abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 januari 2015 @ 00:27:36 #26
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_148863138
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 00:23 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Een ander topic over deze studenten? Kan ik niet vinden. Linkje a.u.b.
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 23:46 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

We willen o.a. kijken naar de overeenkomsten en verschillen met de verdwijning van Kris en Lisanne.
Als ik het in NWS zet wordt het vroeg of laat naar BNW geschopt :)
Dus het andere topic betreft.
BNW / Kris Kremers & Lisanne Froon #151 - Zoektocht was een deceptie...

En deze zal niet zo snel uit NWS worden geschopt, tenzij ze niet heel thuis aan komen. of iets in die geest.

Als ze door aliens waren ontvoerd was dit in TRU beland :+

Sorry.. ik ga ook niet meer in topic reageren tot er iets BNW achtigs gevonden is!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 20 januari 2015 @ 00:47:03 #27
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_148863510
quote:
Dat topic gaat over Panama. Dit topic gaat over Turkije.
Er zijn overeenkomsten maar ik vind het nogal onzinnig om het op één hoop te gooien.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_148863557
Deze mensen zijn door de hagedismensen meegesleurd de holle aarde in en vervangen door infiltranten. Vertrouw hen dus NIET!
Je suis Charlie Sheen
pi_148863743
quote:
9s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 00:02 schreef Copycat het volgende:
Mijn nichtje verdwaalde vorige week op de Veluwe. Dat waren drie penibele uurtjes. Ik open er even een BNW-topic over ...

Met andere woorden: wat is in hemelsnaam de relevantie van een verdwaling aan de andere kant van de wereld, onder totaal verschillende omstandigheden, in een volledig andere omgeving?
quote:
9s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 00:02 schreef Copycat het volgende:
Mijn nichtje verdwaalde vorige week op de Veluwe. Dat waren drie penibele uurtjes. Ik open er even een BNW-topic over ...

Met andere woorden: wat is in hemelsnaam de relevantie van een verdwaling aan de andere kant van de wereld, onder totaal verschillende omstandigheden, in een volledig andere omgeving?
pi_148863768
Goed topic!
Ik ben wel benieuwd naar de bel-frequentie van deze mensen. Hebben ze 80 pogingen per dag gedaan? Wilde ze hun batterij sparen?
Hadden ze iets van een gps bij zich?
Ook lijkt het erop dat ze alle dagen op dezelfde locatie hebben zitten wachten op hulp. Was dat omdat alleen daar water was?

Zomaar vragen die nu in me op komen.
Make my day!
pi_148864085
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 01:00 schreef jackie12 het volgende:

[..]

[..]

quote:
4s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 00:50 schreef NotYou het volgende:
Deze mensen zijn door de hagedismensen meegesleurd de holle aarde in en vervangen door infiltranten. Vertrouw hen dus NIET!
Je suis Charlie Sheen
  dinsdag 20 januari 2015 @ 01:24:22 #32
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_148864131
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 01:01 schreef agter het volgende:
Goed topic!
Ik ben wel benieuwd naar de bel-frequentie van deze mensen. Hebben ze 80 pogingen per dag gedaan? Wilde ze hun batterij sparen?
Hadden ze iets van een gps bij zich?
Ook lijkt het erop dat ze alle dagen op dezelfde locatie hebben zitten wachten op hulp. Was dat omdat alleen daar water was?

Zomaar vragen die nu in me op komen.
Goede vragen. Hopelijk wordt er snel meer duidelijk.
  dinsdag 20 januari 2015 @ 02:15:21 #33
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_148864449
Utrechtse studenten in veiligheid gebracht (video in de link)

ANTALYA/UTRECHT - Een zoekactie naar twee Utrechtse studenten en een Brit die in Turkije werden vermist heeft geleid tot hun redding. Dat meldt de Turkse reddingsorganisatie AFAD. Het drietal is inmiddels in veiligheid gebracht. Ze zouden het naar omstandigheden goed maken.

De drie uitwisselingsstudenten, onder wie Friso de V. en Marije de G., begonnen afgelopen woensdag in Antalya aan een lange wandeling op een bekende kustroute. Vrijdag kwamen ze in de problemen en belden ze de alarmdiensten. Daarna werd een grootschalige zoekactie opgezet. De Turkse hulpdienst heeft een kleine honderd medewerkers op pad gestuurd om de drie te zoeken.

Zondag kregen de reddingsteams voor het eerst weer een teken van leven. De studenten zagen een helikopter overvliegen. Toen ze niet werden opgemerkt belden ze weer om hulp.

http://www.rtvutrecht.nl/(...)igheid-gebracht.html

[ Bericht 0% gewijzigd door Domnivoor op 20-01-2015 02:38:29 ]
pi_148864714
Fijn dat alles goed is gekomen!

Op zich wel raar dat ze contact
hebben gehad met alarmnummer, dag erna direct een helikopter over hun vliegt.Maar pas de volgende dag alarm wordt geslagen dat er een helikopter is opgevallen. En vervolgens pas gesignaleerd door wapperen met rode jas.
Moet er dan echt me zoiets opmerkelijks aandacht gezocht worden door een helikopter dat al op zoek is?

[ Bericht 14% gewijzigd door MidnightB00m op 20-01-2015 03:52:39 ]
pi_148866042
Vermiste studenten Turkije namen onverantwoord risico:

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ntwoord-risico.dhtml
pi_148866465
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 02:15 schreef Domnivoor het volgende:
Utrechtse studenten in veiligheid gebracht (video in de link)

ANTALYA/UTRECHT - Een zoekactie naar twee Utrechtse studenten en een Brit die in Turkije werden vermist heeft geleid tot hun redding. Dat meldt de Turkse reddingsorganisatie AFAD. Het drietal is inmiddels in veiligheid gebracht. Ze zouden het naar omstandigheden goed maken.

De drie uitwisselingsstudenten, onder wie Friso de V. en Marije de G., begonnen afgelopen woensdag in Antalya aan een lange wandeling op een bekende kustroute. Vrijdag kwamen ze in de problemen en belden ze de alarmdiensten. Daarna werd een grootschalige zoekactie opgezet. De Turkse hulpdienst heeft een kleine honderd medewerkers op pad gestuurd om de drie te zoeken.

Zondag kregen de reddingsteams voor het eerst weer een teken van leven. De studenten zagen een helikopter overvliegen. Toen ze niet werden opgemerkt belden ze weer om hulp.

http://www.rtvutrecht.nl/(...)igheid-gebracht.html
Ai, dat is wel een groot verschil met de zaak Kris en Lisanne...
I´m back.
pi_148866485
Eind goed, al goed :)

Maar dit is/was meer NWS dan BNW dus hier kan een slotje op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')