Ohja. Neuten. Waarom wil ik ook alweer plinten?quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:38 schreef Zonnekoning het volgende:
Plinten 12 cm hoog, neuten bij de deuren! Houten neuten 15 cm.
Rondom kozijnen kan je het beste kitten, mits je strak genoeg je vloer gelegd hebt.
Dat bloemetje komt zodra de valentijnsmeuk uit de winkels is. Want mijn hoofd staat niet zo naar rood, hartjes en dat geneuzel. Ik had zaterdag op pad willen gaan, maar mijn humeur was -80 dus ik heb het de bevolking maar niet aangedaan.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:33 schreef knoblaucha6 het volgende:
and the queen landed in her castle
Ik mis nog een blommetje of pot in de vensterbank of zoietsmaar hé, wat is het al heel erg mooi, je bent ook echt al helemaal thuis in je huis hè
(en over plinten, ehhhh , we hebben ze maar zeer node nodig ter vervanging, echt welmaar het heeft geen haast want er staan deels meubels voor zal ik maar zeggen en op die lelijke zichtpunten hier, och, daar kijken we al 5 jaar maar niet , geen hond (meer) die het ziet
![]()
trekt man morgen aan zijn slurf: ik wil nú mooie plinten *trekken aan dood paard *![]()
Ik kan veel maar in rare schuine hoeken plinten trekken trek ik niet dus trek ik aan man die niet wil , ik ga je lenen als je klaar bent, jij houdt vast van rare niet te berekenen snijhoeken en zo![]()
Verder: meer pics please![]()
Die wijn is goedquote:Op zondag 15 februari 2015 19:01 schreef Anne het volgende:
Ziet er goed uit.
En je hebt mijn wijn zie ik, jammie. En het giraffe knuffelspeeltje van de katten; daar heb ik er ook 2 van.
Doe mijn best. Ik heb taktisch alle dozen niet op de foto gezet. De bijkeuken blijkt niet lekkage vrij, dus ik heb gister in rap tempo alles naar binnen getild wat daar stond wat ik echt niet vochtig wilde hebben. En het lijkt er op dat ik vrij weinig schade heb. Maar ik ben nog niet op de helft van het doorlopen van alle dozen. Ik baal wel ontzettend. Alles qua stoffen ruikt alsof het te lang in de wasmachine heeft gezeten. En al mijn boeken zijn klam/nat. En er zijn er met schimmel er op. Maar dat zijn gelukkig boeken waarvan ik weggooien minder erg vind. Mijn eigen publicaties zijn gerimpeld van het vocht, maar niet beschimmeld. Daar ben ik al wel heel blij meequote:Op zondag 15 februari 2015 19:11 schreef Gieliovd het volgende:
Mooi werk Paula! Echt geweldig, genieten van je harde werk.
Ziet er goed uit, lekker glaasje wijn! Tijd om vrienden uit te nodigen en lekker te genieten.
Euhm. Beneden. De keuken moet nog gewit, de vloer ge-egaliseerd en voorzien van een vloer. Daar moet ook nog wat geschilderd worden. En de radiator blijkt niet vast te hangen dus daar moet ik nog wat aan doen. En de rest van de radiatoren moet ik ook nog maar even nalopen met dank aan mr. Prutserquote:Wat staat er nog op de lijst beneden? En wanneer ga je fase 2 in (boven)?
Hoe staat het trouwens met de keuken?
Lief aanbodquote:Op zondag 15 februari 2015 19:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Die wijn is goednog 2 flessen staan
![]()
Wil je deze hebben? De dames blieven hem niet. Ze hebben liever zo'n bal van op elkaar geperst catnip of muisjes.
Leuk geprobeerd, maar nee helaas. Die gaat van de zomer nog een keertje hier de glazen inquote:Op zondag 15 februari 2015 19:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Lief aanbodmaar ik heb er al twee en dat is wel genoeg voor de twee haarballen die ik heb. Misschien kun je er iemand anders blij mee maken
.
Ik heb liever je wijn trouwens![]()
!
Potver!quote:Op zondag 15 februari 2015 19:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, maar nee helaas. Die gaat van de zomer nog een keertje hier de glazen in
Slimquote:Op zondag 15 februari 2015 19:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Potver!
Ik hou wijnvoordeel wel weer in de gaten.
??? wat dacht je van volgend weekend?quote:Op zondag 15 februari 2015 19:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Die gaat van de zomer nog een keertje hier de glazen in
Ik heb 14 maart mijn housewarming en dan wil ik graag wat dingen af hebben. En ik ben de dag na wijn nooit zo heel productiefquote:Op zondag 15 februari 2015 19:20 schreef Gieliovd het volgende:
[..]
??? wat dacht je van volgend weekend?
Dat plankje was niet verkeerd nee. Kreeg het niet eens op. De fles wijn welquote:Op zondag 15 februari 2015 19:39 schreef knoblaucha6 het volgende:
Dat kaas/worst/wijnplankjeDat mocht ook wel na je -80 graden bui. (en breek me de bek niet open over die stompzinnig opgefokte valentijn, daar doen man en ik al die 30 jaar niet aan want valentijn is voor je geheime liefde, niet voor de antieke echte
)
Heel erg veel nog te doen uiteraard maar je hebt een heuse woonkamer en wel 1 die zowat klaar is en dat ook nog eens binnen eigenlijk heel korte tijd, het lijkt is nog maar zo kort geleden dat het een halve bouwval was.
Die lekkende bijkeuken is een stevige tegenvaller maar daar staat tegenover dat de katten weer een plekje hebben en jij na een drukke werkdag ook, lastig om in deze fase in je hoofd de tegenvallers af te strepen tegen alles wat je al bereikt hebt maar dat afstrepen helpt wel (en anders helpt dat wijntje wel)
Paar euro bij de action. Ideaalquote:Op zondag 15 februari 2015 19:58 schreef Gieliovd het volgende:
Die timer op de lampen is echt een TOP idee trouwens, het ziet er zoooooo vriendelijk uit als je thuis komt. Ik wil ook
Zaten mijn katten maar zo voor het raam als ik thuis kwam. Meestal ligt er één bij de schuifpui laveloos... 23,5 uur per dag. En de ander in het souterrain total loss in z'n mand.
Kom je thuis, hallooooo!! Niks
Die bij de schuifpui is ook nog eens doof, dus pas als ik over de vloer binnen loop dan wordt 't wakker.
Ja of de kast wit en een kleur behang op de achterkant voor achter de schapjes?quote:Op zondag 15 februari 2015 20:17 schreef Anne het volgende:
Ik vind dat groenige wel mooi eigenlijk. Staat best mooi op je muur denk ik zo.
En dan eventueel de binnenkant een van de eerste drie kleuren geven.
Ik persoonlijk vind wit in dit geval maar zo-zo.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja of de kast wit en een kleur behang op de achterkant voor achter de schapjes?
Dat laatste kan inderdaad ook. Die donkere kleur met een lichte binnenkantquote:Op zondag 15 februari 2015 20:20 schreef SV-tje het volgende:
Ik vind dat felle blauw helemaal rechts wel helemaal super. Maar dan springt ie er echt uit. Vraag is of je dat wil. De hele donkere ernaast vind ik ook heel mooi en dan een lichte binnenkant.
Ik mag jouw manier van denken wel. Ik zat ook aan die blauwe rechts te denken. Maar voor binnen vond ik hem niet tof. Zou je dan de lichte pakken? Die wijkt heel minimaal af van de muur. Of die een na lichte? Die wijkt wat meer af en zou wel mooi kunnen zijn denk ik.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:20 schreef SV-tje het volgende:
Ik vind dat felle blauw helemaal rechts wel helemaal super. Maar dan springt ie er echt uit. Vraag is of je dat wil. De hele donkere ernaast vind ik ook heel mooi en dan een lichte binnenkant.
Vanaf de bank valt dat kleine stukje witte muur niet op. Dan staat hij vooral aan het eind van die blauwe muur.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind wit in dit geval maar zo-zo.
Zeker als ie daar op die plek blijft staan, naast die witte muur.
[..]
Dat laatste kan inderdaad ook. Die donkere kleur met een lichte binnenkant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |