Ik word altijd heel rustig van curling. Sinds het overlijden van Bob Ross is dat mijn medicijn om goed te slapen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben heel kalm en best vrolijk
Willems doet ook een peace teken bij Auswitz, dus hij snapt sowieso niet hoe de wereld werkt.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:01 schreef Lange_Lans het volgende:
Cocu is boos geweest in de rust. Willems kwam lachend het veld op.
Geen idee, kalifaat zit overal tegenwoordig.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:03 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
ik word nu toch niet gehekt hoop ik
Snooker helpt ook goed.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik word altijd heel rustig van curling. Sinds het overlijden van Bob Ross is dat mijn medicijn om goed te slapen.
Bij elk schot van Brenet dus.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat komt wel vaker voor bij een schot dat niet op doel is.
Beter dan een Hitlergroet, me dunkt.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Willems doet ook een peace teken bij Auswitz, dus hij snapt sowieso niet hoe de wereld werkt.
Is Bob Ross dood ja?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik word altijd heel rustig van curling. Sinds het overlijden van Bob Ross is dat mijn medicijn om goed te slapen.
Wanneer tegen Willem II?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Scoorde tegen Willem II, dus dit is feitelijk onjuist.
Kijk ik dan altijd herhalingen?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We don't make mistakes, we just have happy accidents.
In de D2.quote:
Misschien loopt jou stream een jaar of 20 achter?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kijk ik dan altijd herhalingen?
Dat was een jinx a la Shreyas.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet waar. Jij dacht dat Vitesse zaterdag 1-1 zou maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |