abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148906457
continue beweren dat iets realiteit is zoals website als wanttoknow/niburu/etc blijven doen maakt het nog geen realiteit.

Heb nu enkele filmpjes over fema kampen gezien en in geen 1 word aangetoond dat er werkelijk fema kampen zouden zijn.

En [edit] hou toch op lambiekje, je maakt jezelf nog belachelijker dan je al bent.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2015 13:15:26 ]
pi_148906497
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 13:11 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het is natuurlijk dubieus dat hij nu net dood is ...
Maar met edit-Obama & Co is het niet verwonderlijk.
Bron van die quote?
  woensdag 21 januari 2015 @ 13:26:29 #53
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_148906827
quote:

[..]

Gun fanatic..
maar dat staat natuurlijk niet in je bron.

Voor deze zelfmoord zijn geen bewijzen gevonden en Crowleys vrouw en dochter zijn in ieder geval vermoord..

On Saturday, responding officers found the bodies and the family dog, who was reportedly wild and aggressive. Prochnow recalled that he awoke in December to something that sounded like gunshots, but didn't think anything of it.

Prochnow said he noticed that David recently started wearing fatigues, despite having completed his five-year stint in the Army, and cut his hair short last year. The former soldier, who married his wife just before he served a tour of duty in Iraq, was also a gun enthusiast and a screenwriter. He wrote and directed a film called "Gray State," for which the trailer shows a militarized police force as well as FEMA agents killing Americans to force a "New World Order."
http://www.huffingtonpost(...)state_n_6500532.html

Vreemd dat geen van zijn vrienden of famillie alarm slaat, de lijken lagen er al 4 weken!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_148909553
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 13:03 schreef theguyver het volgende:

[..]

Het bovenste gedeelte, Tjacka.

Had eigenlijk in het midden gemoeten :)
Snap ik het nog steeds niet zo maar goed.

Ik zou dat programma ook puur gaan kijken uit interesse in die groep uit de samenleving.
Groot fan van User Wotte
  woensdag 21 januari 2015 @ 14:57:57 #55
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_148909730
Ah de FEMA camps, daar was alweer een maandje niet over gepost in BNW.
pi_148910359
Niet direct BNW, of misschien ook wel, kritiek op de VS en wat men kinderen leert, erg mooi en goed gedaan door deze meiden:

Ja doei.
pi_148916780
quote:

[..]

There is only one religion
  donderdag 22 januari 2015 @ 15:43:24 #58
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_148945820
quote:

[..]

Artikel gelezen overigens,

Rationeel bekeken, zou deze man een trauma(post traumatisch stress) opgelopen moeten hebben tijdens zijn "Tour of Duty's", het lijkt mij sterk als je een leuke vrouw hebt en een kindje en je bent bezig met een project wat je aan het hart gaat. Dat je jezelf en je gezin maar even doodschiet.

Dit soort trauma's zijn wel merkbaar en zichtbaar voor de familieleden en innige kenniskring van David Crowly en zij zouden dit ook opgemerkt moeten hebben.

Daar kan ik niks over lezen,

Tjsa er houden wel meer Amerikanen van wapens en geweren dat maakt David Crowley in Amerika niet zo speciaal (Amerika is geen Europa namelijk, zoals sommige hersenloze Europeanen denken en het daarom ook een gestoorde/geflipte gast moet zijn. Een grote groep Amerikanen is dol en trots op hun geweren en pistolen die zij mogen hebben, immer het is nog iets wat staat voor de "vrijheid" en het oude Amerika het recht hebben om jezelf te mogen beschermen.)

Ik zal kijken wie en wat David Crowley was en of hij ook een PTS van zijn Tour of Duty's had en hoe het met de film is gegaan had hij genoeg budget en waren er hoge schulden eventueel, is dit niet het geval. Dan lijkt mij het zeer sterk dat hij zijn gezinnetje afknalt en zijn project niet tot realisatie ziet komen.

Meesten mensen willen namelijk wat achter laten wat afgemaakt is, en pas dan knallen zich zelf door de kop, en alleen hun zelf niet hun kind of vrouw daarbij.

Het is complot waardig dat hij en zijn gezin vermoord is door personen die niet wouden dat men sommige dingen in de film er bij zette, of dat sommige door gedraaide Amerikanen (organisaties) hem en zijn gezin hebben afgemaakt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Konijntjuh op 22-01-2015 16:14:24 ]
Hoe stout is Konijntjuh!
  vrijdag 23 januari 2015 @ 08:36:00 #59
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_148969705
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 15:43 schreef Konijntjuh het volgende:

[..]

Artikel gelezen overigens,

Rationeel bekeken, zou deze man een trauma(post traumatisch stress) opgelopen moeten hebben tijdens zijn "Tour of Duty's", het lijkt mij sterk als je een leuke vrouw hebt en een kindje en je bent bezig met een project wat je aan het hart gaat. Dat je jezelf en je gezin maar even doodschiet.

Dit soort trauma's zijn wel merkbaar en zichtbaar voor de familieleden en innige kenniskring van David Crowly en zij zouden dit ook opgemerkt moeten hebben.

Daar kan ik niks over lezen,

Tjsa er houden wel meer Amerikanen van wapens en geweren dat maakt David Crowley in Amerika niet zo speciaal (Amerika is geen Europa namelijk, zoals sommige hersenloze Europeanen denken en het daarom ook een gestoorde/geflipte gast moet zijn. Een grote groep Amerikanen is dol en trots op hun geweren en pistolen die zij mogen hebben, immer het is nog iets wat staat voor de "vrijheid" en het oude Amerika het recht hebben om jezelf te mogen beschermen.)

Ik zal kijken wie en wat David Crowley was en of hij ook een PTS van zijn Tour of Duty's had en hoe het met de film is gegaan had hij genoeg budget en waren er hoge schulden eventueel, is dit niet het geval. Dan lijkt mij het zeer sterk dat hij zijn gezinnetje afknalt en zijn project niet tot realisatie ziet komen.

Meesten mensen willen namelijk wat achter laten wat afgemaakt is, en pas dan knallen zich zelf door de kop, en alleen hun zelf niet hun kind of vrouw daarbij.

Het is complot waardig dat hij en zijn gezin vermoord is door personen die niet wouden dat men sommige dingen in de film er bij zette, of dat sommige door gedraaide Amerikanen (organisaties) hem en zijn gezin hebben afgemaakt.

je gaat voorbij aan het feit dat Amerika een ultraextreem fascistische wereld aan het worden is door die -edit- Obama.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fogel op 23-01-2015 09:15:54 (niet schelden) ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_148969768
Ja, rotvent dat ie is, beetje voor iedereen de gezondheidszorg bereikbaar willen maken. Hoe durft hij?!

Sowieso, denken dat een president 'echte' macht heeft en echt wat te zeggen heeft als puntje bij paaltje komt :D
Ja doei.
pi_148972236
Nu nog zo onschuldig, straks vriendelijke bommenjongens?

http://www.bbc.co.uk/news/technology-30909731

:o

*paniek*
Ja doei.
  vrijdag 23 januari 2015 @ 11:02:07 #62
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_148972724
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
*paniek*
Dat is toch niet nodig, de 3 wetten van robotica tikken dat prima af! 8-)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_148972745
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 11:02 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat is toch niet nodig, de 3 wetten van robotica tikken dat prima af! 8-)
:{ die zijn door wetenschappers bepaald verzonnen, dus daar klopt geen flikker van. :{w
Ja doei.
  vrijdag 23 januari 2015 @ 11:04:37 #64
116015 SicSicSics
pi_148972778
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 11:02 schreef motorbloempje het volgende:
:{ die zijn door wetenschappers bepaald verzonnen, dus daar klopt geen flikker van. :{w
Asimov was Sience Fiction auteur *O*
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_148972838
Oh, dan zit 't wel goed.

O+ Ender's Game O+
Ja doei.
  vrijdag 23 januari 2015 @ 11:16:21 #66
116015 SicSicSics
pi_148972980
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
O+ Ender's Game O+
Die is van Orson Scott Card ;( :7

Asimov was van 'de grote 3' samen met Heinlein (Starship Troopers *O*) en Clark (Space Odyssee) 8-)
Fine, fuck you then!
pi_148973014
Oh ja, die haal ik altjid door elkaar :') #fail

Komt omdat ik alleen Ender's game heb gelezen, maar mijn man wel zowat de complete werken van beide auteurs hier in de kast heeft staan :@
Ja doei.
  vrijdag 23 januari 2015 @ 11:19:55 #68
116015 SicSicSics
pi_148973052
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 11:17 schreef motorbloempje het volgende:
Oh ja, die haal ik altjid door elkaar :') #fail
It happens. :7
quote:
Komt omdat ik alleen Ender's game heb gelezen, maar mijn man wel zowat de complete werken van beide auteurs hier in de kast heeft staan :@
Leuk boek ook! *O* Heinlein vind ik persoonlijk ook zeer de moeite waard, maar die andere twee heb ik (nog) niet gelezen. :@ Alles op z'n tijd.
Fine, fuck you then!
  vrijdag 23 januari 2015 @ 11:36:53 #69
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_148973470
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
Ender's Game
Dat is toch een film?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_148973496
Sinds vorig jaar wel ja.
Ja doei.
  vrijdag 23 januari 2015 @ 12:53:27 #71
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_148975409
quote:
Kwade tongen beweren dat de recente aanslagen in Parijs bewust op touw zijn gezet om de aandacht af te leiden van zaken die op dat moment in het Europese parlement plaatsvonden.

Daar werd namelijk in opdracht van Amerika/Israël een variatie van de Amerikaanse resolutie door het Europees Parlement goedgekeurd zonder dat eigenlijk iemand hiervan op de hoogte was.

Ook hier betreft het een leugenachtig document waarin Rusland wordt veroordeeld voor hun agressie in de Oekraïne. Kortom, net zoals Amerika, heeft nu ook Europa het licht op groen gezet voor een oorlog tegen Rusland.

Vorige week stemde het EP met zijn eigen resolutie in met H.Res.758, die tevens een opdracht om de gevechtsklaarheid van de Amerikaanse en NAVO-troepen te controleren bevatte, alsmede ook een eventueel beroep op Artikel 5, waarmee de NAVO-lidstaten beloven elkaar militair te hulp te schieten. Kortom: vijf weken na de VS verklaarde ook de EU zich feitelijk bereid om desnoods een oorlog tegen Rusland te voeren om Oekraïne.

bron
Ha!
Habdo was een lelijke afleidings manouvre zodat de euro-edit- ook in Europa een HR758 wet konden doorvoeren. Kortom ook EU heeft nu een wet om de derde wereldoorlog te kunnen voeren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 23-01-2015 13:39:13 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 23 januari 2015 @ 13:25:05 #72
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_148976279
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 12:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ha!
Habdo was een lelijke afleidings manouvre zodat de euro ook in Europa een HR758 wet konden doorvoeren. Kortom ook EU heeft nu een wet om de derde wereldoorlog te kunnen voeren.
Is er ook een andere BRON lambiek, krijg de hele tijd ERROR 522
oh ...niburu.com ...oke...error 521 server is down damn

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 23-01-2015 13:39:26 ]
There is only one religion
  vrijdag 23 januari 2015 @ 13:33:15 #73
433749 Konijntjuh
pi_148976525
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_148976570
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 12:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ha!
Habdo was een lelijke afleidings manouvre zodat de euro ook in Europa een HR758 wet konden doorvoeren. Kortom ook EU heeft nu een wet om de derde wereldoorlog te kunnen voeren.
Omdat een notoire foute website dit zegt is het ook onmiddelijk zo?

Waarom wel de MSM wantrouwen maar dit soort websites niet?

Waarom deze aanslag nodig zou zijn om een resolutie er door te krijgen die Rusland veroordeelt voor de handelswijze in de Oekraine ontgaat me ook.

[ Bericht 5% gewijzigd door Lavenderr op 23-01-2015 13:39:48 ]
  vrijdag 23 januari 2015 @ 13:41:58 #75
433749 Konijntjuh
pi_148976850
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 08:36 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

je gaat voorbij aan het feit dat Amerika een ultraextreem fascistische wereld aan het worden is door die -edit- Obama.
Lambiekje, mij boeit het niet welke marionet er op de troon zit,. Ik denk Obama zijn donkere haren en zijn enthousiasme verloren zijn gegaan toen hij merkte dat hij maar zeer weinig kon betekenen voor de Amerikanen en meer een puppet en speelbal was van het politieke systeem en economisch Amerika dan dat hij echt wat voorstelde.

De Amerikan zouden change krijgen en inderdaad ze kregen kleingeld toegeworpen in de vorm van Obama care en een pardon voor illegale immigranten. Voor de rest was Obama zijn invloed te beperkt.
Hoe stout is Konijntjuh!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')