Hoe denk je dat men weet dat ik deze bijbaan heb? Dat heb ik zelf verteld hèquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat zie ik je in dit gezelschap nergens doen.
Geef jij nu om je imago, op een internetforum?! En is het bij jou nodig dan om je leven positief proberen te presenteren.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
Da's precies de reden waarom ik niet in details wou treden bij hoink, als je de waarheid gaat vertellen komt het meteen zo zielig over omdat je geforceerd je leven positief probeert te presenteren op anonieme gasten op een internetforum.
Ach ik doe het meer omdat ik zo offline ga en ik niet zou willen dat DWC zich in de steek gelaten voeltquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verantwoorden hoor, ouwe pik![]()
Gast, ik ga er ook niet meer verder op inquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Geef jij nu om je imago, op een internetforum?! En is het bij jou nodig dan om je leven positief proberen te presenteren.
Die beroep... okquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe denk je dat men weet dat ik deze bijbaan heb? Dat heb ik zelf verteld hè [ afbeelding ]. En die 'beroep' in m'n profiel, in het vorige deel nog een verwijzing naar gemaakt naar Veer toe.
Dus ik weet niet, maar je zet je punten niet echt kracht bij elke keer.
Awhquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gast, ik ga er ook niet meer verder op in.
Ga dan gewoon niet op zitten scheppen over vermeende publicaties.quote:
Ik meen me te herinneren dat jij laatst veelvuldig moest melden dat je knap was om een argument kracht bij te stellen. Dit was dus niet de waarheid?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Da's precies de reden waarom ik niet in details wou treden bij hoink, als je de waarheid gaat vertellen komt het meteen zo zielig over omdat je geforceerd je leven positief probeert te presenteren op anonieme gasten op een internetforum.
O, van mij mag iedereen weten dat ik geen leven heb buiten internet en gamenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is goed manquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:13 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ga dan gewoon niet op zitten scheppen over vermeende publicaties.
Achterlijke zinsconstructie blijft achterlijkquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die tekst die staat naast 'beroep"*
Kom een potje BF4 dan.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:13 schreef Willoow het volgende:
[..]
O, van mij mag iedereen weten dat ik geen leven heb buiten internet en gamenEn anime kijken, dat ook nog.
Over je echte baankansen blijft het anders angstvallig stil, de "echte" reden daarom komt pas vele pagina's later. Verrassend heey. Ik zou het alleen maar knap vinden dat jij blij bent met je "bijbaan".quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hoe denk je dat men weet dat ik deze bijbaan heb? Dat heb ik zelf verteld hè
Jawelquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat jij laatst veelvuldig moest melden dat je knap was om een argument kracht bij te stellen. Dit was dus niet de waarheid?
Ik heb er respect voor als je het gewoon toegeeft idd, prima, eigen keuze, vrij land, maar hou er dan niet zulke praatjes op na zoals vb, SZ en hoinkquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:13 schreef Willoow het volgende:
[..]
O, van mij mag iedereen weten dat ik geen leven heb buiten internet en gamenEn anime kijken, dat ook nog.
Schaamte is daar debet aan.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Over je echte baankansen blijft het anders angstvallig stil, de "echte" reden daarom komt pas vele pagina's later. Verrassend heey. Ik zou het alleen maar knap vinden dat jij blij bent met je "bijbaan".
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Over je echte baankansen blijft het anders angstvallig stil, de "echte" reden daarom komt pas vele pagina's later. Verrassend heey. Ik zou het alleen maar knap vinden dat jij blij bent met je "bijbaan".
Nou, als je het echt wilt weten, kon stage lopen op het hoofdkantoor van AH en heb ook aangeboden gekregen om een traject assistent-supermarktmanager te volgen, en da's allebei aan komen waaien zonder dat ik er moeite voor heb hoeven doen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
wowquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nou, als je het echt wilt weten, kon stage lopen op het hoofdkantoor van AH en heb ook aangeboden om een traject assistent-supermarktmanager te volgen, en da's allebei aan komen waaien zonder dat ik er moeite voor heb hoeven doen.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nou, als je het echt wilt weten, kon stage lopen op het hoofdkantoor van AH en heb ook aangeboden om een traject assistent-supermarktmanager te volgen, en da's allebei aan komen waaien zonder dat ik er moeite voor heb hoeven doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |