Zou best kunnen ja. De hle wereld lijkt wel op scherp te staan.quote:
Duidelijke OPquote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou best kunnen ja. De hle wereld lijkt wel op scherp te staan.
Overigens is dit de originele OP vanaf dl.1 , dus niet mijn woorden.
Niet van mijn hand, maar idd, de vraag is duidelijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Duidelijke OP![]()
De wereld staat altijd op scherp...het kan inderdaad.
De vraag is gaan ze tot aan syrie?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ben wel benieuwd naar Obama's State of the Union vandaag. Misschien dat er wel een nieuwe Golf Oorlog aan zit te komen gezien het stationeren van materieel in Kuweit, de vele berichten van militairen op Reddit die geen verlof in 2015 kunnen krijgen en het advies van generaal Dempsey om 'Boots on the ground' niet langer uit te sluiten.
Israël bombardeert al doelen van Hezbollah (kant Assad) in Syrië. VS ziet Assad het liefste vertrekken, dus ik gok dat als er een nieuwe Golf Oorlog komt, dat deze niet beperkt zal blijven tot Irak.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
De vraag is gaan ze tot aan syrie?
Of alleen in Irak, Nederland blijft momenteel namelijk alleen over Irak Vliegen, en gaan niet verder tot Syrie.
Zo zeg Tingo, wat een verrassende bijdrage ook weer.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:39 schreef Tingo het volgende:
Misschien niet,misschien wel....of waarschijnlijk wel of waarschijnlijk niet....tis allemaal bangmakerij so who fuckin cares.
Enig idee hoe laat Obama's State of the Union begint?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Israël bombardeert al doelen van Hezbollah (kant Assad) in Syrië. VS ziet Assad het liefste vertrekken, dus ik gok dat als er een nieuwe Golf Oorlog komt, dat deze niet beperkt zal blijven tot Irak.
Er staat wel een tijd hier, of is dat de huidige tijd.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
Enig idee hoe laat Obama's State of the Union begint?
Misschien dat hij het zelf verteld, en super slim om nog eens te gaan ingrijpen in de brandhaard wat Syrie heet.
Ik verwacht ergens rond een uur of 2 vannacht (onze tijd).quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
Enig idee hoe laat Obama's State of the Union begint?
Misschien dat hij het zelf verteld, en super slim om nog eens te gaan ingrijpen in de brandhaard wat Syrie heet.
AUB !quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:48 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zo zeg Tingo, wat een verrassende bijdrage ook weer.
oorlog is nie grappig .quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:33 schreef Tingo het volgende:
[..]
AUB !
Twas ook als grapje bedoelt maar tis weer niet echt gelukt.
De stomme verhaaltjes om ons naar oorlog te misleiden zijn wel grappig.imo.quote:
Lees Albert Pike maar. Staat uitgebreid in het vorige topic.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:39 schreef InverHouse het volgende:
Waar moet die derde wereldoorlog beginnen dan?
Jep, 11:36quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:50 schreef Lavenderr het volgende:
Denken jullie dat er een derde Wereldoorlog aankomt en zo ja, hoe denken jullie dat die begint?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |