Hij mag de veters van Jort nog niet strikken.quote:
Hij mist de humor van Jort. En zijn moeder heeft die trui gebreid.quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:09 schreef DuvelDuvel het volgende:
Het ruikt nog helemaal muf
Dingen die Tong80 zegt tijdens het beffen
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:12 schreef schoolstudent het volgende:
[..]
Weet je ook de naam van de track? Nu ben ik benieuwd naar de film.
Blijkbaar kun je met een raar blond kapsel toch nog wat bereiken.quote:
Hij gaat weer terug de House of Commons in na 12 jaar burgemeesterschapquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:19 schreef Martinello het volgende:
[..]
Blijkbaar kun je met een raar blond kapsel toch nog wat bereiken.
Vermakelijk ja.quote:
Ik ga niet kijken. Kutclub.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Roda, die schijnen over een half uur te moeten voetballen.
Heb ze vrijdag zien voetballen. Was niet veelquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken. Kutclub.
Krijgen ze subsidie voor.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:37 schreef danos het volgende:
Komt nou zo weer Sylvana Simons met haar porem op TV? Wie in NL zit daar toch op te wachten?
Valt je niet op dat het allemaal Bijlmer Negerrts zijn? Moet vanwege quota, en zij wonen om de hoek dus lekker weinig reiskosten!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:37 schreef danos het volgende:
Komt nou zo weer Sylvana Simons met haar porem op TV? Wie in NL zit daar toch op te wachten?
ik had liever Giovanca gezien.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:37 schreef danos het volgende:
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:42 schreef alors het volgende:
Hoeveel platen moet je in Suriname verkopen voor een nummer 1 hit eigenlijk? 30?
quote:
Geen Deathmetal, maar die laatste van Ziggy is lekker up tempo met rock.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:42 schreef NoCigar het volgende:
Zouden ze ook metal hebben, death metal? Of mogen ze alleen vrolijk en exotisch doen?
Alsof we dat hadden kunnen behouden en Suriname heeft ons veel geld opgeleverd.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:45 schreef TLC het volgende:
Jeezus, hadden we vroeger het grondgebied van wat nu New York is verkopen we dat aan de Engelsen en wij gaan voor dat stukje grond wat nu Suriname ishet blijft een historische blunder
![]()
Grosso Modo heeft het teveel gekost, en moesten we onder dwang al onze kolonies ontmantelen en compensatie, of Nederlanderschap bieden.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:45 schreef alors het volgende:
[..]
Alsof we dat hadden kunnen behouden en Suriname heeft ons veel geld opgeleverd.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vrede_van_Westminster_(1674)quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:45 schreef TLC het volgende:
Jeezus, hadden we vroeger het grondgebied van wat nu New York is verkopen we dat aan de Engelsen en wij gaan voor dat stukje grond wat nu Suriname ishet blijft een historische blunder
![]()
Daar wonen ook veel indianen volgens mijquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:48 schreef NoCigar het volgende:
Het zijn négers Philemon! Daar is dat goed!
wat woont er niet kan je je beter afvragenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Daar wonen ook veel indianen volgens mij
PARAMARIBO! x 100 in een microfoon blèren is geen zingen....quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:51 schreef Gruisman het volgende:
Zou die cabaretier doorhebben dat die voor geen meter kan zingen?
hohoho hij deed ook een heus stukje rap + de bijbehorende armbeweginkjesquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
PARAMARIBO! x 100 in een microfoon blèren is geen zingen....
Nou nee.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou je er wel tussen willen liggen?
Wacht maar tot je bij het laatste item komt.quote:
Wat ie zei was overigens net zo onnozel als hetgeen die dames voor hem uitkraamden.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
IK BEN LEBBIS EN IK SCHREEUW ZODAT IK GRAPPIG BEN
Nulletje te veel?quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo komen we nooit meer aan de magische 10000.
Precies hoe ik het ook zag. Of hij staat erom bekend, zou het niet weten.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind hem oprecht heel grappig.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Voorleesdag ofzoquote:Op woensdag 21 januari 2015 19:16 schreef GlennQuagmire het volgende:
Ik schakel net in, wat is deze?
Hond ging dood, goh wat kut.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:12 schreef DuvelDuvel het volgende:
Kan iemand dit verhaal even samenvatten.
Zou Rik de Leeuw deze verkrachting echt leuk vinden?quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Hier kan ik onmogelijk positief over doen.
Kutshow.
Rick denkt ook gewoon: ''Wat een idioot die Ali B. Die neem ik niet serieus maar om mijn imago op te vijzelen doe ik alsof ik het hartstikke leuk vind'',quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou Rik de Leeuw deze verkrachting echt leuk vinden?
Dat lijkt mij ook jaquote:Op woensdag 21 januari 2015 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rick denkt ook gewoon: ''Wat een idioot die Ali B. Die neem ik niet serieus maar om mijn imago op te vijzelen doe ik alsof ik het hartstikke leuk vind'',
Als alors een neger slecht vindt dan is ie echt slechtquote:Op woensdag 21 januari 2015 19:27 schreef alors het volgende:
Van Brownie Dutch word ik zo agressief dat ik die bril wel achter zijn oogkas zou willen klappen.
nounounouquote:Op woensdag 21 januari 2015 19:27 schreef alors het volgende:
Van Brownie Dutch word ik zo agressief dat ik die bril wel achter zijn oogkas zou willen klappen.
Dat heeft de floormanager uitgelegd.quote:
Hoho, tis geen VI oranje. Wij kregen nooit een dergelijk bord te zien.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat heeft de floormanager uitgelegd.
''STRAKS KOM IK MET EEN KARTONNEN BORD WAAR STAAT ''NU KLAPPEN''''.
Nou nou nouquote:Op woensdag 21 januari 2015 19:27 schreef alors het volgende:
Ik kijken ook alleen daarvoor.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:29 schreef GGMM het volgende:
Hehe, de tv draait door.
De enige reden dat ik nog kijken.
Dat vind wij leuk om te horen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijken ook alleen daarvoor.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:27 schreef alors het volgende:
Dit is geregisseerde televisie waar we naar kijken.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoho, tis geen VI oranje. Wij kregen nooit een dergelijk bord te zien.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:32 schreef alors het volgende:
Ik moest bij dat eerste filmpje al aan deze denken
Kijk deze man doen alsof hij het snaptquote:Op woensdag 21 januari 2015 19:39 schreef Bosbeetle het volgende:
Ah organoids dus
Het wordt wel weer groter gebracht dan het is natuurlijk....
quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:39 schreef Bosbeetle het volgende:
Ah organoids dus
Hans Clevers vertelt dit praatje vaker, recent nog gezien bij de uitreiking van de JNI prijs die naar Hans Bosch ging daar moest Hans Clevers ook praten.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk deze man doen alsof hij het snapt
Je bent te aardig voor deze wereld, ik rem niet voor Nico.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nico moet gewoon te scherpe wijn drinken. Dat zal hem leren, die klootzak.
Als Nico op de bagagedrager van je fiets zou zitten, wat doe jij dan?quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je bent te aardig voor deze wereld, ik rem niet voor Nico.
Ik heb geen bagagedrager, dus dat wordt lachen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Nico op de bagagedrager van je fiets zou zitten, wat doe jij dan?
STEL dat je een bagagedrager had, Hans.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb geen bagagedrager, dus dat wordt lachen.
Hij zou denk ik vragen of Nico wil afstappen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
STEL dat je een bagagedrager had, Hans.
Ach wetenschap is nou eenmaal een stuk minder spectaculair en sensationeel dan de media zou willen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:39 schreef Bosbeetle het volgende:
Ah organoids dus
Ik gok erop dat zijn fiets dan allang is doorgezakt door het overgewicht van Nico.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:44 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Hij zou denk ik vragen of Nico wil afstappen.
Dan had ik naar een ravijn gereden, van de fiets gestapt, en fiets + Nico over de rand gelazerd.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
STEL dat je een bagagedrager had, Hans.
Ambrosius vindt hem een goede presentator. Vooral bij de zondaguitzending van NOS Eredivisie.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:46 schreef Vatta het volgende:
Die Tom Egberts is ook zo dement als een rode bil baviaan.
Ik vind het vrij spectaculair maar je moet het dan wel over een wat grotere tijdspanne zien, 15 jaar geleden hadden we dit niet kunnen denken.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach wetenschap is nou eenmaal een stuk minder spectaculair en sensationeel dan de media zou willen.
Ik bedoel ook dat het veel meer evolutionaire ontwikkelingen zijn dan revolutionaire ontwikkelingen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik vind het vrij spectaculair maar je moet het dan wel over een wat grotere tijdspanne zien, 15 jaar geleden hadden we dit niet kunnen denken.
Kloptquote:Op woensdag 21 januari 2015 19:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik bedoel ook dat het veel meer evolutionaire ontwikkelingen zijn dan revolutionaire ontwikkelingen.
Twee levers ja?quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:48 schreef GGMM het volgende:
Snap niet dat ze met een orgaan beginnen waar ieder mens er al 2 van heeft.
Ik zie hem nog staan in een berm in Rio. Verslag doen van lucht. Naar mijn weten dit en dat. Godsamme zeg.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ambrosius vindt hem een goede presentator. Vooral bij de zondaguitzending van NOS Eredivisie.
Mooi excuus is dat altijd, mensen die iets doms zeggen en dan doen alsof het een grapje isquote:Op woensdag 21 januari 2015 19:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toch nog iemand die hapt.
Moet beter m'n best gaan doen.
Haha ja.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi excuus is dat altijd, mensen die iets doms zeggen en dan doen alsof het een grapje is
De nachtburgemeester van Rotterdam is een junk.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:46 schreef Bosbeetle het volgende:
Het is wel tof dat het kan ik heb plaatjes geschoten voor die rotterdammers, die proberen buiten het lichaam een lever te maken op het geraamte van een zieke lever, en die vervolgens weer terugzet.
Die zelfs de muren van huis stofzuigt.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
De nachtburgemeester van Rotterdam is een junk.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:24 schreef Morendo het volgende:
Claudia wordt onderschat. Zij is echt grappig en scherp.
Niks dus.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Jouw vrijheid, mijn vrijheid
Aad van den Heuvel en Danny Ghosen
Koken met Kranenborg
Poppy en Eddie en Manon: Herman Brusselmans
Tafeldame: Claudia de Breij
Alleen als Prem en Peter R. daar wat over willen vertellen. Want het moet natuurlijk wel snel, eenvoudig en makkelijk blijven.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:57 schreef Webschip het volgende:
[..]
Niks dus.
Ze kunnen het beter gaan hebben over de zinkende euro._!
Als ze ballen hebben, laten ze Geert Wilders komen. Die kan haarfijn uitleggen dat een bom onder de euro is gelegd vandaag door een stel dwazen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Alleen als Prem en Peter R. daar wat over willen vertellen. Want het moet natuurlijk wel snel, eenvoudig en makkelijk blijven.
Als ik behoefte heb aan een gedegen economische analyse is Wilders inderdaad de eerste die bij me opkomt.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:09 schreef Webschip het volgende:
[..]
Als ze ballen hebben, laten ze Geert Wilders komen. Die kan haarfijn uitleggen dat een bom onder de euro is gelegd vandaag door een stel dwazen.
Jens de keukenla-re?quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik krijg neigingen om naar de keukenla te lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |