Ja! Over die Turken die ISIS steunde. Dat weet ik nog ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:51 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha, laatst werd ik ook in zo'n topic ISIS aanhanger genoemd omdat ik een onderzoek in twijfel nam. Waren te veel rechts-extremisten ineens.
Gewoon hard en met veel agressiviteit rochelen toch?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Arabisch is ook wel echt moeilijk hoor
Heb je het geprobeerd? Ik ben zelf 2talig opgevoed en Arabische les gehad voor lezen en schrijven dus dan wordt het normaal. Maar dat heb jij dan waarschijnlijk met Turks, ik kan daar geen touw aan vast knopenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Arabisch is ook wel echt moeilijk hoor
Ja, net als in het Nederlands.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon hard en met veel agressiviteit rochelen toch?
Alleen boven de rivieren.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, net als in het Nederlands.
Ik zei alleen; misschien moet je zelf het onderzoek bekijken en oordelen of het betrouwbaar is, geloof niet alles wat de media zegt. 'ISIS aanhanger! !!!!!'quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja! Over die Turken die ISIS steunde. Dat weet ik nog ja.
Nouja als ik een meid was had ik het wel geweten hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Weet niet, mag voederbietel niet zo ;s
Ghph zeker?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:55 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik zei alleen; misschien moet je zelf het onderzoek bekijken en oordelen of het betrouwbaar is, geloof niet alles wat de media zegt. 'ISIS aanhanger! !!!!!'
Seks in de trekker?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:55 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nouja als ik een meid was had ik het wel geweten hoor
Geen idee joh, werd voor van alles en nog wat uit gemaakt door een paar klapjosti's. Had het maar opgegeven, heeft geen zin om met zulke mensen een discussie aan te gaan.quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:56 schreef ntm het volgende:
heeft geen zin om met zulke mensen een discussie aan te gaan.
Ik denk dat dit wel zo'n beetje de grens is van mijn empatisch vermogenquote:
Echt, ik hoop dat óf dit kabinet als de wiedeweerga valt, óf dat Noord-Brabant in een vlaag van gezond verstand dit hele instortende huis dat Nederland heet verlaat.quote:
Ik heb wel eens een paar van die video's gekeken online (learn Arabic with Mahaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:53 schreef ntm het volgende:
[..]
Heb je het geprobeerd? Ik ben zelf 2talig opgevoed en Arabische les gehad voor lezen en schrijven dus dan wordt het normaal. Maar dat heb jij dan waarschijnlijk met Turks, ik kan daar geen touw aan vast knopen
Niets mag in twijfel worden getrokken hoor. Anders dan verloochen je of je eigen cultuur of je bent een terrorist.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:55 schreef ntm het volgende:
Ik zei alleen; misschien moet je zelf het onderzoek bekijken en oordelen of het betrouwbaar is, geloof niet alles wat de media zegt. 'ISIS aanhanger! !!!!!'
Ik klikte op seks in een trekker en kwam hier op uit.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Weet niet, mag voederbietel niet zo ;s
jij weet echte kwaliteit niet op waarde te schattenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gilead was een van de meest saaie verhalen die ik ooit heb gelezen.
zachte g harde lquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |