SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik was even druk de liefde van mijn leven was voor me aan het strippen.quote:
Jij zei zo net dat Sif Lacazette straks niets meer waard is door de UP, hoe kan dat dan? Want die SIF krijgt dan ook gewoon een upgrade, dat is toch juist waarde verhogend?quote:
google op: " siswet "quote:Op maandag 19 januari 2015 22:54 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is nog niet zo beroemd zeg maar.
mensen zijn niet gek he, hij gaat nu al door het plafond omdat iedereen die UP al van verre aan ziet komen. straks zijn er mensen die heel bang worden dat ze met een x aantal kaarten blijven zitten en begint het undercutten.quote:Op maandag 19 januari 2015 22:55 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Jij zei zo net dat Sif Lacazette straks niets meer waard is door de UP, hoe kan dat dan? Want die SIF krijgt dan ook gewoon een upgrade, dat is toch juist waarde verhogend?
Was vorig jaar ook inderdaad. Toen de IF's eenmaal geüpgraded waren daalden de prijzen naar een lager niveau dan voordat er gespeculeerd werd.quote:Op maandag 19 januari 2015 22:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
mensen zijn niet gek he, hij gaat nu al door het plafond omdat iedereen die UP al van verre aan ziet komen. straks zijn er mensen die heel bang worden dat ze met een x aantal kaarten blijven zitten en begint het undercutten.
vorig jaar was het juist voor iedereen een grote verrassing dat ook de IFs geupt werden tochquote:Op maandag 19 januari 2015 22:59 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook inderdaad. Toen de IF's eenmaal geüpgraded waren daalden de prijzen naar een lager niveau dan voordat er gespeculeerd werd.
ik hoop voor je dat je vriendin aan daley denkt als je boven op dr ligtquote:
Vorig jaar was de eerste batch een complete verrassing. En toen sloeg de blinde paniek toe. De UP's kwamen volgens mij in fases. Denk dat hij het zo bedoeldequote:Op maandag 19 januari 2015 23:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vorig jaar was het juist voor iedereen een grote verrassing dat ook de IFs geupt werden toch![]()
of is dat al weer 2 jaar terug.
TR, verwacht 2happy4u in 3...2...1...quote:Op maandag 19 januari 2015 23:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat je vriendin aan daley denkt als je boven op dr ligt
niet TR waardig.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
TR, verwacht 2happy4u in 3...2...1...
is goed ouwe babbelaarquote:Op maandag 19 januari 2015 23:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Alles tegen mij is TR waardig, FCsuarez
alsof ik nu met 2 handen kan typenquote:
Precies dit, dit eerste batch was inderdaad een verassing en die schoten wel even de lucht in. Maar daarna volgden er nog twee batches volgens mij, en daar is het speculeren los gegaan.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:01 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Vorig jaar was de eerste batch een complete verrassing. En toen sloeg de blinde paniek toe. De UP's kwamen volgens mij in fases. Denk dat hij het zo bedoelde
Dyslectische bouvier liefhebbersquote:Op maandag 19 januari 2015 22:54 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is nog niet zo beroemd zeg maar.
quote:Op maandag 19 januari 2015 23:42 schreef Lindgren. het volgende:
Chikhaoui43 uit 25. Links, rechts, maakt geen klap uit.
Even twee goals uit het potje van zonet achter elkaar gezet:
Die alternative elastico chop is ook bloedgeil en effectief.Die korte touches na die bij de eerste goal, dat heeft hij dus zo vaak.
Balbehandeling.
zweethondquote:Op maandag 19 januari 2015 23:42 schreef Lindgren. het volgende:
Chikhaoui43 uit 25. Links, rechts, maakt geen klap uit.
Even twee goals uit het potje van zonet achter elkaar gezet:
Die alternative elastico chop is ook bloedgeil en effectief.Die korte touches na die bij de eerste goal, dat heeft hij dus zo vaak.
Balbehandeling.
Maar wat heb je eraan als de rest even hard mee stijgt?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:16 schreef Tim86 het volgende:
Silva van 750k naar 1.1 miljoen in een dag
Iniesta al 1.85 miljoen. Wtf zeg. Echt 10x zo snel als ik had verwacht
TOTY's stijgen nog wel wat extremer dan de rest voor mijn gevoel, maar ja..ik weet dat mijn potentiële aankopen ook allemaal stijgen jaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Maar wat heb je eraan als de rest even hard mee stijgt?
Neuer ook van 1.2 naar 2 ofzoquote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:16 schreef Tim86 het volgende:
Silva van 750k naar 1.1 miljoen in een dag
Iniesta al 1.85 miljoen. Wtf zeg. Echt 10x zo snel als ik had verwacht
In principe zouden alleen de TOTSen nog duurder kunnen worden, als daar ook weer CR7s enzo uitkomen. Daarom lijkt dit me ook weinig zin hebben:quote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
TOTY's stijgen nog wel wat extremer dan de rest voor mijn gevoel, maar ja..ik weet dat mijn potentiële aankopen ook allemaal stijgen ja
Iedereen heeft gisteren zijn teams weer gemaakt, dus is wel logischquote:Op dinsdag 20 januari 2015 07:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mogguh. Bizar hoe alles gisteravond is gestegen. Nog verder doorstijgen lijkt bijna niet reëel...
Prijs van McGeady is ook over de kop gegaanquote:Op dinsdag 20 januari 2015 07:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Iedereen heeft gisteren zijn teams weer gemaakt, dus is wel logischLigt er nu aan of veel mensen nu willen cashen van hun investeringen of niet, maar ik denk dat het nog wel even doorstijgt aangezien er niets in het verschiet ligt (of er moet een TOTT komen van de Afrika cup)
Lacazette al 400k
Wow NIF's zijn ook wel ziek veel gestegen
Gewoon domme mensen. Wat ik ook echt bizar vind, Isco al zoveel gestegen terwijl hij en nog in packs zit en er zo ontzettend veel moet zijnquote:Op dinsdag 20 januari 2015 07:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Bizar trouwens dat Santi zo doorstijgt ook, met een mogelijke SIF Santi op komst
Zelfde geldt voor Oscar. Dat ze omhoog gaan is niet raar (want er worden nu maar weinig packs meer geopend), maar in die mate...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 07:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gewoon domme mensen. Wat ik ook echt bizar vind, Isco al zoveel gestegen terwijl hij en nog in packs zit en er zo ontzettend veel moet zijn
Ben ik toevallig net aan het doenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Dit lijkt een mooi moment om de bronze spelers in mijn club eens te wieberen
Koud kunstje lijkt mequote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ben ik toevallig net aan het doen
Om een mooi bronze team te maken om Zhano mee te bitchslappen
Daar heb je een punt, echter gaan een aantal stats bij SIF lacazette over de 90. Maakt dat hem dan alsnog niet heel duur?quote:Op maandag 19 januari 2015 22:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
mensen zijn niet gek he, hij gaat nu al door het plafond omdat iedereen die UP al van verre aan ziet komen. straks zijn er mensen die heel bang worden dat ze met een x aantal kaarten blijven zitten en begint het undercutten.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Check deze dan.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik kwam deze man in mijn club tegen...
http://www.futbin.com/player/9395/ji-soo-hwang
Ik ga denk ik maar vast een team met Ronaldo bouwen
Ik denk dat hij slachtoffer is van futfocus abusequote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik kwam deze man in mijn club tegen...
http://www.futbin.com/player/9395/ji-soo-hwang
Ik ga denk ik maar vast een team met Ronaldo bouwen
Je hebt vast net pas geklikt. 199k is de BIN van de kaart die ik er op heb gezet. Volgende laagste BIN is 15 mil. Doe er je voordeel meequote:
Niks mis met meeliftenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk dat hij slachtoffer is van futfocus abuse
Ik ben bang dat je hem niet gaat verkopenquote:
Ach...dan nog ga ik er per saldo niet op achteruitquote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je hem niet gaat verkopen
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Een speler die naar Toefjes (RIP) is vernoemd? gr gr
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Een speler die naar Toefjes (RIP) is vernoemd? gr gr
Bij ons sneeuwde het heel hard (vlakbij de maasvlakte)..quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:03 schreef over_hedge het volgende:
Apart wel. Het is 9 uur en er is pas 1 iemand.
Ik ook niet. Just go with the flow.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:06 schreef Dopekoe het volgende:
Waarom zijn sommige bronze players zo onnodig duur ? Ik zie totaal geen indrukwekkende stats ofzo...
Ze zijn niet voor niks bronze.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:06 schreef Dopekoe het volgende:
Waarom zijn sommige bronze players zo onnodig duur ? Ik zie totaal geen indrukwekkende stats ofzo...
Serieus?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bij ons sneeuwde het heel hard (vlakbij de maasvlakte)..
In Roffa sneeuwde het ook niet maar bij ons wel in die hoek. Dikke snittaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Serieus?
Niks gezien onderweg of hier...
Ja, mooi zou dat zijn. Allemaal achteraan sluiten in de file...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
In Roffa sneeuwde het ook niet maar bij ons wel in die hoek. Dikke snittaHopelijk als ik vanavond terugkom een lekker pakje.
Buienradar says noquote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
In Roffa sneeuwde het ook niet maar bij ons wel in die hoek. Dikke snittaHopelijk als ik vanavond terugkom een lekker pakje.
quote:
Lekker toch, iedere dag uitslapen en maverenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:26 schreef over_hedge het volgende:
je zal zo maar op straat gezet worden.
Je krijgt alleen niet zomaar zoveel geld. Misschien even WW, maar daarna moet je in de bijstand en dan moet je naar een sociale werkplek voor een tijdjequote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lekker toch, iedere dag uitslapen en maveren
nee is geen zak aan. Ik werkte eerst 20 uur in de week. dan 1e week: 2 dagen, 2e week 3 dagen etc.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lekker toch, iedere dag uitslapen en maveren
twitter:woutstravers twitterde op dinsdag 20-01-2015 om 09:09:42Als er bij de Klassieker een pingel gegeven wordt aan Feyenoord, komt in ieder geval iemand van een trauma af. #Feyenoord #Cillessen reageer retweet
Dit ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
nee is geen zak aan. Ik werkte eerst 20 uur in de week. dan 1e week: 2 dagen, 2e week 3 dagen etc.
Nou verveelde mij al vrij snel dood met al die vrije tijd. Iedereen die je kent zit op school of zijn werk.
straatprostituees "contacten" noemenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zeg ja en mijn contacten daar in de buurt ook.
Nee mijn vriendin en dochter.. dus die noem jij straatprostituees?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
straatprostituees "contacten" noemen![]()
![]()
maar de tijd om bronze te gaan verkopen dus? heb er een berg
oke goede comeback.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee mijn vriendin en dochter.. dus die noem jij straatprostituees?TR gemacht.
Nou 10 dagen vermaak ik mij nog wel. Maar na een maandje begon ik mij wel te vervelen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dit ja.
Ook even in de WW gezeten (10 dagen) maar echt superduf.
2 weken in de WW gezetenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou 10 dagen vermaak ik mij nog wel. Maar na een maandje begon ik mij wel te vervelen.
Ik wilde gewoon graag weer werken. Hoe groter het gat in je CV des te debieler je overkomt.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou 10 dagen vermaak ik mij nog wel. Maar na een maandje begon ik mij wel te vervelen.
Naja scheelt dat ik geen gat in mijn cv heb. Maar alleen minder werkte. Maar dus wel nog werk had.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon graag weer werken. Hoe groter het gat in je CV des te debieler je overkomt.
*hint hint nodge nodge*
Die IS heeft alleen niet echt goede havens om aan te vallen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Zou leuk zijn als de Japanners er zich ook mee gingen bemoeien.
Alle IS'ers naar kampquote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
500 coins. Daar ben ik heel erg tevreden meequote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:48 schreef FCsuarez het volgende:
jahoor alles heeft belachelijke prijzen in de BPL maar Potts is maar weer 500cik zou t niet pikken pots.
Nu nog een Rus en een Chinees en we zijn klaar.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
eerste bronze is al de deur uitquote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
500 coins. Daar ben ik heel erg tevreden mee
Kamikaze eenheden boven de woestijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die IS heeft alleen niet echt goede havens om aan te vallen.
Mijn oudoom heeft in zo'n kampgezeten in Indonesie. Die heeft daarna wel een soort van wraak genomen tijdens de "politionele" acties..quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Alle IS'ers naar kamp
Unbroken was trouwens echt een goeie filmDaarover
Mijn TP is vol, dus ben uit armoe maar McGeady's gaan verkopenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
eerste bronze is al de deur uitisgrove voor 2700c laat maar leeg lopen dat ding
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mijn TP is vol, dus ben uit armoe maar McGeady's gaan verkopen
Ik had er een stuk of 60quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]die is ook al flink omhoog. heb er een stuk of 10 die laat ik lekker staan.
toch een snelle 100K profit dan als je in de goede tijd ingekocht hebtquote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had er een stuk of 60
Nu nog de helft denk ik.
skere tattaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hoerenkots. Die Vitinho blijft maar stijgen onmogelijk om dat bij elkaar te sprokkelen.
Meer. Ingekocht voor 1,5k - 2k (RW), nu verkopen voor 4,5k-5kquote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
toch een snelle 100K profit dan als je in de goede tijd ingekocht hebt
Ik heb er echt niet zoveel hoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:01 schreef RijstbaI het volgende:
Damn de fut meister van dit topic heeft 740k match coins
Jij bent de paint meisterquote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb er echt niet zoveel hoor.
bewaard?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:02 schreef FCsuarez het volgende:
en TT maar roepen hij bewaard al die nutteloze bronzein de hoop dat ze nog eens wat waard worden. succes met discarden straks
one luv bbyquote:
Wat ?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:02 schreef FCsuarez het volgende:
en TT maar roepen hij bewaard al die nutteloze bronzein de hoop dat ze nog eens wat waard worden. succes met discarden straks
meest random brons spelers gaan weg voor 3K en dan nog zeggen die paar coinsquote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat ?Die paar coins joh terwijl nu alles stijgt
Als je alles gediscard had en er een Lacazette van had gekocht had je nu nog meer coins
Die gaat bij aankondiging van dat toernooi nog voor veel meerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
toch een snelle 100K profit dan als je in de goede tijd ingekocht hebt
daar is hij nu al bijnaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die gaat bij aankondiging van dat toernooi nog voor veel meer. Ik heb er 57. Ik gok op 6-7k per stuk.
En ook een heleboel random bronzes, by far de meeste, gaan nog steeds voor niets. Dus ja, per stuk een paar coinsquote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
meest random brons spelers gaan weg voor 3K en dan nog zeggen die paar coins
Zou helemaal mooi zijn. Maar vorig jaar schoot ie op de Xbox ook ineens naar 6k ofzo, maar daarna zakte hij weer. Bij St Patricks knalde hij weer omhoog.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
daar is hij nu al bijnaik gok op 12K
Gaat echt elke bronze dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ho shitrandom bronzes verkopen in een half uur tijd van 45 coins >> 31k
blij zijn met die paar coinsquote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
huuuuuuuuuquote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik zou blij zijn met 31kquote:
Bronzes met 70+ stats verkopen best goed.quote:
doelde duidelijk op TT zijn uitspraak natuurlijkquote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zou blij zijn met 31kik heb nu namelijk 31 coins volgens mij
Dat is de zoon van Zidane.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
doelde duidelijk op TT zijn uitspraak natuurlijk
http://www.futbin.com/player/11937/enzo-fernandez
gewoon omdat hij bij real speelt ? niet eens pace![]()
Dan is het goed dat de heading stats niet meer op de kaart staanquote:
Jij hebt er gewoon 2 altijd op je transferlist staan?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Booohh...ik heb nog 3 Shane O'Neill's. Non-rare bronze gaat gewoon voor 3k
Ik heb ook alleen Ieren en die laat ik mooi nog even staanquote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb nog best wel wat bronzes maar dat zijn vooral bronze Ieren. Wel heb ik IF Afobe teruggekocht, die kan ik door dat toernooi vast wel met winst verkopen.
morgen misschien het andere been proberen timmyquote:
Nee, eentje net ge-SMLENO'd, en 1 op iedere accountquote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij hebt er gewoon 2 altijd op je transferlist staan?
Nee is gewoon echt een achterlijk slechte grapquote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
morgen misschien het andere been proberen timmy
quote:
Was die vd Poel docu waar je het over had nog het terugkijken waard? Of ging het alleen over veldrijden?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Booohh...ik heb nog 3 Shane O'Neill's. Non-rare bronze gaat gewoon voor 3k
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee is gewoon echt een achterlijk slechte grap
jullie hebben gewoon geen humor.quote:
Ik heb echt heel weinig (bronze) spelers en de bronzes die ik toevallig had, zijn allemaal 200 binquote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is de markt toch gek gewordenMaar goed, uitverkoop houden dan maar
Ik moet hem ook nog terugkijken (want moest ineens nog wat anders doen die avond). Maar het ging sowieso over beide.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Was die vd Poel docu waar je het over had nog het terugkijken waard? Of ging het alleen over veldrijden?
quote:
Okquote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik moet hem ook nog terugkijken (want moest ineens nog wat anders doen die avond). Maar het ging sowieso over beide.
Wist ik nog niet. Zondag wel dat stukje van Mollema gezien bij Trek. Klonk allemaal veelbelovendquote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ok
Seizoen is overigens weer begonnen, Westra vannacht 2e in de Tour Down Under.
Achter Bobridge die bij Belkin er helemaal niks van bakte, weg is en nu gelijk wint
Die Jamaicanen kunnen ook echt alleen maar hard rennen he?quote:
En bobsleeënquote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die Jamaicanen kunnen ook echt alleen maar hard rennen he?
Jaren oefening doet wonderen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die Jamaicanen kunnen ook echt alleen maar hard rennen he?
Klopt ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Let niet op futbin want sommige bins kloppen niet.. Net met Pacheco stond er 1700 coins maar hij is dus 4000 waard.
altijd even de seconds ago checkenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Let niet op futbin want sommige bins kloppen niet.. Net met Pacheco stond er 1700 coins maar hij is dus 4000 waard.
Ja ik zag het net..quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:48 schreef DePresident. het volgende:
[ afbeelding ]
Hier goed op letten Trapzie.
mehhquote:
Heb je geen sponsorcontract meer bij Leeman Donner??quote:
Ik vond 'm zelf ook minder dan de vorige afleveringen.quote:
Nee, die flikkers hebben al weken geen donner meer gestuurd. En ik probeerde 10% discount te fixen voor jullie met code Tank maar wilde ze niet doenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:54 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Heb je geen sponsorcontract meer bij Leeman Donner??
Dat heb ik vooral bij mensen die een miljoen aftikken voor een vers overleden Malanda.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:55 schreef DutchSL het volgende:
Vraag me bij dit soort hypes altijd af wie toch die kaarten voor zoveel massaal kopen
En dat nummer daaronder is FCSuarez's favoriete muziekvideo en disco nummer.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:55 schreef DutchSL het volgende:
Vraag me bij dit soort hypes altijd af wie toch die kaarten voor zoveel massaal kopen
[ afbeelding ]
Bohh het ultieme FUT anthem straks op Radio Veronica
nog een directe link naar webapp gevonden die het wel doet ?quote:
Misschien waren het negrofielen die wilden profiteren van het laatste restje lichaamswarmte.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat heb ik vooral bij mensen die een miljoen aftikken voor een vers overleden Malanda.
Ga je er ook nog eens een keer een team mee maken?quote:
en wij maar SMLENO'enquote:
Necrofiele negrofielenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Misschien waren het negrofielen die wilden profiteren van het laatste restje lichaamswarmte.
Nee, tuurlijk niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ga je er ook nog eens een keer een team mee maken?
Het inloggen is het probleem. Dus ik ben geswitcht naar Windows, daar was ik wel al ingelogd op de webapp.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nog een directe link naar webapp gevonden die het wel doet ?
hij heeft mazzel dat de sherlock het niet doet want hij heeft mij hiervoor een keer met de grond gelijk gemaaktquote:
Kan prima in deze stijgende markt. Zo zijn Thad en ik vorig jaar ook negerrijk geworden dankzij legends.quote:
Negrofielen jah?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Misschien waren het negrofielen die wilden profiteren van het laatste restje lichaamswarmte.
Ik zet mijn legends er vaak voor meer dan een uur op, tegen de tijd dat die auction afloopt heb ik dan vaak de goedkoopste BIN en dan wordt die speler verkocht.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan prima in deze stijgende markt. Zi zujn Thad en ik vorig jaar ook negerrijk geworden dankzij legends.
laat hem man, die gozer is niet slimmer.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hij heeft mazzel dat de sherlock het niet doet want hij heeft mij hiervoor een keer met de grond gelijk gemaakt
quote:
Deze mensenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
laat hem man, die gozer is niet slimmer.
quote:
lult trapz je er toch nog even goed uit he knecht.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Deze mensen
Deze baas daarentegen:
[..]![]()
Doe maar zoquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
lult trapz je er toch nog even goed uit he knecht.
geeft niet hoor, ik zou het ook niet toegeven als ik jou was.quote:
beetje duur voor een backie. Zit Brehme al in packs? Ik mis legends wel. Die waren voor mij qua prijzen ideaal tussen de echt onbetaalbare spelers en de standaard Hazards en Agueros in. Nu kan ik van de opbrengsten van 2 TOTY spelers nog geen NIF Ronaldo kopen op PS.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zet mijn legends er vaak voor meer dan een uur op, tegen de tijd dat die auction afloopt heb ik dan vaak de goedkoopste BIN en dan wordt die speler verkocht.
Roberto Carlos lijkt me trouwens wel een leuke legend
Dat jij denkt dat ik echt die fout maakte vind ik niet zo'n probleem, jij bent nu eenmaal niet slimmer. Dat PotS en Tim mij in diezelfde categorie scharen vind ik wel zeer vervelend.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
geeft niet hoor, ik zou het ook niet toegeven als ik jou was.
Als je niet wat dat het necrofiel is ben je echt een retardus maximus en daar schaar ik Zhanobaas niet onder.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
lult trapz je er toch nog even goed uit he knecht.
zoals al eerder aangegeven vind ik het geen probleem een keer een IQ testje te maken met je hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat jij denkt dat ik echt die fout maakte vind ik niet zo'n probleem, jij bent nu eenmaal niet slimmer. Dat PotS en Tim mij in diezelfde categorie scharen vind ik wel zeer vervelend.
Zou ik ook zeggen. En bij Malanda is een necrofiele negrofiel gewoon plausibel.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Deze mensen
Deze baas daarentegen:
[..]![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:14 schreef poker4lifee het volgende:
met een container die agenten op het dak zetten
Die zit nog niet in packs.. we krijgen nog Schmeichel, Moore, Brehme, Butragueno, Blanc en Shearer volgens mij. Misschien ben ik nog iemand vergeten.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
beetje duur voor een backie. Zit Brehme al in packs? Ik mis legends wel. Die waren voor mij qua prijzen ideaal tussen de echt onbetaalbare spelers en de standaard Hazards en Agueros in. Nu kan ik van de opbrengsten van 2 TOTY spelers nog geen NIF Ronaldo kopen op PS.
Hey, ik dacht gewoon dat je nog niet helemaal wakker wasquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat jij denkt dat ik echt die fout maakte vind ik niet zo'n probleem, jij bent nu eenmaal niet slimmer. Dat PotS en Tim mij in diezelfde categorie scharen vind ik wel zeer vervelend.
Lievvvquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hey, ik dacht gewoon dat je nog niet helemaal wakker was
M*ver heeft vast al met alle legends mogen spelen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die zit nog niet in packs.. we krijgen nog Schmeichel, Moore, Brehme, Butragueno, Blanc en Shearer volgens mij. Misschien ben ik nog iemand vergeten.
hey maverquote:
El Buitrequote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die zit nog niet in packs.. we krijgen nog Schmeichel, Moore, Brehme, Butragueno, Blanc en Shearer volgens mij. Misschien ben ik nog iemand vergeten.
Moet nog altijd denken aan Zoolander bij die laatstequote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:19 schreef DutchSL het volgende:
Maken ze bij Veronica een top 750 van de jaren '90 lijst en dan spelen ze achter elkaar Golden Earring - The Devil Made Me Do It en Frankie Goes To Hollywood - Relax, beiden uit de jaren '80.
Deze agent is wel een baasquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dit is wel doorpakken deze politieactie
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
57-rated BPL CB (Chambers)....gewoon 2,5k schoon aan de haak. Ik heb die gast echt al minstens 10x gediscard![]()
ook even die CB van spurs in de gaten houdenquote:
Kortom alle crap IF silvers moet je kopen om bij futfocus te undercutten.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:21 schreef DePresident. het volgende:
Sommige mensen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik krijg alleen maar aids, net 6 spelers en de hoogste pace was 61quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
rijke tata door die bronze packs.
Doorbreek zo de 100k als ik zo doorga
had net een Nigeriaan 44 pace 3K waardquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:32 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar aids, net 6 spelers en de hoogste pace was 61
Poldervogels Chambers 3.5 kquote:
sorry, gooi alles er gewoon op net onder laagste BINquote:
lulquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
sorry, gooi alles er gewoon op net onder laagste BIN
had ik geweten dat die 3 van jou waren had ik het niet gedaan.quote:
Is er maar 1 en tis maar een grapske jongequote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
had ik geweten dat die 3 van jou waren had ik het niet gedaan.
Bohhh Gino even kijken of er binnenkort nog een garagebox te koop is in de buurtquote:
de meest rare spelers vliegen bij mij de deur uit andersquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is er maar 1 en tis maar een grapske jongeGozert wordt toch niet gekocht
hey hey ff dimmen hequote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs dit soort paupers gaan weg.
ga naar club > Bronze CB > alles boven 70 pace > check prijs.quote:
Zelfs alles wat ik koop ver onder de laagste bin en er vervolgens voor laagste bin op zet verkoopt nietquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ga naar club > Bronze CB > alles boven 70 pace > check prijs.
beetje fatsoenlijke competitie gaan ze nog wel voor een aardig bedrag.
Al je geld op 0-0 dantwitter:MijlpaalMin twitterde op dinsdag 20-01-2015 om 12:18:24Bas Nijhuis floot dit seizoen 3 duels van Ajax en 1 van Feyenoord. In die duels kwamen beide clubs NIET tot winst en NIET tot scoren reageer retweet
Onder de 70 pace kan ook nog wat opleverenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ga naar club > Bronze CB > alles boven 70 pace > check prijs.
beetje fatsoenlijke competitie gaan ze nog wel voor een aardig bedrag.
je moet ook niet kopenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zelfs alles wat ik koop ver onder de laagste bin en er vervolgens voor laagste bin op zet verkoopt niet
voor 200c een speler wiens laagste bin 5k is niet kopen? raarquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je moet ook niet kopengewoon de club legen, alles wat verkoopt is mooi meegenomen.
oh ik kijk niet eens op de transfermarkt. als ik zo'n speler zie gooi ik mijne er op voor 4.8 ander zal wel een foutje zijn denk ik danquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
voor 200c een speler wiens laagste bin 5k is niet kopen? raar
Let maar niet op sjon joh, die snapt er weinig van.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
voor 200c een speler wiens laagste bin 5k is niet kopen? raar
ik ook van jou schatje.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Let maar niet op sjon joh, die snapt er weinig van.
echt zo duur alquote:
Klopt. En vraag me niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.quote:
quote:
wow, dat zet het wel in ander perspectief dat Messi er zoveel minder had gemaaktquote:
weg onderlipquote:
oke man.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Nieuw team
Ik had een beetje geluk met een pakje
Reus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |