quote:ik denk dat ik wel ok zit
Op maandag 4 november 2002 18:28 schreef Kipman het volgende:[..]
Weet je zeker dat je geen wimp of poser bent? Want als je dat wel bent, dan kom je niet in de Hall en heb je je kaartje voor niks gekocht.
quote:Damn, gemist.
Op maandag 4 november 2002 22:46 schreef FLIPNEUS het volgende:
De zanger van Skid Row was net bij Nevermind The Buzzcocks.Bij het onderdeel waar ze de songtekst af moeten maken wist hij zijn eigen nummer nog geeneens.
Nou ja, het is inmiddels al 7 jaar geleden dat hij het gezongen heeft natuurlijk.
Dan nu maar even een smerige, nihilistische Black Metal plaat ter compensatie!
quote:Ah, makkie.
Op maandag 4 november 2002 23:13 schreef Summoner het volgende:
Argh, de afgelopen paar uren met m'n gedachten in de tijd van de Reformatie van het Christendom gezeten...
quote:Ja hallo meneer de koekepeer
Op maandag 4 november 2002 23:15 schreef Pietjuh het volgende:
Heil metalen broeders van het onderzeese rijk der satanische zwarte metaal machten !
quote:Niks onderzees, mijn divisie opereert vanaf een geheim ruimtestation in baan om deze schurftplaneet.
Op maandag 4 november 2002 23:15 schreef Pietjuh het volgende:
Heil metalen broeders van het onderzeese rijk der satanische zwarte metaal machten !
quote:Op zich wel, maar dat valt nog tegen als je twee hoofdstukken palmer moet leren voor morgen.
Op maandag 4 november 2002 23:16 schreef Witchfynder het volgende:
Ah, makkie.![]()
quote:Mijn regime uit zich in de donkerste diepten van de onderwereld waar zelfs Seth zijn groten vrezen voor heeft !
Op maandag 4 november 2002 23:17 schreef Summoner het volgende:[..]
Niks onderzees, mijn divisie opereert vanaf een geheim ruimtestation in baan om deze schurftplaneet.
quote:Dat is mooi, we hebben krijgers nodig op alle vitale positie's.
Op maandag 4 november 2002 23:21 schreef Pietjuh het volgende:
Mijn regime uit zich in de donkerste diepten van de onderwereld waar zelfs Seth zijn groten vrezen voor heeft !
quote:Welzeker Wodan,
Op maandag 4 november 2002 23:29 schreef Wodan het volgende:
Weet iemand hoeveel die kaarten voor Saxon gaan kosten?
Entree ¤ 20,00, v.v.k. ¤ 20,00 + ¤ 3,20 service vanaf 12 oktober.
quote:Ok, bedankt meneer D. Reality.
Op maandag 4 november 2002 23:48 schreef Diverse_Reality het volgende:[..]
Welzeker Wodan,
quote:Pfft, alsof het niks is, Heavy Kapitalism Tour 2003 zeker?
Op maandag 4 november 2002 23:48 schreef Diverse_Reality het volgende:
quote:Tja, een Eagle als mascotte, Amerikaanse uitbuiterij ten top, helaas zijn het Britten.
Op maandag 4 november 2002 23:56 schreef Fitnessboy het volgende:[..]
Pfft, alsof het niks is, Heavy Kapitalism Tour 2003 zeker?
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 00:00 schreef Wodan het volgende:
Tja, een Eagle als mascotte, Amerikaanse uitbuiterij ten top, helaas zijn het Britten.
Ga nooit naar een Saxon concert.
quote:Ze zouden je er toch niet toelaten.
Op dinsdag 5 november 2002 00:06 schreef Fitnessboy het volgende:[..]
*mental note*Ga nooit naar een Saxon concert.
quote:Ook een kloon ervaart de wereld vanuit zichzelf.
Op dinsdag 5 november 2002 00:07 schreef Tokus het volgende:
kloon-avond?
quote:Qapla' batlh je
Op maandag 4 november 2002 23:27 schreef Summoner het volgende:[..]
Dat is mooi, we hebben krijgers nodig op alle vitale positie's.
quote:Nee.
Op dinsdag 5 november 2002 00:37 schreef Seborik het volgende:
Is er van AC/DC een dvd met daarop alle videoclips?
quote:Jij gaat de volgende keer ook weer aan de lijn.
Op dinsdag 5 november 2002 00:07 schreef Wodan het volgende:[..]
Ze zouden je er toch niet toelaten.
quote:Nee, ik wacht tot ik mijn loon heb, want als ik nu ga pinnen staat er niet genoeg geld op voor mijn verzekering. Ik moet tenslotte twee kaartjes kopen.
Op dinsdag 5 november 2002 11:18 schreef FLIPNEUS het volgende:
Witchfynder, heb jij je kaartje voor Flogging Molly al?
quote:hmm zal ie vandaag ook hier in de brievenbus moeten vallen..
Op dinsdag 5 november 2002 11:39 schreef Tokus het volgende:
nou de nieuwe Large is er ook weer. zo te zien iets meer shirts dan wel 's het geval geweest is...
quote:Is dat een live-dvd ofzo? Ik had er nog niet van gehoord.
Op dinsdag 5 november 2002 13:14 schreef Witchfynder het volgende:
Hopelijk krijg ik hem ook snel dan. Zal wel moeten, want ik woon in dezelfde gemeente, maar ja, Large is nooit logisch geweest.
Ik zag wel dat de W.A.S.P. DVD daar 6 euro goedkoper is dan bij Sounds. Nu ik eindelijk een speler heb zal ik die volgende maand snel eens kopen.
quote:Yep gave DVD, Ozzy gaat lekker uit z'n dak en die emmer water in het publiek is natuurlijk erg grappig, die nummers klinken echt goed zo lekker ruig.
Op dinsdag 5 november 2002 18:12 schreef dantes_inferno86 het volgende:
dante heeft dvd "last supper"van black sabbath gekocht en vindt het best wel heerschen
Het publiek is best wel grappig als ze met hun overdreven Engelse accent Maiden Maiden roepen .
quote:Een echte spacemetal freak spreekt
Op maandag 4 november 2002 23:17 schreef Summoner het volgende:[..]
Niks onderzees, mijn divisie opereert vanaf een geheim ruimtestation in baan om deze schurftplaneet.
quote:Ze hadden wel toffe acties in de nu 1 na nieuwste cata. Bijna alle RHCP cd's voor 7.5 per stuk, zelfde voor zowat alle Savatage cd's (wat is er toch met Savatage, had de cd perser soms een nulletje teveel gelezen bij "oplagen"?
Volgens mij heb ik al een jaar lang niks besteld uit de Large, nou ja, mis er ws. weinig aan.
Hopelijk weer zulke toffe acties door SPV in de nieuwe Large
quote:Valt wel mee hoor, ben meer medieval metal freak.
Op dinsdag 5 november 2002 22:34 schreef Yokozuna het volgende:
Een echte spacemetal freak spreekt
Wat betreft de nieuwe large: ik ga zeker even die Grave Digger Box bestellen.
quote:Ah, dan is het idd niet zo relevant voor jou. Maar ik bezit nog geen enkele GD cd dus dit is een aanbieding waar ik niet omheen kan.
Op dinsdag 5 november 2002 22:56 schreef Tokus het volgende:
die Grave Digger box is opzich misschien wel leuk ja, behalve dat ik uit die Middle Ages box al een cd heb.
En zo goed vind ik de ouwe Grave Digger niet eigenlijk. Het nieuwere werk is beter.
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 19:30 schreef FLIPNEUS het volgende:
Witchfynder; nu je toch een DVD-speler hebt, wil je deze film dan voor je verjaardag?
Oh, en ParanoidEv heeft ook gelijk. Joh, er zijn zooooooveel dingen waarmee ik blij te maken ben.
[Dit bericht is gewijzigd door Witchfynder op 06-11-2002 19:07]
quote:ja, das punk, niet naar iedereen het op dezelfde dag sturen
Op woensdag 6 november 2002 18:28 schreef Diverse_Reality het volgende:
Oh, ik kreeg de Large vandaag pas binnen.
ik ben helemaal gek van children of bodom nzow, maar kent iemand bands die qua muziekstijl een beetje op CoB lijken, aangezien ze maar 3 cd's hebben (nieuwe zit er aan te komen)
quote:ze hebben ook nog een live cd: Tokyo Warhearts - Live In Japan 1999
Op woensdag 6 november 2002 18:48 schreef Solomon het volgende:
woei, ik heb een vraagjeik ben helemaal gek van children of bodom nzow, maar kent iemand bands die qua muziekstijl een beetje op CoB lijken, aangezien ze maar 3 cd's hebben (nieuwe zit er aan te komen)
quote:owjha, je hebt gelijk, helaas staatie niet in de large
Op woensdag 6 november 2002 18:54 schreef metallicattim het volgende:[..]
ze hebben ook nog een live cd: Tokyo Warhearts - Live In Japan 1999
maybe dat je daar al eff mee verder kan voordat je een nieuw band hebt gevonden
[edit]
weet iemand toevallig nog metalbands die niet op me site staan (klik op huisje rechtsboven)????
quote:Wow, wat een intro! Je verwacht zo dat Conan uit je boxen springt, even kijken voor samples.
Op woensdag 6 november 2002 19:04 schreef Mr. Orange het volgende:
Wizard: http://www.legion-of-doom.de (powermetal band)
quote:LOL
Op woensdag 6 november 2002 19:06 schreef Seborik het volgende:[..]
Wow, wat een intro! Je verwacht zo dat Conan uit je boxen springt, even kijken voor samples.
quote:Children of Bodom komt eraan ja, is al af. Maar de platenmaatschappij deed moeilijk. Ik wacht wel af, het laatste album Follow the Reaper is geweldig, ook de solo's zijn erg goed. Superstrak gespeeld, melodieus (niet van die thrashmetal prutssolo's), heb echt het idee dat goed is nagedacht over elke nootwisseling.
woei, ik heb een vraagjeik ben helemaal gek van children of bodom nzow, maar kent iemand bands die qua muziekstijl een beetje op CoB lijken, aangezien ze maar 3 cd's hebben (nieuwe zit er aan te komen)
Hun nieuwe single is al een tijdje uit in Sweden, erg goed. COB gebruikt nu ook meer samenzang heb ik het idee, ik ben de naam van de single met 2 tracks vergeten
Iig de moeite waard als je hem nog niet hebt gehoord.
quote:Niet echt dicht in de buurt van COB stijl. Als je COB vet vind moet je eens zoeken naar "Kalmah" en "Norther". Nieuwe COB single heet trouwens "you're better off dead" en "somebody put something in my drink" staat er ook op.
Wizard: http://www.legion-of-doom.de (powermetal band)
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 06-11-2002 19:15]
quote:Hey Witchy, heb je die Metalium-figuur gezien in de Large? Die is cool!
Op woensdag 6 november 2002 19:08 schreef Witchfynder het volgende:[..]
LOL
quote:Eerst zeg je dat Dark Moor Japans is en dan Prut solo's?? dat kan echt niet
Op woensdag 6 november 2002 19:11 schreef Yokozuna het volgende:niet van die thrashmetal prutssolo's
quote:Inderdaad, dat kan niet, thrash is gewoon helemaal prut en niet alleen de solo's.
Op woensdag 6 november 2002 19:16 schreef Mr. Orange het volgende:[..]
Eerst zeg je dat Dark Moor Japans is en dan Prut solo's?? dat kan echt niet
(Op een paar nummers en bands na. )
quote:Dat je Slayer prut vind kan ik begrijpen Seborik
Op woensdag 6 november 2002 19:17 schreef Seborik het volgende:Op een paar nummers en bands na.
![]()
quote:Niet alleen Slayer, Metallica ook op een paar cd's na en Anthrax en en en...
Op woensdag 6 november 2002 19:18 schreef Mr. Orange het volgende:[..]
Dat je Slayer prut vind kan ik begrijpen Seborik
quote:Ik vind niet alle thrashmetal bands prut, Annhilator bv. niet. Slayer vind ik wat solo's betreft ook gewoon prutserig gepruts
Op woensdag 6 november 2002 19:17 schreef Seborik het volgende:[..]
Inderdaad, dat kan niet, thrash is gewoon helemaal prut en niet alleen de solo's.
![]()
(Op een paar nummers en bands na.
)
Maaruh, Dark Moor komt toch uit Japan? Of was het nou China ofzo
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 06-11-2002 19:22]
quote:Metallica is niet echt thrash.
Op woensdag 6 november 2002 19:20 schreef Seborik het volgende:[..]
Niet alleen Slayer, Metallica ook op een paar cd's na en Anthrax en en en...
quote:Ok, dan ga ik die bestellen.
Op woensdag 6 november 2002 17:29 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Die film zocht ik al!!! Ze hebben Cathedral erop gezet!![]()
Oh, en ParanoidEv heeft ook gelijk. Joh, er zijn zooooooveel dingen waarmee ik blij te maken ben.
quote:Hoe wil je Master of Puppets dan noemen?
Op woensdag 6 november 2002 19:22 schreef Mr. Orange het volgende:[..]
Metallica is niet echt thrash.
quote:thrash metal met een grote H
Op woensdag 6 november 2002 19:22 schreef Seborik het volgende:[..]
Hoe wil je Master of Puppets dan noemen?
Valt me op dat weinig mensen Annhilator vet vinden ofzo, ik heb Carnival Diablos aan VEEL mensen uitgeleend, en ze vonden het allemaal vet kicken. Toegankelijke thrashmetal met een lange houdbaarheid.
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 06-11-2002 19:24]
quote:Weet ik veel, ik luister niet naar Metallica
Op woensdag 6 november 2002 19:22 schreef Seborik het volgende:[..]
Hoe wil je Master of Puppets dan noemen?
quote:thx, ik moet zeggen dat ik de nieuwe single niet zo fantastisch vind, misschien as ik hem wat vaker heb geluisterd....
Op woensdag 6 november 2002 19:11 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Children of Bodom komt eraan ja, is al af. Maar de platenmaatschappij deed moeilijk. Ik wacht wel af, het laatste album Follow the Reaper is geweldig, ook de solo's zijn erg goed. Superstrak gespeeld, melodieus (niet van die thrashmetal prutssolo's), heb echt het idee dat goed is nagedacht over elke nootwisseling.
Hun nieuwe single is al een tijdje uit in Sweden, erg goed. COB gebruikt nu ook meer samenzang heb ik het idee, ik ben de naam van de single met 2 tracks vergeten
![]()
Iig de moeite waard als je hem nog niet hebt gehoord.
[..]Niet echt dicht in de buurt van COB stijl. Als je COB vet vind moet je eens zoeken naar "Kalmah" en "Norther". Nieuwe COB single heet trouwens "you're better off dead" en "somebody put something in my drink" staat er ook op.
maar nu we het toch over CoB hebben, hun covers zijn ook briljant bijv. Aces High en The Trooper van Iron Maiden (fantastisch om Alexia "Aces High" te horen zingen
)
en Shot In The Dark van Ozzy klinkt ook errug goed
quote:Dat is eigenlijk wel een goed idee, alleen is MoP een leuk album en Black Album is ook wel een beetje okay.
Op woensdag 6 november 2002 19:24 schreef Mr. Orange het volgende:[..]
Weet ik veel, ik luister niet naar Metallica
quote:Ik vind het begin van de nieuwe single ook niet zo goed, het refrein van You're better off is wel geweldig hoor
Op woensdag 6 november 2002 19:24 schreef Solomon het volgende:[..]
thx, ik moet zeggen dat ik de nieuwe single niet zo fantastisch vind, misschien as ik hem wat vaker heb geluisterd....
maar nu we het toch over CoB hebben, hun covers zijn ook briljant
bijv. Aces High en The Trooper van Iron Maiden (fantastisch om Alexia "Aces High" te horen zingen
)
en Shot In The Dark van Ozzy klinkt ook errug goed
Ik heb trouwens erg veel respect voor COB, live spelen ze zo goed. Die solo's ook bijna altijd foutloos en voor meer dan 90% hetzelfde als op studioalbums.
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 06-11-2002 19:28]
quote:Ik vo(/i)nd het ook een beter idee om naar Megadeth te luisteren
Op woensdag 6 november 2002 19:25 schreef Seborik het volgende:[..]
Dat is eigenlijk wel een goed idee, alleen is MoP een leuk album en Black Album is ook wel een beetje okay.
quote:maar ze hebben stukke betere nummers gemaakt (Warheart, Red Light In My Eyes, Follow The Reaper, Every Time I DIe)
Op woensdag 6 november 2002 19:26 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Ik vind het begin van de nieuwe single ook niet zo goed, het refrein van You're better off is wel geweldig hoor
DAt stuk met die samenzang, prachtig!!
quote:Oh nee, niet weer de Dave Mustaine en Megadeth parade.
Op woensdag 6 november 2002 19:27 schreef Mr. Orange het volgende:[..]
Ik vo(/i)nd het ook een beter idee om naar Megadeth te luisteren
quote:Tuurlijk, COB heeft inmiddeld eens aardig lijstje met klassiekers
Op woensdag 6 november 2002 19:28 schreef Solomon het volgende:[..]
maar ze hebben stukke betere nummers gemaakt (Warheart, Red Light In My Eyes, Follow The Reaper, Every Time I DIe)
Het mooie van COB vind ik dat ik tijdens de eerste keer dat ik ze hoorde ik al dacht van "wow welke vette band is dit?". En nu vind ik ze nog steeds goed. Meestal zijn snel goeie nummers snel saai
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 06-11-2002 19:31]
quote:zozo, heb je 'm al gehoord dan? Ik dacht dat ze nog maar net klaar zijn met de opnames.
Op woensdag 6 november 2002 19:29 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Tuurlijk, COB heeft inmiddeld eens aardig lijstje met klassiekers
Op de nieuwe album staan ook erg veel goede.
quote:Dan de John Cyriis en Agent Steel parade
Op woensdag 6 november 2002 19:28 schreef Seborik het volgende:[..]
Oh nee, niet weer de Dave Mustaine en Megadeth parade.
quote:Oh ja, die vent die ze even in z'n noten trappen midden in het refrein.
Op woensdag 6 november 2002 19:31 schreef Mr. Orange het volgende:[..]
Dan John Cyriis en Agent Steel parade
Masters of metal... *kick* agents of steel.
quote:Oh... ja ik bedoelde Follow the Reaper (wat is er met mijn nederlands "de album"???)
Op woensdag 6 november 2002 19:30 schreef Tokus het volgende:[..]
zozo, heb je 'm al gehoord dan? Ik dacht dat ze nog maar net klaar zijn met de opnames.
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 06-11-2002 19:33]
quote:heb je ze ooit live gezien?
Op woensdag 6 november 2002 19:29 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Tuurlijk, COB heeft inmiddeld eens aardig lijstje met klassiekers
Op de nieuwe album staan ook erg veel goede.
Het mooie van COB vind ik dat ik tijdens de eerste keer dat ik ze hoorde ik al dacht van "wow welke vette band is dit?". En nu vind ik ze nog steeds goed. Meestal zijn snel goeie nummers snel saai
quote:
Op woensdag 6 november 2002 19:32 schreef Solomon het volgende:[..]
heb je ze ooit live gezien?
ik dus wel op Dynamo 2002, echt een gitaarwerk dat niemand ze na kan doen, ik stond echt versteld
quote:Ja, ik zal er in dit topic voortaan op letten dat ik mijn posts geen 5x edit....
Ik heb trouwens erg veel respect voor COB, live spelen ze zo goed. Die solo's ook bijna altijd foutloos en voor meer dan 90% hetzelfde als op studioalbums.
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 06-11-2002 19:35]
quote:
Op woensdag 6 november 2002 19:32 schreef Seborik het volgende:[..]
Oh ja, die vent die ze even in z'n noten trappen midden in het refrein.
Masters of metal... *kick* agents of steel.
quote:Hoe kun je hem nou in zijn ballen trappen, die kerel heeft minders 10kilo metaal wat ervoor zit man!
Op woensdag 6 november 2002 19:35 schreef Mr. Orange het volgende:[..]
Halford wordt ook heel vaak in zijn ballen gekickt dus dat maakt niet zoveel uit
quote:Vast wel, maar die solo's zitten gewoon vaak erg goed in elkaar en worden strak gespeeld. Veel belangrijker dan snel gepiel
echt een gitaarwerk dat niemand ze na kan doen
quote:
Halford wordt ook heel vaak aan zijn ballen gelikt dus dat maakt niet zoveel uit
quote:In reviews uit jaren '80 werd de stem van John Cyriis beter beschreven dan Bruce Dickinson.
Op woensdag 6 november 2002 19:52 schreef Seborik het volgende:
Zeg, zitten jullie de Leathergod eens niet zo belachelijk te maken.
quote:Hoe dan?
Op woensdag 6 november 2002 19:56 schreef Mr. Orange het volgende:[..]
In reviews uit jaren '80 werd de stem van John Cyriis beter beschreven dan Bruce Dickinson.
quote:Dronken reviewers zijn van alle tijden.
In reviews uit jaren '80 werd de stem van John Cyriis beter beschreven dan Bruce Dickinson.
quote:Echt supervet live
Op woensdag 6 november 2002 19:32 schreef Solomon het volgende:[..]
heb je ze ooit live gezien?
ik dus wel op Dynamo 2002, echt een gitaarwerk dat niemand ze na kan doen, ik stond echt versteld
Maar er zijn maar zat mensen die dat niveau van gitaarspelen ook kunnen evenaren hoor
[sub]En yoko, nu niet gaan zeggen dat je ze live gezien hebt want dat is niet zo [/sub]
quote:De bands die Yoko al noemde, met name Kalmah heeft veel gemeen met CoB.
ik ben helemaal gek van children of bodom nzow, maar kent iemand bands die qua muziekstijl een beetje op CoB lijken, aangezien ze maar 3 cd's hebben (nieuwe zit er aan te komen)
Enkele andere melodic death bands:
Amon Amarth (wellicht iets te stevig voor je)
Arch Enemy
At the Gates
Dark Tranquility
Eternal Tears of Sorrow
Eucharist
Gates of Ishtar
In Flames
Night in Gales
Skyfire
Soilwork
Ik zou zeggen, probeer hier es wat van. De meesten wijken vrij veel van CoB af, maar ze hebben de basis tenminste gemeen.
quote:Ja, die heb ik gezien. Ik vind wel meer van die dingen cool, maar ik heb er nu geen geld voor over. Of plaats trouwens.
Op woensdag 6 november 2002 19:13 schreef Seborik het volgende:[..]
Hey Witchy, heb je die Metalium-figuur gezien in de Large? Die is cool!
Wat wel gelijk mijn aandacht trok was de DVD van Running Wild.
[Dit bericht is gewijzigd door Witchfynder op 07-11-2002 09:17]
quote:Gaven ze een betere beschrijving van zijn stem of vonden ze zijn stem beter dan van Bruce?
quote:Nou, in een jaren '80 frame of mind kan ik het me goed voorstellen dat ze dat zeiden hoor. John Cyriis heeft veel meer bereik dan Bruce toen bijv.
Op woensdag 6 november 2002 19:59 schreef Seborik het volgende:[..]
Dronken reviewers zijn van alle tijden.
quote:Oh, kun je hem daar al bestellen, volgens de homepage van RW komen er twee verschillende versies van.
Op donderdag 7 november 2002 09:15 schreef Witchfynder het volgende:
Wat wel gelijk mijn aandacht trok was de DVD van Running Wild.
quote:Ik kan me niet herinneren dat John Cyriis op zo'n grote tour als bijvoorbeeld de World Slavery Tour stond.
Op donderdag 7 november 2002 09:19 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Nou, in een jaren '80 frame of mind kan ik het me goed voorstellen dat ze dat zeiden hoor. John Cyriis heeft veel meer bereik dan Bruce toen bijv.
dus, wat heeft die John van jullie veel meer bereikt dan Bruce?
quote:En toch klinkt John veel zuiverder.
Halford wordt ook heel vaak in zijn ballen gekickt dus dat maakt niet zoveel uit
quote:Bereik qua stem, mallerd.
Op donderdag 7 november 2002 10:59 schreef Tokus het volgende:[..]
Ik kan me niet herinneren dat John Cyriis op zo'n grote tour als bijvoorbeeld de World Slavery Tour stond.
Of een album als Number of the Beast opgenomen heeft, wat een mijlpaal in metal is. En ja, dat vonden ze in de jaren 80 ook al.dus, wat heeft die John van jullie veel meer bereikt dan Bruce?
quote:Yep en de biografie van Lemmy staat er btw ook al in. Als het die is die jullie bedoelden dan. Ook staat er een DVD in van Grave Digger, maar dat is live op Wacken en eerlijk gezegd vind ik live optredens op DVD in de buitenlucht niet zo. Vond ik bijv. ook jammer aan AC/DC Live. Is de Stiff Upper Lip DVD trouwens wel binnen opgenomen?
Op donderdag 7 november 2002 09:39 schreef Seborik het volgende:[..]
Oh, kun je hem daar al bestellen, volgens de homepage van RW komen er twee verschillende versies van.
Maar zoals ik al zei ga ik eeeerst de DVD van W.A.S.P. kopen.
"The show that dissapointed a 100.000 - because they couldn't be there!" Geweldig
quote:LOL
Op donderdag 7 november 2002 18:26 schreef Kipman het volgende:
Ik bestel de nieuwe cd van Luca Turilli bij bol.com, staat er zo 'Liefhebbers van deze cd bestelden ook oa Kane - So Glad You Made It'
quote:nou moet je wel die kane cd er bij kopen he
Op donderdag 7 november 2002 18:26 schreef Kipman het volgende:
Ik bestel de nieuwe cd van Luca Turilli bij bol.com, staat er zo 'Liefhebbers van deze cd bestelden ook oa Kane - So Glad You Made It'
quote:Yep. Ik wist niet eens dat die ook symphonic cosmic metal speelden
Op donderdag 7 november 2002 19:19 schreef dantes_inferno86 het volgende:[..]
nou moet je wel die kane cd er bij kopen he
nee,joh hun spelen brute thrasmetal
quote:Ja, die DVD van Grave Digger is er al een tijdje, die lijkt me wel leuk, maar iedere keer zie ik dingen die ik eigenlijk nog leuker vinden, dus gaat die DVD altijd weer terug het rek in.
Op donderdag 7 november 2002 13:20 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Yep en de biografie van Lemmy staat er btw ook al in. Als het die is die jullie bedoelden dan. Ook staat er een DVD in van Grave Digger, maar dat is live op Wacken en eerlijk gezegd vind ik live optredens op DVD in de buitenlucht niet zo. Vond ik bijv. ook jammer aan AC/DC Live. Is de Stiff Upper Lip DVD trouwens wel binnen opgenomen?
quote:Ik heb de digipack versie van Tunes Of Wacken (cd dus), daarop staan aan de dvd-kant (jaja, dubbelzijdig) een paar nummers van de dvd versie. Nou ik vond er niks aan, want ze speelden overdag op Wacken, het was dus nog licht. Tevens is Grave Digger een band die je moet horen, of als je ze wil zien in een club ofzo. Niet op zo'n groot podium.
Op donderdag 7 november 2002 20:11 schreef Seborik het volgende:[..]
Ja, die DVD van Grave Digger is er al een tijdje, die lijkt me wel leuk, maar iedere keer zie ik dingen die ik eigenlijk nog leuker vinden, dus gaat die DVD altijd weer terug het rek in.
quote:gothenborg
Op woensdag 6 november 2002 23:52 schreef Summoner het volgende:[..]
De bands die Yoko al noemde, met name Kalmah heeft veel gemeen met CoB.
Enkele andere melodic death bands:
Amon Amarth (wellicht iets te stevig voor je)
Arch Enemy
At the Gates
Dark Tranquility
Eternal Tears of Sorrow
Eucharist
Gates of Ishtar
In Flames
Night in Gales
Skyfire
SoilworkIk zou zeggen, probeer hier es wat van. De meesten wijken vrij veel van CoB af, maar ze hebben de basis tenminste gemeen.
quote:Scandinavie
de basis
quote:COB is ook stevig
wellicht iets te stevig voor je
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 07-11-2002 20:38]
quote:zal je er wel gratis bij krijgen
Op donderdag 7 november 2002 19:19 schreef dantes_inferno86 het volgende:[..]
nou moet je wel die kane cd er bij kopen he
quote:Nope. Ik heb ook bij bol.com gekeken en die heeft de officiele die White Line Fever heet. Die in de Large heet 'Lemmy'.
Op donderdag 7 november 2002 13:20 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Yep en de biografie van Lemmy staat er btw ook al in. Als het die is die jullie bedoelden dan.
quote:Stevig, stevig... weet ik niet. De muziek is wel agressief, maar ook 'very light' vergeleken bij andere melodic death bands. Dat komt door de zeer melodieuze keyboards en catchy refreinen.
Op donderdag 7 november 2002 20:32 schreef Yokozuna het volgende:
COB is ook stevig
Maar Amon Amarth... wel... dat is een heel andere beest. Ze liggen qua sound veel dichter bij de pure Zweedse Death Metal bands, de lyrics zijn zeer antichristelijk en de muziek ademt een zeer duistere haatvolle sfeer uit.
quote:Dat is nu precies wat ik bedoelde.
Op donderdag 7 november 2002 20:18 schreef Tokus het volgende:
Nou ik vond er niks aan, want ze speelden overdag op Wacken, het was dus nog licht. Tevens is Grave Digger een band die je moet horen, of als je ze wil zien in een club ofzo. Niet op zo'n groot podium.
quote:Koele band idd!
Op donderdag 7 november 2002 22:52 schreef Summoner het volgende:Maar Amon Amarth... wel... dat is een heel andere beest. Ze liggen qua sound veel dichter bij de pure Zweedse Death Metal bands, de lyrics zijn zeer antichristelijk en de muziek ademt een zeer duistere haatvolle sfeer uit.
fjoew gelukkig dat we nog Displeased hebben
quote:COB is ook stevig, alleen het geheel klinkt minder bruut en zwaar ja.
Op donderdag 7 november 2002 22:52 schreef Summoner het volgende:[..]
Stevig, stevig... weet ik niet. De muziek is wel agressief, maar ook 'very light' vergeleken bij andere melodic death bands. Dat komt door de zeer melodieuze keyboards en catchy refreinen.
Maar Amon Amarth... wel... dat is een heel andere beest. Ze liggen qua sound veel dichter bij de pure Zweedse Death Metal bands, de lyrics zijn zeer antichristelijk en de muziek ademt een zeer duistere haatvolle sfeer uit.
quote:Ik wel en ik ga hem halen.
Op donderdag 7 november 2002 21:08 schreef Seborik het volgende:
Mr. Orange heb je dat Megadeth shirt gezien op pagina 24 van de Large?
quote:Als ik geld en een creditcard had kocht ik een W.A.S.P. girlie voor je. Die band is qua image zo jou.
Op vrijdag 8 november 2002 11:56 schreef ParanoidEv het volgende:
Gotverdegotver je wordt toch triest van het zien van het aanbod girlies altijd!!!
NEEEEEE IK HOEF GEEN KORN EN LIMP BIZKIT EN LINKIN PARK EN CRAP
AAAAAHfjoew gelukkig dat we nog Displeased hebben
quote:With Agnostic Super Powers
Op vrijdag 8 november 2002 16:46 schreef dantes_inferno86 het volgende:
wat ik me eigenlijk steeds afvraag waar staat w.a.s.p. nou voor of vond blackie het gewoon een evile naam
Lol
bedankt eindelijk mijn persoonlijke dilemma opgelost
Ik weet zeker dat ze daar wel girlies van de band hebben
quote:En ik heb 'm gekocht. Maar potverdorie ik moest kiezen tussen die of Spiritual Beggars. Dat was zooooo lastig, maar eens moest ik d knoop doorhakken n werd het dus Russel en co.
Op donderdag 7 november 2002 22:00 schreef dantes_inferno86 het volgende:
ja hij is verkrijgbaar in de winkels
quote:In de 19de eeuw stond het voor White, Anglo-Saxon, Protestant, maar bij Blackie staat het voor "We Are Sexual Perverts"
wat ik me eigenlijk steeds afvraag waar staat w.a.s.p. nou voor of vond blackie het gewoon een evile naam
Maar een keer in een interview zei Blackie toen hij de vraag kreeg: "We Ain't Sure Pal"
quote:Dumbass.
Op vrijdag 8 november 2002 17:08 schreef dantes_inferno86 het volgende:
With Agnostic Super Powersbedankt eindelijk mijn persoonlijke dilemma opgelost
quote:Ik heb wel een oude trui liggen, mag je van mij zo hebben.
Op vrijdag 8 november 2002 17:14 schreef ParanoidEv het volgende:
Donaties?
quote:Ze moeten er wel een beetje uitzien he
Op vrijdag 8 november 2002 17:48 schreef Diverse_Reality het volgende:[..]
Ik heb wel een oude trui liggen, mag je van mij zo hebben.
quote:Aha, Mr. Orange zocht er een tijdje terug eentje.
Op vrijdag 8 november 2002 16:21 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik wel en ik ga hem halen.
Nog eentje van Nightwish bestellen, want die ben ik vergeten te kopen op het concert.
quote:Women are sexual pleasure.
quote:Zow he, en dan klagen mensen dat Halford zo'n leernicht is...
Op vrijdag 8 november 2002 19:25 schreef Kipman het volgende:
[afbeelding]Yeah!!!
quote:Ze maken stoere muziek en dus verwacht je eigenlijk stoere mannen. Nou ja, ze proberen het wel
Op vrijdag 8 november 2002 19:33 schreef ParanoidEv het volgende:
ARG!
Geen idee hoe ze eruit zagen, had dat maar zo gelaten, allejezus..
quote:Ach de muziek is ook lichtelijk gayig..
Op vrijdag 8 november 2002 19:36 schreef Kipman het volgende:[..]
Ze maken stoere muziek en dus verwacht je eigenlijk stoere mannen. Nou ja, ze proberen het wel
quote:Dat ook, maar het antwoord staat er al, hoor.
Op vrijdag 8 november 2002 19:23 schreef Seborik het volgende:[..]
Women are sexual pleasure.
quote:Ach, de muziek valt wel mee is op zich wel goed. Alleen de zanger
Op vrijdag 8 november 2002 19:38 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Ach de muziek is ook lichtelijk gayig..
quote:Ja, ik wist het wel, maar ik wil nog even laten zien hoe pervers ik zelf ben.
Op vrijdag 8 november 2002 19:54 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Dat ook, maar het antwoord staat er al, hoor.
quote:Oscar is wel een toffe gozer. Heb weleens met hem gemeeld. Eigenlijk had ik goed bevriend met hem moeten geraken zodat hij het aan zou nemen, als ik gezegd had dat die outfits echt niet kunnen.
Op vrijdag 8 november 2002 19:38 schreef dantes_inferno86 het volgende:
die 2de van links mag wel eens naar de dokter gaan wegens bloedarmoede
quote:Ik zou zeggen, probeer het de volgende keer nog eens.
Op vrijdag 8 november 2002 19:55 schreef Seborik het volgende:[..]
Ja, ik wist het wel, maar ik wil nog even laten zien hoe pervers ik zelf ben.
quote:Ik heb al min of meer een kadootje, maar een verdere hintlijst is wel okay.
Op vrijdag 8 november 2002 20:05 schreef Witchfynder het volgende:
*maakt een hint-lijstje van mogelijke cadeau's*
quote:Ah, cool. Ik had nog geen kaartje voor Manowar.
Op vrijdag 8 november 2002 23:34 schreef Seborik het volgende:[..]
Ik heb al min of meer een kadootje, maar een verdere hintlijst is wel okay.
quote:Yeah!!
Op donderdag 7 november 2002 21:08 schreef Seborik het volgende:
Mr. Orange heb je dat Megadeth shirt gezien op pagina 24 van de Large?
quote:Vandaag was Marcel Coenen er veel toffer
Op zaterdag 9 november 2002 17:41 schreef Pietjuh het volgende:
Vandaag de nieuwe cd van opeth gehaald
Hij is echt heeeeeeel mooi, lijkt een klein beetje qua stijl op My Arms, Your Hearse maar dan toch nog weer een stuk anders
Je had trouwens toch al nummers van Deliverance?
quote:Ja, maar nu officieel
Op zaterdag 9 november 2002 18:06 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Vandaag was Marcel Coenen er veel toffer
Shit die kerel speelde ff zowat alles foutloos en superstrak bij Tierolff. Meteen Suncaged tshirt en Marcel demo CD gekocht
Je had trouwens toch al nummers van Deliverance?
Marcel Coenen was inderdaad erg vet !!
quote:Trilogie is nu te koop.
Op vrijdag 8 november 2002 23:59 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Once Upon A Time In China
quote:Bij Play.com hebben ze wel de Kantonese versie.
in het Kantonees/Mandarijn gaan er altijd in bij mij. Ben nu erg op zoek naar The Blade. Bij MM hebben ze alleen maar de nagesynchroniseerde versie..grr.
quote:Heb ik; mag je wel een keer lenen.
Sleepy Hollow
quote:Weet ik
Op zaterdag 9 november 2002 22:02 schreef FLIPNEUS het volgende:
Trilogie is nu te koop.
quote:Weet ik.
Bij Play.com hebben ze wel de Kantonese versie.
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 17:41 schreef Pietjuh het volgende:
Vandaag de nieuwe cd van opeth gehaald
Hij is echt heeeeeeel mooi, lijkt een klein beetje qua stijl op My Arms, Your Hearse maar dan toch nog weer een stuk anders
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 23:50 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Ben ook aan et doownnl...
quote:Maak een lijstje, geef me geld en je krijgt ze binnen tien dagen van me als ze "in stock" zijn.
Op zaterdag 9 november 2002 23:43 schreef Witchfynder het volgende:Weet ik.
Ik wilde die nog via je bestellen een keer, maar nu is hij niet leverbaar iig.
quote:Sure thing, daddy-o. Ik krijg voor mijn verjaardag geld, dus iets daarna zal je een bestellinkje kunnen verwachten.
Op zondag 10 november 2002 00:06 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Maak een lijstje, geef me geld en je krijgt ze binnen tien dagen van me als ze "in stock" zijn.
quote:Nee, ik ben er soms om 4 uur nog.
Op zondag 10 november 2002 01:43 schreef Yokozuna het volgende:
Is Seborik nou de enige bikkelmod die nachtdienst draait tot 2 uur snachts? Kom eens wat vroeger het cafe uit en steun hem toch!
quote:Freak
Op zondag 10 november 2002 10:51 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Nee, ik ben er soms om 4 uur nog.
quote:Hint: Doe deuren dicht
Op zondag 10 november 2002 12:37 schreef ParanoidEv het volgende:
Goeiemorge...
grrrrr
haat @ ouders die met de deuren open harmonieorkestmuziek draaien...
quote:Als ik wist wie ze waren dan kende ik ze wel. Maar helaas
Op zondag 10 november 2002 14:18 schreef Solomon het volgende:
oewh, kent iemand de groep "Morgana Lefay", die zijn echwel koeeewl
quote:dude, you got a point
Op zondag 10 november 2002 15:19 schreef Kipman het volgende:[..]
Als ik wist wie ze waren dan kende ik ze wel. Maar helaas
quote:En je bent niet in cafe´s maar restaurants
Op zondag 10 november 2002 10:51 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Nee, ik ben er soms om 4 uur nog.
quote:Yeah ik doe mn stopdas wel aan als ik kom, mag jij em wel knopen want dat kan ik niet
Op vrijdag 8 november 2002 23:59 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ah, cool. Ik had nog geen kaartje voor Manowar.
Ach, Kung Fu-films van goede kwaliteit (Once Upon A Time In China, Iron Monkey, Drunken Master, Fist of Fury) in het Kantonees/Mandarijn gaan er altijd in bij mij. Ben nu erg op zoek naar The Blade. Bij MM hebben ze alleen maar de nagesynchroniseerde versie..grr. Een leuke muziek-DVD is ook nooit weg. Uhm, films waar ik naar zoek zijn Sleepy Hollow, Restoration, Dangerous Liaisons (en andere kostuumfilms). Tja, er is genoeg. Zelfs met een mooie (dus geen debiele) stropdas maak je me ook al blij. Of een fles wijn.
quote:Ik lig dan in bed
Op zondag 10 november 2002 13:26 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Hint: Doe deuren dicht
quote:Ken ze. Ze heten toch gewoon LeFay tegenwoordig?
Op zondag 10 november 2002 14:18 schreef Solomon het volgende:
oewh, kent iemand de groep "Morgana Lefay", die zijn echwel koeeewl
quote:Oe! Kom jij naar Witchfeestje? Gaaf!
Op zondag 10 november 2002 20:25 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Yeah ik doe mn stopdas wel aan als ik kom, mag jij em wel knopen want dat kan ik niet
Mag ik ook kooooooooomen?
quote:Tuurlijk, als hij dat vraagt
Op zondag 10 november 2002 20:41 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Oe! Kom jij naar Witchfeestje? Gaaf!
quote:Jij boft maar
Op zondag 10 november 2002 20:45 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Tuurlijk, als hij dat vraagt
quote:it cannot be undone, run run the future is here, our fate is drawing near.
Op zondag 10 november 2002 22:26 schreef ParanoidEv het volgende:
*zingt*
run run the past is goooone
quote:
Op maandag 11 november 2002 00:18 schreef Seborik het volgende:[..]
it cannot be undone, run run the future is here, our fate is drawing near.
quote:En hij kent het wel
Op maandag 11 november 2002 00:18 schreef Seborik het volgende:[..]
it cannot be undone, run run the future is here, our fate is drawing near.
quote:Pietmans, heb je ook het 1e vrij?
Op maandag 11 november 2002 08:07 schreef Pietjuh het volgende:[..]
En hij kent het wel
quote:Wat een retorische vraag.
Op zondag 10 november 2002 20:41 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Oe! Kom jij naar Witchfeestje? Gaaf!
Mag ik ook kooooooooomen?
quote:Zou wel erg zijn als ik Ayreon niet kende.
Op maandag 11 november 2002 08:07 schreef Pietjuh het volgende:[..]
En hij kent het wel
quote:Zeker
Op maandag 11 november 2002 08:12 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Pietmans, heb je ook het 1e vrij?
quote:hmm, d8 ik al, had nml al meerdere keren iemand LeFay zien schrijven.....
Op zondag 10 november 2002 20:35 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ken ze. Ze heten toch gewoon LeFay tegenwoordig?
quote:LeFay ken ik weer wel!
Op maandag 11 november 2002 17:25 schreef Solomon het volgende:[..]
hmm, d8 ik al, had nml al meerdere keren iemand LeFay zien schrijven.....
quote:How gay
Op maandag 11 november 2002 15:16 schreef Seborik het volgende:
[afbeelding]
(Alleen staan hier de tourdata niet op.)
quote:
Op maandag 11 november 2002 00:15 schreef ParanoidEv het volgende:
ouja allematalhead slapen nu al?
quote:* Seborik is de trotse bezitter van een exemplaar met tourdata erop.
Op maandag 11 november 2002 20:22 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
How gay
Halford rocks.
quote:niet?
Op maandag 11 november 2002 21:11 schreef burzum het volgende:
wat een metal hier
quote:Tuurlijk niet, metal suckt.
Op maandag 11 november 2002 21:12 schreef MuadDib het volgende:[..]
niet?
Heeft iemand die nieuwe Eddie "The Trooper" al ergens te koop gezien?
quote:Ow you're no fun any more!
Op maandag 11 november 2002 20:22 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
How gay
quote:hmm, nog 1 week om ff te sparen dus..
Op maandag 11 november 2002 21:36 schreef Seborik het volgende:
En nog maar 1 week totdat Eddie's Archive uitkomt trouwens.
quote:Yendor had 'm nog nie
Heeft iemand die nieuwe Eddie "The Trooper" al ergens te koop gezien?
Weinig metal-gerelateerd nieuws de laatste paar dagen.
quote:Nog iemand met gevoel voor humor.
Op maandag 11 november 2002 22:45 schreef Mr. Orange het volgende:[..]
Ow you're no fun any more!
quote:Sommige bandsites zijn al tijden niet meer ge-update met wat nuttigs.
Op maandag 11 november 2002 22:58 schreef Summoner het volgende:
* Summoner komt ook maar weer eens even kijken...Weinig metal-gerelateerd nieuws de laatste paar dagen.
quote:En heb je de nieuwe opeth al gekocht?
Op maandag 11 november 2002 22:58 schreef Summoner het volgende:
* Summoner komt ook maar weer eens even kijken...Weinig metal-gerelateerd nieuws de laatste paar dagen.
quote:Ik heb hem besteld.
Op maandag 11 november 2002 23:52 schreef Pietjuh het volgende:
En heb je de nieuwe opeth al gekocht?
Hopelijk duurt het niet al te lang.
quote:Ik heb hem zaterdag gekocht
Op dinsdag 12 november 2002 00:23 schreef Summoner het volgende:[..]
Ik heb hem besteld.
Hopelijk duurt het niet al te lang.
*gaat bij Flipneus stage lopen*
quote:Ja, dolle pret, vermaeck ende jolyt
Op dinsdag 12 november 2002 09:34 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, nu heb ik ICT.We gaan leren Dreamweaver, Hot Potatoes en uh, andere shit te beheersen. Yeah!
quote:Met computers werken op school is echt altijd het meest vervelende van elke opleiding.
Zo, nu heb ik ICT.We gaan leren Dreamweaver, Hot Potatoes en uh, andere shit te beheersen. Yeah!
quote:Hot Potatoes is coole shit!
quote:Echt waar?
*gaat bij Flipneus stage lopen*
quote:Ik moet toch oefenen?
Op dinsdag 12 november 2002 10:46 schreef FLIPNEUS het volgende:
Echt waar?
Als huiswerk heb ik o.a. meegekregen dat ik een tutorial van Dreamweaver op moet zoeken, dus vanavond zie je me wel op MSN.
quote:Oooooh, op die fiets.
Op dinsdag 12 november 2002 13:17 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik moet toch oefenen?
Als huiswerk heb ik o.a. meegekregen dat ik een tutorial van Dreamweaver op moet zoeken, dus vanavond zie je me wel op MSN.
quote:you've found me
Op dinsdag 12 november 2002 13:17 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik moet toch oefenen?
quote:Op metalfan las ik laatst wel wat interessante dingen. Zo heeft een Primal Fear gitarist de band verlaten. Maar die is alweer vervanger door Tom Nauman en dat is degene die op het eerste album speelde!
Op maandag 11 november 2002 23:26 schreef Seborik het volgende:[..]
Sommige bandsites zijn al tijden niet meer ge-update met wat nuttigs.
quote:Never been :p
Op maandag 11 november 2002 22:45 schreef Mr. Orange het volgende:[..]
Ow you're no fun any more!
quote:Ow shut up
Op dinsdag 12 november 2002 19:48 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Never been
quote:Ik alleen nog maar The Holy grail gevalleke
Op dinsdag 12 november 2002 20:16 schreef Mr. Orange het volgende:[..]
Ow shut up
Heb je Monty Python al gezien???
quote:Alles! Behalve Meaning Of Life, die valt tegen.
Op dinsdag 12 november 2002 20:25 schreef Pietjuh het volgende:[..]
Ik alleen nog maar The Holy grail gevalleke
Zeer vet!
Welke van hem zijn nog meer goed?
En het is een groep van zes man. Niet een persoon.
quote:life of brian is idd echt geweldig
Op dinsdag 12 november 2002 20:29 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Alles! Behalve Meaning Of Life, die valt tegen.
En het is een groep van zes man. Niet een persoon.
allways look at the bright side of life..
tadatatatatadaaa
quote:NEE
Op dinsdag 12 november 2002 20:16 schreef Mr. Orange het volgende:[..]
Ow shut up
Heb je Monty Python al gezien???
quote:Ja, niet op jouw school helaas.
Op dinsdag 12 november 2002 14:24 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Oooooh, op die fiets.
quote:JAMMER?! Nee toch, digi is veel koeler dan simpele standaard jewelfokkinkees!
Op dinsdag 12 november 2002 08:01 schreef Pietjuh het volgende:
Ik heb hem zaterdag gekocht
Wel jammer trouwens dat het digipack is ipv jewelcase
quote:digi is kut, past niet goed in cd rek en ze gaan snel kapot enzo
Op dinsdag 12 november 2002 23:17 schreef Summoner het volgende:[..]
JAMMER?! Nee toch, digi is veel koeler dan simpele standaard jewelfokkinkees!
![]()
![]()
quote:digi is vagina, hoort niet in cd rek en ze gaan snel kapot als je ze slecht behandelt enzo
Op dinsdag 12 november 2002 23:24 schreef Pietjuh het volgende:
digi is kut, past niet goed in cd rek en ze gaan snel kapot enzo
quote:Waar moet ik ze anders laten? Aan de muur nagelen?
Op dinsdag 12 november 2002 23:27 schreef Summoner het volgende:[..]
digi is vagina, hoort niet in cd rek en ze gaan snel kapot als je ze slecht behandelt enzo
quote:Op grote planken zetten of in lompe kasten, als waardig eerbetoon aan je collectie. Niet in een miezerig Ikea cd-rekje alsof je een gemiddelde 'muziekliefhebber' bent.
Op dinsdag 12 november 2002 23:30 schreef Witchfynder het volgende:
Waar moet ik ze anders laten? Aan de muur nagelen?
quote:Ja, ook hier kom ik hem wel ff incasseren
Op dinsdag 12 november 2002 23:35 schreef Summoner het volgende:Niet in een miezerig Ikea cd-rekje alsof je een gemiddelde 'muziekliefhebber' bent.
quote:Ik heb een aantal van die grote rekken voor 60 CD's staan op planken en onder de tafel. Heb erg weinig plek.
Op dinsdag 12 november 2002 23:35 schreef Summoner het volgende:[..]
Op grote planken zetten of in lompe kasten, als waardig eerbetoon aan je collectie. Niet in een miezerig Ikea cd-rekje alsof je een gemiddelde 'muziekliefhebber' bent.
quote:Dan maak je plek. Wie heeft er nou bijvoorbeeld een bed nodig, als je er ook cd rekken neer kan zetten?! En voordat je een voorspelbaar bezwaar aantekent, je kunt heerlijke seks hebben op een platform van cd rekken.
Op dinsdag 12 november 2002 23:41 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb een aantal van die grote rekken voor 60 CD's staan op planken en onder de tafel. Heb erg weinig plek.
quote:Wow, dat was echt gaaf!
Op dinsdag 12 november 2002 13:51 schreef Tokus het volgende:
voor degenen die gaan, veel plezier bij Vince Furnier vanavond
quote:Nee, want School's out forever!
Op dinsdag 12 november 2002 23:13 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ja, niet op jouw school helaas.
quote:Precies, de digipack als centraal geheel in je collectie van curiositeiten, prachtige cd's in geweldig geconstrueerde hoesjes, beeldige plaatjes op de voorkant en daartussenin je hebbedingetjes, je boxen, je sets, je dvd's, je merchandise.
Op dinsdag 12 november 2002 23:35 schreef Summoner het volgende:[..]
Op grote planken zetten of in lompe kasten, als waardig eerbetoon aan je collectie. Niet in een miezerig Ikea cd-rekje alsof je een gemiddelde 'muziekliefhebber' bent.
quote:*zucht*
Op woensdag 13 november 2002 02:22 schreef Seborik het volgende:[..]
Nee, want School's out forever!
quote:Britney wants me dead!
Op woensdag 13 november 2002 08:59 schreef Witchfynder het volgende:[..]
*zucht*
Alice Cooper - 12 november - HMH
Hier staat m'n verslag.
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 13-11-2002 14:28]
[Dit bericht is gewijzigd door Mr. Orange op 13-11-2002 20:32]
Hij klinkt wel weer heel erg goed Summo!
Bij de Boudisque hadden ze er zelfs een apart vakje voor.
quote:Ik ken Cyriis nog niet... wat is het voor iets?
Op woensdag 13 november 2002 16:37 schreef Mr. Orange het volgende:
Nieuwe project van Cyriis:
[afbeelding]
Ow ja, laat maar, de zanger.
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 13-11-2002 20:34]
quote:John Cyriis, de verdwenen zanger van Agent steel.
Op woensdag 13 november 2002 20:30 schreef Seborik het volgende:[..]
Ik ken Cyriis nog niet... wat is het voor iets?
quote:Hehe nog steeds hou ik niet van die dingen. Heb voor de rest alleen jewelcase dingen in een rekje zitten en dat is de enige plek die ik heb voor cd's en ik heb geen dvd's geen sets en geen merchandise
Op woensdag 13 november 2002 02:23 schreef Seborik het volgende:[..]
Precies, de digipack als centraal geheel in je collectie van curiositeiten, prachtige cd's in geweldig geconstrueerde hoesjes, beeldige plaatjes op de voorkant en daartussenin je hebbedingetjes, je boxen, je sets, je dvd's, je merchandise.
quote:Uiteraard, ze gaan weer wat meer terug naar de compositiestructuur van de Minas Morgul en Dol Guldur periode, en combineren die met de sound van Stronghold.
Op woensdag 13 november 2002 20:30 schreef Seborik het volgende:
Hij klinkt wel weer heel erg goed Summo!
quote:Ah, zo hoort het.
Bij de Boudisque hadden ze er zelfs een apart vakje voor.
quote:Mja, ik heb een paar rekken waar een klein gedeelte van m'n klassieke cd's inzit dan nog een kast waar de rest van de klassieke cd's in zit en ik heb een groot meubel waar al m'n niet-klassieke muziek in zit, het probleem is nu een beetje dat alles een beetje vol zit en ik dus genoodzaakt ben om een keertje te gaan opruimen om ruimte te maken.
Op woensdag 13 november 2002 22:28 schreef Pietjuh het volgende:[..]
Hehe nog steeds hou ik niet van die dingen. Heb voor de rest alleen jewelcase dingen in een rekje zitten en dat is de enige plek die ik heb voor cd's en ik heb geen dvd's geen sets en geen merchandise
En dan niet de large ofzo, want die hebben ze al niet meer van Motörhead en al helemaal niet van Alice Cooper ofzo.
quote:Ik post binnenkort wel ff een stukje over het maken van patches
Op donderdag 14 november 2002 00:06 schreef Seborik het volgende:
Weet een van jullie een NL site waar je patches kan kopen?En dan niet de large ofzo, want die hebben ze al niet meer van Motörhead en al helemaal niet van Alice Cooper ofzo.
quote:Ehm ja, ik word geen lid van een Fries naaiclubje.
Op donderdag 14 november 2002 00:17 schreef Diverse_Reality het volgende:[..]
Ik post binnenkort wel ff een stukje over het maken van patches
.
quote:Dat is anders best gezelig...
Op donderdag 14 november 2002 00:18 schreef Seborik het volgende:Ehm ja, ik word geen lid van een Fries naaiclubje.
quote:Ja, die kende ik al, maar is inderdaad weg...
Op donderdag 14 november 2002 00:20 schreef Diverse_Reality het volgende:[..]
Dat is anders best gezelig...
Ik zou www.goddess-of-desire.com aanraden, maar die is plots verdwenen?
quote:Dan is er nog maar een mogelijkheid!
Op donderdag 14 november 2002 00:22 schreef Seborik het volgende:[..]
Ja, die kende ik al, maar is inderdaad weg...
Hier staat dat artikel over het zelf maken van patches:
http://crimethinc.com/downloadsready/diyguide1/patchmaking.pdf
En schroom niet om ook de andere zeer interessante artikelen te lezen .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |