En nu in het Nederlands.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan moeten we die wel winnen. We kunnen geen risico lopen. Dalijk eindigen we nog 6de
Ja man, zit alleen wel onmeunig de Mass Effect-trilogie te spelenquote:
Nee volgens mij wel exclusief voor bekerwinnaars maar daar ben ik niet helemaal zeker van.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als de winnaar CL haalt de nummer twee ook, of dan niet?
Voor de staat van het Nederlands voetbal zou je dan ergens toch wel hopen op bijvoorbeeld een AZ die dan de beker wint. Doen het altijd wel goed in EL.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:28 schreef Caland het volgende:
Winnaar van de beker gaat volgend seizoen direct door naar de groepsfase van de EL, dus je speelt ook wel echt ergens voor.
Persoonlijk zou ik het ook wel geinig vinden om dan een club als Cambuur gewoon in de groepsfase te hebben, is toch mooi man.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor de staat van het Nederlands voetbal zou je dan ergens toch wel hopen op bijvoorbeeld een AZ die dan de beker wint. Doen het altijd wel goed in EL.
Je eigen club.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
''Voor de staat van het Nederlands voetbal''.
Maakt geen ene reet uit welke ploeg je stuurt. Ook AZ niet.
Wij hebben je allemaal gemist.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:32 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk weer (was even aan het haxballen)
Liever weer een 'verrassende' winnaar dan een bekerwinnaar als PSV.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik het ook wel geinig vinden om dan een club als Cambuur gewoon in de groepsfase te hebben, is toch mooi man.
Dat zeker. Alleen zou het zo jammer vinden als die clubs zo kansloos uitgeschakeld worden. Kan uiteraard met iedere Nederlandse club, begrijp me niet verkeerd..quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik het ook wel geinig vinden om dan een club als Cambuur gewoon in de groepsfase te hebben, is toch mooi man.
Johannes_ in de verdediging?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:32 schreef GGMM het volgende:
op MTV was vandaag een docu over nicki.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:32 schreef GGMM het volgende:
Deed Mani aka Simbawoef mee?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, helaas, die speelde niet.
Daardoor was het best lastig scoren.
Oke dan.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
op MTV was vandaag een docu over nicki.
Snap niet wat iedereen in die gast ziet. Speelt echt nooit in dienst van het elftal.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:34 schreef Caland het volgende:
Depay wil weer eens iedereen in zijn ééntje voorbij
Gestopt natuurlijk vanwege lag.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, helaas, die speelde niet.
Daardoor was het best lastig scoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |