Nee man, bloedrood, laten rusten en dan heel dun snijdenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wordt toch een grote kliederzooi? Of bak je je bief gortdroog?

Komop hé.. het is een uur met de auto anders voor mij.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:30 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
jij geeft lui een geheel nieuwe dimensie

oh ja, en ik heb natuurlijk een teleportatiemachine van dr Barabasquote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Komop hé.. het is een uur met de auto anders voor mij.

Toch wel een hard broodje dan hé? Baguette ofsow, en lekker sausje + wat sla/prei.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:30 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nee man, bloedrood, laten rusten en dan heel dun snijden
Heerlijk

pistoletjes en geen saus, wel gebakken champigons en de jus van de biefstukquote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Toch wel een hard broodje dan hé? Baguette ofsow, en lekker sausje + wat sla/prei.

Aaah ja dan kan het nog, dacht 2 sneetjes wit brood met daar tussen een homp vlees.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:33 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
pistoletjes en geen saus, wel gebakken champigons en de jus van de biefstuk

Wtf? Ook nog nooit van gehoord. Wel mals dan toch?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:28 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja ik vind dat wel lekker
Maar dan weet ik dat ik jou niet hoef uit te nodigen de volgende keer

haasbiefstuk...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wtf? Ook nog nooit van gehoord. Wel mals dan toch?
Pls

Nice.quote:

ja precies... maar een hele rosbief is wat veel voor ons (2,25 mens)quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:34 schreef 2NutZ het volgende:
Ohja dus. Dan kan het nog wel. Soort rosbief ;p

Wanneer kom je aan?quote:

Nu dus, ik wachtquote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:37 schreef Slaap_Zak het volgende:
goed ik ga
doei en tot later lieverds

Ik wil alleen zijn eten hoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hij is married swa, godse homewrecker die je bent.

Oh oke. Ja sommige kinderen lusten echt allesquote:

vanaf het begin gedaan... alles erin toen hij vast voer kreeg... haring allesquote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh oke. Ja sommige kinderen lusten echt alles

Modus zwei punt nul.quote:

Is veel beter idd dan van die papkinders die niks willen of lustenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:20 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
vanaf het begin gedaan... alles erin toen hij vast voer kreeg... haring alles
No Mercy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |