Ik weet niet hoe veel terug je het dan over hebt maar sinds 2000 won PEC maar drie keer in Leeuwarden in 17 wedstrijden (waarvan 2 in de beker).quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, is wel een paar jaar terug maar toen ze allebei nog in de Juup speelden verloor SCC ALTIJD van PEC.
HTH is het wel ongeveer gelijk ja.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe veel terug je het dan over hebt maar sinds 2000 won PEC maar drie keer in Leeuwarden in 17 wedstrijden (waarvan 2 in de beker).
We hadden gewoon Mahmudov in de selectie moeten houden.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vind je het gek, hij is helemaal geen spits.
Blijf me verbazen hoeveel non-talenten er in de jeugd van Ajax rondlopen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:13 schreef Downwards het volgende:
[..]
Is ook wel even omschakelen van Ajax naar een goed voetballende ploeg als PEC.
Sowieso wonnen ze maar 4 van de 10 thuiswedstrijden en verloren ze er maar liefst 5 tot nu toe in de competitie, dus niets indrukwekkends aan.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:42 schreef Shreyas het volgende:
Zo sterk is Cambuur thuis dus helemaal niet
Ze hebben wel de top 3 thuis verloren, verder een matige wedstrijd tegen het betere AZ en 1x heel slecht tegen NAC.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:43 schreef Downwards het volgende:
[..]
Sowieso wonnen ze maar 4 van de 10 thuiswedstrijden en verloren ze er maar liefst 5 tot nu toe in de competitie, dus niets indrukwekkends aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |