Zichzelf verzopen ofzoquote:Op maandag 19 januari 2015 23:32 schreef Caland het volgende:
Wat had die vrouw dan precies gedaan, ben het half aan het volgen
Dat had ik gemist, zo interessant vind ik het nietquote:Op maandag 19 januari 2015 23:34 schreef tralalala het volgende:
[..]
Met gewurgd kindje in de achterbak, klein detail.
Ik geloof echt niet dat de gemiddelde PvdA-kiezer op die manier redeneert. Zowel de oorspronkelijke aanhang als de redelijke Moslims zullen zeker op hem kunnen stemmen.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:28 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Jij, en vele anderen. Dat is de reden dat je beter niet voor een Marokkaan kan gaan als politiek leider. Eigenlijk elke allochtoon met een kleurtje.
Je moet een degelijke CV hebben, en daar staat over het algemeen een opleiding aan de basis. Een opleiding op zichzelf is zeker niet genoeg, dat ben ik uiteraard met je eens.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:32 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een opleiding is ook niet het echte leven. De meest succesvolle mensen zijn vaak mensen die op school niet presteerden.
Al moet ik toegeven dat ik niet onder de indruk ben van de cv's van Roemer en Wilders.
De PvdA-er is normaler dan jij denkt. Het zijn nog altijd hoofdzakelijk mensen van het politieke midden. Verder heb je een hoop mensen die roepen dat ze niet zo zijn, maar uiteindelijk die latente discriminatoire gevoelens toch laten spreken. Vaak niet eens bewust. Een zeer degelijk percentage gaat er per definitie van uit bij het beoordelen van een kleurling dat deze minder intelligent is.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet dat de gemiddelde PvdA-kiezer op die manier redeneert. Zowel de oorspronkelijke aanhang als de redelijke Moslims zullen zeker op hem kunnen stemmen.
Hij komt niet echt over als iemand die beter kan krijgenquote:Op maandag 19 januari 2015 23:35 schreef Caland het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)n-water-in-reed.html
Dat die kerel nog met haar omgaat dan.
Nee.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:37 schreef agter het volgende:
Aboutaleb heeft mij positief verrast. Ik volg hem verders niet.
Is dit een beetje zoals hij altijd is?
Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die er niet mee om kunnen gaan, maar dat is wmb geen reden om maar niet te kiezen voor iemand die niet Arisch is.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:30 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Jij denkt dat het niet van effect is? --> Naïef.
Wel qua ideeën, niet qua welbespraaktheid.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:37 schreef agter het volgende:
Aboutaleb heeft mij positief verrast. Ik volg hem verders niet.
Is dit een beetje zoals hij altijd is?
Een succesvol politiek leider is vaak goed in hangen en wurgen. Rutte is ook iemand die soepeltjes meebeweegt met de trends die zich voordoen.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:34 schreef Xaobotnik het volgende:
Wow, deze kerel is alleen maar saai door te praten alleen al.
[..]
Je moet een degelijke CV hebben, en daar staat over het algemeen een opleiding aan de basis. Een opleiding op zichzelf is zeker niet genoeg, dat ben ik uiteraard met je eens.
Maar die onzin over dat je het echte leven kent als normale arbeider en daarmee beter geschikt zou zijn als politiek leider, wat iets te veel mensen suggereren, is gewoon kolder.
Aboutaleb naar voren schuiven is zeker een risico, maar ik denk eerder omdat de conservatieve Moslim-achterban er misschien nog niet klaar voor is. De potentiële "witte" PvdA-kiezer die nog niet naar Wilders is overgestapt, heeft echt geen moeite met Aboutaleb. Denk dat zelfs veel D66'ers en CDA'ers wellicht op Aboutaleb gaan stemmen.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:34 schreef Xaobotnik het volgende:
De PvdA-er is normaler dan jij denkt. Het zijn nog altijd hoofdzakelijk mensen van het politieke midden. Verder heb je een hoop mensen die roepen dat ze niet zo zijn, maar uiteindelijk die latente discriminatoire gevoelens toch laten spreken. Vaak niet eens bewust. Een zeer degelijk percentage gaat er per definitie van uit bij het beoordelen van een kleurling dat deze minder intelligent is.
Daarbij is Asscher ook gewoon een capabele vent die geen excuustruserij toestaat bij 'de Moslims'. Dus waarom het risico nemen met Aboutaleb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |