abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149511795
The Guest (2014) - IMDb
Film begint leuk, vol verwachting op wat er de rest van de film zou gaan gebeuren. Helaas krijgt de film na de helft een rare wending met een nog slechtere nasmaak.. Zonde! Had zoveel in gezeten.. Snap het cijfer op IMDb dan ook echt niet.

IMDB: 6,7
Mijn cijfer: 4.8 (Puur voor het eerste gedeelte in de film)

A Walk Among the Tombstones (2014) - IMDb
Las o.a in dit topic wat mindere goede beoordelingen maar dit was toch wel een film om van te genieten. Geheimzinnige rare / vage sfeer tijdens deze film was perfect. Liam Neeson speelt weer voortreffelijk. Zeker een film om aan te raden.

IMDb: 6,6
Mijn cijfer: 7,5
Zo niet.. dan toch!
pi_149514095
The wedding ringer,

Leuke comedy, niks mis mee 7.5
I'm not saying it's aliens, But it was aliens
pi_149523135
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 11:57 schreef Mr.West het volgende:

[..]

Hmm ik heb hem vorige week nog gewoon gevonden als torrent download.
Ik heb inmiddels een link gekregen en ik geloof dat het gelukt is :Y
  maandag 9 februari 2015 @ 21:54:34 #179
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_149523888
Whiplash

Wauw.
Lang geleden dat ik zo in een film gezogen ben. De spanning die JK Simmons met zijn karakter meebrengt is heel, heel intens. Onwijs sterk karakter zet hij neer, terechte Oscarnominatie ook.
De film stelt uiteindelijk gewoon twee vragen: hoe ver ga je om je doel te bereiken, en hoe ver mag een ander daarin gaan om te pushen?
Deze film gaat de komende dagen nog wel even in m'n hoofd rondspoken. Fantastisch.

IMDB 8.6
Ik: 9.0
  dinsdag 10 februari 2015 @ 13:55:10 #180
319979 Fok-it
All is well
pi_149537697
Vannacht Eyes Wide Shut gekeken.

Briljante film _O_
Wat een mysterie waar je de hele film in blijft hangen, tof plot en de chemie tussen Cruise en Kidman is perfect :Y
Sowieso mooi schoon om naar te kijken in deze film vooral Nicole Kidman en die dochter van de eigenaar van de kostuumzaak :9 duurde wel half uurtje te lang maar a la.

Imdb: 7.3
Moi: 8
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_149537957
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 13:55 schreef Fok-it het volgende:
Vannacht Eyes Wide Shut gekeken.

Briljante film _O_
Wat een mysterie waar je de hele film in blijft hangen, tof plot en de chemie tussen Cruise en Kidman is perfect :Y
Sowieso mooi schoon om naar te kijken in deze film vooral Nicole Kidman en die dochter van de eigenaar van de kostuumzaak :9 duurde wel half uurtje te lang maar a la.

Imdb: 7.3
Moi: 8
Die scene in dat landhuis met die cult. _O_
pi_149553489
Zero charisma,

Een verhaal over een nerd die concurentie krijgt van een nieuw lid in zijn nerd groep En andere dingen die niet naar wens gaan.
Een heel simpel verhaal, Maar toch best een vermakelijk filmpje. 7.0
  Redactie Games dinsdag 10 februari 2015 @ 22:29:26 #183
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_149555514
Jupiter Ascending

Special effects waren oké, alleen redelijk oppervlakkig verhaal en ontzettend veel cheesy-lines en clichés maken deze film echt lachwekkend, verder mochten ze de overdramatized Twilight-effect ook wel achterwege laten..

Had gewoon meer in gezeten. More like Jupiter Descending.. :{

Verder wil ik er niet al te veel tekst meer aan spenderen.

6/10

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  dinsdag 10 februari 2015 @ 22:37:31 #184
319979 Fok-it
All is well
pi_149555990
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 22:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
Jupiter Ascending

Special effects waren oké, alleen redelijk oppervlakkig verhaal en ontzettend veel cheesy-lines en clichés maken deze film echt lachwekkend, verder mochten ze de overdramatized Twilight-effect ook wel achterwege laten..

Had gewoon meer in gezeten. More like Jupiter Descending.. :{

Verder wil ik er niet al te veel tekst meer aan spenderen.

6/10

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je geeft hem nog een hoog cijfer.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_149556099
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 22:37 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Je geeft hem nog een hoog cijfer.
Zo slecht was ie ook niet. Als je door alle kaas heenkijkt is het nog best te doen allemaal. Zat alleen zoveel meer in.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_149558359
quote:
14s.gif Op maandag 9 februari 2015 21:54 schreef Jovatov het volgende:
Whiplash

Wauw.
Lang geleden dat ik zo in een film gezogen ben. De spanning die JK Simmons met zijn karakter meebrengt is heel, heel intens. Onwijs sterk karakter zet hij neer, terechte Oscarnominatie ook.
De film stelt uiteindelijk gewoon twee vragen: hoe ver ga je om je doel te bereiken, en hoe ver mag een ander daarin gaan om te pushen?
Deze film gaat de komende dagen nog wel even in m'n hoofd rondspoken. Fantastisch.

IMDB 8.6
Sluit ik me volledig bij aan. Wat een film zeg! Kon ook erg lachen om Simmons (zijn uitspattingen). Deze film geeft me ook zelf inspiratie om keihard te werken als je iets wil.
SPOILER
Moeten zij weten
pi_149558606
Birdman (2014) - IMDb

Zal de verhaallijn niet verwoorden, is al vaak genoeg gedaan hier.
Sterke film, super acteerwerk met een mooi einde, het geeft even stof tot nadenken. Kon het zelf toch niet laten om de link te leggen met 'Black Swan'.

IMDB: 8.2/10
Ik: 8.4/10
  dinsdag 10 februari 2015 @ 23:37:07 #188
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_149558648
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 23:29 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

Sluit ik me volledig bij aan. Wat een film zeg! Kon ook erg lachen om Simmons (zijn uitspattingen). Deze film geeft me ook zelf inspiratie om keihard te werken als je iets wil.
SPOILER
Klopt, heb ook zeker gelachen. Hij deed me ook erg denken aan de drillsergeant uit Full Metal Jacket. Qua beledigingen komt hij toch wel aardig in de buurt.
pi_149559912
The inbetweeners 2,

De tweede film in De reeks. Afgeleid van De gelijknamige britse tv serie.
Ik blijf het leuk vinden die puberale grappen. Deze film in Australie had ietsjes meer diepte dan De vorige, wat welkom was.
Maar hoofdzakelijk gewoon De inbetweeners zoals we ze kennen:) 7.0
pi_149560181
The Theory of Everything

Ik had wat moeite met het begin, maar ik moest janken aan het einde. Sterke film, goed opgebouwd en subtiel. Daar houd ik wel van. Klein minpuntje vond ik dat het spreken via de computer wel heel gemakkelijk ging, terwijl hij op conferenties meestal maar één vraag ter plekke beantwoordt omdat dat zo langzaam gaat.
Your opinion of me is none of my business.
pi_149568882
Kingsman: The Secret Service (2014) - IMDb

Na de dood van een van de Kingsmen, ziet Galahad (Colin Firth) in de intelligente straatjongen Eggsy een potentiele vervanger. Terwijl de voorgedragen kandidaten strijden om de nieuwe Kingsman te worden, ligt er een dreiging op de loer die het welzijn van de hele mensheid in gevaar brengt.

James Bond met een knipoog. :7 De verwachtingen waargemaakt wat mij betreft. 2 uur genieten met epische knokpartijen, toffe gadgets, een alleraardigste underdog en een unieke, vermakelijke schurk. Eigenlijk alles wat je wenst in een goede spyflick.

8,5/10
  Redactie Games woensdag 11 februari 2015 @ 17:59:36 #192
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_149576745
Deze is nog niet uit in NL toch?
pi_149576879
quote:
3s.gif Op woensdag 11 februari 2015 17:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
Deze is nog niet uit in NL toch?
Sneak preview.
  Redactie Games woensdag 11 februari 2015 @ 18:05:31 #194
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_149576906
Sneaky Cheeky Bastard!
pi_149583634
quote:
14s.gif Op maandag 9 februari 2015 21:54 schreef Jovatov het volgende:
Whiplash

Wauw.

IMDB 8.6
Eens, intense film, had zowaar klamme handjes aan het einde.

Sluit me tevens aan bij de 9.
pi_149589475
Ik wacht op een ongezouten FOK! recensie van Fifty Shades. Als de film op IMDB al een 3,5 haalt...
pi_149589622
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 00:04 schreef MidnightB00m het volgende:
Ik wacht op een ongezouten FOK! recensie van Fifty Shades. Als de film op IMDB al een 3,5 haalt...
Die stemverdeling valt sowieso niet serieus te nemen. :')
50 tinten grijs (2015) - User ratings
pi_149589637
Taken 3 gezien, prima actie film. Zeker als je Liam kan waarderen als acteur en famke natuurlijk *;
I'm not the man you think I am!
pi_149589854
The Signal (2014)

Tja, wat moet ik er over zeggen.
Dit denk :? :? :? Wazig van begin tot eind 8)7

Nee niet voor mij deze film, je kijkt er anderhalf uur naar (langdradig en vaag verhaal de hele tijd) en zit dan nog met vragen. In de laatste 20 seconden wordt het dan duidelijk een soort van (goh die kwam ook al niet meer als een verrassing... :') )
Tja je moet er maar tijd voor over hebben ik vond het zonde van m'n tijd.

Er zijn vast mensen die dit dan weer geweldig vinden, maar ik niet.

4

[ Bericht 3% gewijzigd door Karina op 14-02-2015 16:13:36 ]
Do what you love, love what you do!
pi_149590064
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 00:10 schreef Cikx het volgende:

[..]

Die stemverdeling valt sowieso niet serieus te nemen. :')
50 tinten grijs (2015) - User ratings
Haha ik krijg medelijden met elke man die wordt meegesleept door zijn vriendin :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')