Hier spreekt de kenner.quote:
Komt door Football Manager 2013quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
en dan juichen voor cambuur
neger wat
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Komt door Football Manager 2013
Mij ook niet, liever scoort SCC nu gewoon de winnende.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:52 schreef Tchock het volgende:
Verlening zou mij niet heel goed uitkomen.
ajax - feyenoord niet gekeken dan zekerquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:52 schreef Typisch het volgende:
ik kijk sinds het begin van de tweede helft, je zou kunnen zeggen dat ik een garantie voor doelpunten ben
Ben jij ook al zo'n willekeurige Cambuurfan?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mij ook niet, liever scoort SCC nu gewoon de winnende.
Niets indrukwekkends dan toch aan hun prestaties in Leeuwarden tot nu toe? Ze doen het er wel oké.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze hebben wel de top 3 thuis verloren, verder een matige wedstrijd tegen het betere AZ en 1x heel slecht tegen NAC.
Tegen Twente gelijk, tegen Zwolle en ADO hadden ze het lastig en tegen Groningen en Dordrecht gewoon gewonnen. Maar buiten ADO, NAC en Dordrecht is dat allemaal linkerrijtje.
Ah.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:42 schreef Shreyas het volgende:
Zo sterk is Cambuur thuis dus helemaal niet
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ajax - feyenoord niet gekeken dan zeker
dat klopt, maar ik support geen club omdat het toevallig in football manager zitquote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent zelf op zijn minst apart te noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |