07 schreef DutchSL het volgende:
Die Elia gaat vandaag alweer uit de packs voor een weekje, omdat hij een IF krijgt.
wat dacht je van die shaqri dat betalen voor een speler die over 1.5 week discard isquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kutzooi ik wist niet dat Elia zo duur was anders had ik er daar wel meer van gekocht
isco zat gister al op 95K dacht ook even een coutinho te kopen maar die was ook al bizar hard gestegenquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hoe komt SIF Clichy nu al op 225kEn Isco op 100
Coutinho?quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
isco zat gister al op 95K dacht ook even een coutinho te kopen maar die was ook al bizar hard gestegenpak wel wat uit het TOTW daarvoor.
Ho ik bedoelde die andere braziliaan. Oscar. sorry.quote:
Nicequote:Op woensdag 21 januari 2015 10:29 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Dik 100k duurder dan toen ik hem packte, nu Hazard nog en ik ben weer miljonair
Jij weet het TOTW al?quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nice![]()
ik weet niet meer waar in te investeren. vanavond maar wat packs openen denkveel bruikbare IFs deze week.
Hij gaat af op de prediction die gister gepost is.quote:
Scamaccaquote:PSV O16 - NAC Breda O16
Soort: Oefenwedstrijd
Datum en tijd: 20-01-2015 @ 17:30
Uitslag: 3 - 1
Doelpunten: Gianluca Scamacca 1x
Sekou Sidibe 1x
Kaan Tanriver 1x
2equote:Op woensdag 21 januari 2015 10:57 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie van de 3
Bukake brillen?quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:57 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie van de 3
Wat? Wat is er nou weer mis met deze brillen.quote:
Ja die gaat het denk ik worden. Al moet ik nog ff verder zoeken want dit is van bol.com. Maar deze zijn rond de 50 euro. op al die andere sites zijn de genen die ik mooi vind meteen weer 200 euro of zoquote:
Is het weer die tijd? Deze man houdt ladingen geld over sinds ie single isquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:57 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie van de 3
Ik ga over iets meer dan 4 weken op wintersport. Dus dan is een bril wel handig. En geen zien om een bril te lenen van iemand dus dan maar 1tje kopen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is het weer die tijd? Deze man houdt ladingen geld over sinds ie single is![]()
Ik dacht dat het een bril was voor de maandelijkse bukake.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat? Wat is er nou weer mis met deze brillen.
Niet iedereen heeft de zelfde hobby's als jou he.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een bril was voor de maandelijkse bukake.
Deze:quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:57 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie van de 3
Dat is waar.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft de zelfde hobby's als jou he.
Heb liever wel een bril die ook nog een beetje goed isquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:05 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
Kun je de rest voor het zuipen gebruiken.
Nice.quote:
Deze zijn goedquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Heb liever wel een bril die ook nog een beetje goed isEn geld voor zuipen heb ik sowieso wel
Succes knulquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:08 schreef Lindgren. het volgende:
Heb over een kleine twee uur mijn een-na-laatste tentamen ooit.Morgen de laatste. Als ik ze haal tenminste. Allebei herkansingen (zit in mijn vijfde jaar
) Vorige keer dit tentamen van straks niet gehaald omdat ik er toen niet voor heb geleerd en dacht ermee weg te komen: 5,4
. Was een van de 8 tentamens die periode, haalde er 7.
[..]
Nice.
Ik geloof er weinig van.quote:
Heb je ook een helm? Want dan zou ik aanraden om een bril te zoeken die aansluit bij je helm. Zelfs zonder helm is het beter om gewoon naar de winkel te gaan en er eentje te passen. Zo'n bril moet vooral functioneel zijn. Schoonheid komt op de tweede plaats.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik ga over iets meer dan 4 weken op wintersport. Dus dan is een bril wel handig. En geen zien om een bril te lenen van iemand dus dan maar 1tje kopen.
Maar geld over houden valt meeUitgaan is een stuk duurder dan een avondje bank hangen of naar de bios (hadden een pathe kaart)
Nog niet. Ik zag wel een combi van een helm + de bril die ik wilde. Dus koop die maar. 100 euro voor bril + helm is wel netjes.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Heb je ook een helm? Want dan zou ik aanraden om een bril te zoeken die aansluit bij je helm. Zelfs zonder helm is het beter om gewoon naar de winkel te gaan en er eentje te passen. Zo'n bril moet vooral functioneel zijn. Schoonheid komt op de tweede plaats.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:08 schreef Lindgren. het volgende:
Heb over een kleine twee uur mijn een-na-laatste tentamen ooit.Morgen de laatste. Als ik ze haal tenminste. Allebei herkansingen (zit in mijn vijfde jaar
) Vorige keer dit tentamen van straks niet gehaald omdat ik er toen niet voor heb geleerd en dacht ermee weg te komen: 5,4
. Was een van de 8 tentamens die periode, haalde er 7.
[..]
Nice.
Dat is zeker prima. Ga je eenmalig op wintersport of ga je wel eens vaker?quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nog niet. Ik zag wel een combi van een helm + de bril die ik wilde. Dus koop die maar. 100 euro voor bril + helm is wel netjes.
http://www.bol.com/nl/p/s(...)ct__9200000035690119 die dus
Ik heb veiligheidsschoenen met een kevlar zool.. kopen? DuKevlarquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is zeker prima. Ga je eenmalig op wintersport of ga je wel eens vaker?
Ik heb toentertijd wat meer uitgegeven voor helm en bril, maar man o man wat zitten ze fijn
Mijn helm is zelfs van kevlarMocht ik met mijn hoofd op een hek met van die punten eraan vallen, dan gaat het niet door m'n helm heen. Gelukkig zijn er ook nergens op de piste hekken met punten, maar goed...
Ik ga wel vaker. Maar ook niet vaak of zo. 1x per paar jaar. Al zou ik wel vaker willen gaan. Maar voor nu lijkt mij dit een prima setjequote:Op woensdag 21 januari 2015 11:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is zeker prima. Ga je eenmalig op wintersport of ga je wel eens vaker?
Ik heb toentertijd wat meer uitgegeven voor helm en bril, maar man o man wat zitten ze fijn
Mijn helm is zelfs van kevlarMocht ik met mijn hoofd op een hek met van die punten eraan vallen, dan gaat het niet door m'n helm heen. Gelukkig zijn er ook nergens op de piste hekken met punten, maar goed...
Niet een ING rekeningetje met wat rentepuntjes ? dan zou ik daar gewoon wat sinner meuk bestellenquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik ga wel vaker. Maar ook niet vaak of zo. 1x per paar jaar. Al zou ik wel vaker willen gaan. Maar voor nu lijkt mij dit een prima setje![]()
En als het goed is zijn er nergens hekken met punten nee op de piste. En ben ook niet van plan om offpiste te gaan.
Ben sowieso benieuwd hoe goed het snowboarden weer gaat. Laatste keer was jaren geleden. Al verleer je het niet echt dus zal wel goedkomen.
Dat heb ik welquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Niet een ING rekeningetje met wat rentepuntjes ? dan zou ik daar gewoon wat sinner meuk bestellen
Dan maar een "gay" merk. Zijn prima dingen.quote:
Geen idee verveel me in mijn pauze.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:09 schreef over_hedge het volgende:
Dan maar een "gay" merk. Zijn prima dingen.
Waarom vind je het gay?
Ga deals opzoeken dan of zo. Lijkt mij leuker dan alles gay noemen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geen idee verveel me in mijn pauze.
Dat betwijfel ik. gr grquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ga deals opzoeken dan of zo. Lijkt mij leuker dan alles gay noemen.
Hun broeken hebben een opening bij de kont.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan maar een "gay" merk. Zijn prima dingen.
Waarom vind je het gay?
quote:
Maar goed dat ik een broek van een ander merk heb dan.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hun broeken hebben een opening bij de kont.
4222 palacioquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:17 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb weer 35k budget... Met welke speler moet ik gespeeld hebben die in dat budget past? En wat is een leuke formatie? 433 gaat de laatste tijd een beetje moeizaam...
Ik heb afgelopen wintersport na 12 jaar weer op ski's gestaan (ik snowboard nu). Het ging echt heel goed. Ski's netjes naast elkaar en mooie bochtjes. Het was de eerste helft van de afdaling wel weer even wennen, maar daarna ging het top. En dat wennen heb je sowieso, had ik met snowboarden ook de eerste dag van die zelfde week.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik ga wel vaker. Maar ook niet vaak of zo. 1x per paar jaar. Al zou ik wel vaker willen gaan. Maar voor nu lijkt mij dit een prima setje![]()
En als het goed is zijn er nergens hekken met punten nee op de piste. En ben ook niet van plan om offpiste te gaan.
Ben sowieso benieuwd hoe goed het snowboarden weer gaat. Laatste keer was jaren geleden. Al verleer je het niet echt dus zal wel goedkomen.
Toch lekker als je dat gevoel weer hebt na een halve babyweide hequote:Op woensdag 21 januari 2015 12:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen wintersport na 12 jaar weer op ski's gestaan (ik snowboard nu). Het ging echt heel goed. Ski's netjes naast elkaar en mooie bochtjes. Het was de eerste helft van de afdaling wel weer even wennen, maar daarna ging het top. En dat wennen heb je sowieso, had ik met snowboarden ook de eerste dag van die zelfde week.
352. Tadic+ matri. Zal zo f wat makenquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:17 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb weer 35k budget... Met welke speler moet ik gespeeld hebben die in dat budget past? En wat is een leuke formatie? 433 gaat de laatste tijd een beetje moeizaam...
Had vorig jaar ook een sinner helmpje + bril besteld. Was toen volgens mij 50/60 euro kwijt. Heb even gezocht en het lijkt het meest op dit:quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat heb ik welEens ff kijken wat die hebben dan.
tnxs
Edit: Even gekeken, maar is niet echt veel goedkoper. Die combi van helm + skibril voor 100 bij bol.com is goedkoper dan daar dingen kopen + rentepunten. Maar wel een goede tip.
ben benieuwd. Maar denk ook wel dat het goed komt. ik kon het best goed. van die kleine s`jes heel veel achter elkaar maken waardoor je een soort van rechtdoor gaatquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen wintersport na 12 jaar weer op ski's gestaan (ik snowboard nu). Het ging echt heel goed. Ski's netjes naast elkaar en mooie bochtjes. Het was de eerste helft van de afdaling wel weer even wennen, maar daarna ging het top. En dat wennen heb je sowieso, had ik met snowboarden ook de eerste dag van die zelfde week.
Het hoeft niet een heel team te zijn. Gewoon 1 of 2 leuke spelers die in dat budget passen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:20 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
352. Tadic+ matri. Zal zo f wat maken
Nah, ging gewoon als een ekte G met de gondel omhoog.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Toch lekker als je dat gevoel weer hebt na een halve babyweide he![]()
#skieenverleerjenooit
Wel een nette prijsquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:22 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Had vorig jaar ook een sinner helmpje + bril besteld. Was toen volgens mij 50/60 euro kwijt. Heb even gezocht en het lijkt het meest op dit:
http://www.sport2000.nl/s(...)lm-chameleon-skibril
Ben pas twee keer op wintersport geweest, zo hard ga ik dus nog niet. Prima helmpje, mijn bril is wel iets anders maar die heb ik ook nog niet opgehad. Had eerder al een bril gekocht met een donker vizier en aangezien bij mij altijd het zonnetje schijnt was dat alles wat ik nodig heb gehad.
Vrijdag ga ik weer, 3e wintersport die ik in 2 jaar win...
Een eckte baas. en dan dat ding in mayerhoven pakken hequote:Op woensdag 21 januari 2015 12:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nah, ging gewoon als een ekte G met de gondel omhoog.
Prima helmpje voor een prima prijs. Zo vaak ga ik niet wintersporten dus ik vond het wel een prima dealtje.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wel een nette prijsVind de helm alleen minder mooi. Niet dat dat veel uit maakt.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:34 schreef Zhano het volgende:
500e klant kreeg zn boodschappen gratis bij de Jumbo hier, ik was nummer 501Zij had 1 doos koekjes, ik o.a. 2 pakken koffie en wasmiddel
#smhoap
Lekker kut als je alleen een doos koekjes gratis hebt danquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:34 schreef Zhano het volgende:
500e klant kreeg zn boodschappen gratis bij de Jumbo hier, ik was nummer 501Zij had 1 doos koekjes, ik o.a. 2 pakken koffie en wasmiddel
#smhoap
Koekjes zijn lekkerder als ze gratis zijn.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lekker kut als je alleen een doos koekjes gratis hebt dan
En dit gebeurde net toen ik niet naar de Jumbo ging.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:34 schreef Zhano het volgende:
#smhoap
ben je mooi een gratis blikje monster misgelopenquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En dit gebeurde net toen ik niet naar de Jumbo ging.
Ze hadden het nog over je, zou mooi zijn geweest als je er bij was.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
WHAT ARE THE CHANCES?!!!quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat maakt niet zoveel uit. Maar als ik wist dat ik iets gratis had gekregen had ik wel wat meer gekocht.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ben je mooi een gratis blikje monster misgelopen
Ja hehe dat is nou juist het spelquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat maakt niet zoveel uit. Maar als ik wist dat ik iets gratis had gekregen had ik wel wat meer gekocht.
Oh daar ben je echt de enige in man... Als ik zou weten van te voren dat ik shit gratis kreeg kocht ik zo weinig mogelijk.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat maakt niet zoveel uit. Maar als ik wist dat ik iets gratis had gekregen had ik wel wat meer gekocht.
o sorry ik wist het niet hahaquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:44 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh daar ben je echt de enige in man... Als ik zou weten van te voren dat ik shit gratis kreeg kocht ik zo weinig mogelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wow, het programma wordt mogelijk gemaakt door Preston Palace![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:04 schreef Zhano het volgende:
Ik voel me net onze grote vriend M nu. Uitgeslapen tot 11, even wat boodschappen gedaan en nu zit ik onder het genot van een broodje filet americain Sister Wives te kijkenTR GemachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#LockupDS2
Of Candreva en Konkoquote:Op woensdag 21 januari 2015 13:07 schreef Bakkes. het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een team!!
Rechterkant kan ook Shaqiri - Lichtsteiner
Speelde laatste nog tegen hem. Die kerel liep mijn hele verdediging voorbij. Leek een stuk sneller dan de 85(?) pace die hij heeft.quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:09 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Of Candreva en Konko
Candreva lijkt me echt een bosso.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Vanavond mijn anusrape team maar even uitproberen.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Allemaal een grote pen0r?
Leuk die Gaitanquote:Op woensdag 21 januari 2015 13:32 schreef Dopekoe het volgende:
[ afbeelding ]
M'n low budget team is compleet
hoe speelt pirlo op cam?quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:30 schreef Tobi-wan het volgende:
Ook weer even een teampje gemaakt.
[ afbeelding ]
Genoeg studie ontwijkend gedrag nu.
Enzo Perez LCM lijkt me beter?quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:32 schreef Dopekoe het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik genoeg coins zou hebben of wat beter was in traden dan had het wel een IF Gaitan geweestquote:
Die hoort daar toch niet, daar hoort een CMquote:Op woensdag 21 januari 2015 13:43 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Als ik genoeg coins zou hebben of wat beter was in traden dan had het wel een IF Gaitan geweest
Boooohhh Argentijntjesquote:Op woensdag 21 januari 2015 13:32 schreef Dopekoe het volgende:
[ afbeelding ]
Potsie is wakker hoorquote:
Officeel wel, maar deze past ook goed en had nog ff niet aan Perez gedacht daarquote:Op woensdag 21 januari 2015 13:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die hoort daar toch niet, daar hoort een CM
Heb met dit team nog niet gespeeld. Met Pirlo lijkt het waarschijnlijk meer op een normale 433.quote:
Als ik jou was zou ik ook eens denken aan eindbaas Costa op CM.quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:47 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Officeel wel, maar deze past ook goed en had nog ff niet aan Perez gedacht daar
Heel goed.quote:
Perez en Costa gehaald en die op CAM en CM gezetquote:Op woensdag 21 januari 2015 13:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik ook eens denken aan eindbaas Costa op CM.
Pirlo is alleen goed op CAm als je IF totti als ST hebtquote:
Ik had ieder jaar standaard een Argentijns teampje in FUT, maar dit jaar niet. Ieder jaar zaten er een paar echte goede spelers tussen: Enzo Perez was vorige jaargang al goed (zijn TOTS helemaal), Tino Costa zijn trappenquote:Op woensdag 21 januari 2015 13:52 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Perez en Costa gehaald en die op CAM en CM gezet
Gaitan nog steeds op LM
Lamela was ik ook nog vergetenquote:Op woensdag 21 januari 2015 13:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had ieder jaar standaard een Argentijns teampje in FUT, maar dit jaar niet. Ieder jaar zaten er een paar echte goede spelers tussen: Enzo Perez was vorige jaargang al goed (zijn TOTS helemaal), Tino Costa zijn trappen![]()
, Lucho was echt goed...om nog maar te zwijgen over NIF, IF, SIF en TOTS Lamela in FUT13
SMOTM Mascherano op CDMquote:Op woensdag 21 januari 2015 13:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had ieder jaar standaard een Argentijns teampje in FUT, maar dit jaar niet. Ieder jaar zaten er een paar echte goede spelers tussen: Enzo Perez was vorige jaargang al goed (zijn TOTS helemaal), Tino Costa zijn trappen![]()
, Lucho was echt goed...om nog maar te zwijgen over NIF, IF, SIF en TOTS Lamela in FUT13
Luchoquote:Op woensdag 21 januari 2015 13:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Begonnen met een Pack only argentijnen team eerste maanden. gestopt omdat ik messi en zabaleta niet kreegquote:Op woensdag 21 januari 2015 14:00 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Lamela was ik ook nog vergeten
Nu maar gaan sparen voor tevez, di maria, aguero en messi
en dit in samenspraak met een paar posts terug dat hij niet zo goed was in handelenquote:
Heb al een Messi in mn team trouwens, maar das maar een leenspeler....quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en dit in samenspraak met een paar posts terug dat hij niet zo goed was in handelenvolle bak coins kopen dus.
Ik mis Lisandro Lopez.quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:05 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Heb al een Messi in mn team trouwens, maar das maar een leenspeler....
Thanks even 3M kopen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:08 schreef over_hedge het volgende:
coins prijzen zakken al aardig15 euro voor een miljoen.
Zat bij de aanschaf van mn Fifa 15quote:
Welke site?quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:08 schreef over_hedge het volgende:
coins prijzen zakken al aardig15 euro voor een miljoen.
Geen Costa fan hierquote:Op woensdag 21 januari 2015 14:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Banega eruit, Costa erin.
Die is binnen twee weken gewoon <1,5k hoor.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Geen Costa fan hiergraag iets meer verderdigende body op die plaats.
@Hugo, die zal ook wel duur blijven. een van de weinige echt bruikbare CM's in BBVA
oke spreek jou 4 februari 14:30 wel weer. die 11min krijg je cadeau van me.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:19 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Die is binnen twee weken gewoon <1,5k hoor.
Tja, zolang EA er niets aan doet heeft het ook geen zin om te handelen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
Voor 15 euro per miljoen is het toch echt de moeite niet meer
Even wat euro's neer getikt en ben 2M rijker nu.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ja dat bedoelde ik, was te lui om 2 weken en 11 minuten uit te typen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
oke spreek jou 4 februari 14:30 wel weer. die 11min krijg je cadeau van me.
Wat heb je met die andere 1M gedaan?quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:23 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Even wat euro's neer getikt en ben 2M rijker nu.
Waarom niet, ik weiger nog steeds om ook maar 1 cent meer uit te geven aan een spel dat 50eu gekost heeft en eigenlijk al bagger is.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:23 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Tja, zolang EA er niets aan doet heeft het ook geen zin om te handelen.
Dat is precies waarom ik niet handel. En mijn coins verneukt heb aan toty packs. Heb 1.3 miljoen verneukt. De eerst volgende keer als ik weer fifa speel. (zal wel over een week zijn ofzo) Koop ik die coins wel weer terug. Scheelt een hoop gedoe. En dat geld kan ik wel missen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
over_hedge vandaagquote:Op woensdag 21 januari 2015 14:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat is precies waarom ik niet handel. En mijn coins verneukt heb aan toty packs. Heb 1.3 miljoen verneukt. De eerst volgende keer als ik weer fifa speel. (zal wel over een week zijn ofzo) Koop ik die coins wel weer terug. Scheelt een hoop gedoe. En dat geld kan ik wel missen.
Was het maar zo`n feestquote:Op woensdag 21 januari 2015 14:26 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
over_hedge vandaag
[ afbeelding ]
Moet ik nog kopen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:24 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Wat heb je met die andere 1M gedaan?
Het gaat er gewoon om hoe je je tijd wil besteden. Of je werkt 1-2 uurtjes en hebt 1+ miljoen coins. Als jij zoveel coins in 1 of 2 uur kan verzamelen dan doe je het goed. Voor iemand die weinig coins heeft zoals ik is dat gewoon weken kloten op de web app.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Waarom niet, ik weiger nog steeds om ook maar 1 cent meer uit te geven aan een spel dat 50eu gekost heeft en eigenlijk al bagger is.
Gaandeweg stijgt het vermogen lekkeren word het steeds minder erg om eens 100K aan packs te spenderen.
Ik hoop voor je dat het een heel stuk dichterbij de 1 uur dan de 2 uur ligt. Anders heb je wel een kut salaris.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:28 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het gaat er gewoon om hoe je je tijd wil besteden. Of je werkt 1-2 uurtjes en hebt 1+ miljoen coins. Als jij zoveel coins in 1 of 2 uur kan verzamelen dan doe je het goed. Voor iemand die weinig coins heeft zoals ik is dat gewoon weken kloten op de web app.
Sommige mensen vinden het leuk om zelf te handelen. Ik vind het zonde van mijn tijd als je er zo weinig voor terug krijgt.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:28 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het gaat er gewoon om hoe je je tijd wil besteden. Of je werkt 1-2 uurtjes en hebt 1+ miljoen coins. Als jij zoveel coins in 1 of 2 uur kan verzamelen dan doe je het goed. Voor iemand die weinig coins heeft zoals ik is dat gewoon weken kloten op de web app.
Sommige mensen vinden het leuk om zelf te handelen. Ik vind het zonde van mijn tijd als je er zo weinig voor terug krijgt.
Zo veel raak ik de web-app nou ook weer niet aanquote:Op woensdag 21 januari 2015 14:28 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Eeuwige studentquote:Op woensdag 21 januari 2015 14:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het een heel stuk dichterbij de 1 uur dan de 2 uur ligt. Anders heb je wel een kut salaris.
Voor welk uurloon heb jij gewerkt tijdens je studie?quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het een heel stuk dichterbij de 1 uur dan de 2 uur ligt. Anders heb je wel een kut salaris.
Coins zijn goedkoop, spelers zijn duur. En als Otamendi een Up krijgt gaat hij wel richting de 40K ofzo.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:30 schreef DePresident. het volgende:
500k cash. Is het het investeren in Otamendi nog waard? Ben er zeker al redelijk laat mee.
26 euro op de zondagenquote:Op woensdag 21 januari 2015 14:33 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Voor welk uurloon heb jij gewerkt tijdens je studie?
33 euro per uurquote:Op woensdag 21 januari 2015 14:33 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
25¤quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:33 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
De laatste 2 jaar een euro of 3 want toen liep ik stage. Daar voor 12 oid bij de albert heijn (leidinggevende op houdbaar). Was op zondag werken wel chill. Dubbel uitbetaaldquote:Op woensdag 21 januari 2015 14:33 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:33 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
33 euro per uurRuim 2M per uur verdienenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Lekker mensen corrigeren als ze niet FIFO gevuld hebben.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
De laatste 2 jaar een euro of 3 want toen liep ik stage. Daar voor 12 oid bij de albert heijn (leidinggevende op houdbaar). Was op zondag werken wel chill. Dubbel uitbetaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:36 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Lekker mensen corrigeren als ze niet FIFO gevuld hebben.Ja. En vooral mensen achter na zitten die niet snel genoeg zijn. Waar ik mij altijd over verbaasde want het is echt super makkelijk om gewoon de planning te halen. Ik was zelf altijd juist veel sneller klaar. Wat alleen maar chill was want dan kon ik iemand anders gaan helpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Jij hebt geen baan nodig. Je wint toch allesquote:Op woensdag 21 januari 2015 14:38 schreef Tobi-wan het volgende:
Meeste wat ik met een bijbaantje verdiende was 37 euro bruto, helaas was het maar 3 dagen... Enorm simpel werk waar ik schandalig veel verdiende. Bijna 10 jaar geleden had ik een baantje waarbij ik 25 euro op feestdagen verdiende. 200 euro op een dag, dat terwijl je 18 bent....
Goed plan, wat is er aan de hand?quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:39 schreef DannyDeko het volgende:
Zullen we trouwens even alle mensen met KPN uitlachen?
Als je ook even verteld waaromquote:Op woensdag 21 januari 2015 14:39 schreef DannyDeko het volgende:
Ik weet nog dat we op een maandag redelijk vroeg klaar waren. Enige wat nog moest gebeuren waren de vloeren nog even vegen. Loopt er een halve tamme tegen een paar wijn flessen aan.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. En vooral mensen achter na zitten die niet snel genoeg zijn. Waar ik mij altijd over verbaasde want het is echt super makkelijk om gewoon de planning te halen. Ik was zelf altijd juist veel sneller klaar. Wat alleen maar chill was want dan kon ik iemand anders gaan helpen.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:39 schreef DannyDeko het volgende:
quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:40 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Goed plan, wat is er aan de hand?
quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als je ook even verteld waarom
quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:40 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Goed plan, wat is er aan de hand?
Omdat het blijkbaar (zelfs landelijk?) plat ligt. Niet kunnen FOKken en FUTten..quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als je ook even verteld waarom
Ja leuke dingen zijn dat... Zelfde met olijfolie, En dan ongeveer al het zout van de winkel er op gooien om het op te ruimen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:40 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Ik weet nog dat we op een maandag redelijk vroeg klaar waren. Enige wat nog moest gebeuren waren de vloeren nog even vegen. Loopt er een halve tamme tegen een paar wijn flessen aan.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja leuke dingen zijn dat... Zelfde met olijfolie, En dan ongeveer al het zout van de winkel er op gooien om het op te ruimen.
Bij ons is ook een keer een container van de laadklep gevallen met allemaal wijn en bier. Echt heel het magazijn was 1 grote drank plas. En stinken dat het deed.
O, dat is echt wel grappig. Haha.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:42 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
[..]
Omdat het blijkbaar (zelfs landelijk?) plat ligt. Niet kunnen FOKken en FUTten..
ik heb kpn en heb nergens last vanquote:Op woensdag 21 januari 2015 14:42 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
[..]
Omdat het blijkbaar (zelfs landelijk?) plat ligt. Niet kunnen FOKken en FUTten..
quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:45 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ik heb kpn en heb nergens last van
quote:
Lachen jullie dan de mensen zonder KPN even uitquote:Op woensdag 21 januari 2015 14:45 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hugo, als je niet meedoet kan je ook niet winnen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:39 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Jij hebt geen baan nodig. Je wint toch alles
Falende mesen op KPN heldesk dan. Hadden hier doorgegeven dat het probleem landelijk is.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:45 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Mooi gesproken. Voor mijn part snijden ze hun vinger aan gort aan de snijmachine.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:51 schreef DePresident. het volgende:
Hier ook vulploegleider in de supermarkt. Het aantal debieltjes dat er soms rondloopt.
De mensen die van hun ouders verplicht worden om te gaan werken, en dan totaal ongemotiveerd in de supermarkt belanden. Aanpakken dat soort lui.
alles geloven wat ze op een helpdesk zeggen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:50 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Falende mesen op KPN heldesk dan. Hadden hier doorgegeven dat het probleem landelijk is.
Ondanks ik met mijn 18 lentes jong nog een broekie ben, merk je al verschil in de 'jeugd' van vroeger en van nu. Het lijkt of de jonge ventjes van 15 het liefst niets doen, terwijl ik toch ben opgegroeid met de wil om hard te willen werken. Op die manier heb ik mezelf ook al op mijn 17e opgewerkt tot vulploegleider, met alle verantwoordelijkheden die dat met zich meebrengen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mooi gesproken. Voor mijn part snijden ze hun vinger aan gort aan de snijmachine.
Dan heb je iets niet goed gedaan.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:55 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ondanks ik met mijn 18 lentes jong nog een broekie ben, merk je al verschil in de 'jeugd' van vroeger en van nu. Het lijkt of de jonge ventjes van 15 het liefst niets doen, terwijl ik toch ben opgegroeid met de wil om hard te willen werken. Op die manier heb ik mezelf ook al op mijn 17e opgewerkt tot vulploegleider, met alle verantwoordelijkheden die dat met zich meebrengen.
Alleen verdien ik nog minder dan een cassiere van mijn leeftijd.
Vulploegleiders worden niet extra betaald, dat is de regel bij Hoogvliet.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan heb je iets niet goed gedaan.
Dit klopt wel. Je merkt aan mennekes van 15/16 ook dat ze liever een halfuur onbetaald overwerken om hun werk af te krijgen dan dat ze doorwerken en gewoon op tijd klaar zijn. Apart vind ik dat altijdquote:Op woensdag 21 januari 2015 14:55 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ondanks ik met mijn 18 lentes jong nog een broekie ben, merk je al verschil in de 'jeugd' van vroeger en van nu. Het lijkt of de jonge ventjes van 15 het liefst niets doen, terwijl ik toch ben opgegroeid met de wil om hard te willen werken. Op die manier heb ik mezelf ook al op mijn 17e opgewerkt tot vulploegleider, met alle verantwoordelijkheden die dat met zich meebrengen.
Dan zou ik echt zeggen stik er maar in met je vulploegleider.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:58 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Vulploegleiders worden niet extra betaald, dat is de regel bij Hoogvliet.
Ik niet, staat goed op je cvquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan zou ik echt zeggen stik er maar in met je vulploegleider.
Heeft niet altijd met leeftijd te maken hoor. Ik denk over een aantal 18-jarigen zo als jij over die 15-jarigenquote:Op woensdag 21 januari 2015 14:55 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Staat best goed. Alleen interesseert het werknemers denk ik niet zo erg.quote:
Dit heeft niet met vroeger of nu te maken.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:55 schreef DePresident. het volgende:
[..]
In de sociale werkplaats ?quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dit heeft niet met vroeger of nu te maken.
Dit soort downies had ik vroeger ook al onder mijsommige zien het belang er blijkbaar gewoon niet van in, en hebben een beetje een mentaliteitsprobleempje.
Tenzij ik ja-knikkers zocht als werkgever zou ik het wel als pluspunt zien. Je weet dat diegene toen al wilde werken, verantwoordelijkheidsgevoel heeft en enige leiderschapskwaliteiten.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Staat best goed. Alleen interesseert het werknemers denk ik niet zo erg.
Ach, ik vind het zelf wel fijner dan een gewone werknemer. Zelf de handjes vrijhouden, en de rest het werk laten doen. Plus goed op je cv ja.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan zou ik echt zeggen stik er maar in met je vulploegleider.
Ik vind zo'n busreis altijd wel lachen, goed wat drank mee, beetje slijmen bij de chaffeur dat ie jouw muziek opzet (ff goed cd'tje branden) en dan beginnen met après skiën vanaf het moment dat je wegrijdtquote:Op woensdag 21 januari 2015 14:48 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hugo, als je niet meedoet kan je ook niet winnen.
Met die paar wintersporten ga ik het niet redden. Heb er verdomme wel zin in!! Enige nadeel dat de bus (oké 2 nadelen) vertrekt vanuit Den Bosch.
Mijn vriendin werkt toevallig als personeelsadviseur. Maar het is wel net het gene waar ze dan op selecteren of niet bij schoolverlaters.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Met 'downies onder mij' bedoelt hij volgens mij zn seksleven.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
alles geloven wat ze op een helpdesk zeggen.
Blijkbaar alleen regio Rijnmond dan ofzo.quote:
Als het de werkgever maar boeit.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Scherp.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:06 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Als het de werkgever maar boeit.
Pas 1x eerder gegaan en dat viel inderdaad nog wel mee. Terugreis was een stuk zwaarder.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:04 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Ik vind zo'n busreis altijd wel lachen, goed wat drank mee, beetje slijmen bij de chaffeur dat ie jouw muziek opzet (ff goed cd'tje branden) en dan beginnen met après skiën vanaf het moment dat je wegrijdt.
Klopt verwijzend naar die ene speciale avond tussen jou en mijquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Met 'downies onder mij' bedoelt hij volgens mij zn seksleven.
Damn son. Cold.. cold..quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Klopt verwijzend naar die ene speciale avond tussen jou en mij
quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Klopt verwijzend naar die ene speciale avond tussen jou en mij
Goed dat ik net mijn IF verkocht heb danquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:10 schreef Bakkes. het volgende:
Bohhhhh SIF Pogbate zien op telefoon app.
Garpje man.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Goed dat ik net mijn IF verkocht heb danPica?
Ik had tijdens de kerst een 100k pack met SIF Lacazette, Aguero en Courtois. Die Lacazette voor 180 verkocht geloof ik.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:14 schreef Bakkes. het volgende:
Alle (S)IF's die ik wilde kopen 2 dagen voor TOTY zijn nu gewoon het dubbele waard.Griezmann was 240K, Lacazette 160K.
![]()
Onbetrouwbaar stuk vreten is het.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
Over Damn Son gesproken, waar is Maver met het TOTW?
Yaya Toure is ook gewoon op record hoogte nou.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:15 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik had tijdens de kerst een 100k pack met SIF Lacazette, Aguero en Courtois. Die Lacazette voor 180 verkocht geloof ik.
Damn many aggressive very masculinity wowquote:
DIe barrios, zou dat betekenen geen vertonghen.quote:
Hoef je daar niet een kopie van je legitimatie op te sturen? Dat moet nog weleens bij van die Chinese sites.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
http://www.vipcoinfifa.com/
Maar zal nog wel meer zakken denk ik.
Nope.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:19 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Hoef je daar niet een kopie van je legitimatie op te sturen? Dat moet nog weleens bij van die Chinese sites.
Alleen een foto van het topje van je eikel als Lucy de chatoperator is.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:19 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Hoef je daar niet een kopie van je legitimatie op te sturen? Dat moet nog weleens bij van die Chinese sites.
en even goed de prijs van IF Costa in de gaten houden...die gaat als een baksteen straksquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
4 spelers om te kopen volgende week maandag
damn son. echt erg als dat gaat gebeuren.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en even goed de prijs van IF Costa in de gaten houden...die gaat als een baksteen straks
Heeft wel geholpen denk ik.quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Alleen een foto van het topje van je eikel als Lucy de chatoperator is.
Nee.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:23 schreef over_hedge het volgende:
ds2 zijn er nog goede c1000 aanbiedingen?
quote:
Ben er idd helemaal een beetje emotioneel van geworden, of dat komt door dat TT de rol van maver overgenomen heeftquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
damn son. echt erg als dat gaat gebeuren.
Damn son. Koop Alexis en Otamendi.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:24 schreef Bakkes. het volgende:
SIF Alexis - 720K
SIF Griezmann - 470K
SIF Lacazette - 485K
IF Otamendi - 27K
Slim om deze spelers nog te kopen, of gaan ze nog maar weinig stijgen? Iemand die even snel in zijn glazen bol wil kijken?
Damn son, zal ik jou eens voor je kop slaan achterlijke mongoolquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ben er idd helemaal een beetje emotioneel van geworden, of dat komt door dat TT de rol van maver overgenomen heeft
Damn son, stel je niet zo aan!quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ben er idd helemaal een beetje emotioneel van geworden, of dat komt door dat TT de rol van maver overgenomen heeft
damn son dat is too erg man.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Sinds wanneer kun je niet naar de film als je de volgende dag moet werken ?quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:27 schreef Lindgren. het volgende:
Godver, ik dus kaartjes gekocht voor morgenavond, moet de kip ineens onverwacht werken vrijdagochtend.. Kan dus niet.
Iemand zin om mee te gaan naar Unbroken? Jij betaalt bier.
Bier in de bios voor 2 man kost nog meer dan het kaartje. Slechte deal dit.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:27 schreef Lindgren. het volgende:
Godver, ik dus kaartjes gekocht voor morgenavond, moet de kip ineens onverwacht werken vrijdagochtend.. Kan dus niet.
Damn son, ik drink geen bier, maar wil wel graag mee.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:27 schreef Lindgren. het volgende:
damn son that film looks erg gay. Zullen we go?quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:27 schreef Lindgren. het volgende:
Ze mist daardoor de trein naar huisquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Sinds wanneer kun je niet naar de film als je de volgende dag moet werken ?
Maar je zit wel met mij opgescheept.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Bier in de bios voor 2 man kost nog meer dan het kaartje. Slechte deal dit.
hee tbakkertquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:27 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Damn son, ik drink geen bier, maar wil wel graag mee.
yes goed plenquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
damn son that film looks erg gay. Zullen we go?
Kies mij!quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:27 schreef Lindgren. het volgende:
Damn son, to the film met Lindgren.. You get a kleine verrassing from hem with zijn cinematrouser.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:30 schreef ThadCastle het volgende:
holy moly jesus crack on toast to the film met lindgren
quote:
Iemand voelde zich geroepenquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:30 schreef ThadCastle het volgende:
You mean Bioscope?quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Damn son, to the film met Lindgren.. You get a kleine verrassing from hem with zijn cinematrouser.
Ze wist er tot een half uur terug nog niet eens van. Zo attent ben ik.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:30 schreef Tobi-wan het volgende:
Het was een test Lindgren, zij had expres een verschrikkelijke film uitgekozen.... Toen jij daadwerkelijke de kaartjes had gekocht was het voor haar duidelijk, jij bent niet mans genoeg voor haar.
holy moly pack snel your kansquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:30 schreef ThadCastle het volgende:
Deal. Welk bier?quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Damn son, everybody wilt met Lindgren to the film. I ben zijn only vriend.
Damn son, ik heb strijders voor minder een klap met de hamer zien krijgen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Damn son, zal ik jou eens voor je kop slaan achterlijke mongool
Jopenquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:33 schreef Tobi-wan het volgende:
Hugo kiest waarschijnlijk Jupiler ofzo![]()
Pathé Haarlem + Jopenkerk = top avond.
Ik neem wel Bavaria mee!quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ze wist er tot een half uur terug nog niet eens van. Zo attent ben ik.
[..]
holy moly pack snel your kans
[..]
Deal. Welk bier?
[..]
Damn son, jopenkerk as in boobychurch?quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:33 schreef Tobi-wan het volgende:
Gekkigheid.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:33 schreef Tobi-wan het volgende:
Jopenkerk als in Jopenbier als in lam naar de shoarmatent.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Damn son, jopenkerk as in boobychurch?
Damn som, i only dacht that you can eet lamb bij de shoarmaplace.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Jopenkerk als in Jopenbier als in lam naar de shoarmatent.
Helaas niet. Ik snap niet waarom er nog geen Hooters in Nederland is...quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Damn son, jopenkerk as in boobychurch?
Je door de pastoor laten pakken voor een biertje.quote:
Wist niet dat je in Schalkwijk woondequote:Op woensdag 21 januari 2015 15:47 schreef Lindgren. het volgende:
Kaartjes wijzigen kan dus ook gewoon serieus alleen fysiek aan de kassa.Wat een bedrijf.
Nu kan ik alsnog een half uur die kant op om even aan te geven dat ik een week later naar de bios wil.
Woon ik niet, maar mijn fiets is gejat.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:48 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wist niet dat je in Schalkwijk woonde
Dat klinkt wel als Schalkwijk.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Woon ik niet, maar mijn fiets is gejat.
Hoezo wijzigen? Gaan we niet meer?quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:47 schreef Lindgren. het volgende:
Kaartjes wijzigen kan dus ook gewoon serieus alleen fysiek aan de kassa.Wat een bedrijf.
Nu kan ik alsnog een half uur die kant op om even aan te geven dat ik een week later naar de bios wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |