abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6623008
Als je een wietplant in je kamer hebt, is dat slecht voor je gezondheid ofzo? Die dingen ruiken behoorlijk. Niet dat je na een nachtje slapen met zo'n ding op je kamer helemaal raar wakker wordt ofzo?

Of kan het absoluut geen kwaad?

pi_6623034
Ehm bloemen houden van mensen dus

kijk je moet niet overdrijven en een moederplant met 100 klonen onder je bed verstoppen, maar 1 neuh

maandag 4 november 2002 @ 19:08:55 #3
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_6623116
quote:
Op maandag 4 november 2002 19:03 schreef Echoes het volgende:
Als je een wietplant in je kamer hebt, is dat slecht voor je gezondheid ofzo? Die dingen ruiken behoorlijk. Niet dat je na een nachtje slapen met zo'n ding op je kamer helemaal raar wakker wordt ofzo?

Of kan het absoluut geen kwaad?

Ik ken een kat die elke dag stoned is omdat hij de hele dag in deze lucht leeft. Dit beest is veel te oud geworden, is inmiddels al 20 en ziet er nog steeds heel goed uit.
Mijn conclusie: Niet slecht.
Het Nieuws voor vandaag: [b]http://www.nso.lt/chemtrails/faq.htm[/b]
pi_6623121
hooguit een paar, en int voorjaar gaan ze de tuin in...
pi_6623188
quote:
Op maandag 4 november 2002 19:09 schreef Echoes het volgende:
hooguit een paar, en int voorjaar gaan ze de tuin in...
Aah als je nog een knipparty houd ofzo moet je maar ff mailen

en euhm succes, wat voor soort heb je staan?

pi_6623285
Planten op je slaapkamer is zeker niet al te goed, nemen zuurstof weg uiteraard.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_6623348
quote:
Op maandag 4 november 2002 19:19 schreef mrcool het volgende:
Planten op je slaapkamer is zeker niet al te goed, nemen zuurstof weg uiteraard.
heu ?? Maken zuurstof aan, nemen Koolstofdioxide weg (regenwoud enzo) ...
pi_6623362
quote:
Op maandag 4 november 2002 19:22 schreef el_bario het volgende:

[..]

Whatever, het is iig niet goed om er te veel op je kamer te hebben staan.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_6623374
quote:

[..]

maandag 4 november 2002 @ 19:26:16 #10
20682 firstwollie
opblaaskrokodil
pi_6623431
quote:
fotosynthese reactie:

6H20 + 6CO2 -> C6H12O6 + 6O2

de plant produceert dus zuurstof

[sub]ik had geen zin al die cijfertjes in subscript te zetten[/sub]

Member of the Dark Projekt
Anal intruder!
pi_6623457
quote:
Op maandag 4 november 2002 19:26 schreef firstwollie het volgende:

[..]

fotosynthese reactie:

Zoals al eerder gezegd, ik weet het, maar nog steeds schijnt het niet goed te zijn, hoe dat precies zit weet ik dus ook niet.
pi_6623514
quote:
Op maandag 4 november 2002 19:27 schreef mrcool het volgende:

[..]

Zoals al eerder gezegd, ik weet het, maar nog steeds schijnt het niet goed te zijn, hoe dat precies zit weet ik dus ook niet.

nee maar dat komt omdat wiet en alles daaromheen ook niet goed is duuuuuuuuuuuh
  maandag 4 november 2002 @ 19:31:00 #13
20682 firstwollie
opblaaskrokodil
pi_6623534
het is wel zo dat je door veel planten een hogere luchtvochtigheid krijgt in de kamer, omdat er water uit de bladeren verdampt
Member of the Dark Projekt
Anal intruder!
pi_6623559
quote:
Op maandag 4 november 2002 19:31 schreef firstwollie het volgende:
het is wel zo dat je door veel planten een hogere luchtvochtigheid krijgt in de kamer, omdat er water uit de bladeren verdampt
Dat zou het dan wel wezen denk ik.
pi_6623568
quote:
Op maandag 4 november 2002 19:30 schreef Pushit het volgende:

[..]

nee maar dat komt omdat wiet en alles daaromheen ook niet goed is duuuuuuuuuuuh

Ik heb het hier over planten in het algemeen!
pi_6623577
aha owkee, ben ook niet van plan om me hele kamer vol te stoppen met die planten. Heb boel zaadjes, en wil er stuk of 3 ofzo uit laten komen in me kamer laten groeien, en als ze wat groter worden (50-70cm hoog ofzo) in de tuin zetten als het weer het toelaat

Ik heb geen idee wat voor soort het is, heb er geen bal verstand van om eerlijk te zijn

maar zoals ikhet hier beschrijf kan het geen kwaad toch?!

maandag 4 november 2002 @ 19:33:22 #17
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_6623588
je moet niet in een tuin slapen, de afzuigers zuigen alles richting de plant, en bovendien is de luchtvochtigheid nogal hoog, en welke debiel heeft er nog een moederplant?
totaal overbodig, gewoon je klonen stekken.
voor growtips moet je ook maar even gillen

een wietplant is niet slecht voor de gezondheid, tot je hem oogst

Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
pi_6623651
quote:
Op maandag 4 november 2002 19:33 schreef Piro het volgende:
je moet niet in een tuin slapen, de afzuigers zuigen alles richting de plant, en bovendien is de luchtvochtigheid nogal hoog, en welke debiel heeft er nog een moederplant?
eh?!?! dit vat ik ff niet?

enne kom maar op met je growtips

pi_6623666
quote:
Op maandag 4 november 2002 19:33 schreef Piro het volgende:
totaal overbodig, gewoon je klonen stekken.
voor growtips moet je ook maar even gillen

een wietplant is niet slecht voor de gezondheid, tot je hem oogst

en hoe kom je aan klonen zonder een moederplant, ja kopen maar heb liever "alles onder controle"

-ontopic- 1 plant zal toch echt geen kwaad kunnen, en 2 of 3 zal ook nog niet zoveel schelen kwa vochtigheid.... denk ik heb er nooit 2 of 3 of 1

pi_6623687
quote:
Op maandag 4 november 2002 19:32 schreef Echoes het volgende:
aha owkee, ben ook niet van plan om me hele kamer vol te stoppen met die planten. Heb boel zaadjes, en wil er stuk of 3 ofzo uit laten komen in me kamer laten groeien, en als ze wat groter worden (50-70cm hoog ofzo) in de tuin zetten als het weer het toelaat

Ik heb geen idee wat voor soort het is, heb er geen bal verstand van om eerlijk te zijn

maar zoals ikhet hier beschrijf kan het geen kwaad toch?!

nee hoor kan geen kwaad. Maar zou je niet beter wachten met het ontkiemen van die zaadjes tot het weer lente is? Dan kan die plant, zodra die een paar cm groot is lekker goed groeien over de zomer. In een pot voor je raam daar schiet die plant nu niks mee op. Ik denk dat je hem met moeite in leven houd tot de vorst uit de grond is. Tenzij je een groei lamp hebt. Maar dan zou ik het nog anders aanpakken.
pi_6623688
Zorg ervoor dat je wel goede skunk gaat planten!
  maandag 4 november 2002 @ 19:42:49 #22
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_6623745
Idd, maar niet iedereen heeft de tijd om te klonen, daarbij komt dat het hels teringwerk is.

En als je kloontjes koopt, CHECK THE SOIL!

Het laatste wat je wil is een lading beestjes die meeliften en je hele oogst naar de filistijnen helpen

Echoes : ligt eraan, wat wil je besteden, en wat wil je ermee doen?

Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
pi_6623791
ik heb keer plantje gehad, die werd groot, heb ik zaadjes van bewaard, die weer geplant jaar daarop. Daar de zaadjes van heb ik nu al 3 jaar in een potje zitten

Ik was van plan om het in februarie zo'n beetje te planten, en zodra ie groot genoeg is en het weer goed is zet ik'm buiten zodat ie nog groter kan worden

ik doe er verder nix mee..puur de fun

pi_6623841
quote:
En het donker nemen planten zuurstof op in plaats van het af te geven.
De lichtreactie van de plant produceert zuurstof, en neemt koolstofdioxide op.
De donkerreactie net andersom. Normaal vlakt de lichtreactie de donkerreactie uit (ze vinden allebei overdag plaats), maar 's nachts is er geen lichtreactie.
Maarre, jij laat je vriendin dus ook niet op je kamer slapen? Die neemt ook zuurstof op, en wel een beetje meer als de paar milliliter die een plant opneemt
  maandag 4 november 2002 @ 20:02:29 #25
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_6624097
quote:
Op maandag 4 november 2002 19:45 schreef Echoes het volgende:
ik heb keer plantje gehad, die werd groot, heb ik zaadjes van bewaard, die weer geplant jaar daarop. Daar de zaadjes van heb ik nu al 3 jaar in een potje zitten

Ik was van plan om het in februarie zo'n beetje te planten, en zodra ie groot genoeg is en het weer goed is zet ik'm buiten zodat ie nog groter kan worden

ik doe er verder nix mee..puur de fun

ik ga er even van uit dat je het allemaal flink oprookt of voor recreatieve doeleinden gebruikt

[basishandleiding wietteling]

pak een kloonlamp, niet al te grote, en suspend hem aan het plafond, als je een sloeber bent kan een halogeenlamp er ook mee door.

ik zou niet weten waar die planten van zijn, dus moederplant of kloon, maar vanuitgaand dat het klonen zijn dan laat je bijvoorbeeld van het eerste tot het laatste school uur van de dag (dus voor je weggaat, en dan het laatste tijdstip op je rooster nemen, of een tijdstip waarop je zeker thuis bent) en tussen die tijd het licht aanknallen, als er geen licht schijnt dan dek je die bak gewoon af.
als je op aarde kweekt dan pleur je er groeivoeding in, verkrijgbaar bij de betere growshop.
als je vindt dat ze groot en sterk genoeg zijn dan verander je de lichtcyclus, bijvoorbeeld vanaf het moment dat je thuis bent tot het moment dat je de volgende dag weer naar school gaat en geef je je schatjes bloeivoeding (ook weer bij de betere growshop te halen).
na plusminus 7-8 weekjes heeft u een forse lading wiet voor recreatieve doeleinden, veel plezier.

een beetje kweker trekt hier circa 400-500 gram uit, ervanuitgaande dat je heel lief bent voor je schatjes, maar je hebt alsnog een flinke tufmogelijkheid.

*disclaimer*
ik ben niet verantwoordelijk voor enige akkefietjes met ouders, politie, growshops, OvJ, of dergelijke instanties, ik ben ook niet verantwoordelijk voor enige wrijving in relationele sfeer als gevolg van bovengenoemde handleiding.

maandag 4 november 2002 @ 20:11:13 #26
27439 tRiZzZ
Nederlander
pi_6624293
is zeker niet slecht voor je
God Made Grass Man Made Booze Who Do You Trust?
pi_6624438
Lijk me ook niet...
Ik zou alleen een beetje gek worden van die lucht de hele tijd.

-offtopic-
Hoe lang kan je een zakje wiet laten liggen voordat het gaat bederven?
Wat is de "houdbaarheidsdatum" van wiet?

maandag 4 november 2002 @ 20:21:05 #28
14672 Marc_mga
Cherry Blossom Girl
pi_6624518
quote:

[..]

dat is alleen s'nachts, overdag doen ze precies het omgekeerde, daarom hadden mensen vroeger ook bijna geen planten in huis. Is inmiddels bewezen dat dit veeeeeele male minder is dan dat ze s'nachts produceren
pi_6624538
hahaha die disclaimer
  maandag 4 november 2002 @ 20:23:18 #30
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_6624577
je bent voorbereid of je bent het niet
pi_6624646
haha inderdaad maar ik denkdat ik die zaadjes lekker in een potje grond stop, en komt er vanzelf wel wat uit
  maandag 4 november 2002 @ 20:31:04 #32
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_6624718
dikke neus voor je, zal niet veel soeps wezen
pi_6624856
vorige keren ging het ook
pi_6625067
quote:
mrcool is a fool
pi_6625146
quote:
Op maandag 4 november 2002 20:16 schreef Thomas B. het volgende:
-offtopic-
Hoe lang kan je een zakje wiet laten liggen voordat het gaat bederven?
Wat is de "houdbaarheidsdatum" van wiet?
ligt er aan, wat voor wiet waar bewaar je het en dat soort zaken. paar maanden moet wel lukken

mijn vraag aan jou.. waarom zou je een zakje wiet willen bewaren

[Dit bericht is gewijzigd door Pushit op 04-11-2002 20:53]

maandag 4 november 2002 @ 20:52:47 #36
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_6625151
kwam er ook nog wat rookbaars af of kan ik met zekerheid zeggen dat ik rookbaardere softdrugs uit de pleepot heb kunnen vissen?
pi_6625283
geen idee, heb het toen aan iemand gegeven en of die het ooit heeft gebruikt weet ik niet. Was behoorlijke plant geworden toen..
  maandag 4 november 2002 @ 21:47:58 #38
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_6626106
schopje richting F&F.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_6626270
quote:
Op maandag 4 november 2002 19:26 schreef firstwollie het volgende:

[..]

fotosynthese reactie:

klopt, maar fotosynthese kan alleen plaatsvinden met behulp van licht.. 's nachts is het donker dus geen fotosynthese.. dan verbruikt de plant zuurstof.. (heb goed opgelet bij bio)
pi_6626288
quote:
Op maandag 4 november 2002 20:21 schreef Marc_mga het volgende:

[..]

dat is alleen s'nachts, overdag doen ze precies het omgekeerde, daarom hadden mensen vroeger ook bijna geen planten in huis. Is inmiddels bewezen dat dit veeeeeele male minder is dan dat ze s'nachts produceren

oeps... voortaan eerst alles lezen voordat k reageer...
pi_6629653
quote:
Op maandag 4 november 2002 21:57 schreef freaky-me het volgende:

[..]

oeps... voortaan eerst alles lezen voordat k reageer...

Je bent niet de enige hoor
quote:
Op maandag 4 november 2002 19:49 schreef Lexie het volgende:

[..]

En het donker nemen planten zuurstof op in plaats van het af te geven.
De lichtreactie van de plant produceert zuurstof, en neemt koolstofdioxide op.
De donkerreactie net andersom. Normaal vlakt de lichtreactie de donkerreactie uit (ze vinden allebei overdag plaats), maar 's nachts is er geen lichtreactie.
Maarre, jij laat je vriendin dus ook niet op je kamer slapen? Die neemt ook zuurstof op, en wel een beetje meer als de paar milliliter die een plant opneemt

pi_6662908
quote:
Op maandag 4 november 2002 20:52 schreef Pushit het volgende:

[..]

ligt er aan, wat voor wiet waar bewaar je het en dat soort zaken. paar maanden moet wel lukken

mijn vraag aan jou.. waarom zou je een zakje wiet willen bewaren

Heb je gelijk in, maar het roken komt er niet echt van de komende tijd (dacht ik, want vrijdag is het weer feest dus dan gaat het wel op)

Ik bewaar eht in een tupperware doosje en een stukje zilverfolie er omheen...

pi_8303679
Wanneer is beetje goede tijd om die dingen te gaan planten? Ik wil eerst gewoon binnen en als ie (te) groot woord wil ik'm in de tuin doen. Dus als ik nu plant, wordt ie dan te snel groot zodat ie naar buiten moet terwijl het buiten nog te koud is?!

hoe snel groeit zo'n plant ongeveer?

pi_8303916
ja kan wel beginnen met de zaadjes ontkiemen. Leg ze bv in waten en hou ze goed vochtig. wanneer ze uitschieten kun je ze overplanten in aarde. Ze mogen pas naar buiten als je zeker weet dat het niet meer zal vriezen. Na drie koningen is geloof ik zo'nn beetje de maatstaaf, maar is uiteraard een beetje moeilijk te voorspellen. ze mogen in iig best uitgroeien tot een cm of 20 voor je ze buiten plant.
pi_8308928
Jaren oerbossen wiet in de tuin gekweekt. Nog nooit een growshop of kweekinstructie bezocht. Knettergoeie wiet altijd gehad. Gaat prima als je van planten houdt. Planten willen, licht, lucht, warmte. Dus geen kleffe kledderaarde op een kille slaapkamer of bovenop de verwarming tegen het ijskoude venster.
Je kan er het beste een kweektafeltje op een zonnige plek bij het raam voor inrichten. Van die paar plantjes wordt je, als je geen astma oid hebt, echt niet ziek.

Ik woon al mn leven in een oerwoud. Misschien is de bijwerking dat ik de verschijnselen niet opmerk. Je kan beter vragen is een slapende mens slecht voor een plant? Jij ontneemt de plant heel veel zuurstof.
Zonder tocht of koude luchtstroom te veroorzaken zou je kunnen denken aan luchten als je slaapt. Desnoods door de gangdeur open te houden als je in een veilig huis op je kamer woont.

quote:
Op woensdag 5 februari 2003 23:57 schreef el_bario het volgende:
ja kan wel beginnen met de zaadjes ontkiemen. Leg ze bv in waten en hou ze goed vochtig. wanneer ze uitschieten kun je ze overplanten in aarde.
Inderdaad op een schaaltje vochtig keukenpapier of wcpapier leggen en dan ontkiemen ze alvast als ze kiemkracht hebben. Als je ze in watten legt beschadigen de fijne worteltjes als je ze eruit haalt. aan de eerste wortel zitten haast onzichtbare haarworteltjes. Door ze 'voor te kiemen' weet je tenminste zeker dat het zaad goed is.
Je kan ze eerst een nachtje in een kopje water doen zodat ze zich vast volzuigen en dan pas op het vochtige papier.
Ik dek zo'n schaaltje af met huishoudfolie zodrt het niet uitdroogt maar lekker gaat broeien.
Met uitschieten bedoelt El_Bario ontkiemen: dat ze een taugee-achtig worteltje maken. Dat is dus binnen 1 tot 3 dagen nadat de zaadjes open gebarsten zijn. Wacht je langer dan raken ze van slag. Het groeien moet in aarde gebeuren.

Daarna leg je ze heel voorzichtig in een kweekpotje cactusaarde, die schimmelt niet, is minder kledderig, en te koop bij elke bloemist. En het kiemplantje gewoon in een gaatje van 1 cm diep laten zakken. Niet aandrukken maar met wat aardekruimels er overheen strooien. De aarde moet luchtig blijven.
Je kan de pot eventueel met wat huishoudfolie afdekken maar zorg ervoor dat het, net als in een pas, afentoe een beetje verse lucht krijgt en niet een klimaat wordt dat het gaat rotten. Door met folie af te dekken voorkom je dat het kiemplantje zich wezenloos schrikt van de plens koud water die je m geef. Zo'n klein plantje drinkt amper en dus kan je gewoon zorgen dat de aarde niet uitdroogt. Let wel op dat het plantje nooit tegen het folie aangroeit.
Je kan het folietentje steeds groter maken dmv sateestokjes enzo: tot het plantje sterk genoeg is om tegen warmte/kou verschillen te kunnen. dwz Als het een paar blaadjes heeft. Te veel troetelen is van dan af niet goed: ze moeten sterk worden en niet dun en lang.
Als een plant een groeiachterstand ontwikkelt in dit stadium, haalt ze dat nooit meer in.

quote:
Ze mogen pas naar buiten als je zeker weet dat het niet meer zal vriezen. Na drie koningen is geloof ik zo'nn beetje de maatstaaf,
Dat zijn de [b]IJSHEILIGEN en dat is in mei. De 3e week van mei geloof ik... Laat he?
Dus je kan het beste zo tegen maart op je kamer gaan kweken. Nu is nog wat vroeg. Het kan zijn dat ook jij het snachts ineens extra koud krijgt omdat het weer vriest, dus wat denk je van zo'n teer kasplantje? En de lichtsterkte is ook nog niet goed. De zon staat nog te laag en geeft amper warmte. In maart is dat al veel beter.
quote:
ze mogen in iig best uitgroeien tot een cm of 20 voor je ze buiten plant.
Je kan ze binnen vast voortoppen: elke keer als ze zich vertakken na 2 blaadjes het topje eruit knijpen en zo kweek je veel toppen en wordt de plant geen sliert.
Zodra het plantje binnen hoger is geworden dan het potje waar het on staat, en breder dan het breed is, mogen/moeten ze verpot. Je ziet ook dat anders de worteltjes onderuit gaan groeien. Vlakke hand op de aarde om de stam, alsof de steel een joint is, potje voorzichtig omdraaien, met je vrije hand klapje geven op bodem potje, kluitje goed tegen uit elkaar vallen beschermen met je handen en meteen overzetten in een kuiltje van de al met (inmiddels gewone potgrond) aarde gevulde grotere pot.
Let wel op dat eenmaal uitgedroogde potgrond nooit meer vocht opneemt. Dat verschijnsel ken je wel van kamerplanten waar het water bovenop gegeven meteen onderuit loopt. Dus houdt de vochtigheid in de gaten maar maak er ook geen koude kledder van.

Als je drie zaadjes zaait: houdt er rekening mee dat er een paar mannetje kunnen zijn, die kan je zodra je dat ontdekt weggooien en dan heb je ineens niks meer. Dus omdat je 5 plantjes mag zou ik er 7 zaaien om gegarandeerd 3 vrouwen te krijgen..

Veel plezier met je nieuwe tuinhobby!
En echt een plant op je slaapkamer is minder 'ongezond' dan bvb een hond of kat op bed of een vogelkooi of vissenbak wat vroeger ook allemaal schadelijk werd gevonden, en ook dat overleven mensen blijkbaar

[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 06-02-2003 11:35]

pi_8309337
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 11:23 schreef Lurky het volgende:Je kan de pot eventueel met wat huishoudfolie afdekken maar zorg ervoor dat het, net als in een [/b]kas[/b],
Pas was kas maar ik kon het niet meer dan 1x wijzigen.
Maak van de nood meteen een deugd nog wat uit te leggen...
quote:
Je kan het folietentje steeds groter maken dmv sateestokjes enzo:
Die stokjes zet je dus langs de rand van de pot. Je prikt een stok nooit vlak bij de plant.
Hoewel het ons om de bladeren gaat speelt voor een plant het belangrijke deel van het leven zich ondergronds af. Wortels ZIJN de plant. Wat wij zien is het 'leuke deel'; de ademhaling, ontlasting en voortplanting. Maar zn mond, hart en hersens zitten in de grond. Om het even kinderlijk simpel uit te drukken. daarom is de aarde voor een plant zo belangrijk.
Bij mensen die zich dat niet realiseren gaan planten vaak dood. Groene vingers zijn zwarte vingers zeg maar.
pi_8309528
ok bedankt voor de reacties, ik zal nog even wachten tot eind maart met planten. Op zich is het meer voor de fun trouwens
pi_8310200
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 11:55 schreef Echoes het volgende:
ik zal nog even wachten tot eind maart met planten. Op zich is het meer voor de fun trouwens
Je kan half maart wel beginnen op je kamer hoor. 21 maart is ook het oficieele begin van de lente dus zo gek is het niet dan te zaaien.

Mijn uitleg is ook wat ik voor de lol heb geleerd van mezelf. Serieus wietkweken lijkt me niet grappig. Laatst zijn hier in de buurt een paar plantages opgerold: tjee dat zijn komplete fabrieken. En de mensen die erbij horen zijn een soort onderwereldfiguren. Die kweken wiet vooral vanwege het geld. Zelf wonen ze ook niet in die huizen: er woont niemand alleen maar planten. Zou ook ongezond zijn daarin te leven. Dat is ook de rede van de 'ontmanteling': o.a. stank- en vochtoverlast. Die huizen zijn ook als ware bunkers beveiligd en gebarricadeerd. Daar is een gigantische politiemacht aan te pas gekomen om daar binnen te kunnen dringen. Geen leuk gezicht trouwens.

Wie een paar plantjes voor eigen tuin op kweekt is duidelijk hobbyist. Je mag er 5 hebben voor 'eigen gebruik' En als die een beetje goed gaan, het kunnen hele dennebomen worden buiten, dan is dat ook precies leuk. Je moet er geen dagtaak aan hebben.
Bovendien zijn andere planten ook leuk.

pi_8310618
Tip voor wietkwekers: www.wietforum.nl

Daar kan je heel veel info vinden en wat er niet staat kan je vragen en dat weten andere dan wel weer...

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_8317827
..maar ik rook niet

(serieus)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')