Ik hoop dit.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dinsdag
18:30 SC Cambuur - PEC Zwolle
20:45 FC Twente - AZ
Woensdag
18:30 Roda JC - Excelsior
20:45 FC Groningen - Vitesse
En dan Twente tegen Rodaquote:
En als Groningen wint?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Het maakt geen bal uit wie tegen wie, als Vitesse die finale maar haalt en wint
Roda?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan ben ik niet vrolijk en mag Roda de beker winnen van me
Nee, waarom?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan niet de hele wedstrijd zien. Moet ik nu dood?
Groningen mag alleen in de finale als Van de Looi tegen die tijd is opgerot.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:11 schreef Intellectueel het volgende:
Zwolle - Groningen in de finale.
Laten we hopen.
Ik bedoel, waarom zou je dood moeten?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schooldingen.
Ik hoop de laatste minuten in ieder geval mee te pikken.
Dit is mijn meest favoriete wedstrijd van deze ronde.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik bedoel, waarom zou je dood moeten?
Kun jij even je voorspelling geven wie de beker wint dit jaar?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:12 schreef hafcfan het volgende:
Leuk potje. En daarna Lazio nog topshow
Ik gun de club en supporters het wel. Looi is slechts een passant.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Groningen mag alleen in de finale als Van de Looi tegen die tijd is opgerot.
Ik gun het ze ook, ontzettend zelfs. Alleen vind ik het zonde wat ze met het materiaal wat ze hebben, qua voetbal laten zien. Ik neem het hem vooral kwalijk dat hij toptalent Mahi op de bank houdt ''omdat iedereen op de deur ramt''.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:12 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik gun de club en supporters het wel. Looi is slechts een passant.
Ik had het grootste deel van de eerste helft gemist als ik de trein niet had gehaald, gelukkig ben ik net zo snel in de sprint als Gaviria. Bovendien, had ik nu nog tijd om naar de snackbar te gaan ook!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is mijn meest favoriete wedstrijd van deze ronde.
Dit.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:11 schreef Intellectueel het volgende:
Zwolle - Groningen in de finale.
Laten we hopen.
Misschien omdat ze daar de armste wijk van Nederland hebben? http://www.dehuisaanhuis.(...)n-van-nederland-aan/quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:21 schreef Intellectueel het volgende:
Waarom wonen er zoveel tokkie's in Leeuwarden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |