het is toch allemaal 1 pot natquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:40 schreef ntm het volgende:
Als ik met dezelfde afkomst thuis zou moeten komen wordt het lastig

Gewoon een italiaan trouwen en zeggen dat hij Osman heet.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:40 schreef ntm het volgende:

Nee, door mijn apathie t.o.v. de politiek in Nederland, mijn politieke incorrectheid en mijn enorme kennis van zaken.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Komt dat door je gevatheid?
Bontkraagjes zijn ook maar gewoon kragen, ik scheer graag alle kragen over één kam.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Marokkaantjes worden meestal in hun bontkraagjes gevat, daar zit het verschil in.

Eigenlijk zou ik dan ook iemand van Turks-Kaukasische afkomst moeten regelen, wordt inderdaad lastiger.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:40 schreef ntm het volgende:

Friet uit eigen friteuse is vaak ook veel lekkerderquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mijn moeder zag ooit de snackhuthouder in het dorp in het park wildplassen. Sindsdien beweerde ze dat die man altijd over zijn handen plaste en daarom heb ik altijd friet uit de eigen friteuse moeten eten.

Dus door je gevatheid?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:41 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, door mijn apathie t.o.v. de politiek in Nederland, mijn politieke incorrectheid en mijn enorme kennis van zaken.
[..]
Bontkraagjes zijn ook maar gewoon kragen, ik scheer graag alle kragen over één kam.

Italiaanse mannenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon een italiaan trouwen en zeggen dat hij Osman heet.

Bontkraagjes zijn dan ook goed te kammenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:41 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, door mijn apathie t.o.v. de politiek in Nederland, mijn politieke incorrectheid en mijn enorme kennis van zaken.
[..]
Bontkraagjes zijn ook maar gewoon kragen, ik scheer graag alle kragen over één kam.

Patat uit eigen patatpan is nog lekkerderquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Friet uit eigen friteuse is vaak ook veel lekkerder

patatpan klinkt wel erg pauperquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Patat uit eigen patatpan is nog lekkerder

Een patatpan is niets meer dan een theorie, dus fictief en zal daarom altijd falen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Patat uit eigen patatpan is nog lekkerder

quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een patatpan is niets meer dan een theorie, dus fictief en zal daarom altijd falen.

Airfryer dan.quote:

haha ja want ik ben echt een mannenhater he ahahaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maak er gewoon effe "mannen" van. Hebben we dat ook weer gehad.

Dat scroll ding?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:43 schreef deadprez het volgende:
gvd de middelste knop op mijn muis doet het niet meer

Zal best, de patat smaakt prima.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een patatpan is niets meer dan een theorie, dus fictief en zal daarom altijd falen.

haha ben je mad?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
haha ja want ik ben echt een mannenhater he ahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |