lijen?quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:22 schreef sr.Chief het volgende:
Mag lijen dat je die plastic uitkakt anders gaat de zaak van binnen verstoppen. mvg
Moest lachen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:02 schreef happinessfordogs het volgende:
TS wordt morgen wakker als Ken.
Ik denk dat je dat proefdequote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:21 schreef bdd8 het volgende:
Ik had net het briljante idee om spinazie te frituren. Dus ik zo olie in de pan heet laten worden en die spinazie er in flikkeren. Toen het lekker knapperig was het vuur uitgezet. Pak ik dus een plastic vergiet om de spinazie uit de olie te zeven, no problem. Ik doe lekker wat zout op de spinazie en doe er heerlijk een klodder mayo bij. Ik vond het een beetje vreemd smaken, maar goed ik heb het nooit eerder gegeten dus whatever ik eet het gewoon op als een echte vent. Breng ik mijn bord terug naar de keuken, zie ik dat het vergiet half versmolten is.
Klacht: misschien vandaag sterven
Misschien een halve eetlepel ofzo? Ik voel me nog kiplekker.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:02 schreef 10minuteman het volgende:
Hoeveel heb je van dit plastic gegeten? Even serieus want als je een behoorlijke hoeveelheid plastic hebt gegeten dan is je gezondheid in het geding. Want net als vogels die plastic eten sterven omdat het niet verwerkt kan worden. Met als resultaat het blijft in de maag of darmen liggen.
Dat gezegd hebbende komen er ook giftige stoffen vrij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |