abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149701280
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 19:38 schreef Zonnekoning het volgende:
Plinten 12 cm hoog, neuten bij de deuren! Houten neuten 15 cm.
Rondom kozijnen kan je het beste kitten, mits je strak genoeg je vloer gelegd hebt.
Ohja. Neuten. Waarom wil ik ook alweer plinten? :X
Dat word nog een leuk gedoe ben ik bang.

En pics van kitwerk met een vloer? Ik ken het niet?
pi_149701308
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 20:33 schreef knoblaucha6 het volgende:
and the queen landed in her castle *O*

Ik mis nog een blommetje of pot in de vensterbank of zoiets :+ maar hé, wat is het al heel erg mooi, je bent ook echt al helemaal thuis in je huis hè :*
(en over plinten, ehhhh , we hebben ze maar zeer node nodig ter vervanging, echt wel :X maar het heeft geen haast want er staan deels meubels voor zal ik maar zeggen en op die lelijke zichtpunten hier, och, daar kijken we al 5 jaar maar niet , geen hond (meer) die het ziet -O-
trekt man morgen aan zijn slurf: ik wil nú mooie plinten *trekken aan dood paard * _O-
Ik kan veel maar in rare schuine hoeken plinten trekken trek ik niet dus trek ik aan man die niet wil , ik ga je lenen als je klaar bent, jij houdt vast van rare niet te berekenen snijhoeken en zo :Y

Verder: meer pics please :9~
Dat bloemetje komt zodra de valentijnsmeuk uit de winkels is. Want mijn hoofd staat niet zo naar rood, hartjes en dat geneuzel. Ik had zaterdag op pad willen gaan, maar mijn humeur was -80 dus ik heb het de bevolking maar niet aangedaan.

Haha, ik ben wel wat gewend aan rare snijhoeken inmiddels. Maar ik ben ook wel makkelijk uitgevallen hoor :P

En foto's komen er aan, ff uploaden ;)
pi_149701420
Vorige week kwam ik op woensdag na de eerste werkdag zo thuis:

Timer op de lamp, dus het is licht als ik aan kom lopen en 2 dames die op me zitten te wachten en naar me toe sprinten zodra de deur open gaat. Ze genieten beide ook ontzettend van de ruimte. Ze jagen allebei speeltjes na over de vloer en zitten elkaar achterna. Je kan duidelijk zien dat ze het gemist hebben. En van het beeld van die 2 kan ik genieten terwijl ik op de bank zit :Y

En daar zit ik dan ;) Ik heb een 2e bank gekocht en wist nog niet of ik ze aan elkaar vast wil bouwen. Dus het zit nog een beetje raar zo met de leuning er tussen. Maar inmiddels weet ik wel dat het me qua loopruimte er achter bevalt. Dus ze kunnen aan elkaar vast morgen :Y

En dit is de enige toonbare foto van de rest van de woonkamer geloof ik. En verder is er dit weekend vrij weinig gebeurd. Ik heb mijn boekenkast van de slaapkamer verplaatst naar de andere kamer. En ingericht. En ik was druk met:

En inmiddels halverwege mijn weekend. Morgen of overmorgen is vast productiever.
pi_149701467
O+ :*
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_149701494
Ziet er goed uit :Y).

En je hebt mijn wijn zie ik, jammie. En het giraffe knuffelspeeltje van de katten; daar heb ik er ook 2 van :P.
pi_149701550
quote:
14s.gif Op zondag 15 februari 2015 19:01 schreef Anne het volgende:
Ziet er goed uit :Y).

En je hebt mijn wijn zie ik, jammie. En het giraffe knuffelspeeltje van de katten; daar heb ik er ook 2 van :P.
Die wijn is goed :9 nog 2 flessen staan :D

Wil je deze hebben? De dames blieven hem niet. Ze hebben liever zo'n bal van op elkaar geperst catnip of muisjes.
pi_149701783
Mooi werk Paula! Echt geweldig, genieten van je harde werk. Niet vergeten!!!! Ik ben zo'n hork die het na 2 dagen alweer vergeten is dat hier 2000 uur werk in zit. Je mag best trots zijn :)

Ziet er goed uit, lekker glaasje wijn! Tijd om vrienden uit te nodigen en lekker te genieten.

Wat staat er nog op de lijst beneden? En wanneer ga je fase 2 in (boven)?

Hoe staat het trouwens met de keuken?
Laat die handjes wapperen!
pi_149701936
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 19:11 schreef Gieliovd het volgende:
Mooi werk Paula! Echt geweldig, genieten van je harde werk.

Ziet er goed uit, lekker glaasje wijn! Tijd om vrienden uit te nodigen en lekker te genieten.
Doe mijn best. Ik heb taktisch alle dozen niet op de foto gezet. De bijkeuken blijkt niet lekkage vrij, dus ik heb gister in rap tempo alles naar binnen getild wat daar stond wat ik echt niet vochtig wilde hebben. En het lijkt er op dat ik vrij weinig schade heb. Maar ik ben nog niet op de helft van het doorlopen van alle dozen. Ik baal wel ontzettend. Alles qua stoffen ruikt alsof het te lang in de wasmachine heeft gezeten. En al mijn boeken zijn klam/nat. En er zijn er met schimmel er op. Maar dat zijn gelukkig boeken waarvan ik weggooien minder erg vind. Mijn eigen publicaties zijn gerimpeld van het vocht, maar niet beschimmeld. Daar ben ik al wel heel blij mee O+

quote:
Wat staat er nog op de lijst beneden? En wanneer ga je fase 2 in (boven)?

Hoe staat het trouwens met de keuken?
Euhm. Beneden. De keuken moet nog gewit, de vloer ge-egaliseerd en voorzien van een vloer. Daar moet ook nog wat geschilderd worden. En de radiator blijkt niet vast te hangen dus daar moet ik nog wat aan doen. En de rest van de radiatoren moet ik ook nog maar even nalopen met dank aan mr. Prutser :r :r

De hal beneden is nog ene bouwput, dus daar moet de elektra nog in. Plafond isoleren, muren vlak maken, schilderen, vloer egaliseren en vloer leggen, koof om de elektra kast timmeren en voorzien van een deur, boven het toilet het plafond verhogen enz. Nog een lekker klusje in elk geval.

Fase 2 zit er voorlopig financieel niet in. Dus ik ga boven de slaapkamer nog witten en dat blijft voorlopig in deze staat. Ik ga wel reken wat het kost om te beginnen met de badkamer en wat de rest dan zou kosten. Maar ik zie dat binnen een jaar nog niet gebeuren.
pi_149701958
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 19:03 schreef Puala het volgende:

[..]

Die wijn is goed :9 nog 2 flessen staan :D

Wil je deze hebben? De dames blieven hem niet. Ze hebben liever zo'n bal van op elkaar geperst catnip of muisjes.
Lief aanbod :* maar ik heb er al twee en dat is wel genoeg voor de twee haarballen die ik heb. Misschien kun je er iemand anders blij mee maken O+.

Ik heb liever je wijn trouwens ;) :P!
pi_149701982
quote:
12s.gif Op zondag 15 februari 2015 19:17 schreef Anne het volgende:

[..]

Lief aanbod :* maar ik heb er al twee en dat is wel genoeg voor de twee haarballen die ik heb. Misschien kun je er iemand anders blij mee maken O+.

Ik heb liever je wijn trouwens ;) :P!
Leuk geprobeerd, maar nee helaas. Die gaat van de zomer nog een keertje hier de glazen in :P
pi_149702023
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 19:17 schreef Puala het volgende:

[..]

Leuk geprobeerd, maar nee helaas. Die gaat van de zomer nog een keertje hier de glazen in :P
Potver!

Ik hou wijnvoordeel wel weer in de gaten ;).
pi_149702047
quote:
10s.gif Op zondag 15 februari 2015 19:18 schreef Anne het volgende:

[..]

Potver!

Ik hou wijnvoordeel wel weer in de gaten ;).
Slim ;) moet ik ook weer gaan doen, maar ik ben geloof ik het topic kwijt in myAt. Maar de leukste acties en fouten zullen wel geweest zijn..
pi_149702093
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 19:17 schreef Puala het volgende:

[..]
Die gaat van de zomer nog een keertje hier de glazen in :P
??? wat dacht je van volgend weekend?
pi_149702158
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 19:20 schreef Gieliovd het volgende:

[..]

??? wat dacht je van volgend weekend?
Ik heb 14 maart mijn housewarming en dan wil ik graag wat dingen af hebben. En ik ben de dag na wijn nooit zo heel productief :P
pi_149702733
Dat kaas/worst/wijnplankje :9~ Dat mocht ook wel na je -80 graden bui. (en breek me de bek niet open over die stompzinnig opgefokte valentijn, daar doen man en ik al die 30 jaar niet aan want valentijn is voor je geheime liefde, niet voor de antieke echte :P )

Heel erg veel nog te doen uiteraard maar je hebt een heuse woonkamer en wel 1 die zowat klaar is en dat ook nog eens binnen eigenlijk heel korte tijd, het lijkt is nog maar zo kort geleden dat het een halve bouwval was.
Die lekkende bijkeuken is een stevige tegenvaller maar daar staat tegenover dat de katten weer een plekje hebben en jij na een drukke werkdag ook, lastig om in deze fase in je hoofd de tegenvallers af te strepen tegen alles wat je al bereikt hebt maar dat afstrepen helpt wel (en anders helpt dat wijntje wel :+ )
Waar het stinkt is het warm.
pi_149703495
Die timer op de lampen is echt een TOP idee trouwens, het ziet er zoooooo vriendelijk uit als je thuis komt. Ik wil ook :D

Zaten mijn katten maar zo voor het raam als ik thuis kwam. Meestal ligt er één bij de schuifpui laveloos... 23,5 uur per dag. En de ander in het souterrain total loss in z'n mand.

Kom je thuis, hallooooo!! Niks :')

Die bij de schuifpui is ook nog eens doof, dus pas als ik over de vloer binnen loop dan wordt 't wakker.
pi_149704013
quote:
7s.gif Op zondag 15 februari 2015 19:39 schreef knoblaucha6 het volgende:
Dat kaas/worst/wijnplankje :9~ Dat mocht ook wel na je -80 graden bui. (en breek me de bek niet open over die stompzinnig opgefokte valentijn, daar doen man en ik al die 30 jaar niet aan want valentijn is voor je geheime liefde, niet voor de antieke echte :P )

Heel erg veel nog te doen uiteraard maar je hebt een heuse woonkamer en wel 1 die zowat klaar is en dat ook nog eens binnen eigenlijk heel korte tijd, het lijkt is nog maar zo kort geleden dat het een halve bouwval was.
Die lekkende bijkeuken is een stevige tegenvaller maar daar staat tegenover dat de katten weer een plekje hebben en jij na een drukke werkdag ook, lastig om in deze fase in je hoofd de tegenvallers af te strepen tegen alles wat je al bereikt hebt maar dat afstrepen helpt wel (en anders helpt dat wijntje wel :+ )
Dat plankje was niet verkeerd nee. Kreeg het niet eens op. De fles wijn wel :+ En de nieuwe bank ook uitgetest. Slaapt prima!

Valentijn is pijnlijk als de liefde niet loopt zoals je wilt. Maar het is zoals het is helaas.

De woonkamer is echt fantastisch _O_
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 19:58 schreef Gieliovd het volgende:
Die timer op de lampen is echt een TOP idee trouwens, het ziet er zoooooo vriendelijk uit als je thuis komt. Ik wil ook :D

Zaten mijn katten maar zo voor het raam als ik thuis kwam. Meestal ligt er één bij de schuifpui laveloos... 23,5 uur per dag. En de ander in het souterrain total loss in z'n mand.

Kom je thuis, hallooooo!! Niks :')

Die bij de schuifpui is ook nog eens doof, dus pas als ik over de vloer binnen loop dan wordt 't wakker.
Paar euro bij de action. Ideaal O+ En ik vind het ook wel fijn om hem af en toe te verzetten ivm inbrekers enzo. Ergens boven gaat er ook nog eentje aan of in de keuken binnenkort. Ik moet nog een 2e hebben maar die heb ik nog niet gevonden in de dozen. Net als de afstandsbediening voor de dingen die tussen mijn lampen en het stopcontact zitten. Die mis ik ook nog. Nu moet ik alle 2 de lampjes met de hand uitdoen. Hijg puf :P

Leuke katten :D :P

Als het mooi weer is en ze buiten zijn dan lopen ze vaak al naast de auto voor ik uit kan stappen O+
pi_149704189

De buffetkast staat trouwens ook. Het schilderwerk is echt in slechte staat dus er moet wat aan gebeuren. Maar wat? Zelfde kleur, andere kleur? Ik had wat staaltjes meegenomen:

Wat denken jullie? Ik wil best iets gedurfds. Maar twijfel ook over gewoon simpel wit.
pi_149704246
Ik vind dat groenige wel mooi eigenlijk O+. Staat best mooi op je muur denk ik zo.
En dan eventueel de binnenkant een van de eerste drie kleuren geven.
pi_149704378
quote:
14s.gif Op zondag 15 februari 2015 20:17 schreef Anne het volgende:
Ik vind dat groenige wel mooi eigenlijk O+. Staat best mooi op je muur denk ik zo.
En dan eventueel de binnenkant een van de eerste drie kleuren geven.
Ja of de kast wit en een kleur behang op de achterkant voor achter de schapjes?
  zondag 15 februari 2015 @ 20:20:43 #296
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_149704412
Ik vind dat felle blauw helemaal rechts wel helemaal super. Maar dan springt ie er echt uit. Vraag is of je dat wil. De hele donkere ernaast vind ik ook heel mooi en dan een lichte binnenkant.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_149704553
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 20:20 schreef Puala het volgende:

[..]

Ja of de kast wit en een kleur behang op de achterkant voor achter de schapjes?
Ik persoonlijk vind wit in dit geval maar zo-zo.
Zeker als ie daar op die plek blijft staan, naast die witte muur :P.
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 20:20 schreef SV-tje het volgende:
Ik vind dat felle blauw helemaal rechts wel helemaal super. Maar dan springt ie er echt uit. Vraag is of je dat wil. De hele donkere ernaast vind ik ook heel mooi en dan een lichte binnenkant.
Dat laatste kan inderdaad ook. Die donkere kleur met een lichte binnenkant O+.
pi_149705057
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 20:20 schreef SV-tje het volgende:
Ik mag jouw manier van denken wel. Ik zat ook aan die blauwe rechts te denken. Maar voor binnen vond ik hem niet tof. Zou je dan de lichte pakken? Die wijkt heel minimaal af van de muur. Of die een na lichte? Die wijkt wat meer af en zou wel mooi kunnen zijn denk ik.
pi_149705236
quote:
14s.gif Op zondag 15 februari 2015 20:23 schreef Anne het volgende:

[..]

Ik persoonlijk vind wit in dit geval maar zo-zo.
Zeker als ie daar op die plek blijft staan, naast die witte muur :P.

[..]

Dat laatste kan inderdaad ook. Die donkere kleur met een lichte binnenkant O+.
Vanaf de bank valt dat kleine stukje witte muur niet op. Dan staat hij vooral aan het eind van die blauwe muur.

Maar ik vind dat donkere met een lichte binnenkant nog niet zo gek. Ik geloof dat ik het al wel weet. O+
pi_149705470
Zal ik dan maar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')