Linkse hippie gespot.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:46 schreef 70N het volgende:
Op dit moment overheerst er een sterke nasmaak van onnozele rechtse moderators op het forum.
Ik blijf lekker zitten als je het niet erg vindt.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:52 schreef 70N het volgende:
Jullie zijn allemaal geïndoctrineerd! Vrijheid is niet meer bekend bij velen van ons! Open je ogen! Zien jullie dan niet wat de elite hier doet?
Alle inhoud van dit forum is gemodereerd, radicale meningen zijn niet toegestaan!
Sta op voor jezelf!!!!
Begin je eigen forum, en ga daar lekker democratisch doen, grapjas.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:52 schreef 70N het volgende:
Jullie zijn allemaal geïndoctrineerd! Vrijheid is niet meer bekend bij velen van ons! Open je ogen! Zien jullie dan niet wat de elite hier doet?
Alle inhoud van dit forum is gemodereerd, radicale meningen zijn niet toegestaan!
Sta op voor jezelf!!!!
Verder nog vragen? Nee, mooi.quote:FOK! is geen democratie.
De problematiek is nog steeds relevant. Daarom is het niets anders dan logisch dat ik doorga met deze revolutie!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:57 schreef HostiMeister het volgende:
Lekker origineel topic ook![]()
KLB / Gebrek aan democratie op het FOK! forum
Jij wil gewoon je positie als dictator niet verliezen. Ik zie dat je andere users ook succesvol hebt weten te overtuigen dat dit het goede systeem is.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:59 schreef HeatWave het volgende:
Ik quote even at random de uitspraak sinds 1999:
[..]
Verder nog vragen? Nee, mooi.
Nog kleurenblind ook.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:02 schreef 70N het volgende:
[..]
Jij wil gewoon je positie als dictator niet verliezen.
Alsof ik hier macht hebquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:02 schreef 70N het volgende:
[..]
Jij wil gewoon je positie als dictator niet verliezen. Ik zie dat je andere users ook succesvol hebt weten te overtuigen dat dit het goede systeem is.
Wat heb je ze beloofd? Dat ze na 10 jaar allicht een dictatoriale positie krijgen?
Nee, je bent gewoon een luie flikker, die niets beters te doen heeft.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:00 schreef 70N het volgende:
[..]
De problematiek is nog steeds relevant. Daarom is het niets anders dan logisch dat ik doorga met deze revolutie!
Man, rustig aan. Het is nog vroegquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:52 schreef 70N het volgende:
Sta op voor jezelf!!!!
Schei toch uit! Open je ogen! Zie je niet dat jij niet je mening kan uiten als deze niet congruent is met de mening van de elite? Als je iets radicaals zegt, volgt censuur en een ban!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |