Duh, wanneer is het voor het laatst dat PSV het spel gemaakt heeft?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:42 schreef FL_Freak het volgende:
Roda mag de hele tijd gewoon voetballen
Jij hebt er duidelijk niet zoveel verstand van.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:42 schreef PowerLoungen het volgende:
Willems gaat nooit een topspeler worden
Dat vind ik niet zo boeiend.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit vind ik niet geheel betrouwbaar.
allemaal een zware kronkel in de kopquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vorige week was hij volgens iedereen nog de meest technische speler van de Eredivisie.
Hahaha
madquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij hebt er duidelijk niet zoveel verstand van.
Ik gok erop dat ze zelfs reactievoetbal spelen tegen Quick Boys.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duh, wanneer is het voor het laatst dat PSV het spel gemaakt heeft?
Toen ik op 'invoeren' klikte was m'n puussh van die eerste nog niet geupload, anders had ik ook de 'melding verzonden' gepuuushtquote:
Ja, Roda is weer gepromoveerd..quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:43 schreef Downwards het volgende:
Holy shit, speelt de roda tegen pSv vanavond.
Onbetrouwbaar.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen ik op 'invoeren' klikte was m'n puussh van die eerste nog niet geupload, anders had ik ook de 'melding verzonden' gepuuusht
Nu moeten jullie het helaas met mijn woord doen.
Wat een IS naam, Abed.quote:
Ik weet nog dat hij begin 2014 tegen Ajax een vrije trap nam. Ze zijn de bal nog steeds aan het zoeken op de parkeerplaats.quote:
jeweettwitter:OptaJohan twitterde op dinsdag 20-01-2015 om 20:20:0420 - Luuk de Jong (15 goals, 5 assists) has been involved in 20 goals for @PSV this season in all competitions. Prolific. reageer retweet
Duh. Wanneer is de laatste keer dat je PSV goed hebt zien spelen. (wees eerlijk)quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:45 schreef Cavaliers het volgende:
Ik vind het niet zo'n beste wedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |