SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel raar dat jij er zo op reageert terwijl jij ook elke poep en scheet uit je packs met ons deeltquote:
heb jij mij packs zien delen afgelopen weken? de 100K packs idd net als de rest.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wel raar dat jij er zo op reageert terwijl jij ook elke poep en scheet uit je packs met ons deelt
Ja ook 35k packsquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb jij mij packs zien delen afgelopen weken? de 100K packs idd net als de rest.
lijkt me stug aangezien ik bijna niets gepulled heb wat het melden waard wasquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
lijkt me stug aangezien ik bijna niets gepulled heb wat het melden waard was![]()
maar sorry Timmy ik zal niet meer reageren op posts van mensen die hier nooit komen en melden dat ze een nieuw team hebben zonder dit team te posten. echt niet echt echt echt sorry man.
gr grquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:51 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
gr gr.
of mag dit niet DS2?
geen dank. toch zou ik het fijn vinden als porkybeans toch nog even zijn team laat zien.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
gr gr
en bedankt dat je dat niet meer doet fijn
Koop gewoon een leuke IF voor in je team, zo investeer ik heb je het meest aanquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ruim 400k over...twijfel of het nu handig is om te gaan investeren (of even wachten op het TOTW).
si seniorquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:35 schreef ThadCastle het volgende:
Is er een bronze toernooi dan ofzo?
volle bak gaitan's halenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ruim 400k over...twijfel of het nu handig is om te gaan investeren (of even wachten op het TOTW).
Het klote is een beetje dat alles gisteren al flink is gestegen. Daar heb ik natuurlijk aardig van weten te profiteren, maar dat zorgt er wel voor dat je nu voor IF's "de hoofdprijs" (in vergelijking met gisteren dan) betaalt.quote:
Gaitan zit nog steeds rond de 14K was hij gister ookquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het klote is een beetje dat alles gisteren al flink is gestegen. Daar heb ik natuurlijk aardig van weten te profiteren, maar dat zorgt er wel voor dat je nu voor IF's "de hoofdprijs" (in vergelijking met gisteren dan) betaalt.
Frustrerend om te weten dat je veel meer betaald dan een dag eerder, maar als alles blijft stijgen dan boeit dat niet. Ik zou zelf gaan voor silver IF UP kandidaten nu eigenlijk. Die zijn tussen pricefixes door goedkoop op te pikken nog volgens mij.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het klote is een beetje dat alles gisteren al flink is gestegen. Daar heb ik natuurlijk aardig van weten te profiteren, maar dat zorgt er wel voor dat je nu voor IF's "de hoofdprijs" (in vergelijking met gisteren dan) betaalt.
Klopt, het is pure winst die ik gisteravond en vanochtend heb gemaaktquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Gaitan zit nog steeds rond de 14K was hij gister ookmaarja eerder had je die 400K blijkbaar niet over, anders ben je een mooie flapdrol.
dat zijn aardig wat bronze spelertjes POTSquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt, het is pure winst die ik gisteravond en vanochtend heb gemaakt
En McGeady's, en prijsstijgingen van IF's die ik ineens onverwacht verkochtquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat zijn aardig wat bronze spelertjes POTS
ahh je hebt je DSL deals niet omhoog gegooidquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En McGeady's, en prijsstijgingen van IF's die ik ineens onverwacht verkocht
Sommige natuurlijk wel, maar met andere was ik te laat. Wie verwacht nu dat IF Santi in een avondje 40k stijgt, terwijl er misschien wel een SIF op komst is?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ahh je hebt je DSL deals niet omhoog gegooidwel jammer, had je nog wat meer op kunnen pakken.
ik had het idd niet zo bizar verwacht. ik had een hard hoofd in ernst zijn 300K maar mijn clichy's staan er gewoon voor op inmiddelsquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sommige natuurlijk wel, maar met andere was ik te laat. Wie verwacht nu dat IF Santi in een avondje 40k stijgt, terwijl er misschien wel een SIF op komst is?
het is even werk maar levert wel wat op. ben inmiddels al bij de 63 rare's aangekomen... nog een lange weg te gaan.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:53 schreef ThadCastle het volgende:
Boh dat pack only account van me is nu wel nice. Teveel bronze heb ik daar
Random duitser: Daghfous. Toch mooi 3-4kquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik had het idd niet zo bizar verwacht. ik had een hard hoofd in ernst zijn 300K maar mijn clichy's staan er gewoon voor op inmiddels
[..]
het is even werk maar levert wel wat op. ben inmiddels al bij de 63 rare's aangekomen... nog een lange weg te gaan.
Die heb ik ook nog, maar leverde vanochtend nog niks op. Thanks Thadquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Random duitser: Daghfous. Toch mooi 3-4k
kijk even of je een non-rare spurs rasta hebtquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Random duitser: Daghfous. Toch mooi 3-4k
Waag het me te undercutten he!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog, maar leverde vanochtend nog niks op. Thanks Thad
Wow je zit boven mijn prijs. Baasquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hem al verkocht had
Ik heb niet gechecked op de markt. Alleen op Futbin. Heb jij even gelukquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wow je zit boven mijn prijs. Baas
je bent gewoon slechtquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:29 schreef Doublepain het volgende:
Grappig heb de beste passers in het spel maar als ik tegen een silver team speel passen ze heel langzaam en bijna alles wordt te makkelijk onderschept..
Nee hoor gene handicap.. Ea___!
Echt blij dat jij weer terug bentquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:29 schreef Doublepain het volgende:
Grappig heb de beste passers in het spel maar als ik tegen een silver team speel passen ze heel langzaam en bijna alles wordt te makkelijk onderschept..
Nee hoor gene handicap.. Ea___!
Ik speel al sinds 09 UT.. Het is nog steeds zo kk lelijk dat handicap.. Het kan niet zo zijn dat een silver Ibra te makkelijk kan onderscheppen terwijl een kompany moeite heeft..quote:
Ik geloof ook in handicup. Je kan beter tegen TOTY Ronaldo spelen dan tegen een gold non rarequote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik speel al sinds 09 UT.. Het is nog steeds zo kk lelijk dat handicap.. Het kan niet zo zijn dat een silver Ibra te makkelijk kan onderscheppen terwijl een kompany moeite heeft..
Nee hoor geen handicap
Je doet nu net alsof iemand als palacio een held zou kunnen zijn in dit spelquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:36 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Ik geloof ook in handicup. Je kan beter tegen TOTY Ronaldo spelen dan tegen een gold non rare
Er was hier ooit een iemand die handicap afdeed als een fabeltje. Niet geheel toevallig speelde hij zelf alleen met bronzes, en dan won hij vaak van goldteams. Maar dat lag dus echt niet aan de handicap, dat was puur zijn eigen verdienste.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:36 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Ik geloof ook in handicup. Je kan beter tegen TOTY Ronaldo spelen dan tegen een gold non rare
DIe gozert won toen toch ook nog een potje van een Fokker?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Er was hier ooit een iemand die handicap afdeed als een fabeltje. Niet geheel toevallig speelde hij zelf alleen met bronzes, en dan won hij vaak van goldteams. Maar dat lag dus echt niet aan de handicap, dat was puur zijn eigen verdienste.
Wat een clown was dat![]()
Speelde live op stream tegen Lindje ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
DIe gozert won toen toch ook nog een potje van een Fokker?
Get a lifequote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:42 schreef DutchSL het volgende:
Ik won gisteren met 7-0 van iemand met een half brons en half goud team, ik heb de handicap verslagen, wat ben ik goed
Palacio is wel heel goedquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof iemand als palacio een held zou kunnen zijn in dit spel
En tegen Tim ook, geloof ik. Beiden klaagden naderhand over dat hun spelers een beetje raar deden. Moeite met aannames, passing liep niet lekker. Maar dat was natuurlijk gewoon toevalquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Speelde live op stream tegen Lindje ja.
WTF? Waar is die gebleven?quote:
Ja dat is dus het treurige. Eigenlijk speel ik alleen met 'grote' namen om hun naam. Want ze spelen niet beter dan een non rare met 60 finishing.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof iemand als palacio een held zou kunnen zijn in dit spel
Hmm, nu je het zegt.. dat zou me niks verbazen. Ik neem ook afstand van dat soort uitspraken. Niet cool, kiid.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Toch niet iets met ondersteboven van de 2e ring toch?
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En tegen Tim ook, geloof ik. Beiden klaagden naderhand over dat hun spelers een beetje raar deden. Moeite met aannames, passing liep niet lekker. Maar dat was natuurlijk gewoon toeval![]()
Ik ook hoor. Zoiets wens je niemand toe, zelfs niet een lid van Het Legioen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hmm, nu je het zegt.. dat zou me niks verbazen. Ik neem ook afstand van dat soort uitspraken. Niet cool, kiid.
Nou, ik suggereer dat onze vriend een ban te pakken heeft voor die reactie van hem op die post waarin hij "megool" werd genoemd. Iets wat ik, als vanzelfsprekend, natuurlijk ook afkeur.quote:
Beetje diemen joh.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:51 schreef FCsuarez het volgende:
verdomme wie jongens? welke @%#@$ zit mijn diemers te undercutten
Heb je nou al wat met onze feedback gedaan over die site van je?quote:
heeft kiid een klap met de hamer gekregen?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou, ik suggereer dat onze vriend een ban te pakken heeft voor die reactie van hem op die post waarin hij "megool" werd genoemd. Iets wat ik, als vanzelfsprekend, natuurlijk ook afkeur.
mag hopen voor je dat het voor 33.5K isquote:
gaat goed met je site zo te zienquote:
is verkochtquote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
gaat goed met je site zo te zien
wtfquote:
wat was de link?quote:
Woon je in Thailand?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:11 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wil je mijn facebook niet in dit topic posten? TR
De postbank staat er nog steeds inquote:
overgenomen door nostalgienet net als lingoquote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
De postbank staat er nog steeds in
of een bronze bank...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe maar 1 manier om handicap te bestrijden en dat is de 3 grootste pacehoeren op je bank te hebben.
Die was er gisteren ook gewoon hoor....quote:
Oke Thomasquote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:20 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
Ben geen kiid, en ook geen tim :p
Stel jezelf eens voor danquote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:20 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
Ben geen kiid, en ook geen tim :p
Bronze bank, moet kiid zijnquote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die was er gisteren ook gewoon hoor....Nu naai je misschien iemand anders erbij die er niks te maken heeft? Of gewoon een nieuw iemand die hier komt posten.
dan ben ik blij dat ik hem figuurlijk genaaid heb.quote:
Zoals ik gister al zei heb ik besloten om na wat gelurkt te hebben besloten om maar een accountje aan te maken. Speel fut alleen wel op de pc.. (inb4 fut op de pcquote:
We hebben een echte hierquote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:25 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
Zoals ik gister al zei heb ik besloten om na wat gelurkt te hebben besloten om maar een accountje aan te maken. Speel fut alleen wel op de pc.. (inb4 fut op de pc)
Fut op iets anders dan een console.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:25 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
Zoals ik gister al zei heb ik besloten om na wat gelurkt te hebben besloten om maar een accountje aan te maken. Speel fut alleen wel op de pc.. (inb4 fut op de pc)
http://puu.sh/eMomp/19aa41f688.jpgquote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
We hebben een echte hier
Pics van je teams? En je favoriete club IRL?
Ik heb een kloonquote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:32 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
http://puu.sh/eMomp/19aa41f688.jpg
http://puu.sh/eMosj/81a904c2f8.jpg
http://puu.sh/eMoxh/7ca182364d.jpg
http://puu.sh/eMoBV/0acc8fa023.jpg
Ben een team altijd snel zat dus verander bijna elke week mijn teams wel :p. En ben een ajacied, uit Rotterdam.
Maar je speelt nu serieus met deze 4 teams? Dan heb je veel coinsquote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:32 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
Ben een team altijd snel zat dus verander bijna elke week mijn teams wel :p. En ben een ajacied, uit Rotterdam.
HA! Ik weet wie jij bent.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:32 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:32 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
gister ook een uur vast gestaanquote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Boh nog een half uurtje en dan kan ik naar huis rollen. reuze zin in.
Booooohhhquote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Boh nog een half uurtje en dan kan ik naar huis rollen. reuze zin in.
Yes yes yes girl. ;Dquote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Booooohhh
+1
Jij ook met die auto van Dortmund?
the fuckquote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:51 schreef DePresident. het volgende:
Thuis komen en dit tegemoet zien.
[ afbeelding ]
Die verkocht bij mij geen eens voor 1kquote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:51 schreef DePresident. het volgende:
Thuis komen en dit tegemoet zien.
[ afbeelding ]
Heb aan het begin van fifa15 geinvesteerd in 2 IF diego costa's, die voor de marketcrash voor 3 mil per stuk verkocht. Ook tijdens toty 1mil coins gekocht (6 euries op de pc) en daarmee 100k packs opengemaakt wat resulteerde in: TOTY luiz, 2x Neymar, IF Sanchez en 2x IF oscar.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar je speelt nu serieus met deze 4 teams? Dan heb je veel coins
Echte VOC-mentaliteit hierquote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:59 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
Heb aan het begin van fifa15 geinvesteerd in 2 IF diego costa's, die voor de marketcrash voor 3 mil per stuk verkocht. Ook tijdens toty 1mil coins gekocht (6 euries op de pc) en daarmee 100k packs opengemaakt wat resulteerde in: TOTY luiz, 2x Neymar, IF Sanchez en 2x IF oscar.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:59 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
Heb aan het begin van fifa15 geinvesteerd in 2 IF diego costa's, die voor de marketcrash voor 3 mil per stuk verkocht. Ook tijdens toty 1mil coins gekocht (6 euries op de pc) en daarmee 100k packs opengemaakt wat resulteerde in: TOTY luiz, 2x Neymar, IF Sanchez en 2x IF oscar.
Geen fuck. maar dat boeit me nietquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]mag je nu een beetje dikke bronze packs openen maar wat hield jij ook alweer over aan je miljoen trapz ?
Zit vandaag al bijna aan de 100K aan bronze uit de clubquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geen fuck. maar dat boeit me niet
Er is een bronze toernooi, maar of dat de reden is de achterlijke prijzen van de meest random bronze, ik weet nietquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:16 schreef Apekoek het volgende:
Waarom zijn die bronzes ineens zo gruwelijk duur?
weinig mensen die er op letten om ze te verkopen misschien, met wat mensen die proberen er profit op te pakken tijdens de cup ofzo?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Er is een bronze toernooi, maar of dat de reden is de achterlijke prijzen van de meest random bronze, ik weet niet
normale middag dip johquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:31 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
De prijzen van de toty players crashen weer...
Die gooi ik er echt net opquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:43 schreef Tobi-wan het volgende:
Gelijk maar even wat bronzen spelers erop gezet....
[ afbeelding ]
PS is hij zelfs nog duurder. 4.7K laagste BIN.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:46 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Binnen 5 minuten was hij weg.
Maar er is dus een brons toernooi met een flinke prijs?
Kom er nu pas achter dat Kanon geen Nederlander isquote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:14 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb er een zooi bronzen spelers opgezet, sommige goedkoop en anderen voor wat meer...
[ afbeelding ]
Ooit gekocht voor 150c, 0 wedstrijden mee gespeeld. Prima rendement!
WTFquote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:14 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb er een zooi bronzen spelers opgezet, sommige goedkoop en anderen voor wat meer...
[ afbeelding ]
Ooit gekocht voor 150c, 0 wedstrijden mee gespeeld. Prima rendement!
Wij maar SMLENO'en en DS2 maar met dikke flappen en high players handelen. blijft raar.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:21 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Stond er ook 1 op voor 300 BIN, die toch maar even opgepikt en kijken of ik hem weer kan verkopen.
Zijn geen grote geldbedragen maar ik had die spelers toch maar in mijn club staan...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben voor het eerst dit jaar aan het handelen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Wij maar SMLENO'en en DS2 maar met dikke flappen en high players handelen. blijft raar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, het is een Ier.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Kom er nu pas achter dat Kanon geen Nederlander is
ik krijg die donkere Ieren echt bijna nooit verkocht tijdens St Patsquote:
FUT community is superracistisch!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik krijg die donkere Ieren echt bijna nooit verkocht tijdens St Pats
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kut is dat hequote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik krijg die donkere Ieren echt bijna nooit verkocht tijdens St Pats
Dat komt allemaal door futfocus. Anders had ik nu wel op de 59e minuut naar silvers van max. 400 gezocht (wat nog steeds leuk is) maar ik zal vanavond eens wat bronzes die ik niet gebruik erop zettenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Wij maar SMLENO'en en DS2 maar met dikke flappen en high players handelen. blijft raar.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:38 schreef Tim86 het volgende:
ah, daarom is IF De Bruyne 140k (en Choupo 30k)
quote:
Tja, met al die uitspraken van Derksen kon je daar ook wel op wachten.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Vi het blad en vi her programma breken nu dan eindelijk
Geen thijssie slegers meer aan de bar
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Vi het blad en vi her programma breken nu dan eindelijk
Geen thijssie slegers meer aan de barYES!! Geen martijn krabby meer aan de bar
Hoezo zijn al die bronzes die jij krijgt zoveel waard dan, die in mijn packs zijn allemaal geen reet waardquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
* 8 dus.
Mijn score uit pack
Je moet ze veel waard makenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoezo zijn al die bronzes die jij krijgt zoveel waard dan, die in mijn packs zijn allemaal geen reet waard
Ohquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je moet ze veel waard makenkleine investering van 1000 ~ 1500 coins en je maakt per kaart aardig wat winst gr gr
Geen idee ik hou dat niet in de gaten ik merk wel dat ze binnen een uur worden opgekocht.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh
Komen ze dan op futfocus ja? Oh niet eens dus
was reactie op 'Hoi lurkers' van Trapzquote:
Aah, jij lurkt met een accountquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:17 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
was reactie op 'Hoi lurkers' van Trapz
Hoi Hugooh!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck being broke or middle class, go get it all!
Zet je ze er gewoon voor 150 SP op?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Er zijn maar weinig dingen die niet verkopen
edit: nu Van Mieghem weg voor 1600...
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:19 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]Ja jij bent echt een bouvier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
ik kon als befaamd lurker spoilers altijd gewoon lezenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:13 schreef HugoohAFCA het volgende:
Misschien moeten we meer in spoilers zetten, zodat er meer mensen een account aanmaken
32k hier. Spelers beginnen nu helaas wel op te raken...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:46 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
gaat de goede kant op zoweer 22K
hier vandaag voor 140K heb zo'n 2000 bronze nog in de clubquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
32k hier. Spelers beginnen nu helaas wel op te raken...
Heb je verder nog hobby's?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hier vandaag voor 140K heb zo'n 2000 bronze nog in de clubpik de pacesletjes er tussenuit.
Chill voor de zomeravonden in de tuin inderdaad. Geinig spelletje.quote:
soms afgewisseld met rummikubquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:17 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Chill voor de zomeravonden in de tuin inderdaad. Geinig spelletje.
je moet de tegenstander altijd even hoop geven hequote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:35 schreef DePresident. het volgende:
Transfersss
https://docs.google.com/s(...)pxuOLyXcCW7M/pubhtml
even snel julliequote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:35 schreef Dudeweiser het volgende:
https://docs.google.com/s(...)pxuOLyXcCW7M/pubhtml
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
niet ik was sneller, prezza editte zijn post
schelequote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Alleen maar golds, beetje saaie transfers dus.
RW Quintero is wel nice voor hybridsquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
O wacht, ik zag die paar silvers niet totdat ik ging refreshen. Quintero
Compleet gemist, thanks dushiquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:42 schreef poker4lifee het volgende:
Liverpool - Chelsea in de Capital one cup nu fwiw
Baasquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:59 schreef Reemi het volgende:
http://wefut.com/player-database/15/transfers
Zijn toch wel betere opties in de Serie A? Misschien voor hybridsquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:06 schreef Tim86 het volgende:
Dit is ook een mooie transfer
[ afbeelding ]
Puur voor hybrids jaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:07 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zijn toch wel betere opties in de Serie A? Misschien voor hybrids
Als ik niet zon hekel aan FUT had zou deze echtquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:06 schreef Tim86 het volgende:
Dit is ook een mooie transfer
[ afbeelding ]
Elia is nu LM... komt dus niet meer in een teampje met Depayquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:59 schreef Reemi het volgende:
http://wefut.com/player-database/15/transfers
memvis is nonchachant. Speelt tegen een jupiler ploeg, dat is niks voor hem.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:16 schreef wieisboos het volgende:
Memvis is nog niet echt in vorm geraakt na zijn blessure he?
Ja, zou mooi zijn als die basis zo is. Veel toffe golds.quote:
dat is toch pas in maart ofzoquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:29 schreef DuTank het volgende:
Vertonghen en Handanovic zou ik wel willen hebben. De rest heb ik geen team mee
Nu de coins nog. Hoe lang tot St Patricks?
En toch hebben de helft van die Ieren nu al de prijs die je op St Pats Days zou verwachten. Gaat echt nergens overquote:
Daar lijkt het wel op. Man man man wat inspiratieloos voetballen ze zeg.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:30 schreef DutchSL het volgende:
Voor hoeveel zou PSV deze wedstrijd verkocht hebben?
ach heb wat mcgeady ingeslagen voor 1K die kunnen i.i.g. snel de deur weer uitquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En toch hebben de helft van die Ieren nu al de prijs die je op St Pats Days zou verwachten. Gaat echt nergens over
EA heeft niks met die TOTW suggestions te makenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Werkt er een Argentijn bij EA ofzo
Tering jezus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
EA heeft niks met die TOTW suggestions te maken
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:37 schreef FCsuarez het volgende:
Waarom zijn al die bronze zo duur? Toernooi?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FIFA spelen met PSV dan maar?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:47 schreef Kamikazie het volgende:
Ik wil FIFA doen maar ook PSV kijken... GODVERDOMME !
Goed plan, ga ik zo misschien wel doen.quote:
er waren tijden dat je hier nog blij mee wasquote:
Ik niet hoor, ben altijd pro-Willems geweest en heb ook altijd geweten dat de alternatieven veel slechter waren.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
er waren tijden dat je hier nog blij mee was
je mag er niet meer op met Adblock aanquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:07 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
wtf is er met firstrowsports gebeurdPop ups overal
Net zo makkelijk longshotten als met silvers? Of nog makkelijker?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik vind dat spelen met bronzes eigenlijk best tof
#daretoDS2
Ik heb weer teveel lag dus ik kan geen normaal potje spelenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
#daretoDS2
doe er dan iets aanquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb weer teveel lag dus ik kan geen normaal potje spelen
handislet fcquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
#daretoDS2
Nee, eigenlijk amper geprobeerd. Het combineert gewoon lekker ofzo. En de spaarzame spelers waarmee skillen mogelijk is, zijn heel effectiefquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Net zo makkelijk longshotten als met silvers? Of nog makkelijker?
gaat allemaal even langzamer hequote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk amper geprobeerd. Het combineert gewoon lekker ofzo. En de spaarzame spelers waarmee skillen mogelijk is, zijn heel effectief
Check MLS, Koreaantjes of Ligue 1. Daar hebben ze best veel goede CB's.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:24 schreef DannyDeko het volgende:
Iemand die een leuk 352 bronze teampje heeft toevallig? Heb echt 0 verstand van bronzes..
Ze zijn er al, pagina's vol met Valencia Perezjes.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:28 schreef The_Yakuza het volgende:
Wanneer komen die transfers? Wil die Perez wel graag
Ah, nice! Direct even kijkenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ze zijn er al, pagina's vol met Valencia Perezjes.
Thanks. Hopelijk heeft Pots ook zijn ogen geopend en ziet hij dat Roda helemaal niet zo slecht is.quote:
Roda is sowieso de angstgegner van PSVquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:37 schreef Zhano het volgende:
Roda is best een lastige beker tegenstander he jongens?
Huu, ik heb hem straks meteen gekocht voor 8kquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Is nog wel veel te duur nu. Laagste BIN 30k.
En Otamendiquote:
Verkopen verkopenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Huu, ik heb hem straks meteen gekocht voor 8k
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Roda is sowieso de angstgegner van PSV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |