SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel raar dat jij er zo op reageert terwijl jij ook elke poep en scheet uit je packs met ons deeltquote:
heb jij mij packs zien delen afgelopen weken? de 100K packs idd net als de rest.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wel raar dat jij er zo op reageert terwijl jij ook elke poep en scheet uit je packs met ons deelt
Ja ook 35k packsquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb jij mij packs zien delen afgelopen weken? de 100K packs idd net als de rest.
lijkt me stug aangezien ik bijna niets gepulled heb wat het melden waard wasquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
lijkt me stug aangezien ik bijna niets gepulled heb wat het melden waard was![]()
maar sorry Timmy ik zal niet meer reageren op posts van mensen die hier nooit komen en melden dat ze een nieuw team hebben zonder dit team te posten. echt niet echt echt echt sorry man.
gr grquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:51 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
gr gr.
of mag dit niet DS2?
geen dank. toch zou ik het fijn vinden als porkybeans toch nog even zijn team laat zien.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
gr gr
en bedankt dat je dat niet meer doet fijn
Koop gewoon een leuke IF voor in je team, zo investeer ik heb je het meest aanquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ruim 400k over...twijfel of het nu handig is om te gaan investeren (of even wachten op het TOTW).
si seniorquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:35 schreef ThadCastle het volgende:
Is er een bronze toernooi dan ofzo?
volle bak gaitan's halenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ruim 400k over...twijfel of het nu handig is om te gaan investeren (of even wachten op het TOTW).
Het klote is een beetje dat alles gisteren al flink is gestegen. Daar heb ik natuurlijk aardig van weten te profiteren, maar dat zorgt er wel voor dat je nu voor IF's "de hoofdprijs" (in vergelijking met gisteren dan) betaalt.quote:
Gaitan zit nog steeds rond de 14K was hij gister ookquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het klote is een beetje dat alles gisteren al flink is gestegen. Daar heb ik natuurlijk aardig van weten te profiteren, maar dat zorgt er wel voor dat je nu voor IF's "de hoofdprijs" (in vergelijking met gisteren dan) betaalt.
Frustrerend om te weten dat je veel meer betaald dan een dag eerder, maar als alles blijft stijgen dan boeit dat niet. Ik zou zelf gaan voor silver IF UP kandidaten nu eigenlijk. Die zijn tussen pricefixes door goedkoop op te pikken nog volgens mij.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het klote is een beetje dat alles gisteren al flink is gestegen. Daar heb ik natuurlijk aardig van weten te profiteren, maar dat zorgt er wel voor dat je nu voor IF's "de hoofdprijs" (in vergelijking met gisteren dan) betaalt.
Klopt, het is pure winst die ik gisteravond en vanochtend heb gemaaktquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Gaitan zit nog steeds rond de 14K was hij gister ookmaarja eerder had je die 400K blijkbaar niet over, anders ben je een mooie flapdrol.
dat zijn aardig wat bronze spelertjes POTSquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt, het is pure winst die ik gisteravond en vanochtend heb gemaakt
En McGeady's, en prijsstijgingen van IF's die ik ineens onverwacht verkochtquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat zijn aardig wat bronze spelertjes POTS
ahh je hebt je DSL deals niet omhoog gegooidquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En McGeady's, en prijsstijgingen van IF's die ik ineens onverwacht verkocht
Sommige natuurlijk wel, maar met andere was ik te laat. Wie verwacht nu dat IF Santi in een avondje 40k stijgt, terwijl er misschien wel een SIF op komst is?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ahh je hebt je DSL deals niet omhoog gegooidwel jammer, had je nog wat meer op kunnen pakken.
ik had het idd niet zo bizar verwacht. ik had een hard hoofd in ernst zijn 300K maar mijn clichy's staan er gewoon voor op inmiddelsquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sommige natuurlijk wel, maar met andere was ik te laat. Wie verwacht nu dat IF Santi in een avondje 40k stijgt, terwijl er misschien wel een SIF op komst is?
het is even werk maar levert wel wat op. ben inmiddels al bij de 63 rare's aangekomen... nog een lange weg te gaan.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:53 schreef ThadCastle het volgende:
Boh dat pack only account van me is nu wel nice. Teveel bronze heb ik daar
Random duitser: Daghfous. Toch mooi 3-4kquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik had het idd niet zo bizar verwacht. ik had een hard hoofd in ernst zijn 300K maar mijn clichy's staan er gewoon voor op inmiddels
[..]
het is even werk maar levert wel wat op. ben inmiddels al bij de 63 rare's aangekomen... nog een lange weg te gaan.
Die heb ik ook nog, maar leverde vanochtend nog niks op. Thanks Thadquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Random duitser: Daghfous. Toch mooi 3-4k
kijk even of je een non-rare spurs rasta hebtquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Random duitser: Daghfous. Toch mooi 3-4k
Waag het me te undercutten he!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog, maar leverde vanochtend nog niks op. Thanks Thad
Wow je zit boven mijn prijs. Baasquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hem al verkocht had
Ik heb niet gechecked op de markt. Alleen op Futbin. Heb jij even gelukquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wow je zit boven mijn prijs. Baas
je bent gewoon slechtquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:29 schreef Doublepain het volgende:
Grappig heb de beste passers in het spel maar als ik tegen een silver team speel passen ze heel langzaam en bijna alles wordt te makkelijk onderschept..
Nee hoor gene handicap.. Ea___!
Echt blij dat jij weer terug bentquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:29 schreef Doublepain het volgende:
Grappig heb de beste passers in het spel maar als ik tegen een silver team speel passen ze heel langzaam en bijna alles wordt te makkelijk onderschept..
Nee hoor gene handicap.. Ea___!
Ik speel al sinds 09 UT.. Het is nog steeds zo kk lelijk dat handicap.. Het kan niet zo zijn dat een silver Ibra te makkelijk kan onderscheppen terwijl een kompany moeite heeft..quote:
Ik geloof ook in handicup. Je kan beter tegen TOTY Ronaldo spelen dan tegen een gold non rarequote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik speel al sinds 09 UT.. Het is nog steeds zo kk lelijk dat handicap.. Het kan niet zo zijn dat een silver Ibra te makkelijk kan onderscheppen terwijl een kompany moeite heeft..
Nee hoor geen handicap
Je doet nu net alsof iemand als palacio een held zou kunnen zijn in dit spelquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:36 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Ik geloof ook in handicup. Je kan beter tegen TOTY Ronaldo spelen dan tegen een gold non rare
Er was hier ooit een iemand die handicap afdeed als een fabeltje. Niet geheel toevallig speelde hij zelf alleen met bronzes, en dan won hij vaak van goldteams. Maar dat lag dus echt niet aan de handicap, dat was puur zijn eigen verdienste.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:36 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Ik geloof ook in handicup. Je kan beter tegen TOTY Ronaldo spelen dan tegen een gold non rare
DIe gozert won toen toch ook nog een potje van een Fokker?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Er was hier ooit een iemand die handicap afdeed als een fabeltje. Niet geheel toevallig speelde hij zelf alleen met bronzes, en dan won hij vaak van goldteams. Maar dat lag dus echt niet aan de handicap, dat was puur zijn eigen verdienste.
Wat een clown was dat![]()
Speelde live op stream tegen Lindje ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
DIe gozert won toen toch ook nog een potje van een Fokker?
Get a lifequote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:42 schreef DutchSL het volgende:
Ik won gisteren met 7-0 van iemand met een half brons en half goud team, ik heb de handicap verslagen, wat ben ik goed
Palacio is wel heel goedquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof iemand als palacio een held zou kunnen zijn in dit spel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |