Ahahah.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
In jouw geval is dat erg gelukkig ja.
Ik wou dat ik mezelf zo goed kon voorliegen. Wat een kunst.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:46 schreef PausNicolaas het volgende:
Ahahah.
Er is maar een handjevol graffers die mij haten hoor.
Helaas zijn dat juist de users met een probleem, en daardoor de hele tijd de boel onderspammen met negatief gebrabbel.
wat een inzichtquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:46 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ahahah.
Helaas zijn dat juist de users met een probleem, en daardoor de hele tijd de boel onderspammen met negatief gebrabbel.
hoink haat alles en iedereen. Kruising tussen gargamel en moppersmurfquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:46 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ahahah.
Het is de waarheid.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik wou dat ik mezelf zo goed kon voorliegen. Wat een kunst.
Dit probeer ik hem ook duidelijk te maken.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hoink haat alles en iedereen. Kruising tussen gargamel en moppersmurf
Geen verrassing meer.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:48 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Het is de waarheid.
Op dit moment, in dit topic, zit er maar ÉÉN graffer, en dat ben jij.
Dat is het wel vaker bij mensen die hun realiteitszin zijn verloren.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:48 schreef PausNicolaas het volgende:
Het is de waarheid.
Op dit moment, in dit topic, zit er maar ÉÉN graffer, en dat ben jij.
wat niet?quote:
die jongen wil gewoon beetje aandachtquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:48 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Dit probeer ik hem ook duidelijk te maken.
Realiteitszin op FOK!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is het wel vaker bij mensen die hun realiteitszin zijn verloren.
Hij wil aandacht van mods door hun kontjes schoon te vegen na het poepen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:49 schreef remi1986 het volgende:
[..]
die jongen wil gewoon beetje aandacht
quote:
negeren en blockenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:48 schreef VeerEli het volgende:
Mensen die ''happy birthday to me'' op hun eigen timeline plaatsen met zo'n stom plaatje erbij
bevalt het?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:50 schreef EenBeetjeVanAlles het volgende:
[..]niet echt, maar ik probeer het
kut nummer is dat zeg.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeee could be heeeeeeeeeeeeeroooo's woeeeeehoeeeeehoeeeee
Wat ben je toch boos op de modjes heey.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:50 schreef PausNicolaas het volgende:
Hij wil aandacht van mods door hun kontjes schoon te vegen na het poepen.
Maar goed, hij is nog steeds geen mod.
Hoink, je doet wat fout!
Ja. Grootste stuk chagrijn dat ik hier ooit heb zien rondlopenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:49 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
wat niet?
Dat Hoink een grafuser is?
Ja, thanks manquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:50 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hallo Veer
doet je geluid het nog?
The censuur is too big.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat ben je toch boos op de modjes heey.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja. Grootste stuk chagrijn dat ik hier ooit heb zien rondlopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |