SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel raar dat jij er zo op reageert terwijl jij ook elke poep en scheet uit je packs met ons deeltquote:
heb jij mij packs zien delen afgelopen weken? de 100K packs idd net als de rest.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wel raar dat jij er zo op reageert terwijl jij ook elke poep en scheet uit je packs met ons deelt
Ja ook 35k packsquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb jij mij packs zien delen afgelopen weken? de 100K packs idd net als de rest.
lijkt me stug aangezien ik bijna niets gepulled heb wat het melden waard wasquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
lijkt me stug aangezien ik bijna niets gepulled heb wat het melden waard was![]()
maar sorry Timmy ik zal niet meer reageren op posts van mensen die hier nooit komen en melden dat ze een nieuw team hebben zonder dit team te posten. echt niet echt echt echt sorry man.
gr grquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:51 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
gr gr.
of mag dit niet DS2?
geen dank. toch zou ik het fijn vinden als porkybeans toch nog even zijn team laat zien.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
gr gr
en bedankt dat je dat niet meer doet fijn
Koop gewoon een leuke IF voor in je team, zo investeer ik heb je het meest aanquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ruim 400k over...twijfel of het nu handig is om te gaan investeren (of even wachten op het TOTW).
si seniorquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:35 schreef ThadCastle het volgende:
Is er een bronze toernooi dan ofzo?
volle bak gaitan's halenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ruim 400k over...twijfel of het nu handig is om te gaan investeren (of even wachten op het TOTW).
Het klote is een beetje dat alles gisteren al flink is gestegen. Daar heb ik natuurlijk aardig van weten te profiteren, maar dat zorgt er wel voor dat je nu voor IF's "de hoofdprijs" (in vergelijking met gisteren dan) betaalt.quote:
Gaitan zit nog steeds rond de 14K was hij gister ookquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het klote is een beetje dat alles gisteren al flink is gestegen. Daar heb ik natuurlijk aardig van weten te profiteren, maar dat zorgt er wel voor dat je nu voor IF's "de hoofdprijs" (in vergelijking met gisteren dan) betaalt.
Frustrerend om te weten dat je veel meer betaald dan een dag eerder, maar als alles blijft stijgen dan boeit dat niet. Ik zou zelf gaan voor silver IF UP kandidaten nu eigenlijk. Die zijn tussen pricefixes door goedkoop op te pikken nog volgens mij.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het klote is een beetje dat alles gisteren al flink is gestegen. Daar heb ik natuurlijk aardig van weten te profiteren, maar dat zorgt er wel voor dat je nu voor IF's "de hoofdprijs" (in vergelijking met gisteren dan) betaalt.
Klopt, het is pure winst die ik gisteravond en vanochtend heb gemaaktquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Gaitan zit nog steeds rond de 14K was hij gister ookmaarja eerder had je die 400K blijkbaar niet over, anders ben je een mooie flapdrol.
dat zijn aardig wat bronze spelertjes POTSquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt, het is pure winst die ik gisteravond en vanochtend heb gemaakt
En McGeady's, en prijsstijgingen van IF's die ik ineens onverwacht verkochtquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat zijn aardig wat bronze spelertjes POTS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |