quote:
damn so kkstoer deze boiboiquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:27 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb mijn hamster levend begraven. Dacht dat die dood was maar hij zou wel eens in een winterslaap gezeten kunnen hebben.
xhamster bedoel je?quote:
Hugsy33 ?quote:
Ze zouden jou ook levend moeten begraven met je hazenlip.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
damn so kkstoer deze boiboiwijo wow !
huehuehuhue, dat zal 'm leren. kk beestquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:27 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb mijn hamster levend begraven. Dacht dat die dood was maar hij zou wel eens in een winterslaap gezeten kunnen hebben.
doe es niet zo stoer joh, nootjesquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
damn so kkstoer deze boiboiwijo wow !
Hahahahahaha jezusquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ze zouden jou ook levend moeten begraven met je hazenlip.
Haha hugsyquote:
Daarom bestellen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:21 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
moet nog koken zo... zit moed te verzamelen
Biefstuk bakken en brood op tafel gooien gaat nog wel lukkenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
Daarom bestellen.
Ik kan niet meer
Biefstuk op brood?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:26 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Biefstuk bakken en brood op tafel gooien gaat nog wel lukken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Biefstuk op brood?Ja ik vind dat wel lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dan weet ik dat ik jou niet hoef uit te nodigen de volgende keer![]()
Heb ik ook wel zin in. Maak ook wat voor mij pls.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:26 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Biefstuk bakken en brood op tafel gooien gaat nog wel lukken
ok... ik zet een bordje extra neerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb ik ook wel zin in. Maak ook wat voor mij pls.
Kan je niet komen brengen?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:29 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
ok... ik zet een bordje extra neer
Wordt toch een grote kliederzooi? Of bak je je bief gortdroog?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:28 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja ik vind dat wel lekker
Maar dan weet ik dat ik jou niet hoef uit te nodigen de volgende keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |